بازاریابی ایمیلی
۲۷ اردیبهشت

بازاریابی ایمیلی یا پوش نوتیفیکیشن |در یاراپلاس همراهتان هستیم

بازاریابی ایمیلی یا بازاریابی پوش نوتیفیکیشن

مقایسه بازاریابی ایمیلی با بازاریابی پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن ها پیام هایی هستند که بر روی گوشی های هوشمند کاربران در زمان واقعی و با بازدهی بسیار بالا ارائه می شوند .

بازاریابی پوش نوتیفیکیشن بهتر است با بازاریابی ایمیلی ؟

این روزها بیشتر افراد ترجیح می دهند که تبلیغات روی صفحه گوشی هایشان ظاهر شوند و آنها یا آن را قبول کنند یا همان جا رد بدهند و این کار برایشان آسان تر به نظر می رسد .
پوش نوتیفیکیشن ها توانسته اند نیازهای مشتری یان را شناسایی کنند و خود را با آن وفق دهند . از طریق پوش نوتیفیکیشن براحتی می توان اپلیکیشن های برند را دانلود کرد . البته پوش نوتیفیکیشن ها  هیچ گاه جایگزینی برای ایمیل نمی شوند چرا که هر کدام کارایی خود را دارد ، همان طور که هنوز کاتالوگ ها چاپ و دیده می شوند .

مزایای پوش نوتیفیکیشن

بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی
یکی از مزیت های push Notification این است که  شما می توانید شناسایی کنید که کاربران در چه ساعتی بیشتر با گوشی های شان کار می کنند و در همین زمان واقعی اقدام به ارسال تبلیغات کنید .
این انعطاف پذیری برای ارتباط با مشتریان و مخاطبان کسب و کارها امری بسیار ضروری است .
دیگر مزیت اختیاری بودن است که هر مخاطب یا مشتری می تواند به اختیار خود انتخاب کند که پوش نوتیفیکیشن را دریافت یا رد کند  و شما نگرانی از بایت اذیت شدن مشتری به خود راه ندهید چرا که مشتری حق انتخاب دارد .
دیگر مزیت انجام سریع سفارش است . push Notification ها به سرعت و آسان اجرا می شوند . برنامه نویسان اسکریپت ها را برای شما نوشته و شما باید فقط آن ها را در جای مناسب صفحه وب سایتان کپی کنید یا آن ها را در کانال هایتان قرار دهید و این کارها تنها جند دقیقه زمان می برد .

مزیت های بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی
معمولا افراد یک ایمیل معتبر دارند و از آن در همه جا مانند ثبت نام ها ، پرداخت های اینترنتی و… استفاده می کنند و کمتر پیش می آید که کسی ایمیلش را عوض کند .
ایمیل را می توان برای اشخاص به صورت تکی یا گروهی ، برای مناسبت های خاص برای افراد مثلا روز تولدشان قالب سازی و ارسال کرد .

بازاریابی با ایمیل بالاترین نرخ بازگشت سرمایه گذاری را داراست .

معایب پوش نوتیفیکیشن push Notification در مقایسه با ایمیل

اگر کسی که مشترک push Notification باشد و مرورگری که از آن استفاده می کند را پاک کند یا مرورگرش تغییر کند از لیست شما خارج می شود .
در push Notification پیام شامل چند کلمه و یک آیکون کوچک است و هیچ کار گرافیکی مرتبطی نمی توان روی آن انجام داد .
push Notification قابلیت ارسال برای شخصی خاص یا مثلا روز تولدش با پیام جداگانه را ندارد.
در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند .
۰۹۳۰-۴۰۲-۶۱۸۰
۰۹۰۳-۲۷۲-۸۸۱۱
کلمات کلیدی : – تبلیغات در فضای مجازیعوامل بازاریابیبازاریابی آنلاین
0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید