در حال بارگیری...
راهنمایی کوتاه اما مفید درباره تبلیغات در فضای مجازی
۱۳ مرداد

راهنمایی کوتاه اما مفید درباره تبلیغات در فضای مجازی

راهنمایی کوتاه اما مفید درباره تبلیغات در فضای مجازیReviewed by امیر مجرد on Aug 4Rating: 5.0راهنمایی کوتاه اما مفید درباره تبلیغات در فضای مجازی

 تبلیغات در فضای مجازی

آیا می خواهید در فضای مجازی تبلیغ کنید؟ می خواهید نکات ضروری را به سرعت یاد بگیرید؟ یا می دانید تبلیغات در فضای مجازی چقدر اهمیت دارد؟

ما در این مقاله کوتاه می خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین روش برای تبلیغات را انتخاب کنید تا بتوانید نتیجه سرمایه گذاری های خود را ببینید.

اگر هنوز هم به تبلیغات شک دارید حتما مقاله چرا باید تبلیغ کنیم؟ را مطالعه کنید.

تبلیغات در فضای مجازی چیست؟

تبلیغات در فضای مجازی شامل هر محتوایی می شود که برای پخش کردن آن در فضای مجازی هزینه کرده اید. هر صفحه یا سایت یا موسسه تبلیغاتی به یک شیوه خاص محتوا های شما را پخش خواهند کرد. بیایید نگاهی به فضاهای مجازی بیاندازیم.

تبلیغات در فضای مجازی
تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات در فیس بوک

فیس بوک گسترده ترین و بزرگ تریت فضای مجازی است که ماهانه بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. بیش از یک چهارم جمعیت جهان از فیس بوک استفاده می کنند.

حالت ها

فیس بوک حالت های زیادی را برای تبلیغات شامل می شود.

تبیلغات ویدیویی می تواند کوتاه و طولانی باشد و می تواند برای هر نوع محصولی مناسب باشد.

تبلیغات کلکسیونی به شما این اجازه را میدهد تا درباره محصولات خود داستان های کوتاهی تهیه کنید. این کار می تواند برای هر محصولی کارساز باشد و اجازه شناخت بهتر محصول را به مشتریان می دهد.

تبلیغات اسلاید شو شامل فیلم و صدا و متن است. این نوع تبلیغات هزینه زیادی ندارد و می توانید مقدار زیادی از آنها را تهیه کنید.

تبلیغات تصویری هم یک روش عالی برای بهتر شناخته شدن است. آنها می توانند شما را به مردم معرفی کنند و توضیح دهند که شما دقیقا چه کاری انجام می دهید و چه نوع خدماتی را ارائه می دهید.

 

تبلیغات در فیس بوک
تبلیغات در فیس بوک

هدف ها

از سه روش می توانید شنونده و مشتریان را در فیس بوک پیدا کنید.

از یک روش می توانید از دسته بندی های مختلف استفاده کنید تا مشتریان خود را پیدا کنید. می توانید از شغل و مکان و رفتار ها و علاقه های آنها استفاده کنید.

می توانید با مشتریان خود در فیس بوک ازتباط داشته باشید. می توانید با استفاده از منابع مختلف آنها را جذب خود کنید.

شما می توانید افرادی را که شبیه به مشتریان حال حاضر شما هستند را در فیس بوک پیدا کنید.

هزینه ها

مانند دیگر برنامه ها و قسمت های دیگر فضای مجازی نیازی به پرداخت سریع هزینه ها ندارید. شما ابتدا مشتریان خود را پیدا می کنید و سپس باید دهزینه ها را پرداخت کنید.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار صرف تبلیغات در فیس بوک شده است. هزینه هر کلیک در فیس بوک ۰٫۲۸ دلار بوده است. هم چنین برای هر ۱۰۰۰ بازدید باید فقط ۷٫۱۹ دلار پرداخت کنید.

با این حال بیشتر بازاریاب های دیجیتال در سراسر دنیا موافقند که فیس بوک نقش خیلی مهمی در تبلیغات در فضای مجازی  دارد و می توانند با استفاده از آن به موفقیت برسند.

شما می توانید مبلغی بیشتر از چیزی که هزینه تبلیغات کرده اید را به دست بیاورید.

تبلیغات در توییتر

با تمام پستی و بلندی هایی که وجود دارد توییتر هنوز بین مردم محبوب است. توییتر ماهانه ۳۲۸ میلیون کاربر فعال دارد. تبلیغات در توییتر می تواند در شناخته شدن شما تاثیر داشته باشد و ترافیک خوبی را در سایت های شما ایجاد کند.

تبلیغات در توییتر
تبلیغات در توییتر

حالت ها

در توییتر سه نوع حالت برای تبلیغات در فضای مجازی وجود دارد.

شما می توانید از توییت ها استفاده کنید. در این توییت ها شما باید تبلیغ محصولات خود را قرار دهید و مردم می توانند در مورد آنها بحث کرده و آنها را لایک کنند. این توییت ها باید در زمان های مناسب و برای افراد مناسب ظاهر شوند. این توییت ها شما را معروف تر می کنند و مردم را به سایت شما می کشانند.

حساب های پیشرفته مردم را وادار می کند تا شما را دنبال کنند و از برند شما اطلاعاتی را بدست آورند.

شما می توانید از این حساب ها در مکان های مختلفی استفاده کنید.

این حساب ها به شما کمک می کنند تا دنبال کننده های شما به شدت افزایش پیدا کنند.

با استفاده از بعضی روش ها می توانید پست های خود را در صدر جستجو ها قرار دهید. .قتی که مردم چیزی مربوط به شما را جستجو می کنند پست های شما اول از همه بالا خواهند آمد.

هدف ها

توییتر به شما نه هدف می دهد تا با آنها به شنونده های مورد نظر خود برسید.

راهنما های آنها پیشنهاد می کنند که با چیز های مهم و پایه مثل مکان زبان و دستگاه شروع کنید. سپس سراغ دسته بندی های دیگر مثل تعداد دنبال کننده و جنسیت و کلمات کلیدی و رفتار ها و علاقه ها بروید.

هزینه ها

توییتر هم مثل فیس بوک است و شما بر اساس میزان تبلیغات باید هزینه کنید.

شما در توییتر باید برای فعالیتی که می کنید هزینه کنید. برای مثال وقتی که از یک کمپین استفاده می کنید باید برای دنبال کننده های خود هزینه کنید و دیگر چیز ها مثل جواب ها و لایک ها رایگان هستند.

این ها چند نوع از هزینه ها در توییتر هستند.

دنبال کننده های کمپین ۲٫۵ تا ۳٫۵ دلار

بازدید ار سایت ۱٫۶۸ تا ۱۰ دلار

اطلاع از کمپین ۶ تا ۸ دلار

به یادداشته باشید که این ها مقدار های پیشنهادی است و شما می توانید مبلغی کمتر یا بیشتر را انتخاب کنید.

به شما پیشنهاد میکنم حتما مقاله موثر ترین روش تبلیغات در فضای مجازی را مطالعه کنید.

تبلیغات در اینستاگرام

با بیش از ۸۰۰ میلیون اربر فعال در ماه که ۲۵ میلیون آنها برای شغل خود تبلیغ می کنند اینستاگرام به یک برنامه محبوب تبدیل شده است.

با توجه به تحقیقات انجام شده اینستاگرام ۷۰ درصد بیشتر از فیس بوک مردم را سرگرم میکند. اینستاگرام ۶۶۹ درصد بهتر از توییتر در زمینه سرگرمی عمل کرده است.

این یعنی شما می توانید با هزینه ای کم مشتریان خوب و زیادی را برای خود پیدا کنید.

تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام

حالت ها

در اینتساگرام از چهار شیوه برای تبلیغ کردن می توانید استفاده کنید. این شیوه ها فقط برای موبایل است.

تبلیغات تصویری می تواند منظور شما را به صورت ساده و منظم به بازدید کنندگان برساند.

همچنین می توانید از فیلم هایی به طول حداکثر ۶۰ ثانیه لستفاده کنید.

می توانید فیلم ها و تصاویر را جداگانه و یکی یکی ارسال کنید.

استوری ها این اجازه را به شما می دهد تا محتوا را به شیوه های  جدید و نوین ارائه دهید. یک سوم استوری های نمایش داده شده مربوط به شغل افراد است. هم چنین از هر ۵ استوری که نمایش داده می شود یکی موفق بود ه و یک پیام مستقیم دریافت می کند.

هدف ها

اینستاگرام هم مانند فیس بوک عمل می کند . شما می توانید از مکان و علایق و رفتار ها و مشتریان حال حاضر خود و افراد شبیه به مشتریان خود استقاده کنید.

۵۹ درصد کاربران اینستاگرام بین ۱۸ تا ۲۹ ساله و بیش از یک سوم آنها خانم هستند. پس اگر هدف های شما بانوان جوان هستن اینستاگرام یک برنامه مناسب برای تبلیغات شماست.

هزینه ها

بیشترین هزینه ها در تبلیغات اینستاگرامی مربوط به خانم های ۱۸ تا ۳۴ ساله است که از آیفون استفاده می کنند.

کمترین هزینه ها هم مربوط به آقایان بیشتر از ۶۵ سال است که از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنند.

تبلیغات در لینکدین

لینکدین گسترده ترین برنامه برای تبلیغات کاری است و بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور جهان دارد.

تبلیغات در لینکدین
تبلیغات در لینکدین

حالت ها

در لینکدین می توانید به ۵ شیوه تبلیغات خود را ارائه دهید.

محتوا های دارای اسپانسر به شما اجازه میدهد تا تبلیغات خود را در زمانی مناسب ارائه دهید. این کار باعث آگاهی بیشتر نسبت به شغل شما می شود. همچنین روابط جدیدی را برای شما می سازد.

اینمیل های اسپانسر شده به شما اجازه می دهد تا پیام های تبلیغاتی را برای مشتریان بفرستید. با این پیام ها می توانید لینک دانلود محتوا ها را برای مشتریان بفرستید.

تبلیغات متنی در دسته بندی های مناسب برای افراد ظاهر می شوند و ترافیک خوبی را برای سایت شما به وجود می آورند.

تبلیغات دینامیکی اطلاعاتی را در مورد شما به اشتراک می گذارند. ایت اطلاعات شامل نام و عکس شما هستند و نتایج خوبی را در بر دارند.

تبلیغات در فضای مجازی
تبلیغات در فضای مجازی

هدف ها

شرکت: نام کمپانی اندازه کمپانی وظایف کمپانی دنبال کننده های آن ارتباط ها

تجربه ها: نام شغل مقدار تجربه

تحصیلی: مدرسه نمره زمینه های تدریس

هزینه ها

شما باید در لینکدین مقداری هزینه روزانه را معین کنید و بیشترین مقاداری را که برای هر کلیک می پردازید را هم باید تعیین کنید.

۱۰ دلار روزانه برای کمپین ها

۱۰ دلار برای کمپین

حداقل ۲ دلار برای هر کلیک در تبلیغات متنی

استراتژی های تبلیغات در فضای مجازی

حالا که نقاط ضعف و قوت فضای مجازی را می دانید باید برای استراتژی های خود تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید.

تبلیغات در فضای مجازی
تبلیغات در فضای مجازی

ما به شما ۷ روش برای شروع پیشنهاد می کنیم.

وظایف کمپانی خود را تعیین کنید

برای اینکه بتوانید تبلیغات در فضای مجازی را شروع کنید باید تصمیم گیری کنید که می خواهید د رچه زمینه ای فعالیت داشته باشید. فقط فراموش نکنید که تبلیغات فقط برای فروختن و درآمد داشتن نیست. شما می توانید با استفاده از آن به سه هدف برسید.

آگاهی: می توانید با تبلیغات در مردم علاقه نسبت به محصولات و خدمات ایجاد کنید و بیشتر دیده شوید.

ملاحظه: مردم درباره شما بیشتر فکر می کنند و درباره محصولات شما تحقیق خواهند کرد.

تشویق کردن: تبلیغ کردن مردم را تشویق می کنند تا به سمت محصولات شما بیایند و باعث افزایش میزان فروش شما خواهد شد.

بهترین فضای مجازی را برای تبلیغات در فضای مجازی  انتخاب کنید

وقتی که وظایف خود را تعیین کردید باید بهترین فضا را برای تبلیغات در فضای مجازی  انتخاب کنید. هر کدام امکاناتی منحصر به فرد دارند و برای یک نوع تبلیغات مناسب هستند.

بهترین فضای مجازی برای تبلیغات
بهترین فضای مجازی برای تبلیغات

به هزینه های تبلیغات در فضای مجازی هم توجه داشته باشید

هر فضای مجازی هزینه های متفاوتی دارد و شما باید با توجه ببه میزان بودجه خود تصمیم گیری کنید.

برای تست کردن تبلیغات از شنونده های کم شروع کنید

تبلیغت نیازمند تجربه است. پس شما باید تبلیغات مختلفی را در مکان های متفاوت امتحان کنید. بهتر است که با افراد کم شروع کرده و آنها را تست کنید.

تبلیغات خود را مرتب عوض کنید

برعکس تلویزیون که همیشه تبلیغاتی تکراری را پخش می کند فضای مجازی به شما اجازه می دهد تا محتوا های خود را عوض کنید. با این کار مشتریان شما دیگر از تبلیغات تکراری خسته نخواهند شد.

تبلیغات خود را عوض کنید
تبلیغات خود را عوض کنید

از امکانات انتخاب هدف استفاده کنید

یکی از مهم ترین ویژگی خای فضای مجازی که آنرا از دیگر ابزار تبلیغاتی جدا میکند این است که شما می توانید هدف های خود را انتخاب کنید. شما می توانی مشتریان خود را با استفاده از سن علایق شغل مکان و دیگر چیز ها دسته بندی کنید.

نکته پایانی

دیر یا زود باید تصمیم بگیرید که چگونه در فضای مجازی می خواهید هزینه کنید. شما باید بیشترین هزینه را در زمینه مناسب انجام دهید تا بتوانید نتایج مورد نظر را ببینید.

پیشنهاد می کنم حتما مقاله رکورد داران تبلیغات دیجیتال را بخوانید.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند .

۰۹۳۰-۴۰۲-۶۱۸۰
۰۹۰۳-۲۷۲-۸۸۱۱
آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

 

امیر مجرد

من همیشه نگران آینده بودم و برای آینده ای که هر روز هر روز نزدیک تر می شد نگران بودم و نمی دونسم این آینده چطور داره برای من رقم می خوره تا اینکه بلاخره تصمیم گرفتم خودم شروع کنم و آینده رو بسازم نه اینکه صبر کنم تا آینده هر جوری که خواست ساخته بشه، به همین دلیل در حال حاضر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم.

دیدگاه خود را بنویسید