سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ
۰۴ بهمن

چرا در دیجیتال مارکتینگ باید سرمایه گذاری کنیم؟

امروز در خدمت شما هستیم تا بتوانیم با هم بررسی کنیم چرا در این زمان از کسب و کارهای کوچک تا کسب و کارهای بزرگ نیاز به دیجیتال و یا حضور در فضای مجازی را دارند ؟ چرا در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی هزینه میکنند؟

کسب و کار های سنتی و کسب و کار های آنلاین، به این نتیجه رسیده اند که در سال ۲۰۱۸ برای ایجاد فروش باید تولید محتوا را به صورت کاملا خلاق و جذاب انجام دهند.

برای مشتری راهنما و آموزش تولید کنند تا ایجاد نیاز و پس از آن رابطه را تشکیل دهند و تلاش کنند زنجیره را به فروش ختم کنند.

تولید محتوا تصویری

یاد بگیریم بتوانیم تولید محتوا تصویری را در ابتدا به صورت کامل  یاد بگیریم و در استراتژی محتوایی خود پیاده سازی کنیم.

سامانه بزرگ ITU بر اساس آمار و ارقامی که در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر کرد ، تقریبا ۳ میلیارد از مردم کره زمین ، معادل ۴۰ درصد از جهان به اینترنت کانکت هستند . شرکت بزرگ Global Web index اعلام کرده است که ۹۱ درصد کاربران متصل به شبکه جهانی اینترنت دارای یک لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی هستند که ۸۰ در صد آنها یک گوشی هوشمند دارند .

ارزش فضای مجازی
ارزش فضای مجازی

این آمار و ارقام نمایانگر قدرت فضای مجازی و دیجیتال به زندگی مردمی می باشد که هر لحظه ممکن است یکی از آنها مشتری شما شوند !!

اگر شما هم صاحب کسب و کاری می باشید حتما تبلیغات در رادیو و تلویزیون  ، تبلیغات در روزنامه ، چاپ تراکت و اجاره بیلبورد

را حتما امتحان کرده اید ؟ (چرا در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی هزینه می کنند؟)

از تبلیغات نوین چه می دانید ؟ آیا می دانید کسب و کارهای بزرگی موفقیت شرکت و برند خودشان را مدیون فضای مجازی هستند ؟

کارشناسان بازاریابی برای افزایش بودجه برنامه های بازاریابی دیجیتال برنامه ریزی کرده اند .

  1. افزایش ۴۰ درصدی در سرمایه گذاری بر روی ویدئوها
  2. افزایش ۵۷ درصدی در سرمایه گذاری بر روی موبایل ها
  3. افزایش ۶۳ درصدی در سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی
  4. افزایش ۳۶ درصدی در سرمایه گذاری بر روی رسانه های موثر ( محتوای متنی و گرافیکی و ویدئو )
این مقاله هم جالبه!
دیجیتال مارکتینگ | چرا کسب و کار اینترنتی ؟ |یاراپلاس

اگر به دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید و میخواهید اهمیت دیجیتال مارکتینگ در عصر امروز را متوجه شوید، حتما مقاله یاراپلاس را مطالعه کنید.

روند رشد سریع تبلیغات اینترنتی و آنلاین

  • ۷۱ درصد کارشناسان بازاریابی دیجیتال معتقدند که دیجیتال به مشارکت مثبت برندها کمک می کند .
  • ۷۹ درصد کارشناسان بازاریابی دیجیتال معتقدند که دیجیتال در مطلوب سازی برند تاثیر مثبت دارد .
  • ۶۰ درصد کارشناسان بازاریابی دیجیتال معتقدند که دیجیتال در آگاه سازی درباره محصولات سیار کارآمد می باشد .
  • ۷۵ درصد کارشناسان بازاریابی دیجیتال معتقدند که تبلیغات دیجیتال موثرتر از تبلیغات تلویزیونی و چاپی می باشد .
    چرا در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی سرمایه گذاری کنیم؟
    سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ و فضای مجازی

حتما با خواندن این آمار و ارقام شما هم به این فکر افتاده اید برای کسب و کار خود  فضای  دیجیتال درست کنید تا بتوانید بیشتر دیده شوید . اگر نیازمند برنامه جامع و کمپین کامل تبلیغات آنلاین می باشید توصیه می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به شما مشاره ای صحیح در مورد نحوه حضور و مدیریت و پیشرفت را در فضای دیجیتال ارائه کنند .

سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ:

سرمایه گذاری در کسب و کار اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ روز به روز رواج بیشتری پیدا می کند پس از آن نمی توان فرار کرد.

اگر تا به حال شک داشته اید که آیا شروع کنید یا نه ؟ ما شما رو به یک گفت و گو صمیمی دعوت می کنیم.

 

سید حسین موسوی

علاقه زیاد به حوزه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس رو راه اندازی کنم. تیم یاراپلاس همواره تلاش میکنه تا برای همه علاقه مندان این حوزه یک منبع آموزشی کامل رو جمع آوری کنه.

۱ دیدگاه
معرفی ابزار های دیجیتال مارکتینگ -آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
تیر ۹, ۱۳۹۷

[…] مقاله چرا در دیجیتال مارکتینگ باید سرمایه گذاری کنیم؟ را مطالعه […]

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید