در حال بارگیری...
مشاوران باید از چه سایت ها و چه ابزاری در فضای مجازی استفاده کنند؟
۰۱ مرداد

مشاوران باید از چه سایت ها و چه ابزاری در فضای مجازی استفاده کنند؟

مشاوران باید از چه سایت ها و چه ابزاری در فضای مجازی استفاده کنند؟Reviewed by محمد رضا هاشمی on Jul 23Rating: 5.0مشاوران باید از چه سایت ها و چه ابزاری در فضای مجازی استفاده کنند؟

مشاوران فضای مجازی باید از چه سایت ها و چه ابزاری در فضای مجازی  استفاده کنند؟

چندین سال است که فیس بوک و توییتر در فضای مجازی فرمانروایی می کنند و هیچ ابزار دیگری به گرد آنها هم نرسیده است. در چند سال اخیر ابزار هایی همچون اینستاگرام و اسنپ چت هم پا به عرصه گذاشته اند تا رقابت این ابزار های فضای مجازی جذاب تر شود. با این همه انتخابی که مشاوران دارند و در عین حال زمان کمی که برای فعالیت در فضای مجازی در اختیار دارند باید از کدام یک استفاده کنند؟ باید چه انتخابی برای صرف کردن زمان در آن داشته باشند؟ کدام یک از استراتژی های آنها موثر تر است؟

جواب این جاست: لینکدین. لینکدین یک فضای کاملا حرفه ای است که با توجه به تحقیقات صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که بیشتر مشاوران هم لینکدین را برای ابزار خود در فضای مجازی ترجیح می دهند. لینکدین چیزی بیشتر از یک کانال یا ابزار برای کسانی که دنبال کار هستند است. در چند سال اخیر لینکدین رشد قابل توجهی داشته و هم اکنون حدود ۴۶۰ میلیون کاربر دارد. لینکدین جایی است که مشاوران می توانند شخصیت و تجربه و توانایی های خود را به نمایش بگذارند. همچنین یک ابزار قدرتمند برای برقراری ارتباط است که میتواند به استراتژی های مشاوران کمک کند.

این جا سه دلیل برای این که مشاوران باید از لینکدین استفاده کنند وجود دارد.

۱٫ابزاری برای بازاریابی موثر

فضای مجازی یک روش موثر و نسبتا کم هزینه است. شما می توانید با استفاده از فضای مجازی مشتریان جدید را پیدا کرده و با آناه ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی از آنان را به دست آورید. تصور کنید شما بخواهید برای تبلیغات خود نامه نوشته و کسانی را برای رساندن نامه ها استخدام کنید. این کار چقدر هزینه و زحمت برای شما خواهد داشت؟ شما می توانید با ارسال یک پیام در لینکدین بدون زحمت زیاد و هدر دادن زمان پیام خود را برای همه بفرستید. این کار هزینه بسیار کم تری دارد. لینکدین به شما این اجازه را می دهد تا عکس ها و اطلاعات را برای چندین نفر به صورت همزمان بفرستید. در صنعتی که زمان مانند پول با ارزش است بیشترین استفاده از زحمت هایی که می کشید می تواند خیلی ارزشمند باشد.

۶ اشتباه در فضای مجازی که اگر نخوانید به ضررتان است. 

 ۲٫برقراری ارتباط کار را بسیار آسان تر می کند

به صورت آنلاین فعالیت داشتن خیلی بهتر از به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. هم چنین این یک روش موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان است و می توانید با ارسال پیام برای تک تک آنها و صحبت کردن با آنها نظر آنها را جلب کرده و اطلاعاتی را راجب مشتریان به دست آورید. شاید همیشه وقت کافی برای صحبت کردن با تلفن و  یا قرار گذاشتن را نداشته باشید اما می توانید با اتصال به اینترنت از پست های آنها بازدید کرده و برای آنها کامنت بگذارید و یا به صورت مستقیم با آنها چت کنید. هر بار که این کار را بکنید نام شما به ذهن آنها خواهد آمد و شما را فراموش نخواهند کرد.

به یاد داشته باشید که مشتریان ترجیح می دهند تا به صورت آنلاین با شما در ارتباط باشند. دلیلش هم این است که این کار کمی جدی تر به نظر می رسد.

برقراری ارتباط کار را آسان می کند
برقراری ارتباط کار را آسان می کند

۳٫لینکدین ابزاری اثبات شده در صنعت مشاوره

مشاوران اقتصادی می توانند از لینکدین و فضای مجازی برای گسترش کار خود استفاده کنند. همچنین برای برقراری ارتباط و ایجاد اعتماد به کمی زمان نیاز دارید. برای این کار می توانید از لینکدین که یک ابزار حرفه ای برای کار شماست استفاده کنید. تحقیقات نشان داده که در سال گذشته ۸۰ درصد از مشاوران از فضای مجازی برای رسیدن و گرفتن مشتری استفاده کرده اند. مشاوران باید صبور بوده و روی گفتگو ها کار کنند تا بتوانند بالاخره معامله را ایجاد کنند.

استفاده از فضای مجازی یک بخش مهم از استراتژی های شما برای بازاریابی دیجیتال است. کلید موفقیت این است که برا خود هدف هایی را قرار داده و حداقل به یکی از کار هایی که میتوانید در لینکدین انجام دهید بپردازید. برای مثال ساخت رابطه های جدید.

ابزاری اثبات شده در صنعت
ابزاری اثبات شده در صنعت

۳ فایده فضای مجازی به کمک آن موفق تر خواهید

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید