در حال بارگیری...
بازاریابی محتوا
۳۰ اردیبهشت

بازاریابی محتوا | در یاراپلاس همراهتان هستیم

چرا بازاریابی محتوا قویترین استراتژی بازاریابی دیجیتال است؟

بازاریابی محتوا

وقتی از Google، Facebook، Instagram، LinkedIn، YouTube و بازدید میکنید، محتوای  همان چیزی است که شما میبینید.بازاریابی محتوا یک روند دشوار است.
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا
فقط تعداد کمی از افراد و شرکت ها تمایل به ایجاد محتوای برتر و با کیفیت دارند .در نظر داشته باشید ، وبلاگ نویسانی که ساعت های بیشتری را صرف پست کردن پست های وبلاگ می کنند، بر اساس نظر سنجی، نتایج بهتر را به دست آوردند.

پنج دلیل وجود دارد که بازاریابی محتوا قویترین استراتژی بازاریابی دیجیتال است.

  1. موتورهای جستجوگر محتوا را دوست دارند

ما از موتورهای جستجو برای کسب و کار، اوقات فراغت، یادگیری و خرید استفاده می کنیم امروزه تقریبا همه چیز ما به موتورهای جستجو پیوند خورد ه است .
وقتی کلمه ای را در جستجوگر گوگل سرچ می کنید ، گوگل عبارت را تجزیه و تحلیل می کند و نتایج مربوطه را باز می گرداند. این نتایج همان محتوا هستند
برای بدست آوردن رتبه بالا در جستجوگر ها  ایجاد و نشر پست های با کیفیت بالا باید مد نظر باشد  .  این تنها راه به دست آوردن دید بالا در موتورهای جستجوگر است. و هنگامی که شما در موتورهای جستجو دیده شوید یعنی بالا رفتن ترافیک سایت و ورودی  سایت شما و این یعنی جذب کاربر و مشتری و در نهایت رسیدن به سود دهی .
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا
  1. بازاریابی محتوا آگاهی را ایجاد می کند

بازاریابی محتوا یکی از بهترین راههای ایجاد آگاهی از نام تجاری یا همان برند شما  است. شما باید بتوانید برند و محصول و خدمات خود را به افراد  بشناسانید تا بتوانید آنها را به مشتریان خود تبدیل کنید .
بازاریابی محتوا مؤثرترین روش برای انتقال پیامهای نام تجاری و منحصر به فرد شماست.
یعنی زمانی که  که افراد به محصول یا خدماتی که شما ارائه می کنید نیاز دارند، شرکت شما باید یکی از اولین نام هایی باشد که به ذهن آنها خطور می کند .
بازاریابی محتوا  یعنی ایجاد آگاهی برای محصولات و خدمات شما .
هر چه شما از طریق محتوا هایتان بیشتر دیده شوید ، فرصت های فروش بیشتری برای کسب و کار شما بوجود خواهد آمد .
  1. بازاریابی محتوا مردم را تشویق می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند

تعامل با تعامل مشتری به شما یا کسب و کار شما کمک زیادی خواهد کرد . اگر مردم با شما ارتباط برقرار کنند، این نشانه ی  این است که آنها ممکن است از شما خریداری کنند.
بازاریابی محتوا مردم را تشویق می کند تا این نظرات را به اشتراک بگذارند .
به عنوان مثال، هنگامی که یک پست وبلاگ را منتشر می کنید، می توانید از کاربران نظر خواهی کنید و حتی می توانید در شبکه های مختلف خود مانند توییتر و اینستاگرام از آنها نظر خواهی کنید و  نظرات آنها را  نیز دنبال کنید .
 و هنگامی که به نظرات آن ها پاسخ می دهید، رابطه خود را با آنها تقویت می کنید.
  1. بازاریابی محتوا باعث می شود شما به یک برند تبدیل شوید.

شما با یک بازاریابی محتوا هوشمندانه می توانید به یک برند شاخص تبدیل شوید .
به طور منظم محتوای زیادی را منتشر کنید. بعضی از کارشناسان بیش از پنج مقاله در هفته در وبلاگ های خود و سایت های مجاز دیگر منتشر می کنند.
شما می توانید از طریق ایجاد محتوا مربوط به یک موضوع خاص به یک قدرت تبدیل شوید.
  1. بازاریابی محتوا، کسب و کار شما را بهبود می بخشد .

شما باید با تولید محتوایی که انجام می دهید بتوانید نیازهای کاربران را بر طرف کنید . آنها باید بتوانند جواب سوالات خود را از شما دریافت کنند . باید بتوانند راه حل مشکلات شان را از شما جویا شوند و به هدف خود شان برسند .
اگر شما بتوانید از طریق بازاریابی محتوا، پاسخ ها، راه حل ها و منابع خود را ارائه دهید موفقیت بلند مدتی در انتظار شما است .
شما با داشتن یک محتوای خوب می توانید کاربران را ترغیب به خرید کنید و این یعنی رسیدن به هدف .
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا
با انتشار هر محتوای باکیفیت باید به کاربر و مشتری خود یاد آور شوید که چقدر برای او ارزش قائل هستید و به فکر بالا بردن سطح زندگی او هستید . وپاداش این کار شما هم می شود
اشتراک گذاشتن مطالب شما در شبکه ها ی اجتماعی خودشان و این یعنی تبدیل کاربر و مخاطب به مشتری .
در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند .
0930-402-6180
0903-272-8811
کلمات کلیدی : تولید محتواکسب و کار آنلاینبرندینگ محتوا
این مقاله هم جالبه!
۵ نکته ی مهم برای تقویت کمپین تبلیغات شبکه های اجتماعی شما
0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید