در حال بارگیری...
تبلیغات دیجیتال
۱۹ تیر

رکورد داران تبلیغات دیجیتال

رکورد داران تبلیغات دیجیتالReviewed by امیر مجرد on Jul 10Rating:

فیس بوک و گوگل به عنوان تبلیغات دیجیتال رکورد زدند

تسلط و نفوذ فیس بوک و گوگل

با توجه به تحقیقات صورت گرفته میانگین هزینه تبلیغات دیجیتال 12 درصد بیشتر از دوسال قبل و حالا 70 درصد بیشتر از تبلیغات تلویزیونی هزینه داشته است. جاهایی همچون موبایل ها و کلیپ ها و تبلیغات در جستجو های اینترنتی و جاهایی که مردم بیشتر وقت خود را آنجا صرف می کنند.

هر چه مشتریان زمان کمتری را در اینترنت بگذرانند بازاریابان هم کمتر روی آن سرمایه گذاری خواهند کرد.با توجه به تحقیقات جهانی موبایل در آمریکا تعداد بازدید ها از سایت های آمریکایی نیم درصد کاهش در سه سال اخیر و زمان سپری شده در سایت ها هم 6 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.بنا به گزارش ها وقتی که هزینه تبلیغات در تلویزیون 11 درصد افزایش یافت تبلیغات در جستجوی کامپیوتر ها 11 درصد و در موبایل ها 12 درصد و تبلیغات خیلی بزرگ هم 21 درصد افزایش یافته است.

تبلیغات دیجتال
تبلیغات دیجتال

در همین مدت مقدار زمانی که مشتریان در وبسایت ها می گذراندند هم کاهش داتشه است. با توجه به گزارش ها زمان سپری شده در وبسایت های اقتصادی 32 ثانیه از سال 2015 تا 2016 کاهش داشته. در سایت های خرده فروشی 26 ثانیه و در رسانه ها هم 23 ثانیه کاهش زمان داشتیم.

تسلط گوگل و فیس بوک هم به نظر میرسد که به زودی به پایان نخواهد رسید.

به شما پیشنهاد میکنم حتما مقاله موثر ترین روش تبلیغات در فضای مجازی را مطالعه کنید.

تبلیغات دیجیتال گوگل و فیس بوک

وقتی که می بینیم تبلیغات فیس بوک امسال کمی کند تر شده پس تبلیغات گوگل هم کند تر خواهد شد. به زودی آنها همه دلار ها را تسخیر کرده و سود بازار را در بین همدیگر خواهند داشت و شرایط را برای دیگران که بخواهند رشد کنند سخت خواهند کرد.

تبلیغات دیجتال
تبلیغات دیجتال

ما الان در شرایط پر فشاری هستیم زیرا بازاریابن نه تنها باید از پیشرفت خود محافظت کنند بلکه باید با دیگران هم رقابت کنند. پیش بینی ما این است که کانال ها کلید به دست آوردن مشتری در آینده است.

خوشحال می شویم بعد از خواندن این مقاله ما را از نظرات خودتان آگاه کنید.

 

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

امیر مجرد

من همیشه نگران آینده بودم و برای آینده ای که هر روز هر روز نزدیک تر می شد نگران بودم و نمی دونسم این آینده چطور داره برای من رقم می خوره تا اینکه بلاخره تصمیم گرفتم خودم شروع کنم و آینده رو بسازم نه اینکه صبر کنم تا آینده هر جوری که خواست ساخته بشه، به همین دلیل در حال حاضر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم.

دیدگاه خود را بنویسید