در حال بارگیری...
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد
۰۲ بهمن

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد | یاراپلاس

اگر می خواهید در دنیای وب هم مانند دنیای فیزیکی حضور داشته باشید، نیاز به یک سایت فروشگاهی دارید تا محصولات و خدمات خود را در آن معرفی کنید. فروشگاه های اینترنتی امروزه گوی سبقت را از فروشگاه های فیزیکی ربوده اند و به سرعت در حال پیشرفت هستند. در این مقاله از یاراپلاس به بررسی مهمترین نکات در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد می پردازیم. 

در طراحی سایت فروشگاهی به چه نکاتی باید توجه کنیم

امروزه کسب و کارهای اینترنتی به سرعت در حال توسعه هستند و اکثر افراد کسب و کارهای اینترنتی را به کسب و کارهای فیزیکی ترجیح می دهند. یکی از این کسب و کارها که به دیجیتال مارکتینگ کمک زیادی می کند، راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. در این مقاله به معرفی نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد می پردازیم.

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

در واقع فروشگاه های اینترنتی با داشتن مزایایی مانند عدم نیاز به مراجعه حضوری، امکان خرید در هر ساعتی از شبانه روز، حذف محدودیت مکانی برای کار کردن، از بین بردن فاصله ها و مواردی از این دست، مشتریان زیادی برای خود دست و پا کرده اند. برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی شما نیاز به راه اندازی یک وب سایت دارید تا بتوانید محصولات خود را برای فروش در دسترس مشتریان قرار دهید.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

برای طراحی سایت فروشگاهی شما باید برخی نکات را مد نظر داشته باشید تا فروشگاه شما ظاهر مناسب و جذابی برای مشتریان داشته باشد. در این قسمت مهم ترین نکاتی که برای طراحی سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار گیرد را برای شما آورده ایم.

این مقاله هم جالبه!
طراحی سایت در مشهد

طراحی واکنش گرا

طراحی واکنش گرا یا responsive یکی از مهمترین نکاتی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید مورد توجه قرار گیرد. مشتریان شما ممکن است از وسایل هوشمند مختلفی برای ورود به سایت و خرید استفاده کنند و بسیار مهم است که ظاهر فروشگاه شما در همه این ابزارهای هوشمند به درستی نمایش داده شود. امروزه به دلیل سهولت حمل، اکثر اینترنت گردی ها با گوشی و تبلت انجام می شود ولی برخی از مشتریان از لپ تاپ یا کامپیوتر برای این کار استفاده می کنند. در نتیجه شما باید همه ی این افراد را مد نظر قرار دهید و طراحی سایت فروشگاهی خود را به صورت واکنش گرا انجام دهید تا  هیچ کس مشکلی برای خرید از سایت شما نداشته باشد.

دسته بندی مناسب محصولات

محصولات فروشگاه باید به خوبی دسته بندی شده باشند و امکان دسترسی به هریک از این دسته بندی ها از طریق navigation bar در بالای صفحه امکان پذیر باشد. مشتریان به هیچ عنوان دوست ندارند برای مدت طولانی به دنبال محصول یا دسته محصولات مورد نظر خود بگردند؛ بنابراین شما باید این امکان دسترسی آسان به هریک از دسته بندی محصولات را برای مشتریان خود فراهم کنید.

توضیحات کامل برای محصولات

هر یک از محصولات فروشگاه اینترنتی ما باید توضیحات کامل و مناسبی داشته باشند تا مشتریان قبل از خرید اطلاعات مربوط به محصول را از این طریق دریافت کنند. این نکته یکی از نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد است و توجه نکردن به این نکته سبب از دست رفتن مشتریان شما می شود. مشتریان شما در صورتی نتوانند توضیحات کافی برای محصولات را از طریق سایت شما دریافت کنند، سایت شما را ترک می کنند و به دنبال وب سایت هایی می روند که بتوانند توضیحات کافی برای محصول مورد نظرشان را از آن سایت دریافت کنند.

این مقاله هم جالبه!
دیجتیال مارکتینگ و ترفندهای آن در جذب مشتری | یاراپلاس
توضیحات کامل برای محصولات
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد | توضیحات کامل برای محصولات

امکان جستجو در محصولات

ویژگی دیگری که فروشگاه اینترنتی شما باید داشته باشد، امکان جستجو در بین محصولات است. خیلی از مشتریان علاقه ای ندارند از طریق دسته بندی ها به دنبال محصول مورد نظر خود بگردند و می خواهند محصول مورد نظر را سریعا و از طریق جستجو پیدا کنند؛ بنابراین در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد ، قرار دادن یک کادر جستجوی مناسب در سایت را فراموش نکنید. نکته دیگر در مورد این کادر جستجوی محصولات، قرار گرفتن کادر در جای مناسبی در صفحه است. کادر جستجو باید در بالای صفحه و در دید کاربر باشد تا کاربر پس از وارد شدن به سایت سریعا بتواند به آن دسترسی داشته باشد.

امکان مقایسه محصولات

امکان مقایسه محصولات فروشگاه، یکی از مهمترین امکاناتی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار گیرد. اکثر مشتریان زمانی که بین دو یا چند محصول دو دل می شوند دوست دارند ویژگی های این محصولات را با هم مقایسه کنند و سپس یکی را انتخاب کنند. نبودن این ویژگی در سایت شما سبب آزردگی خاطر مشتریان می شود و این موضوع از دست رفتن مشتریان را به دنبال خواهد داشت. می توانید محتوای مناسب تولید کنید تا مشتریان در انتخاب سردرگم نشوند.

اگر قصد دارید محتوای خود را به یک شرکت تبلیغاتی اینترنتی بسپارید، مراقب انتخاب خود باشید و یک آژانس دیجتال مارکتینگ مطمئن را انتخاب کنید.

نمایش تصاویر مختلف از محصولات

برای هر کدام از محصولات فروشگاهتان تصاویر متعددی برای مشاهده مشتریان قرار دهید تا مشتریان از محصول مورد نظر خود اطلاعات مناسبی کسب کنند. نبود عکس محصولات یا بی کیفیت بودن عکس ها، مشتریان را برای خرید مردد می کند و ممکن سبب منصرف شدن آنها از خرید شود.

این مقاله هم جالبه!
آشنایی با تولید محتوا و ویژگی های یک محتوای ارزشمند | آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

سهولت در عملیات خرید

سعی کنید مراحل خرید از فروشگاه را تا جایی که امکان دارد کاهش دهید و مراحل مختلف خرید را کاربر پسند طراحی کنید تا رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد. مراحل طولانی و حوصله سر بر سبب آزردگی خاطر مشتریان و از دست رفتن آنها می شوند. برای حل این موضوع طراحی سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید.

سهولت در عملیات خرید
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد | سهولت در عملیات خرید

نمایش محصولات مرتبط در صفحه محصول

در صفحه هر کدام از محصولات فروشگاه، محصولات مرتبط به محصول مورد نظر را در پایین محصول به مشتریان نمایش دهید تا در صورت نیاز از آنها نیز دیدن کند. این کار علاوه بر القای حس خوب به مشتریان، آمار فروش شمال را بالاتر می برد.

با حضور در دوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد می توانید با روش های تبلیغات اینترنتی آشنا شوید و به کسب درآمد بپردازید.

نمایش محصولات مرتبط در صفحه محصول
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد | نمایش محصولات مرتبط در صفحه محصول

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  و طراحی سایت وردپرس را از ما بخواهید.

5/5 ( 3 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید