در حال بارگیری...
۱۹ اردیبهشت

افزایش فروش | کمپین طلایی فروش | یاراپلاس

چگونه افزایش فروش طلایی در شبکه های اجتماعی داشته باشیم ؟

کمپین طلایی افزایش فروش

امروز قصد داریم درباره کمپین طلایی فروش در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام ، تلگرام و سروش بحث کنیم .
اولین چیزی که شما نیاز دارید برای ایجاد یک کمپین صحیح و خوب ایجاد یک کانال یا پیچ اینستاگرام است بعد از راه اندازی کانال وپیج به مانند خیلی ها این اشتباه را انجام ندهید که بلافاصله بعد از ایجاد کانال به تبلیغ محصول شان می پردازند .
در واقع ما باید طبق یک الگوریتمی پیش برویم که این الگوریتم ما همان کمپین ما است.

برای داشتن یک کمپین موفق باید :

نکات مثبت محصول و یا خدمات خود را برجسته کنید .
سعی کنید پست های به روز ، جذاب و با کیفیت بارگذاری کنید و به اصطلاح عامیانه می شود گفت که هوای مشتریان خود را داشته باشید و به آن ها اهمیت دهید .
به طور منظم محتوا گذاری داشته باشید هر چه بیشتر پست بگذارید بیشتر دیده خواهید شد  و این که لازم نیست در تمامی شبکه های اجتماعی فعالیت کنید از بین آنها ، آنهایی که پر مخاطب ترند را انتخاب کنید .
سعی کنید برای تمام پست هایی که می خواهید قرار دهید هم برنامه ریزی داشته باشید به طور مثال برای تبلیغ محصول  بدانید که چه روزی عید است و پستی متناسب با آن روز تهیه کنید و در آن به مخاطب خود اعلام کنید که در این روز می توانید با خرید از ما  تخفیف چند درصدی دریافت کنید .
افزایش فروش
افزایش فروش
 ما در این مقاله یک نمونه کمپین فروش شامپو را مثال می زنیم .
یک شامپو داریم که حاوی عصاره سیر است و برای موهای چرب استفاده می شود.
 اولین مرحله ایجاد نیاز برای مشتری است اگر توجه کنید در عکس زیر کسی را می بینید که موهای چرب دارد و از موهای خودش ناراضی است پس طبیعتا شما باید ابتدابا تولید یک  محتوا مرتبط و گذاشتن  این عکس داخل کانال یا پیج تون گوشزد کنید به اون کسانی که موهایشان چرب است  تا شما را دنبال کنند و برای آنها جلب توجه کنید.
 مرحله دوم معرفی خواص ماده استفاده شده در محصول است برای مثال ما میگیم کسانی که موهای چرب دارید مشکل شما را سیر حل می کند سیر حاوی موادی است که از چرب شدن موی سر جلوگیری می کند .
مرحله سوم توجیه مشتری است برای خرید محصول ، به مشتری می گویم مگر شما شامپو نمی خرید پس چه بهتر که شامپویی خریداری کنید که حاوی عصاره سیر است  و موهای شما چرب نمی شود .
در مرحله بعد توجیه قیمت داریم میگویم که درسته شامپوهای ما کمی گران تر است ولی در عوض ترکیبات موجود در آن از چرب شدن موهای شما جلوگیری می کند .
و در مرحله آخر هم معرفی کامل محصول است که می گویم شامپویی جدید حاوی سیر مخصوص موهای چرب و…. .
و در آخر ما باید به صورت پیوسته جشنواره و کمپین های مختلف بگذاریم . مثال  : فقط تا نیمه شعبان با خرید از ما یک عدد شامپو دیگر هم هدیه دریافت می کنید یا با خرید از ما تا نیمه شعبان از 20 درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد .
در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند .
0930-402-6180
0903-272-8811
ما را در مقالات  : تولید محتواتولید پادکست صوتیتولید محتوای ویدئویی –  اختصاصی سازی تصاویر همراهی کنید .
این مقاله هم جالبه!
قسمت های پنهان املاک شما در دنیای دیجیتال
0/5 ( 0 نظر )
۱ دیدگاه
بازاریابی و فروش ( قانون دوم ) + یک راهکار موثر - آژانس دیجیتال مارکتینگ
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷

[…] و فروش باید به فروش منجر و اثر […]

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید