در حال بارگیری...
بازاریابی محتوا
۱۲ مهر

بهینه سازی محتوای اینترنتی

بهینه سازی محتوای اینترنتیReviewed by سوگل احمدی on Oct 4Rating: 5.0بهینه سازی محتوای اینترنتی

همه اینها کجا رفت؟

فقط تا چند سال پیش، شما می توانستید ۱، ۲، ۳، ۳۰۰ پست وبلاگ در وب سایت خود ارسال کنید؛ خشمگینانه به آنها از طریق تمام سیستم عامل های اجتماعی هدایت می شوید شمار زیادی از لینک های ورودی یک دسته از کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و به راحتی بر روی گوگل رتبه.دانلود قالب های بازاریابی محتوا و بازاریابی بصری ۱۹۵+ برای پست های رسانه های اجتماعی، فتوشاپ و موارد دیگر.کنترل پیام شما و به دست آوردن مشتریان (به خوبی تقریبا) یک تکه کیک بود.

دیگر نه.

سالهای نابهنگام گذشته است همانطور که پیش بینی شده است چرخه هیپنوتیزم گارتنر، از طریق تخریب به زانو درآمده است.

مانند کانال های بازاریابی بیش از حد که قبل از آن (لکه های تلویزیونی، بیلبوردها، تبلیغات بنر) بازاریابی محدوده شد – و سپس افت کرد.

قدرت نه گفتن
قدرت نه گفتن

پس از موفقیت های بزرگی از چندین زودگذر، تعداد بیشتری از مردم به حزب پیوستند تا زمانی که تخریب جدید رخ دهد.

مقاومت ساخته شده است، اما انتظارات از بین رفته اند – حداقل از بازاریابان. و هرچه سخت تر آنها را در دست بگیرند، بازاریابی محتوا کمتر موثر می شود.

 

پس از اینجا کجا برویم؟

ترک یک گزینه نیست، بازاریابی محتوا را نمی توان به گذشته اعطا کرد، همانند دیگر تاکتیک های تعریف شده به وضوح، زیرا مرزهای اطراف آن بسیار مبهم هستند.

اگر بازاریابی محتوا به سادگی توزیع استراتژیک محتوا با ارزش باشد، تقریبا تمام بازاریابی امروزه را شامل می شود.

و این می تواند همان قدر قدرتمند باشد که یک بار بود.

اما اولا ما باید تغییرات اخیری را که رخ داده است را درک کنیم، موانعی را که در راه ماست، و چگونگی غلبه بر آنها.

ما مجبور نیستیم کتابنامه را ببندیم – ما می توانیم آن را بازنویسی کنیم.

چطوره؟

افزایش فالور اینستاگرام
ترک یک گزینه نیست، بازاریابی محتوا را نمی توان به گذشته اعطا کرد، همانند دیگر تاکتیک های تعریف شده به وضوح، زیرا مرزهای اطراف آن بسیار مبهم هستند. اگر بازاریابی محتوا به سادگی توزیع استراتژیک محتوا با ارزش باشد، تقریبا تمام بازاریابی امروزه را شامل می شود. و این می تواند همان قدر قدرتمند باشد که یک بار بود. اما اولا ما باید تغییرات اخیری را که رخ داده است را درک کنیم، موانعی را که در راه ماست، و چگونگی غلبه بر آنها. ما مجبور نیستیم کتابنامه را ببندیم – ما می توانیم آن را بازنویسی کنیم.
ظهمه اینها کجا رفت؟

 

اما این همه نیست.

تجزیه و تحلیل های بیشتر نشان می دهد که ۵ درصد از محتوای مارکدار ۹۰ درصد کل مشارکت مصرف کننده را کسب می کند.

و یک جستجوی سریع از قانون بازاریابی محتوا تایید می کند این مورد بیشتر یا کمتر در سراسر هیئت مدیره است: به طور متوسط ۱۹ از ۲۰ قطعه به نظر می رسد کمی نیست.

یا اگر یک تیم ۹۰٪ محتوای کمتری تولید کند، هنوز نتایج مشابهی به دست خواهند آورد.

راه حل ساده است. انتشار کمتر انتشار مفید است. انتشار تنها زمانی که چیزی برای گفتن دارید ارزشمند است.

سپس، منابع آزاد شده را برای بهینه سازی محتوای همیشه سبز در حال حاضر اختصاص دهید.

محتویات همیشه

محتویات همیشه مفید به سادگی محتوا است که ارزش خود را در طول زمان از دست نمی دهد؛ آن را تا به تاریخ فروش نمی سپارد.

محتوای “Temporal” (زمان) تنها دارای ارتباط کوتاه مدت است.

هر دوی آنها محل خود را دارند محتوای زمانی چیزهایی را تازه نگه می دارد و با زاویه های کوتاه مورد توجه قرار می گیرد. اما این محتوای همیشه سبز است که تولید کننده بازده ترکیبی دوست داشتنی است که باعث می شود بازاریابی محتوا در ابتدا ارزشمند باشد.

می توان با وسوسه کردن سعی در حفظ و نگهداری با زندگی سریع زندگی ما، با وسوسه کردن یک سایه ی ثابت محتوا زمانی، وسوسه شد. اما با تکیه بر آن انفجارهائی که علاقهمند هستند، a) گران است، b) وقت گیر است و c) unsustainable(غیر قابل تحمل) – به نقطه کاهش درآمد.

حتی اگر یک پست بتواند بسیاری از وزوزها را اولویت بندی کند، مطالعات نشان می دهد که سهام ارتباطات را برابر نمی کند.

از سوی دیگر، محتوای همیشه مفید ثابت کرده است که بیشترین مقدار ترافیک آلی را برای حداقل تلاش در اختیار دارد.

این هم نیست /؛ اما مقیاس ها باید به شدت به نفع همیشه مفید در طول زمان باشد.

با این حال، محتوای همیشه مفید(سبز) باید به طور منظم آبیاری شود تا سالم بماند. بهینه سازی تاریخی را وارد کنید

بهینه سازی تاریخی

بهینه سازی تاریخی این است که تجسم محتوای «قدیمی» (یعنی امروز منتشر نشده) برای افزایش تولید سرب و ترافیک باشد. این کمک می کند با: محتوا با تبدیل های بالا اما ترافیک کم. محتوا با ترافیک بالا اما تبدیل کم. و محتوا که نسبت به زمان و منابع لازم برای ایجاد آن کم است. با استفاده از بهینه سازی تاریخی، شما از قدرت موجود و ترافیک یک پست در حال حاضر استفاده می شود. محتوای باید به منظور بهبود دقت، طراوت و جامعیت به روز شود. مناطق مفید برای نیشگون گرفتن از این عنوان ها، کیفیت کپی، لینک های داخلی و خارجی، تصاویر، متا توضیحات و شما همچنین می توانید از GrowthBot (ربات رشد) برای کلمات کلیدی که رتبه بندی می کنید و از آن ها برای مقایسه با کلمات کلیدی سازمان های مشابه برای رتبه بندی استفاده کنید.

سپس، محتوا را می توان با نام تجاری جدید جایگزین کرد (با تاریخ انتشار برای مطابقت – گوگل محتوای تازه را محترم می دارد).

توزیع و تجمع

توزیع محتوا تقریبا همان اندازه به عنوان محتوای محتمل است. و با اختصاص دادن تلاش برای جابجایی محتوای موجود، می توانید مخاطب یکسان (یا بزرگتر) را با تلاش کمتر و همچنین کاهش فشار بر کارکنان برای جلوگیری از نوشتن مطالب جدید، به مخاطب رسانید.

این یک تاکتیک است که به انتشارات آنلاین مانند «آتلانتیک» (که بیش از ۵۰٪ از ترافیک ماهانه از محتوای تولید شده در آن ماه نیست) به طور قابل توجهی خوانندگان خود را افزایش می دهد.

چسباندن می تواند همه چیز را از بازدید های همیشه مفید(سبز)، داستان های تازه تثبیت شده، محتوای زمانی که ارتباطات جدید را پیدا کرده است، شامل شود. یا به سادگی اطلاعات یا تحقیقاتی که همچنان مفید هستند.

این همه به تعریف اغلب از موفقیت  میپردازد: به مخاطبان مناسب برای پیدا کردن محتوای مناسب در زمان مناسب کمک می کند.

با ممانعت از محتویات جاری محتوا، شما می توانید در صورتی که یک داستان ارزش قائم (یا نوشتن) را در اولویت قرار دهد، ارزیابی می شود؛ و اگر چنین باشد، بهترین راه برای توزیع آن چیست؟

اما این بیشتر به حد حدس و گمان تعلیم داده می شود. اتوماسیون هوشمند مانند GrowthBot (ربات رشد)می تواند به شما در تشخیص آنچه مورد علاقه مخاطبان مورد نظر شما است کمک کند. سعی کنید از آن چه داستانها برای یک موضوع مشخص استفاده می کنید، یا اینکه پست های بیشتر در یک سایت مرتبط مشاهده می شوند.

یکی دیگر از راه های عالی برای پیدا کردن محتوای محبوب در هر موضوع با مرورگر محتوا Ahrefs (اهوراف)است.

جستجوگر هوشمندتر

امروزه کانال های توزیع بالا توسط تعداد کمی از شرکت های بزرگ کنترل می شوند: به طور خاص، الفبای فیس بوک (و همه آنها خود، از جمله گوگل و یوتیوب).

بنابراین، ما اساسا در رحمت الگوریتم های آنها هستیم که به تغییر دائمی مربوط می شود، از جمله:

الگوریتم گوگل به منظور “کارشناسان واقعی” در مورد موضوع به روز می شود (ماشین های محتوا یا کودکان کپی رایت کالج برای پرداخت هزینه تحصیل خود).

جست و جهای هوشمندانه
جست و جهای هوشمندانه

موتورهای جستجو به طور کلی (از جمله تکنولوژی مانند آمازون الکسا) پیچیده تر و پیچیده تر می شوند – اکنون می توانند مفاهیم مربوط به معنایی را درک کنند.

جستجو شخصی، ایجاد رتبه بندی کلمات کلیدی غیر قابل پیش بینی و سخت تر برای محاسبه.

گوگل نمایش قطعی برجسته در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو).

فیس بوک با به روز رسانی محتوای آگهی خوراکی خود با هدف مشابه: برای جلوگیری از دسترسی کاربران به سایت های مختلف.

این تغییرات نشان دهنده تغییر در عملکرد کلاسیک جستجوگرها است.

بدیهی است، اولین گام این است که اطمینان حاصل شود که محتوای شما به اندازه کافی جذاب و آموزنده است نه تنها برای رتبه بندی نتایج جستجو بالا، بلکه برای جلب خوانندگان از SERP.

با این حال، این دیگر کافی نیست

روش های جدید بازاریابی محتوا را برای کسب و کار خود انتخاب کنید مثل بازاریابی مکالمه، برای درخشش و بازاریابی محتوا در عرصه دیجیتال تولید محتوای صوتی را هرگز فراموش نکنید.

برای کمک به کسب و کار خود به مقاله مزایای تولید محتوای عالی مراجعه کنید.

ساختن موضوع ها

برای اینکه خودتان را به عنوان “متخصص واقعی” ادای کنید، باید به طور دقیق و منظم در مورد یک موضوع خاص ایجاد کنید – محتوای یکپارچه برای هدفگیری کلمات کلیدی خاص.

خوشه های موضوع به عنوان آینده استراتژی محتوا و استراتژی محتوا مورد توجه قرار گرفته اند، اما به طور گسترده ای گزارش نشده اند (بنابراین اکنون زمان حمله!) یک گروه موضوعی به سادگی یک گروه از صفحات وب مرتبط با یکدیگر است که در اطراف یک صفحه «ستون» ساخته شده اند.

صفحات ستون و صفحات خوشه با استفاده از همان کلمه کلیدی مرتبط با لینک به یکدیگر باز می گردند.

وقتی یکی از این صفحات به خوبی عمل می کند، کل موضوع باعث تقویت رتبه بندی می شود که منجر به بازدیدکنندگان بیشتر و ترافیک و بازه های حلقه ای مثبت می شود.

این همچنین رتبه بندی جستجوی محتوا مشابه در سایت شما را بهبود می بخشد، که حتی می تواند منجر به داشتن چند موقعیت SERP برای یک کلمه کلیدی خاص  و بازاریابی محتوا شود.

پیاده سازی خوشه های موضوع سازمان و معماری سایت را روشن می کند. همچنین رویکردی عمیق تر برای ارسال کردن را تشویق می کند.

در گذشته، به طور کلی یک تیم معمولا به خاطر علاقه یا اهمیت دادن پست می کند. با خوشه بندی موضوعی، آنها می توانند از شکاف های آلی در خوشه ای موجود به عنوان یک نقطه شروع استراتژیک استفاده کنند.

تکه(نکات) های ویژه

اما، همانطور که در این راهنمای عالی Moz شرح داده شده است، بسیاری از راه های بهینه سازی محتوا برای افزایش شانس خود را از جمله برجسته، از جمله: تحقیقات کلمه کلیدی، صفحه جستجو بر روی صفحه، نظارت بر توییتر، ساختار، قالب بندی و تصاویر وجود دارد.

مهم است که سعی کنید تا به سؤالات مشابهی که ممکن است پاسخ دهید.

"<yoastmark

شما همچنین می توانید بخش های موجود مربوطه که قبلا متعلق به یک شرکت دیگر هستند را جستجو کنید و سعی کنید ذکر کنید.

یکی دیگر از ویژگی های دستی، ویجت “مردم نیز از شما می پرسد”، که درک می کند که چه گوگل با هم ارتباط دارد. با کاوش در این زمینه، می توانید فرصت های محتوا را بدون استفاده از مطالب و استفاده از فرصت ها برای آینده انتخاب کنید.

 

فیس بوک

با ترکیب PPC با الگوریتم های توصیه شده، فیس بوک زنجیره ارزش آگهی های دیجیتال را به سمت بالا چرخانده است.

همانطور که در گزارش Buff بیان شده است، الگوریتم جدید فیس بوک متکی به سه تعامل فعال است: اظهارنظر، اشتراک گذاری و واکنش.

آدام مصری، رئیس خوراک خبری، توضیح می دهد: “پست های صفحه ای که مکالمه بین افراد را ایجاد می کنند، در Feed News(اخبار) نمایش بیشتری خواهند یافت.”

اما برای برندها هیچ ربطی به ارسال محتویاتی است که مشتریان آن را دوست دارند، به آنها می گویند، به اشتراک می گذارند یا واکنش نشان می دهند؛ این باعث می شود محتوای شما را در خوراک های خبری کاهش دهد.

این مشاغل باید براساس علاقه واقعی، نه فقط مصرف شوند.

فیس بوک
فیس بوک

الگوریتم نیز تاکید مشابه بر پستهایی که به صورت خصوصی و همچنین عمومی به اشتراک گذاشته شده است.

برای اکثر علامت های تجاری، ترافیک رسیدن و ارجاع از فیس بوک ادامه خواهد یافت؛ بنابراین ممکن است ارزش ارزیابی سرمایه گذاری و منابع اختصاص یافته به فیس بوک را داشته باشد.

هیچ گلوله نقره ای وجود ندارد – محتوا نیاز به اعتبار، معنی دار (و معمولا عاطفی رانده شده) برای موفقیت است.

براون پیترز بوفر خلاصه می کند: “به جای ایجاد محتوا، برای نام تجاری شما که افراد با آن ارتباط برقرار می کنند، ما باید برای ایجاد محتوا، برای مردم ایجاد کنیم که احساسات کافی برای تولید نظر و به اشتراک گذاشتن ایجاد کنند.”

از بین رفته

آمار بازدید ویدیو ها در فیس بوک
مانع نهایی وابستگی ما به همان روش های فرسوده است؛ یک استراتژی که در گذشته کار کرد، لزوما به کار ادامه نخواهد داد. به همین دلیل مهم است که آزمایش ها، آزمایش ها و تکرار با کانال های مختلف و تاکتیک های خرید را ادامه دهید. این کار به شما کمک می کند تا مجموعه ای از تجربیات را به دست بیاورید تا اگر استراتژی اصلی شما شروع به از دست دادن کشش می کند یا فقط کار نمی کند. این همچنین از لحاظ بهره برداری از مخاطبان جدید و یا عمیق تر شدن به منافع مخاطب هدف شما مفید است.

در اینجا چند روش برای آزمایش وجود دارد. برای آگاهی از روش های بیشتر به مقاله

نحوه استفاده ی حداکثر از ویدیو مارکتینگ در شبکه های اجتماعی مهم

مراجعه کنید.

 

 

بازاریابی مکالمه

بازاریابی مکالمات به معنای داشتن مکالمه زمان واقعی، یک به یک با مشتری یا سرب است.

بر اساس یک مطالعه اخیر، ۹۰ درصد از مصرف کنندگان می خواهند از پیام رسانی برای برقراری ارتباط با کسب و کار استفاده کنند. بستر های نرم افزاری مانند رانش و اینترکام، این مکالمات را امکان پذیر می سازد

بازریابی مکالمه
بازریابی مکالمه

این امر تغییر در شیوه بازاریابی محتوا را نشان می دهد و چشم انداز مشتری را در زمان مناسب از طریق محتوای درست دریافت می کند – یعنی زمانی که فقط از شما خواسته شده است – یک واقعیت است.

الکس دسیمون، مدیر عامل شرکت Avochato توضیح می دهد: “فن آوری های یادگیری ماشین که بازاریابان را قادر می سازد تا مشتریان پیام را ببینند، تصمیم می گیرند که چه محتوای مکالمات باید باشد. تغییر از بازاریابی محتوای سنتی به بازاریابی مکالمه ای که توسط ماشین انجام می شود، بازاریابان را تغییر می دهد و توانایی آنها را برای ارائه محتوای بهتر در مقیاس تغییر می دهد. “

بازاریابی تصویری

کارشناسان متقاعد شده اند که ویدئوی، یکی از سریع ترین کانال های در حال خرید و بیشترین تقاضا، پلت فرم بازاریابی محتوا از آینده است.

در جهان که بیشتر و بیشتر اتوماتیک است، ویدیو به عنوان یکی از آخرین کانال های ارتباطی ظاهر می شود که نمی توان فریب خورد.

موافق نیستم اعداد اینجا هستند:

ویدئو تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۸۰ درصد کل ترافیک وب را ادعا میکند.

۹۰٪ از مشتریان گزارش می دهند که فیلم های محصول به آنها کمک می کند تا تصمیمات خرید را بگیرند.

جیمز مک کوویوی کارشناس بازاریابی دیجیتال تخمین می زند که یک دقیقه از محتوای ویدیویی برابر با ۱.۸ میلیون کلمه است.

سایت هایی مانند Simpleshow و GoAnimate یک مکان عالی برای شروع هستند.

بازاریابی تصویری قدرتمند است زیرا بصری و شنوایی است و کاربران آن را به عنوان محتوای مبتنی بر متن به یاد می آورند. و هنگامی که مشتری ویدیو خود را به یاد می آورد، آنها نیز نام تجاری شما را به یاد می آورند.

 

فناوری در حال ظهور

پیش بینی می شود فناوری های جدید در طول دو سال آینده جریان اصلی را در جریان قرار دهند و دسترسی گسترده آن فرصت هایی برای بازاریابان برای بهینه سازی محتوای آنها ایجاد می کند.

تا سال ۲۰۲۱، مارک های پیشنهادی اولیه که طراحی وب سایت خود را برای پشتیبانی از جستجوی تصویری و صوتی انجام می دهند، درآمد تجارت دیجیتال را ۳۰٪ افزایش می دهد.

کارشناسان پیش بینی می کنند که تا سال ۲۰۲۰ AR / VR درآمد ۱۵۰ میلیارد دلاری را به دست آورد، که نشان می دهد تولید محتوای بصری از یک “خوب به یک” به “باید” داشته باشد.

در حالی که واقعیت مجازی هنوز بیشترین میزان ناشناخته را برای اکثر موارد نشان می دهد، افزایش آن می تواند به عنوان یک یادآوری برای ادامه آزمایش با محتوای بصری مانند گرافیک تعاملی، تصاویر، فیلم ها و برنامه ها باشد.

همانطور که توسط جنی مینو خلاصه می شود، شما باید: “استراتژی خود را دوباره بین کانال های محتوای ترکیب، تکرار و کانال تجربی تنظیم کنید.”

بازاریابان محتوا موفق از آینده از گذشته یاد بگیرند و به سرعت با حال حاضر سازگار شوند.

بازاریابی محتوا می تواند خود را با تکیه بر محتوا انتخابی، با کیفیت بالاتر، توسط تحقیقات دقیق و فن آوری های نوظهور تبدیل کند.

اگر می خواهید کسب و کار خود را دیجیتالی کنید به آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید