مدیریت شبکه های اجتماعی
۲۰ بهمن

۴ اصل مدیریت شبکه های اجتماعی

درود بر شما علاقه مندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ

الهه لشکری هستم مدرس و مشاور در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی

امروز قصد دارم در مقاله ام در مورد ۴ اصل حضور کسب و کارها در دنیای دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی صحبت کنم که میدانم نیاز روز خیلی از استارتاپ ها و کسب و کار های متوسط می باشد.

مدیریت شبکه های اجتماعی
مدیریت شبکه های اجتماعی

این ۴ اصل را امروزه خیلی ساده میتوانیم به تلگرام و اینستاگرام که گسترش یافته است مربوط کنیم زیرا هر روز به صورت پراکنده این ۴ قانون مدیریت بستر های شبکه های مجازی را مشاهده میکنیم.

۴ اصل حضور کسب و کار ها در شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی
 مدیریت شبکه های اجتماعی
  1. با سرعت بالا و غیر معمول شبکه خود را گسترش ندهید : چیزی که میتواند شما را بد جلوه دهد، تلاش برای افزایش گسترش سریع آمار تعداد دوستان و طرفداران تان آن هم با سرعتی بیش از حد معمول می باشد.

  2. پاسخ به کامت های کاربران دیگر و توجه به آنان: باید برای پاسخ به نظر و مطلب افراد وقت،بگذارید.این موضوع به افراداطمینان می دهد که یک فرد واقعی پشت صفحه، کاربری شما نشسته و کمک زیادی به ایجاد اعتماد در میان مخاطبین شم خواهد کرد.

  3. مطالب افراد دیگر را به اشتراک بگذارید : اشتراک گذاری و مطالبی که افراد ارسال کرده اند می تواند اعتماد و علاقه زیادی بین افراد و پیروان شمارا افزایش دهد.اولا نشان میدهد که شما در وب سایت به عنوان یک شخص معمولی حضور دارید و فقط برای ارسال لینک وب سایت تان به افراد در آن محیط قرار نگرفته اید.

  4. خلاقیت در محتوای پست ها : مدام پست های تبلیغاتی قرار ندهید در بین هر چندتا پست کاربر پسند مناسب با کارتان یک پست تبلیغاتی قراردهید. در مخاطب دل زدگی ایجاد نکنید.

توسعه تجارت شما در کمترین زمان ممکن تخصص ماست.

 

این مقاله هم جالبه!
آژانس بازاریابی انلاین در مشهد

 

سید حسین موسوی

علاقه زیاد به حوزه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس رو راه اندازی کنم. تیم یاراپلاس همواره تلاش میکنه تا برای همه علاقه مندان این حوزه یک منبع آموزشی کامل رو جمع آوری کنه.

دیدگاه خود را بنویسید