نوتیفیکیشن چیست
۲۳ فروردین

نوتیفیکیشن تبلیغاتی چیست ؟

با سلام خدمت کاربران عزیز نوتیفیکیشن تبلیغاتی و یا پوش نوتیفیکیشن نام دیگرآن را امروزه زیاد مشاهده میکنیم . نوتفیکیشن تبلیغاتی یکی از روش های شاخص تبلیغات است . از روش‌های بازاریابی آنلاین است که عمر بالایی هم  ندارد .

 در دنیای امروز با رشد روزافزون کسب‌و‌کارهای دیجیتالی و تغییرات به وجود آمده در شیوه‌های جذب مشتری می‌دانید که استفاده از راهکارهای سنتی و قدیمی دیگر جواب نمی‌دهند و باید شیوه‌های نوین را جایگزین روش‌های قدیمی کرد. اگر شما صاحب کسب‌و‌کاری هستید که به صورت تجارت الکترونیک می‌باشد به طور حتم برای برقراری ارتباط سازنده با کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتری باید راه‌های مختلفی را امتحان کرده و هزینه‌های زیادی را در این راه صرف کرده باشید. کسب‌وکارهای اینترنتی معمولا برای جذب کاربران و افزایش ترافیک برای وب‌سایت، گروه یا کانال خود از روش‌های متنوعی مانند ارسال پیامک، ارسال ایمیل(ایمیل مارکتینگ)، رسانه‌های اجتماعی، خرید ممبرهای فیک، نوتیفیکیشن‌ تبلیغاتی و … استفاده می‌کنند.

حال که شما نیز به دنبال جذب مشتری بیشتر هستید و نمی‌دانید بهترین راه برای جذب آن کدام است در این مقاله از یاراپلاس با ما همراه باشید تا یکی از کاربردی‌ترین و موثرترین شیوه‌های جذب مشتری را که نوتیفیکیشن‌ تبلیغاتی است با هم بررسی کنیم و از خدمات آن آگاه شویم.

آماده‌اید؟ بیایید شروع کنیم …

نوتیفیکیشن تبلیغاتی چیست؟ و چگونه می‌توان با آن تبلیغ کرد؟

نوتیفیکیشن تبلیغاتی چیست؟
نوتیفیکیشن تبلیغاتی چیست؟

نوتیفیکیشن تبلیغاتی پیامی است که همانند SMS  از یک سرور اصلی به وسیله ابزارهای مختلفی از قبیل مرورگرهای وب برای وب‌سایت‌ها یا سیستم عامل‌ اندروید برای دستگاه‌های اندرویدی مثل گوشی‌ و تبلت‌ ارسال می‌شود و در صورتی‌ که wifi یا Data آن‌ها روشن باشد تبلیغ به دست کاربران می‌رسد و روی صفحه گوشی یا مانیتور آن‌ها ظاهر می‌شود و آن‌ها می‌توانند تبلیغ را مشاهده کنند. در این روش کاربران با میل خود روی تبلیغ کلیک کرده و وارد گروه یا کانال مد نظر خواهند شد.

این مقاله هم جالبه!
توضیحاتی درباره ی تبلیغات و نصب تضمینی اپلیکیشن

ریزش کاربران در روش نوتیفیکیشن تبلیغاتی به نسبت سایر روش‌های جذب کاربر، کمتر است زیرا افراد با میل و خواسته خود عضو کانال یا گروه شده‌اند. پس این مزیت یکی از دلایلی است که صاحبان مشاغل را راضی نگه داشته و این روش مورد استقبال آن‌ها قرار گرفته است.

برای اینکه روش نوتیفیکیشن تبلیغاتی برای شما عزیزان کاملا قابل درک و ملموس شده باشد بیایید آن را با مثال بررسی کنیم:
اگر شما فردی هستید که به بازی‌های موبایلی علاقه دارید یا فرزندی داشته باشید که اپلیکیشن بازی‌ها را روی گوشی شما نصب کرده و آن‌ها را بازی می‌کند به احتمال زیاد این نوتیفیکیشن‌ها را روی صفحه گوشی خود دیده‌اید ولی نمی‌دانستید که این پیام‌ها چه هستند و چگونه روش گوشی شما ظاهر شده‌اند!

یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌هایی که اکثر افراد آن را دیده‌اند یا بازی کرده‌اند بازی آمیرزا می‌باشد. در این اپلیکیشن هنگامی که شما چند روز آن را بازی نکرده باشید به شما پیام نوتیفیکیشنی می‌دهد و می‌گوید دل‌تنگ شماست و منتظر است هر چه زودتر بروید و بازی را شروع کنید!

جالب است نه؟… حال که کامل مفهوم نوتیفیکیشن تبلیغاتی را درک کردید با ما همراه باشید تا به سراغ ادامه توضیحات برویم.

انواع نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی

انواع نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی
انواع نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی
  1. پیامی حاوی آیکون و یا لوگو کسب‌و‌کار شما که با متنی کوتاه نیز همراه است.
  2. پیامی حاوی آیکون و یا لوگو کسب‌و‌کار شما که با متنی بلند و توضیحاتی نیز همراه است.
  3. نوتیفیکیشن‌های متنی و بنری
  4. نوتیفیکیشن‌های دیالوگی

 ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی رایگان!

اگر می‌خواهید محصولات خود را با سرعت هرچه بیشتر به فروش برسانید!
اگر می‌خواهید خدمات خود را به تعداد اعضای بیشتری معرفی کنید!
اگر می‌خواهید تعداد کاربران گروه یا کانال تلگرام خود را افزایش دهید!
اگر می‌خواهید تعداد فالوئرهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید!
اگر می‌خواهید بازدید صفحه وب سایت‌تان بالا رود و ترافیک بیشتری بدست آورید!
و اگر می‌خواهید تبلیغات‌تان هدفمند و پربازده باشد!
و اگر می‌خواهید برای تبلیغات‌تان هزینه‌های گزافی را پرداخت نکنید و با صرف هزینه مناسبی به تمام اهداف خود برسید!
و اگر …

این مقاله هم جالبه!
مزایا و معایب تبلیغات نوتیفیکیشن

اگر شما شخصی هستید که تمام موارد بیان شده دغدغه ذهنی شما نیز هست، کافی است به سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس مراجعه کرده و از خدمات ما در زمینه ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی با ارائه مناسب‌ترین قیمت‌ها و بیشترین تخفیفات بهره‌مند شوید و این مزیتی است برای شما و انگار که شما صاحب نوتیفیکیشن تبلیغاتی رایگان شده‌اید.

قیمت نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی

یکی از مهمترین تفاوت‌هایی که این سرویس با سایر روش‌های تبلیغاتی از جمله چاپ بنرها یا کاتالوگ‌های تبلیغاتی، ارسال SMS، ایمیل مارکتینگ و … دارد قیمت به صرفه و مناسب آن است که بازدهی بالایی برای شما دارد. اما حتی اگر هزینه آن بیشتر هم  باشد، ارزش بیشتر هزینه کردن را هم دارد زیرا با تعداد اعضایی که جذب می‌شوند به طور حتم شما بازگشت سرمایه بیشتری را تجربه خواهید کرد.

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از قیمت انواع نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی با کارشناس ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید.

 مزایای نوتیفیکیشن تبلیغاتی

مزایای نوتیفیکیشن تبلیغاتی
مزایای نوتیفیکیشن تبلیغاتی
  1. این روش تبلیغاتی ابزاری قدرتمند و منحصربه‌‌فرد برای ارسال آگهی‌ها با هزینه کم و حجم انبوه می‌باشد.
  2. این روش تبلیغاتی ابزاری حرفه‌ای و دقیق برای مطلع کردن کاربران از آخرین اتفاقات کار شما می‌باشد.
  3. از آنجایی که اغلب مردم در بیشتر لحظات گوشی‌های موبایل‌شان همراه‌شان است پس به نوتیفیکیشن‌ها زودتر از ایمیل یا سایر ابزارهای تبلیغاتی دسترسی دارند پس این روش از سرعت و سهولت بالایی برخوردار است.
  4. هزینه پایین و بازدهی بالا

کاربردهای نوتیفیکیشن تبلیغاتی

  1. هنگامی‌که اپلیکیشن‌ها یا وب‌سایت‌ها به‌روز می‌شوند نوتیفیکیشن ارسال می‌شود تا کاربران از تغییراتی که اعمال شده آگاه شوند.
  2. اغلب اوقات نیز نوتیفیکیشن‌ها برای ارائه پیشنهاد‌هایی برای تبلیغات از طرف ادمین‌ها برای وب‌سایت‌ها یا گوشی‌های موبایل ارسال می‌شوند.
  3. ارسال نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی برای جذب کاربران به سایت،گروه یا کانال
  4. ارسال نوتیفیکیشن در مورد خبری مهم، فوری و جذاب برای جذب ترافیک گسترده‌ای به لینک مد نظر
این مقاله هم جالبه!
همه چیز در رابطه با افزایش میزان نصب اپلیکیشن ها

متن پیام نوتیفیکیشن تبلیغاتی چگونه باید باشد؟

قبل از هر چیزی باید از خودتان بپرسید هدف شما از فرستادن این نوتیفیکیشن چیست؟ و از کاربران خود چه می‌خواهید؟
سپس با نهایت دقت عبارت کوتاه و واضحی را آماده کرده و پیشنهادتان را به گونه‌ای که کاربر مشتاق شود از گروه یا کانال شما استفاده کند برای او توضیح دهید.

از دوستان و همراهان عزیزی که تا آخر مقاله نوتیفیکیشن تبلیغاتی با ما همراه بودند سپاس‌گذاریم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشد شما را راهنمایی کند. در ادامه به شما پیشنهاد می‌کنیم از سایر مقالات ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس استفاده کنید.

 

 

 

نوتیفیکیشن تبلیغاتی
 نوتیفیکیشن تبلیغاتی

از دیگر نام های آن « نوتیفیکیشن مارکتینگ » نام دارد که به ابزار اون  « پوش نوتیفیکیشن Notification _  Push می‌گن .

معنی فارسی کلمه Notification می‌شه اطلاع، اطلاعیه، اعلان، خبر، تذکر و آگاه سازی.

نوتفیکیشن , تبلیغاتی است که با استفاده از یک سرور به صورت مستقل به مجموعه ای از گوشی ها و تبلت های و دستگاه های اندرویدی ارسال می شود .

این کار به وسیله برنامه هایی که بر روی تلفن همراه شما نصب هستند انجام میگیرد .

اگر اینترنت تلفن همراه کاربر روشن باشد . به این صورت  پیامی در قسمت نوتیفیکیشن و یا اعلان گوشی فرد قرار میگیرد . که میتواند به صورت متن, عکس , بنر و انواع دیگر باشد و کاربر با لمس آن به صفحه مورد نظر ارجاع داده میشود .

عصر کنونی در ایران , تلگرام , مجبوب ترین اپ ارتباطی است و بدین منظور بازار هایی هم در آن شکل گرفته که نیازمند تبلیغات است .

این مقاله هم جالبه!
تبلیغات همسان چیست ؟

برای همین این روش برای ممبر گیری تلگرام هم استفاده میشود . با لمس صفحه نوتیفیکشین وارد کانال مشخص شده میشود . در صورت علاقه مندی عضو کانال شما میشود .

  • که مجموعه یاراپلاس با برنامه نویسانی مجرب و با استفاده از نرم افزار های محبوب  در جامعه که نصب بالایی نیز داشته اند , برای شما سعی در این داشته که بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد .*

ریزش ممبر در نوتیفیکیشن :

نوتیفیکیشن تبلیغاتی
 نوتیفیکیشن تبلیغاتی

ریزش ممبر از مهم ترین مسائلی است که در انتخاب نوع روش تبلیغاتی به آن توجه می شود . یکی از موثرترین روش تبلیغات در فضای مجازی نوتیفیکیشن تبلیغاتی است که به دلیل واقعی بودن ممبر های آن و همچنین اختیاری بودن آن ما فعالیت بالای ممبر ها را ما مشاهده میکنیم .

و همین طور ریزش بسیار کم ممبرها و بازدید بالای کاربران از نقاط مثبت این روش تبلیغاتی میباشد .  این روش محبوب با رقابت بسیار با روش های دیگر تبلیغاتی امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است .

 سیاست کاری شرکت یاراپلاس  برای جلب رضایت شما به این صورت قرار گرفته که اگر شما ریزش ممبر داشتید ما آن را برای شما جبران خواهیم کرد.

از نوع مطالب دیگران الگو بگیرید اما کپی نکنید :

کپی آفت کانال شما است . اگر قرار باشد ممبر جذب کنید یا ممبر های خود را نگه دارید از فکر اینکه مطالب دیگران را کپی کنید بیرون بیایید .

اگر قرار بود کاربران مطالب کانال های دیگر را بخوانند چرا وارد کانال شما شده اند ؟

آیا نمی توانستند وارد همان کانال هایی شوند که شما از آن ها کپی برداری کرده اید ؟

این مقاله هم جالبه!
نصب تضمینی اپلیکیشن چیست و چه کاربردی دارد؟

        چگونه تقویت کسب و کار خود را با استفاده از نوتیفیکیشن به سرعت یک بوگاتی برسانیم ؟

زمانی که مطالب را نگارش میکنید می توانید از سایت و کانال های مختلف از نوع نگارش آن ها و نحوه آراستن مطالبشان الگو برداری کنید و این برای شما نیز مفید خواهد بود.

چرا که در بعد شما خودتان طرح هایی را برای نگارش به جود خواهید آورد و بقیه شما را الگوی خود خواهند کرد اما به هیچ وجه از مطالب بقیه کپی برداری نکنید .

علاوه بر این کپی برداری یک توهین مستقیم به خودتان است و خودتان دارید به خودتان می گویید که من ضعیف هستم ، من نمی توانم خودم نگارش کنم ، من نمی توانم کانالم را اداره کنم .

آیا کاربران یک انسان ضعیف را حمایت می کنند ؟و علاوه بر اینکه شما به خودتان توهین می کنید به کاربران نیز توهین می کنید . کاربران را ساده فرض نکنید !

آن ها می فهمند چه مطالبی را شما نگارش کرده اید و چه مطالبی را کپی برداشته اید .

کپی برداری علاوه بر اینکه توهین بر خودتان است توهین به ممبر های شما نیز است .

پس اگر بعد از مدتی که مطالب کپی در کانال گذاشتید و دچار ریزش اعضا کانال شدید تعجب نکنید ، چرا که عامل اصلی این اتفاق خوده شما بوده اید و هیچ کس دیگری در این کار مقصر نخواهد بود.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند .

هر آنچه نیاز است در رابطه با نوتیفیکیشن تبلیغاتی بدانید

نوتیفیکیشن تبلیغاتی
نوتیفیکیشن تبلیغاتی

  بعد از اینکه اکثر مردم گوشی های همراه هوشمند تهیه کردن و در حال حاضر از اون استفاده می کنن، لزوم ایجاد اپ ها برای راحتی کار کاربران تلفن های همراه مطرح شد. یکی از مهم ترین بخش هایی که میتونه سرنوشت یک اپلیکیشن یا حتی یک برند رو مشخص کنه نوتیفیکیشن تبلیغاتی هستن و البته بهتر است که مقاله با تبلیغات نوتیفیکیشن به آسانی کسب درآمد کنید را در یاراپلاس مطالعه کنید .

این مقاله هم جالبه!
چگونه رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم؟ | یاراپلاس ۰۹۹۸۱۱۹۷۰۱۲

در واقع کار نوتیفیکیشن ها این هست که به افراد یادآوری لازم رو انجام بدن. اگر بتونیم از نوتیفیکیشن ها به درستی استفاده کنیم، هر چه بیشتر به اهداف بازاریابی خودمون در اپلیکیشننزدیک تر میشیم. اما این مورد به طور کاملا بر عکس هم اتفاق می افته. اگر نوتیفیکیشن های ارسالی شما برای کاربرانتون، از نظر اون ها بی ربط و یا آزار دهنده باشه اپ شما به سرعت حذف خواهد شد.

در یک کلام، نبض اپ شما توی دست نوتیفیکیشن هست. این نوتیفیکیشنه که هم می تونه برای شما پول ساز و هم خطرناک باشه. توی این مقاله با یاراپلاس همراه باشین تا بیشتر درباره نوتیفیکیشن تبلیغاتی صحبت کنیم.

همون اول مجوز ارسال نوتیفیکیشن رو نپرسید!

حتما شما هم وقتی یک اپ جدید رو نصب می کنید و اون برنامه از شما سوال می پرسه که آیا اجازه دارم برایتان نوتیفیکیشن ارسال کنم یا نه، گزینه خیر رو انتخاب می کنین. انجام این کار در واقع یک اشتباه کسب و کاری محسوب میشه. وقتی کاربران از برنامه شما استفاده نکردن و دقیقا نمیدونن که اپ شما قرار هست چه نیاز هایی از اون ها رو براشون رفع کنه قطعا نظرشون نه خواهد بود.

اگر این نکته برای شما حائز اهمیت هست که نظر کاربران رو درباره ارسال نوتیفیکیشن ها بپرسید، سعی کنین این کار رو تا حد امکان به تاخیر بندازید. بهترین زمان برای پرسیدن این سوال زمانی هست که شما مطمئن شدید کاربر، کار شما رو دیده و از نزدیک لمس کرده.

برای هر کاربر تفاوت قائل بشید!

تنها راه برای اینکه بتونید رضایت کاربران رو به دست بیارید این هست که براشون ارزش قائل بشید! کاربران رو دسته بندی کنید و برای هر کدوم از دسته ها نوتیفیکیشن لازم رو ارسال کنید. خودتون رو جای کاربران بگذارید. آیا ارسال این نوتیفیکیشن برای شما، باعث رفتنتون به داخل اپلیکیشن میشه؟ اگر جوابتون منفی بود پس شاید بهتر باشه این پیام رو برای همه کاربران ارسال نکنین. البته این نکته وجود داره که برای ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی باید رضایت اکثریت کاربران رو در نظر گرفت.

این مقاله هم جالبه!
پوش نوتیفیکیشن | آگهی شماره ۱

دسته بندی دقیق کاربران

دسته بندی دقیق کاربران
دسته بندی دقیق کاربران

هر چه دسته بندی های انجام شده دقیقتر باشن و بیشتر به دنیای کاربرانتون نزدیک بشند، ارزش برند شما برای کاربران بیشتر خواهد شد. با این وجود می تونیم دسته بندی های کلی رو برای کاربران در نظر بگیریم و یا دسته بندی های بسیار جزئی. به عنوان مثال شما می تونید نام هر فرد رو در ابتدای پیام ارسال شده درج کنید تا پیام به صورت فرد به فرد خصوصی سازی بشه.

به طور کلی روش دسته بندی کردن خاصی برای کاربران وجود نداره. به عبارت دیگه نمیشه برای همه کسب و کار ها یک نسخه رو تجویز کرد. هر دسته بندی ای که برای کسب و کار شما مناسب تر هست و باعث بازدهی بیشتر میشه رو انتخاب کنید. با این حال سه دسته بندی مطرح هستند که می تونید از اون ها برای تفکیک افراد استفاده کنید:

  • کاربران وفادار : کسانی که تا به حال از خدمات و یا اجناس شما استفاده و هزینه اون را پرداخت کردند.
  • کاربران فعال :   کسانی که از اپلیکیشن شما استفاده می کنن اما تا به حال پرداختی نداشتند.
  • کاربران غیر فعال :   کسانی که تنها اپ شما رو روی تلفن همراه خودشون دارن و چند مدتی هست که ازش استفاده می کنن. (از زمان نصب اپ توسط کاربر چند هفته گذشته)

زمان بندی در ارسال نوتیفیکیشن

نوتیفیکشن تبلیغاتی
نوتیفیکشن تبلیغاتی

استراتژی های شما تعیین کننده ساعات ارسال نوتیفیکیشن هستند اما باید به این بازه های زمانی دقت داشت. ارسال به موقع نوتیفیکیشن تبلیغاتی باعث فروش موفق و بر عکس، ارسال نوتیفیکیشن بی محل باعث حذفاپ شما میشه.

این مقاله هم جالبه!
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل و استراتژی دیجیتال مارکتینگ

معمولا نوتیفیکیشن هایی که در زمان استراحت و خواب و در حین انجام فعالیت های مهم برای کاربران ارسال میشه تنها باعث آزار خواهند بود و در نهایت پاک شدن اپ شما رو به دنبال دارند.

می تونیم بگیم که برای بیشتر کسب و کار ها، ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی در ساعات عصر و اول شب مناسب هست. با این حال بهتره که روی الگوی رفتاری کاربرانتون دقت داشته باشین و اون رو بدست بیارید. کاربران شما در چه ساعاتی بیشتر به اپ شما نیاز پیدا می کنن؟ چه ساعاتی اتفاقات جدید و هیجان انگیز توی اپ شما رخ میده ؟ جواب این سوالات به شما برای انتخاب زمانهای مناسب کمک میکنه .

همه از اسپم متنفر هستند

معمولا در ابتدای کار اپلیکیشن ها با فرستادن هر نوتیفیکیشن برای کاربران تعداد زیادی از اون ها سریعا وارد اپ شما میشن . اما این اتفاق همیشگی نیست. مشکلی که برای اکثر صاحبان اپلیکیشن ها به وجود میاد این هست که فکر می کنن بعد از گذشت زمان باز هم ارسال تعداد زیاد نوتیفیکیشن باعث ورود بیشتر کاربران به داخل اپ میشه . همون طور که قبل از این گفتیم ارسال زیاد نوتیفیکشن های تبلیغاتی فقط عمر اپ شما رو روی تلفن های کاربران کم می کنه.

نکته ای که میتونه به شما برای مدیریت ارسال نوتیفیکیشن کمک کنه دسته بندی خود نوتیفیکیشن هاست. معمولا این دسته بندی دو بخش رو شامل میشه: اولی نوتیفیکیشن هایی که مربوط به فعالیت های کاربر هستن‌ (معمولا در شبکه های اجتماعی این نوع بیشتر دیده میشه). دسته دوم هم نوتیفیکیشن هایی هستن که مستقیما به ارتباط کاربر و اپ بر می گردن. معمولا کاربران نسبت به دسته اول صبر و تحمل بیشتری دارن.

این مقاله هم جالبه!
معرفی شرکت تبلیغاتی مشهد

پیشنهاد ما اینه که اگر می خواین اعلانی رو برای افراد ارسال کنید تمام حرفتون رو توی یک پیام خلاصه کنین! تقریبا همه افراد دوست دارن که صفحه قفل تلفن همراهشون فقط اعلان های مهم رو بهشون نشون بده و دیدن یک نوتیفیکیشن تبلیغاتی روی این صفحه خیلی ناخوشایند به حساب میاد!

در پایان نکته کلی این که ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی شاید به نظر کار ساده و راحتی باشه اما باید برای تک تک کلمات محتوای اون برنامه ریزی انجام بشه. پس لطفا همین الان دست به کار بشید و اگر در مورد نوتیفیکیشن های تبلیغاتی ارسالی تون رو تلفن های همراه کاربران نیاز به ویرایش دارید انجامش بدید! ما  در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس سعی کرده ایم تا محصولاتی از قبیل تبلیغات نوتیفیکیشنخرید ممبر تلگرامارسال پوش نوتیفیکیشن و … را به همه دوستان عزیز ارائه بدهیم تا در صورت نیاز ار این روش های تبلیغاتی استفاده کنند .

۱ دیدگاه
اهمیت نوتیفیکیشن تبلیغاتی در اطلاع رسانی- یاراپلاس
تیر ۱۱, ۱۳۹۷

[…] می توانید برای اطلاعات تکمیلی نوتیفیکیشن تبلیغاتی چیست؟ را مطالعه […]

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید