در حال بارگیری...
تبلیغات نوتیفیکیشن
۲۵ بهمن

با تبلیغات نوتیفیکیشن به آسانی کسب درآمد کنید

در کسب و کار دهه ی جدید تبلیغات امری بسیار حیاتی قلمداد می شود. کاربردهای ارسال پوش نوتیفیکیشن را در مقالات گذشته بررسی کردیم، در این مقاله قصد داریم به مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن و چیستی آن بپردازیم. رونق و معرفی کسب و کار نوپای شما مستلزم تبلیغات خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید است. داشتن تبلیغات قوی که با استفاده از روش های مهندسی شده تبلیغات دیجیتال طراحی شده باشد، می تواند کمک بزرگی برای کسب و کار شما به حساب بیاید. در ادامه با یاراپلاس همراه باشید.

تبلیغات نوتیفیکیشن
تبلیغات نوتیفیکیشن

تبلیغات نوتیفیکیشن

یکی از انواع تبلیغات مجازی این روزها تبلیغات نوتیفیکیشن است که محبوبیت زیادی را بین درخواست کننده های تبلیغ پیدا کرده است. ما در دوره ای زندگی می کنیم که اینترنت و روش های تبادل داده دائما در حال تغییر و تحول هستند. برخی از روش ها با گذشت زمان منسوخ شده و جای خود را به ابزار های جدید و کارآمدتر می دهند.

این روش در مقابل سایر روش های قدیمی مثل ایمیل مارکتینگ عمری کوتاه‌تر دارند. نوتیفیکیشن مارکتینگ از جمله  ابزارهای پوش نوتیفیکیشن Push Notification نام برده شده است.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله بازاریابی ایمیلی یا پوش نوتیفیکیشن را مطالعه کنید.

Notification در لغت فارسی به معنای اطلاعیه، اعلان، تذکر و خبر است. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که پس از نصب برنامه ای بر روی تلفن هوشمند خود یک اعلان که خود به خود برای شما آشکار شده باشد را دیده باشید. یا در برخی بازی‌ها مانند بازی پو (Pou) زمانی که پو، گرسنه می‌شود و … نوتیفیکیشنی ظاهر شده و شما رو از این مورد آگاه می‌کند تا به پو، غذا بدهید!

این مقاله هم جالبه!
۴ راه و روش موثر برای نگهداری مشتریان خود توسط شبکه های اجتماعی
با مطالعه‌ی مقاله تبلیغات پوش نوتیفیکیشن موبایل و استراتژی دیجیتال مارکتینگ به اهمیت تبلیغات نوتیفیکیشن در دیجیتال مارکتینگ پی خواهید برد.

تعریف تبلیغات نوتیفیکیشن

نوتیفیکیشن نوعی از تبلیغات است که در آن از یک سرور به طور جداگانه و مستقل استفاده می‌شود تا به مجموعه ای از تلفن‌های همراه، تبلت ها و دستگاه های اندرویدی پیامی ارسال شود؛ این نوع از تبلیغ ها می تواند شامل محتویات و موضوعاتی از قبیل فروش محصولات، معرفی کردن خدمات و یا عضویت در شبکه های مجازی مختلف باشد. این تبلیغات زمانی برای مخاطب نمایان می شود که دیتای همراه تلفن همراه او روشن باشد. توجه داشته باشید که فرقی نمی‌کند که مخاطب شما از دیتای همراه تلفن هوشمند خود یا وای‌فای استفاده کند.

تعریف تبلیغات نوتیفیکیشن 
تعریف تبلیغات نوتیفیکیشن

امروزه این روش از تبلیغات در میان مدیران و کاربران پیج های اینستاگرام و تلگرام و همچنین وب مستران از محبوبیت بسیاری بر خوردار شده است. این نوع تبلیغ رقیب سر سختی برای تبلیغات پاپ آپی شده است و همواره از این روش پیشی گرفته است. یکی از مزایای تبلیغات نوتیفیکیشنی، قیمت و بازده آن است. با وجود این موضوع که از لحاظ قیمتی تفاوت بسیاری با دیگر روش ها دارد اما می توان گفت به صرفه است و می توان در این روش بازگشت پول به همراه سود یک روزه را تجربه کرد.

در دنیای امروز که به عصر دیجیتال معروف است، دیگر نیاز نیست تا از اهمیت دیجیتال مارکتینگ در عصر امروز صحبت کنیم و همانطور که می دانید؛ همه افراد کارهای مختلف خود را به کمک گوشی و اینترنت انجام می دهند. همین روش نیز برای افرادی به منبع درآمد بدل شده است. اگر قصد دارید تا با کمک نوتیفیکیشن تبلیغاتی درآمدزایی کنید در ادامه همراه ما باشید تا به شما توضیحات جامع و کاملی را عرض نماییم. در ابتدا نیز به سراغ ماهیت کلی نوتیفیکیشن تبلیغاتی تلگرام می رویم و سپس روش در آمدزایی از آن را شرح خواهیم داد.

این مقاله هم جالبه!
دیجتیال مارکتینگ و ترفندهای آن در جذب مشتری | یاراپلاس

نوتیفیکیشن تبلیغاتی تلگرام چیست؟

اگر صاحب یک کانال تلگرامی باشید مطمئنا برای جذب ممبر و عضو در کانال خود از روش های مختلفی تاکنون استفاده کرده اید. بد نیست کمی نیز با روش نوتیفیکیشن تبلیغاتی آشنا شوید. اصول اولیه این کار بدین صورت است که تبلیغ کانال شما به عنوان یک نوتیفیکیشن تبلیغاتی در یکی از اپلیکیشن های موبایلی طراحی می شود. هر وقت که آپ توسط کاربر باز و مورد استفاده قرار گیرد. نوتیفیکیشن تبلیغاتی شما بلافاصله نمایش داده می شود. با این کار همزمان بر روی تعداد زیادی از گوشی ها می توانید به تبلیغ مطمئن بپردازید و با سرعت بیشتری اقدام به عضو گیری برای کانال خود بکنید و یا ورودی های هدفمند زیادی برای سایت خود جمع‌آوری کنید.

مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن 

یکی از مزایای نوتیفیکیشن تبلیغاتی؛ این است که مخاطبان شما واقعی هستند. بر خلاف روشهای دیگر که به صورت ساختگی و بی هدف در کانال‌ها عضو میشوند و یا ربات ها وارد سایت میشوند، می‌توانید تعداد زیادی عضو واقعی برای کانال و یا وبسایت خود داشته باشید. اگر بخواهید از طریق خرید ممبر اقدام به افزایش عضو کانال خود نمایید ممکن است تعداد زیادی از آن ها ممبر واقعی نباشد!

همچنین نکته مثبت دیگر می تواند میل و رغبت شخصی افراد به عضو شدن در کانال و یا وبسایت شما باشد. با این مورد می توانید کانال،سایت و یا اپلیکیشن خود را معروف‌تر کرده و به مراتب اعضا بیشتری جذب نمایید! می توانید از نتیجه و کیفیت کار نیز مطمئن باشید. تبلیغ نوتیفیکیشن شما به صورت کاملا حرفه ای ساخته می شود و این کار باعث جلب توجه افراد بیشتری می شود.

این مقاله هم جالبه!
اهمیت نوتیفیکیشن تبلیغاتی در اطلاع رسانی

یکی دیگر از مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن که می توان به آن اشاره کرد، این است که شما می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کم محصولات خود را در زمان بندی های معین با روش های مختلفی مثل عکس، متن و … به صدها نفر معرفی کنید. 🙂

مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن 
مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن

یکی دیگر از مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن که جالب ترین مزایای آن نیز به شمار می رود، این است که اگر کاربر آنلاین نباشد، تبلیغ شما در صف قرار خواهد گرفت و زمانی که کاربر آنلاین شود، بلافاصله پیام شما برای او ارسال خواهد شد. این تبلیغات به علت این که توسط صفحات وب تولید می شوند، نزد موتورهای جستجو اعتبار بیشتری دارند.

اما در کنار مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن این نوع تبلیغ معایبی نیز دارد. یکی از معایب آن ناخواسته ارسال شدن پیام برای کاربر است که می تواند باعث آزار و رنجش او شود. استفاده ی بیش از حد از این سرویس و تکرار متعدد ارسال یک پیام برای کاربر او را عصبی خواهد کرد.

تبلیغات نوتیفیکیشن ارزان

قیمت از همه چیز مهم تر است. اگر شما یک کانال برای کسب درآمد در تلگرام داشته باشید، یک اپلیکیشن و یا سایت جذاب برای  کسب درآمد داشته باشید، مطمئنا حاضر نیستید سود خود را برای عضو گیری بی نتیجه خرج کنید! اما می توانید با استفاده از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن که توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس طراحی و اجرا می شود به سادگی و در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را دریافت کنید. تمام این ویژگی ها و نکات مثبت را می توانید همراه با یک قیمت ارزان و فوق العاده داشته باشید! یاراپلاس تمام تلاش خود را بر این موضوع گمارده ایم که بالاترین کیفیت را با کمترین قیمت توام سازیم تا همه بتوانند به سادگی از امکانات ما استفاده نمایند.

این مقاله هم جالبه!
حقیقتی در مورد پست گذاری خودکار اینستاگرام

با استفاده از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن می توانید کانال و یا وبسایت خود را که می تواند محتوای مطالب علمی، طنز و یا فروش کالا باشد را در مدت زمان کمی بالا ببرید و از این راه برای خود کسب درآمد فوق‌العاده ای کنید. اطمینان داشته باشید هزینه ای که برای خرید تبلیغات پوش نوتیفیکیشن صرف می کنید در مدت زمان اندکی به شما باز خواهد گشت. می توانید نوتیفیکیشن تبلیغاتی را به دید یک سرمای گذاری نگاه کنید. با یک سرمایه اندک می توانید بعد از مدتی سود زیادی از کانال،وبسایت و یا اپلیکیشن خود ببرید و به سادگی کسب درآمد نمایید.

انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی را می توانید با شرکت در دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در مشهد که توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس برگزار می‌گردد، یاد بگیرید و در کسب و کار خود پیاده کنید. با ما در تماس باشید.

مشاورین ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. ۰۹۳۰۴۰۲۶۱۸۰
5/5 ( 14 نظر )

سید حسین موسوی

علاقه زیاد به حوزه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس رو راه اندازی کنم. تیم یاراپلاس همواره تلاش میکنه تا برای همه علاقه مندان این حوزه یک منبع آموزشی کامل رو جمع آوری کنه.

دیدگاه خود را بنویسید