در حال بارگیری...
3 راه و روش ساده که افراد منفرد نیز می توانند از شبکه های اجتماعی استفاده نمایند
۰۹ مرداد

۳ راه و روش ساده که افراد منفرد نیز می توانند از شبکه های اجتماعی استفاده نمایند

۳ راه و روش ساده که افراد منفرد (مایل به تنها بودن) نیز می توانند از شبکه های اجتماعی استفاده نمایند (بازاریابی اجتماعی )

منفرد بودن به این معناست که شما تنهایی را به در گروهی بودن ترجیح می دهید و تولید و انتشار محتوا برای شما هنگامی که تنها هستید بسیار آسان تر و راحت تر می باشد و می توانند بسیار راحتر فکر نمایند. این افراد نیز می توانند شبکه های اجتماعی را بسیار راحتر انجام می شود.

در این حالت، شرکت در شبکه های اجتماعی بسیار سخت و نا مطلوب برای این افراد می باشد. و حال چرا شما باید شبکه های اجتماعی را در این حد جدی بگیرید؟ و جواب این سوال این است که، مردم جهان باید صدای شما را بشنوند.

وارن بافت، البرت انیشتن، بیل گیتس و… از نوع همین افراد بودند.

اما سوال اینجاست که این افراد چطور توانستند دنیا را با علم و دانش خود تغییر دهند و دنیا را مکانی بهتر سازند ؟ با نمایان سازی خود و بیان کردن ایده ها و افکار خود به کل دنیا و عملی کردن همه ی آنها بود. شبکه های اجتماعی از دسته ابزار هایی می باشد که می توانید خود را در دنیا ی امروزی نمایان سازید.

در این مقاله به ۳ روش موثر برای نمایان شدن افراد منفرد و تنها پی خواهید برد که به شما بسیار کمک خواهد کرد.

مکالمه_ای_که_دوست_دارید_را_بیابید
مکالمه_ای_که_دوست_دارید_را_بیابید

۱٫مکالمه ای را دوست دارید بیابید و در آن شرکت کنید

اگر شما یک درونگرا (منفرد) هستید به احتمال زیاد یادگیری مهارت ها ومطالب مختلف را دوست می دارید؛ اگر به دنبال رویداد های واقعی و اخبار هستید بهتر است به جای استفاده از گوگل و سرچ کردن در آن از توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مختلف استفاده نمایید. اطلاعاتی که به دست می آورید بروز تر و بسیار دقیق تر می باشد. این امکان نیز وجود دارد که شما جزء افرادی هستید که از محتوای تصویری خوشتان می آید و به مطالعه یک سره ی یک متن ندارید، در این زمینه به شما پیشنهاد میکنیم که از اینستاگرام استفاده نمایید واطلاعات خود را از این شبکه ی اجتماعی دریافت نمایید. (این را نیز در نظر داشته باشید در اینستاگرام شایعه بسیار زیاد می باشد وباید منبعی بسیار معتبر بیابید و از آن  کسب اطلاع نمایید)

دسته_ی_خود_راپیدا_کنید_و_مطمئن_باشید
دسته_ی_خود_راپیدا_کنید_و_مطمئن_باشید

۲٫دسته یا گروه خود را بیابید و مطمئن باشید که یکی برای همه ی افراد وجود دارد.

درونگر ها اساسا افرادی هستتند در گروه ها و تعدادی از مردم بسیار ساکت هستند و تاثیری خنثی بر جمع و گروهی که در آن هستند دارند. این افراد از این نوع ارتباط برقرار نمودن خوششان نم آید و آن را استقبال نمی نمایند.

اما این به معنا نیست که از هیچکس استقبال نمی نمایند و از تمامی آدم ها زده هستند بلکه می توانند با پیدا کردن یک نفر درست همانند خود در جمع، با او ارتباط برقرار کند و ارتباط خود را با افراد دیگر تقویت نماید.

شبکه های اجتماعی بهترین روش برای این کار می باشد که می تواند در یافتن دوست به شما کمک کند. برای مثال، فیس بوک دارای هزاران گروه مختلف که شما می توانید یک نفر را در آنها درست همانند خود بیابید و او ارتباط برقرار نمایید. به همین دلیل نیز می توایند به راحتی جفت و همدم خود را در یک از این هزاران گروه بیابید و آن شروع به برقراری ارتباط نمایید.

برای ارتباط بهتر می توانید از افراد گروه بپرسید که چه کسانی از همه به شمانزدیک تر هستند و اخلاقیات و شخصیت آنها با شما سازگاری دارد تا قادر به برقراری ارتباطی بسیار بهتر و نزدیک باشید.

دسته یا گروه خود را ایجاد نمایید
دسته یا گروه خود را ایجاد نمایید

۳٫گروه و یا دسته خود را ایجاد نمایید

شما می توانید از هر گونه بحث یا موضوعی که در نظر دارید یک گروه بسازید و افرادی را که در نظر دارید در آن شامل فرمایید؛ این موضوع را به خاطر داشته   باشید که گروهی ایجاد می نمایید ارزش عضو شدن و ماندن را داشته باشد؛ همانطور که شما دوست دارید در گروهی جذاب و جالب که باعث خنده و یا کسب اطلاعات شما می شود عضو شوید دیگران نیز همین احساس را نسبت به گروه دارند. پس گروهی مطلوب و جذاب بسازید.

سعی کنید که استاندارد افراد درونگرا را رد نکنید و تعداد افراد گروه را به مقداری زیاد ننمایید که بعضی از افراد را از سخن گفتن پشیمان نمایید که این امر ارزش گروه شما را کاهش می دهد.

مهم نیست که چه مطالبی را در شبکه های اجتماعی پست می نمایید و یا چه مطابی را در اینستاگرام دنبال می نمایید، مهم است که این را نظر داشته باشید که فعالیت در شبکه های اجتماعی کار سختی نیست و ان را نباید ترسناک و نامطلوب در ذهن خود تصور کرد بلکه باید آن را منبع و مکانی مناسب برای برقراری ارتباطات تلقی کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی دیجیتال مارتینگ مقاله ی ۳ نکته ی مهم برای بازاریابی هنگام وضعیت خراب اقتصادی رامطالعه فرمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید