در حال بارگیری...
ویدیومارکتینگ
۰۵ تیر

مقدمه ای بر ویدیو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ

 

 یقین به ویدیو مارکتینگ

اگر تصمیم به شروع استفاده از ویدیو مارکتینگ در کسب و کار خود گرفته اید. به شما تبریک می گویم.این یک تصمیم مدیریتی هوشمندانه است.اما اکر هنوز مطمعن نیستید که آیا اساساً تصمیمی درست گرفته اید.در راهی مطمئن برای توسعه کسب و کار خود قدم گذاشتید؛این پنج دلیل اصلی میتواند شما را برای رسیدن به آنچه که در راهش قدم گذاشته اید، مصمم تر از قبل کند:

مشتریان شما برای دیدن ویدیو وقت صرف میکنند.

آیا میدانستید که بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون نفر کاربر یوتیوب در جهان وجود دارد؟یا در هر دقیقه 300 ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می شود؟ یا اینکه روزانه بیش از 5 میلیارد ویدیو در یوتیوب دیده می شود.در حال حاضر پس از گوگل، یوتیوب دومین موتور جست وجوی دنیاست و حتی در جست و جوهای معمول در گوگل هم در صدر نتایج میتوانید ویدیو های مرتبط را مشاهده کنید.از هر 10 نفر 9 نفر ویدیوهای آنلاین را به تماشای تلویزیون و ماهواره ترجیح می دهند. 55 درصد از مردم دنیا روزانه حداقل یک ویدیو آنلاین می بینند. وقتی بازه زمانی را به یک هفته افزایش دهیم، این آمار به 78 درصد افزایش می یابد.همین آمار و اطلاعات به تنهایی می تواند پیشران اصلی شما برای استفاده از ویدیو در کمپینهای تبلیغاتیتان و البته استفاده از مزایای بی نظیرشدر کسب و کار ها هستند.

آیا می دانستید که 80 درصد از کارشناسان ارشد فروش از ویدیو برای افزایش آمار فروش خود استفاده می کنند؟همین آمارطی دو سال گذشته تا 91 درصد افزایش یافته است.پس این فرصت بی نظیر را از دست ندهید چرا که هر فزصتی که شما از دست بدهیدرقبایتان از آن به بهترین نحو ممکن استفاده خواهند کرد و منتظر شما نخواهند بودماند.ویدیو به راحتی در جست وجو پیدا می شود.مشتریان برای خرید خدمات یا محصولاتی که به آنها نیازمندند به دنبال اطلاعات مرتبط با آن هستند.به محض دستیابی به این اطلاعات تبدیل به خریداری مطمئن و راضی میشوند.بنابراین ویدیو مطلوب ترین و جذاب ترین فرصت برای دادن اطلاعات سریع و آسان به مشتریان یا مصرف کنندگان بالقوه است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

این مقاله هم جالبه!
بازاریابی ویدیو

ویدیو: آموزنده، سرگرم کننده و الهام بخش

بالغ بر60 درصد از مشتریان حداقل 2 دقیقه از وقت خود را صرف دیدن ویدیویی می کنند که در مرحله بررسی خریدمحصول یا خدمات مربوط به آن هستند. ویدیو برای فروش فوق العاده است چون احساسات مخاطب را درگیر میکند.مخاطبان ویدیو با آن می خندند یا حتی گریه می کنند.این یعنی ورود به دایره احساسات مشتری، مهم ترین و مؤثر ترین بخش از وجود هر مشتری.
فراموش نکنید مخاطبان شما به تماشای ترکیب خلاقانه جلوه های تصویری و صوتی جذاب بسیار علاقه مندترندتا به خواندن یک متنبی روح با عباراتی رسمی و اغراق آمیز.با فاصله مخاطبان ویدیوی آنلاین تا خرید فقط به اندازه یک کلیک است.

بیش از 54 دصد از خریداران محصولات دیجیتال خرید خود را پس از مشاهده ویدیوی آنلاین انجام می دهند کافی است.این آمار را در کنار آمار خریداران پس از دیدن یک ویدیوی تبلیغاتی تلویزیونی قرار دهید که از 16 درصد تجاوز نخواهد کرد.برای تحلیل این آمار واضح است که شما پس از مشاهده یک آگاهی بازرگانی تلویزیونی نمی توانیددر همان لحظه خرید خود را انجام دهید.شما یا باید به فروشگاه بروید یا وارد سایت شوید یا در بهترین حالتباید یک تماس تلفنی برقرار کنید یا پیامک دهید.اما در نقطه مقابل وقتی یک ویدیوی آنلاین بدون نقص و تهییج کننده می بینید در لحظه و تنهابا یک کلیک ساده امکان خرید برای شما وجود داردو این مزیت نیز قدرتی فوق العاده است که  لزوما اهمیت ویدیو مارکتینگرا در کسب و کارهای کنونی صد چندان میکند.

بی شک و تردید با خواندن مقاله ویدیو مارکتینگ نظرتان کلا در این باره دگرگون می شود.

 برنامه ریزی و تعیین استراتژی ویدیو، ارزش گذاری برای مشتریان

بخش اول:تعببن استراتژی

برای اینکه یک ویدیو موفق باشد باید ویدیو و استراتژی های بازاریابی شما در یک راستا قرار گرفته باشد بتا بتوانید به طور دقیق و برنامه ریزی شده بیفتد میتوانید سود چشمگیری از کسب و کار خود حاصل کنید.به دلیل اهمیت استراتژی در ویدیو مارکتینگ محوریت کتاب هم روی همین موضوع قرار داده شده است.اگر بخواهیم بازاریابی را باورزش مقایسه کنیم توانیم بگوییم که بازاریابی برنامه کلی بازی است و ویدیو ابزار قدرت شمادر بازی محسوب می شود، درست مثل اسب رای سوارکاری یا تیر و کمان برای تیراندازی و مثال های فراوان دیگری از این است.

این مقاله هم جالبه!
 فرمول ساده تولید ویدیو مارکتینگ

اکنون زمانی است که که شما میتوانید با به کارگیری بهترین ابزار خود و تمرکز روی هدفی ویژه به نتایج فوق العاده ای برسید.
همان طور که میدانید بازاریابی در فروش محصولات نفش بسیار مهمی دارد و بیشتر کسب و کارها برنامه های بازاریابی ویژه ای راکه باتحلیل بازار، رقبا و مشتریان به دست آمده است به کار می گیرند تا بتوانند به اهداف مورد نظرشان دست پیدا کنند.
من امیدوارم که شما هم یکی ازآن برنامه ها را در اختیار داشته باشید.
در گذشته در واقع بسیاری از استراتژی های بازاریابی فاقد ویدیوهای بازاریابی یا همان پلن ویدیو مارکتینگ بودند، اما این رویکرد
به سرعت در حال تغییر است. امروزه و با رشدچشمگیر و فزاینده دیجیتال مارکتینگ در دنیای کسب و کارهای امروزی برنامه هایبازاریابی بیشتر کسب و کارها در هر رتبه و جایگاهی نسبت به چند سال گذشتهn متمرکز بر تولید و انتشار محتوای ویدیویی  طرح ریزی می شوند.

اما چطوری میتوانیم در استراتژی بازاریابی خود از ویدیو بهره ببریم؟

اگر با ورود به عصر جدید که همه کسب و کارها مبتنی بر فناوری اطلاعات پایه گذاری می شوندبه دیجیتال مارکتینگ به منزله هسته ی برنامه ریزی پایدار فروش خود بنگرید پس از گذر از تولید محتوا بر مبنایمتن و عکس های خشک و بی روح به اهمیت
تولید محتوا بر مبنای جذابیت های گرافیکی پی خواهید برد و در مرحله بعدی متوجه اهمیت تولید محتوای زنده یا همان تولید ویدیوهای جذاب با تکنیکهای تعداد، متنوع و اعجاب انگیز می شوید.
توجه به این اهمیت است که باعث ایجاد تغییرات موثر مثبت در استراتژی های ناکار آمد و به اصطلاح تاریخ گذشته در بازاریابی نیز شده است.بیایید به نمون هایی از استراتژی های ویدیویی که استراتژی بازاریابی نا کار آمد را تبدیل به یک کمپین تبلیغات موفق،جذاب و البته پر شور و حرارت کردند، نگاهی بیندازیم:

این مقاله هم جالبه!
استراتژی ویدیو مارکتینگ ( سه و چهار )

برای مطالعه این استراتژی ها به مقاله استراتژی اول و دوم ویدیو مارکتینگ مراجعه کنید.

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با شماره 09032728811 تماس بگیرید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

0/5 ( 0 نظر )
۱ دیدگاه
معرفی دو استراتژی ویدیو مارکتینگ (استراتژی یک و دو) - یاراپلاس
تیر ۷, ۱۳۹۷

[…] مقدمه ای بر ویدیو مارکتینگ […]

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید