در حال بارگیری...
استوری هاس اینستاگرام
۲۴ تیر

راه و روش ایجاد تبلیغات در بخش استوری های اینستاگرام (داستان ها)

راه و روش ایجاد تبلیغات در بخش استوری های اینستاگرام (داستان ها)Reviewed by محسن کفاش on Jul 15Rating:

راه و روش ایجاد تبلیغات در بخش استوری های اینستاگرام (داستان ها)

ایا شما در استوری های اینستاگرام تبلیغات انجام می هید ؟

ایا می دانستید که قادر به انجام تبلیغات در  استوری های اینستاگرام (داستان) هستید  ؟

استوری های اینستاگرام تبلیغاتی (داستان)، در میان داستان های دیگر ظاهر می شوند و با فرا گرفتن تمام صفحه تلفن همراه مخاطبین  شما، تاثیری بهتر و موثر تر برای مخاطبین شما به وجود می اورد .

در این مقاله، به چگونگی ایجاد تبلیغات در استوری ها (داستان) پی خواهی برد.

سوال که امکان دارد برای شما پیش بیاید این می باشد که،  استوری های اینستاگرام تبلیغاتی  (داستان) چیست ؟

در ژانویه، قابلیت تبلیغات تمام صفحه ای در استوری های اینستاگرام (داستان) به وجود امد، که شما را قادر به انتخاب 30 برند مختلف را برای بارگذاری (اپلود)  در داستان ها می نمود.

استوری های اینستاگرام تبلیغاتی (داستان ها) اولین ابزاری هستند که به شما اجازه ی بارگذاری (اپلود) هر گونه عناصر بینایی از قبیل : فیلم ها، تصاویر، نوشته و… را به صورت تمام صفحه و با اندازه ی 9:16 در این سکوی اجتماعی میدهد.

این داستان های تبلیغاتی در میان داستان های دیگر با برچسب sponsored (حمایت شده) در فوق داستان ها ظاهر می شوند. این داستان ها می توانند شامل تصاویر و یا ویدیو هایی با  زمان حداکثر 15 ثانیه باشند.

و حالا که با استوری های اینستاگرام اشنا شدید، بهتر است که شما را عناصر و روش های ایجاد تبلیغات در داستان های خود اشنا فرمایید.

1.نقشه ی تبلیغات خود را طراحی بنمایید

استوری هاس اینستاگرام
استوری هاس اینستاگرام

به خاطر داشته باشید که مخاطبین شما گزینه ی رد کردن داستان شما را دارند پس حتما توجه داشته باشید که تصاویری و یا ویدیو هایی که در داستان های خود بارگذاری (اپلود) می فرمایید ببه مقداری جذاب باشند که توجه مخاطبین و تماشاگران را به سرعت جذب خود نمایند.

برای طراحی و زیبایی سازی محتوایی که در نظر دارید تا بر داستان های خود بارگذاری نمایید، بهتر است با طراحان حرفه ای، و یا آژانس های تبلیغاتی که قادر به این کار هستند مشورت و یا همکاری کنید تا محتوای خود را خیلی بهتر و جذاب تر برای مخاطبین خود تهیه نمایید با کیفیتی بسیار بالاتر بارگذاری نمایید.

هنگامی که تصویری را برای داستان خود انتخاب می نمایید، بهتر است عکسی با کیفیت بالا باشد که مناسب برای  بارگذاری د رداستان ها باشد تا برای مخاطبین شما جذاب باشد؛ پس از انتخاب و زیبایی سازی محتوا بینایی، به نوشته ای بسیار قوی، زیبا و پر محتوا فکر کنید که بتواند توجه مخاطبین خود به خوبی جلب کند و انها را وادار به تماشا و خواندن مطلب نوشته شده نماید.

در این متن یا نوشته سعی کنید با نوشتن مطلبی واضح، مخاطبین خود را اگاه از کار یا بازاریابی خود فرمایید تا انها را بیشتر جذب داستان خود فرمایید.

اگر به جای عکس تمایل به استفاده از فیلم دارید، به این مطلب توجه داشته باشید که فرمت ویدیو بهتر است mov,mp4 و یا gif animation و با طول زمانی 15 ثانیه باشد. ویدیو ی شما می بایست با مقدار حداکثر حجمی 2.3 گیگابایت و حداقل کیفیت 720p باشد تا قابل بارگذاری در  داستان اینستاگرام شما باشد.

هنگامی که استاندارد های مورد نظر اینستاگرام را رعایت نمودید، محتوای شما اماده ی بارگذاری در کمپین استوری های اینستاگرام شما می باشد.

2.تبلیغ خود را ایجاد کنید.

ایجاد تبلیغ
ایجاد تبلیغ

(اگر تابحال در اینستاگرام تبلیغاتی انجام نداده اید، این مسئله را به یاد داشته باشید که باید ایسنتاگرام خود را به فیس بوک اتصال دهید.)

هنگامی که قصد ایجاد تبلیغ در استوری های اینستاگرام دارید، اولین قدم این است که هدفی برای کمپین خود انتخاب کنید. الانه، مناسب ترین و بهترین هدف شما می تواند انتخاب (reach(رسیدن بالا)) مربوط به موضوع کمپین خود می باشد.

مرحله ی بعد بسیار ساده می باشد؛ کمپین خود را نام گذاری نمایید.

بعد از اینکه مردم را از کمپین خود خبردار نمودید به بخش (placement(قرار گذاری) بروید و داستان اینستاگرام را برای انتشار انتخاب نمایید.

بعد از مرحله ی تعیین برنامه ریزی شما اماده ی تائید طراحی محتوا خود برای انتشار هستید.

اگر در حال بارگذاری ویدیو می باشید پس از اتمام انالیز نرم افزار می توانید می توانید، تصویر پیش نمایش انتخاب نمایید.

بعد از انتشار محتوای خود می توانید برای محتوای انتشار شده، از تگ ها برای کمپین و یا اراد مورد نظر خود استفاده نمایید.

و بعد از این مراحل، اماده ی انتشار محتوای خود در کمپین خود هستید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی اینستاگرام مارکتینگ مقاله ی اینستاگرام و کسب و کارها مطالعه فرمایید

دیدگاه خود را بنویسید