در حال بارگیری...
بیوی اینستاگرام
۱۹ شهریور

چرا بازاریاب ها به بیویی عالی در راستای اینستاگرام مارکتینگ نیازمند هستند؟

چرا بازاریاب ها به بیویی عالی در راستای اینستاگرام مارکتینگ نیازمند هستند؟

بیوی شما اولین چیزی است که بازدید کنندگان در صفحه ی شما متوجه می شوند  و از اولین نکاتی است که در اینستاگرام مارکتینگ اهمیت دارد.

با در نظر گیری این حقیقت که جذب مشتری و یا حتی جلب توجه در اینستاگرام امری بسیار دشوار می باشد، شما می توانید با استفاده از بیویی مناسب و جذاب فرصت و شانس خود را در راستای جذب مشتریان هدفمند بیشتر، افزایش دهید.

یکی دیگر از دلایل اهمیت بیو این می باشد که شما می توانید با استفاده از این بخش ماهیت کسب و کار خود را معرفی نمایید و برند خود را در معرض دید قرار دهید.

شما می توانید به کاربران اینستاگرام بگویید که شما چه کاری را انجام می دهید و یا چه خدماتی را به مردم ارائه می نمایید.

این قابلیت این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید در مخاطبین احساس اطمینان را به وجود بیاورید و آنها را مشتاق نمایید تا حساب کاربری شما را دنبال نمایند.

یک بیوی جذاب و مناسب، بیانگر خلاقیت کسب و کار و کاربران شما می باشد. این امر مخاطبین شما را به سادگی وادار می نماید تا به مخاطبین شما بپیوندند.

شما می توانید با استفاده از بیو ها تکنیک های اینستاگرام مارکتینگ خود را به بهترین روش ممکن تقویت نمایید.

و حالا نکات مهم مورد ذکر در راستای جذب مشتری و جلب توجه در پیج خود:

۱٫محتوا و جزئیات بیوی شما در اینستاگرام

قبل از نوشتن هر بیوی عالی شما باید این را در نظر بگیرید که بیوی شما بیانگر چه چیزی است و چه مقدار از جزئیات خود را مایل به اشتراک گذاری هستید.

محتویات و جزویات بیوی هر شخص
محتویات و جزویات بیو

همانطور که می دانید، می توانید در بیوی خود هر چیزی را که در ذهن دارید به مخاطبین بگویید و جزئیات کسب و کار خود را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

عکس پروفای شما:

عکس شما در اینستاگرام مارکتینگ بسیار موثر می باشد به این دلیل اینکه این عکس ها اولین ابزار جذابیت در راستای جذب مشتری می باشد.

اولین قدمی است که مخاطب شما وادار می نماید تا صفحه ی شما را بررسی نماید. اگر چه باید این را در نظر داشته باشید که عکس پروفایل شما باید مستقیما در ارتباط با کسب و کار شما باشد؛ این عکس مرتبط می تواند عکس یکی از محصولات شما باشد و یا لوگوی برند و یا شرکت شما باشد.

عکس هر چیزی که می باشد مهم نیست بلکه این مهم است که این عکس باید ابتدا مرتبط با کسب و کار شما باشد و در قدم دوم بسیار جذاب باشد.

شما می توانید از نشانه ی مخصوص خود عکس پروفایل خود استفاده نمایید. این نشانه بیشتر در پروفایل افراد معروف، سلبرتی ها و برند های معروف در راستای تائید خود و بهتر شناخته شدن به کار می رود.

نام کاربری:

این نام در بالای صفحه ی پروفایل شما و یا در کنار عکس پروفایل شما در موتور جستجو نمایان می شود.

با استفاده از این نام کاربری مردم و کربران دیگر می توانند شما در پستی تگ نمایند و یا در موتور جستجو شما را پیدا نمایند.

پس این را در نظر داشته باشید که نام کاربری شما در اینستاگرام مارکتینگ بسیار اهمیت دارد و اولین چیزی است که مخاطبین شما را به صفحه ی شما جذب می نمایند پس در انتخاب آن دقت نمایید.  

بیو:

اینستاگرام این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید تا حداکثر ۱۵۰ کلمه متنی را برای بیو ی خود در نظر بگیرید تا بتوانید توضیحات لازم در راستای کسب و کار خود و یا هر گونه اطلاعات دیگر بیاین نمایید.

این جا، جایی است که شما باید متون خود را بسیار عاقلانه و با دقت بنویسید و جزئیات مورد نیاز را درباره ی کسب و کار خود بیان نمایید تا قادر به جلب توجه کافی باشید.

بیوی شما در اینستاگرام مارکتینگ بسیار اهمیت دارد و بیانگر کسب و کار شما در این شبکه ی اجتماعی می باشد.

لینک وب سایت:

شما می توانید با استفاده از بیوی لینک وب سایت خود را مستقیما وارد نمایید. با این امر شما می توانید مخاطبین خود را مشتاق فرمایید تا وب سایت شرکت و یا کسب و کار شما را بررسی نمایند و ترافیک خود را با استفاده از بیو ها افزایش دهید.

اینستاگرام مارکتینگ روش بسیار کاربردی و موثر در راستای هدایت ترافیک به سمت وب سایت شما و افزایش بازدید این افراد از وب سایت شما می باشد.

ایمیل:

هنگامی که شما از ایمیل خود در راستای ثبت نام استفاده از می نمایید و آن را در صفحه ی خود فعال و یا تنظیم نمایید، دکمه ای آبی رنگ به نام Email در صفحه ی شما فعال می شود.

ادرس ایمیل
ایمیل

این قابلیت این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید با مخاطبین خود از طریق ایمیل در ارتباط باشید. هنگامی که مخاطبی شما بر این گزینه کلیک می نمایند نرم افزار اینستاگرام مستقیما نرم افزار ایمیل این افراد را باز می نماید.

مکان ها:

با کامل کردن تمامی اطلاعات مورد نیاز در این شبکه ی اجتماعی شما می توانید مکانی که در ان کار می کنید و یا قابلیت مکانی (location) کسب و کار خود را مشخص نمایید.

مکان نما
مکان نما

قابلیت تماس:

افزودن شماره ی تماس خود و تنظیم این قابلیت در صفحه ی خود شما می توانید با به مخاطبین خود هنگامی که این افراد با شما تماس می گیرند پاسخ دهید. هنگامی که مخاطبین شما بر روی این گزینه کلیک نمایند اینستاگرام فورا با شماره ی ذکر شده در پیج تماس حاصل می نماید.

قابلیت تماس اینترنتی
تماس اینترنتی

نکات مهم در راستای نوشتن بهترین بیو برای اینستاگرام مارکتینگ و جذب مخاطبین بیشتر:

در پایین ۶ نمونه از نکاتی نوشته شده است که به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین بیوی مورد نظر را برای کسب و کار خود در اینستاگرام یادداشت نمایید:

۱٫قابلیت CTA (نیاز عمل فوری) خود را در بیوی خود بنویسید.

این همیشه در نظر داشته باشید که باید CTA خود را در بیوی خود بنویسید. این از مهم ترین اعمال مورد انجام در راستای جذب مشتری و اینستاگرام مارکتینگ می باشد.

شما می توانید از CTA در راستای هدایت مخاطبین خود به صفحه ی اصلی سایت خود یا صفحه ی بلاگ های سایت خود، صفحه ی محصولات و… استفاده می نمایید.

با استفاده از CTA  مناسب شما می توانید مخاطبین خود را به سمت صفحه ی محصولات و یا خدمات خود هدایت نمایید و درصد فروش اجناس خود را افزایش دهید.

CTA ها از بهترین و موثر ترین استراتژی های موجود در راستای اینستاگرام مارکتینگ و جذب مشتری می باشد که حتما باید از این قابلیت ها در بیو خود استفاده نمایید.

۲٫از هشتگ ها در بیوی خود استفاده نمایید.

این از جدیدترین قابلیت هایی می باشد که اینستاگرام به مخاطبین خود معرفی نموده است. هشتگ ها از ابتدا در اینستاگرام وجود داشتند، اما استفاده از این هشتگ ها در بیو به تازگی معرفی شده است.

این قابلیت فرصتی مناسب برای بازایاب های دیجیتالی در راستای اینستاگرام مارکتینگ می باشد؛ افزودن هشتگ ها به بیوی خود این اجازه را به شما می دهد تا شرکت های دیگر نیز پیج شما را بیابند، حتی اگر این افراد صفحه ی شما را مستقیما جستجو ننمایند. پس حتما این را به یاد داشته باشید که از هشتگ ها در بیوی خود استفاده نمایید.

با کلیک بر روی این هشتگ ها شما می توانید تمامی ست ها و استوری مرتبط با این هستگ را در مخاطبین مختلف ببینید. هشتگ ها بیشتر از برجسته نمودن محتوای تولید شده توسط مخاطبین می باشد؛ این هشتگ ها از بهترین روش های موجود در راستای جذب مشتری و جلب توجه بازدید کنندگان می باشد.

استفاده از هشتگ های مناسب و به جا به شما کمک می کند تا مخاطبین هدفمند زیادی را به کسب و کار خود جذب نمایید و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و این قابلیت را به بازدید کنندگان شما می دهد تا بتوانند بسیار آسان تر از قبل با مخاطبین خود اشتغال زایی نمایید.

هشتگ ها از قویترین ابزار اینستاگرام مارکتینگ می باشد که استفاده از این ابزار بسیار آسان می باشد اما باید با دقت از این ابزار استفاده نمایید.

۳٫اطلاعات مهم شرکت و کسب و کار خود را به کار ببرید.

بیوی شما در اینستاگرام جایی است که شما نکات مهم را در راستای معری شرکت و کسب و کار خود استفاده نمایید. با توجه به محدودیت نوشتاری در این بخش، شما باید سعی کنید از خلاصه ای کوتاه در حد ۱۵۰ کبمه در راستای توصیف کسب و کار خود استفاده نمایید.

اطلاعات مهم کسب و کار
اطلاعات مهم کسب و کار

و این جا، جایی است که شما باید نکات مورد نیاز را در رابطه با کسب و کار خود وارد نمایی تا بتوانید بیشترین استفاده داشته باشید.

۴٫از ایموجی ها و شکلک ها در راستای بیان نمودن شخصیت خود و ایجاد ذهنیت مثبت در ذهن مخاطبین خود استفاده نمایید.

شکلک ها می توانند در راستای توصیف بهتر توصیفات شما به کار بروند و همزمان ذهنیتی در رابطه با شکلکی که به کار بردید را ایجاد نماید.

شکلک ها نیز همانند هشتگ ها از قویترین ابزار اینستاگرام مارکتینگ می باشد که جذابیت متون شما را بسیار افزایش می دهند و چشم مخاطبین شما را به خود جذب می نماید.

بیان شخصیت با ایموجی
شخصیت با ایموجی

استفاده از شکلک ها نیز استراتژی مورد استفاده ی خود را به همراه دارد و فقط باید در موضوعات مرتبط از آن استفاده نمایید تا بتوانید بیشترین جذابیت را در پست های خود ایجاد نمایید.

استفاده از شکلک ها برای همه ی برد ها موثر نمی باشد و شاید حتی اعتبار این کسب و کار ها را نیز کاهش دهد، پس خوب دقت نمایید.

اما باز هم همانند همیشه مخاطبین خود را در نظر بگیرید، ببنید این افراد از شکلک ها استقبال می نمایند یا خیر.

اما یکی از موثر ترین شکلک های مورد استفاده در اینستاگرام شکلک زمین می باشد که بیانگر جهانی بودن برند شما می باشد و اعتبار شما را به صورت خودکار افزایش می دهد.

یا برای مثال شکلک قلب، بیانگر عشق و علاقه به مردم و ابراز احساسات می باشد که بیشتر در پیج صفحات مرتبط با خانم ها به کار می رود.

۵٫از بیویی کوتاه استفاده نمایید.

 سعی کنید از ۱۵۰ کلمه بیشتر در بیو خود استفاده ننمایید تا بتوانید مردم را وادار به خواندن آن نمایید. و این را به یاد داشته باشید که حتما باید از CTA خود در این بیو استفاده نمایید پس مکانی را برای بیوی خود در نظر بگیرید.

با توجه به محدودیت کلمات بیو، شما می توانید تمامی اطلاعات کلیدی در راستای بیان اطلاعات خود همانند تلفن همراه، ایمیل، صفحه ی وب سایت (CTA) و… استفاده نمایید و از اطلاعات بیهوده چشم پوشی نمایید تا مخاطبین شما نیز فقط اطلاعات مورد نیاز را درباره ی شما کسب نمایند.

۶٫از رویداد های آینده ی خود در بیوی خود استفاده نمایید.

بیوی اینستاگرام شما در راستای تقویت کسب و کار شما بسیار موثر می باشد.

پس حتما سعی کنید از این بخش به خوبی استفاده نمایید و متنی موثر در این بخش بنویسید تا بتوانید بیشترین استفاده نمایید.

جالب اینجاست که شما می توانید از نام محصولات خود در این بیو ها استفاده نمایید و یا برنامه های آینده ی خود را بنویسید که مردم از برنامه های شما با خبر باشند.

این امر این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید محصولات آینده ی خود را حتی پیش فروش نمایید.

رویدادهای اینده
رویدادهای اینده

برای مثال می توان صفحه ی Adobe را نام برد که ماهانه محصولات و بروز رسانی های آینده ی خود را از یه مدت قبل بیان می نماید تا مخاطبین خود را مشتاق به پیش خرید و یا آگاهی بیشتر استفاده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با اینستاگرام مارکتینگ پیشنهاد می کنیم مقاله ی اینفلوئنسر مارکتینگ ما را مطالعه نمایید.

برای بررسی آرشیو تمامی مقالات در رابطه با اینستاگرام مارکتینگ حتما بر رو لینک کلیک نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس  

 

این مقاله هم جالبه!
بازاریابی رابطه مند از طریق محتوای اجتماعی

 

0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید