در حال بارگیری...
اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی
۰۸ آذر

اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی

اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعیReviewed by محسن کفاش on Nov 29Rating: 5.0اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی

5 نکته ی اساسی در راستای ایموجی مارکتینگ 😆 

در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها و کسب و کار های موجود با افکار اینکه آیا  باید از ایموجی در بازاریابی خود استفاده کنند یا نه.

اما در سال ۲۰۱۸، این موضوع کاملا تغییر کرده است و ایموجی ها از مهم ترین ابزار در راستای بازاریابی می باشند و اصلا نباید از این ابزار مهم چشم پوشی نماییم.

این ابزار در تمامی سکو های اجتماعی وجود دارند، از ایمیل گرفته تا به اینستاگرام و وجود این ایموجی بیان احساسات را بسیار آسان تر نموده است.

اما امروزه حداقل ۹۲ درصد کل اینترنت از ایموجی ها استفاده می نمایند که درصد زیادی از این مقدار استفاده در راستای ایموجی مارکتینگ می باشد.

شما نیز می توانید از این ابزار استفاده نمایید تا بتوانید پیام خود را بهتر از قبل بیان نمایید، مخاطبین خود را سرگرم نمایید و ذهنیت مخاطبین خود را نسبت به کسب و کار خود تغییر دهید.

ایموجی ها می توانند به راحتی بر اشتغال زایی شما در شبکه های اجتماعی تاثیری زیادی بگذارند و ارتباط شما را با مخاطبین خود را قوی تر نمایند.

آمار ایموجی مارکتینگ در فیس بوک
در فیس بوک پست هایی که از ایموجی استفاده شده است ۵۳ درصد لایک بیشتری را در یافت می نمایند و ۳۳ درصد کامنت و اشتراک بیشتری را در یافت نموده اند و با ۲۵ درصد اشتغال زایی روبرو می شوند.

با توجه به این آمار، خیلی سخت است که از ایموجی مارکتینگ استفاده ننماییم و از مزایای آنها بهره مند نشویم. 

و حالا با این ۵ نکته ی اساسی در راستای ایموجی مارکتینگ آشنا خواهید شد که بازاریابی آنلاین شما را متحول می نماید.

۱.آیا کسب و کار شما به ایموجی مارکتینگ نیازمند است؟ 💡 

اگر کسب و کار شما در زمینه هایی مانند ورزش، مد روز، موزیک و هر گونه سرگرمی دیگری فعالیت می نمایید، این بسیار اهمیت دارد که از  ایموجی مارکتینگ استفاده نمایید تا بتوانید کسب و کار خود را تقویت نمایید.

اما اگر کسب و کار شما در زمینه ای جدی فعالیت می نماید این مهم است که ایموجی مارکتینگ کمتر استفاده نمایید به این دلیل اینکه امکان مخاطبین شما دیگر شما را به رسمیت نشناسند.

برای مثال فرض نمایید که برای بیان مراسم تدفینی از ایموجی ناراحت و در حال گریه استفاده نمایید و برای کمک های مالی جستجو نمایید و در شبکه های اجتماعی با ایموجی هایی از نماد پول دیدن نمایید خب صد درصد استفاده از  ایموجی مارکتینگ در این بحث امر مناسبی نمی باشد.

پس اگر شما نیز علاقه دارید که از  ایموجی مارکتینگ استفاده نمایید قبل از هر چیزی سعی کنید شخصیت کسب و کار خود را بشناسید و ببنید آیا این نوع ابزار برای کسب و کار شما مناسب است یا نه.

۲.از ایموجی ها بیش از حد استفاده ننمایید.  🙂  😛  ۸-)  😮 

تا الان صد در صد به این پی برده اید که ایموجی مارکتینگ در برند شما موثر می باشد و باید از آنها استفاده نمایید.

قدم بعدی این می باشد که شما باید استفاده ی خود را از ایموجی درک نمایید و بررسی نمایید که چه به مقدار باید از این ابزار استفاده نمایید تا زیبایی خود را داشته باشند؛ تحقیقات نشان داده است که ۵۹درصد از ۱۸ تا ۳۹ ساله های امروزی بیان نموده اند که کسب و کار ها بیش از حد از ایموجی ها استفاده می نمایند.

و نمونه های زیادی از استفاده ی بیش از حد ایموجی ها در سراسر شبکه های اجتماعی وجود دارد که روزانه آنها را مشاهده می نماییم.

برای مثال افرادی که چند نمونهاز قلب های مختلف را به تعداد زیاد در پست های خود استفاده می نمایند و یا افرادی که از ایموجی های ساعت و یا… به تعداد زیادی استفاده می نمایند.

هنگامی که شما بیش از حد از ایموجی ها استفاده می نمایید جذابیت این ابزار را به طور کلی از بین می برید؛ ایموجی ها به صورت کلی در این راستای طراحی شده اند که منظور شما را بهتر به مخاطبین شما انتقال دهند نه برای اینکه این امر را سخت تر نمایند.

ایموجی مارکتینگ به طور کلی در راستای تقویت کسب و کار به کار می آیند اما اگر شما بیش از حد از این ابزار استفاده نمایید، فقط کسب و کار خود را تضعیف می نمایید.

۳.معنی ایموجی های مورد نظر را بدانید. :mrgreen:  

سعی از ایموجی استفاده ننمایید که معنی آن را به خوبی درک نمی کنید و منظور ما ایموجی هایی است که معنی آنها برای شما به مقداری سوال می باشد.

ایموجی همانند سخنان ما معانی مخصوص خود را دارند پس اگر از معنای ایموجی آشنایی ندارید پس اصلا از آن استفاده ننمایید. 

اگر شما نیز در ایموجی مارکتینگ به مشکلی بر خوردید یا معنی ایموجی را نمی دانستید می توانید به گوگل مراجعه نمایید و معنی این ایموجی را بررسی نمایید.

پس بخاطر داشته باشید در ایموجی مارکتینگ نیز باید معانی ایموجی ها را همانند کلمات پیچیده به خوبی بدانید وگرنه با مشکل مواجه خواهید شد.

۴.نگذارید ایموجی ها معنای پیام شما را گیج کننده نماید. 😐 

با توجه به اینکه ایموجی مارکتینگ می تواند کسب و کار شما را جذاب تر از قبل جلوه نماید و پیام شما را قشنگ تر انتقال دهد، این ابزار نیز برای بیان کل پیام ساخته نشده اند. 

سعی کنید نکات و حرف های مهم خود را با ایموجی ها بیان و یا جابجا ننمایید به این دلیل این امکان وجود دارد که مخاطبین خود را گیج نمایید.

سعی کنید از ایموجی مارکتینگ برای بیان بهتر نکات، تاکید بر موضوع و بیان احساسات خود استفاده نمایید ولی به طوری این ابزار ر ا به کار نبرید که معنای خود را از دست بدهند.

برای مثال مطلبی را در رابطه با قهوه ثبت نموده اید و برای بهینه سایز مطلب خود می توانید به سادگی از ایموجی قهوه در انتهای نوشته ی خود استفاده نمایید تا بتوانید آن را بهتر در معرض دید قرار دهید.

هنگامی که از ایموجی مارکتینگ در شبکه های اجتماعی استفاده می نمایید سعی کنید از این ابزار در راستای نمایان نمودن بیشتر سخنان استفاده نمایید.

۵.از تعداد ایموجی کلیدی برای برند خود استفاده نمایید.

سعی کنید یک تا پنج ایموجی از بین ایموجی های موجود انتخاب برای برند خود استفاده نمایید و از آنها در بیشتر پست های خود تا شخصیت برند خود را بهتر از قبل بیان نمایید.

با این امر شما می توانید به راحتی در ذهن مخاطبین خود شخصیتی برای خود ایجاد نمایید تا این افراد شما را با دیدن این ایموجی ها بشناسند.

برای مثال مک دونالد از ایموجی ای استفاده می نماید که بیانگر احساسات مخاطبین او می باشد که این ایموجی می باشد: 😛

و از این ایموجی حتی در محصولات و بسته های انها برای ایموجی مارکتینگ بهتر استفاده می نماید.

برا اطلاعات بیشتر مقالات اینستاگرام مارکتینگ ما را مطالعه نمایید 

پست های اخیر یاراپلاسی ها

اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی

اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی

اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعیReviewed by محسن کفاش on Nov 29Rating: 5.0اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها و کسب و کار های موجود با افکار اینکه آیا  باید از ایموجی در بازاریابی خود استفاده کنند یا نه. اما در سال […]

۰ comments
از ابتدا تا به امروز گوگل پلاس را بدانید

از ابتدا تا به امروز گوگل پلاس را بدانید

از ابتدا تا به امروز گوگل پلاس را بدانیدReviewed by محسن کفاش on Nov 22Rating: 5.0از ابتدا تا به امروز گوگل پلاس را بدانید گوگل پلاس شبکه ی اجتماعی طراحی شد توسط گوگل با تعداد بسیار زیادی از کاربر می باشد. علاوه بر اینکه گوگل شبکه ای اجتماعی برای برقراری ارتباط بهتر آسان می باشد، […]

۰ comments
لینکدین مارکتینگ

از ابتدا تا انتهای لینکدین مارکتینگ را بیاموزید

از ابتدا تا انتهای لینکدین مارکتینگ را بیاموزیدReviewed by محسن کفاش on Nov 22Rating: 5.0از ابتدا تا انتهای لینکدین مارکتینگ را بیاموزید لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی بازار محور می باشد که در سال ۲۰۰۳ شروع به کار نمود و می توانید از این نرم افزار در راستای بازاریابی استفاده نمایید که به آن […]

۰ comments
از ابتدا تا به امروز فیس بوک مارکتینگ

از ابتدا تا انتهای فیس بوک مارکتینگ را بیاموزید

از ابتدا تا انتهای فیس بوک مارکتینگ را بیاموزیدReviewed by محسن کفاش on Nov 22Rating: 5.0فیس بوک مارکتینگ از ابتدا تا به امروز بیاموزیدفیس بوک فیس بوک شبکه ای اجتماعی برای ارائه خدمات می باشد. این شبکه ی اجتماعی این اجازه را به شما می دهد که قادر به برقراری با دوستان، ارسال پیام، انتشار […]

۰ comments
اینستا گرام مارکتینگ

موارد مورد نیاز که حتما باید در ایموجی مارکتینگ خود در نظر بگیرید.

موارد مورد نیاز که حتما باید در ایموجی مارکتینگ خود در نظر بگیرید.Reviewed by محسن کفاش on Nov 15Rating: 5.0موارد مورد نیاز که حتما باید در ایموجی مارکتینگ خود در نظر بگیرید.آخرین ویرایش ۱۸مهر۱۳۹۷ این روزها ایموجی مارکتینگ تبدیل به یک عنصر رایج در روند تعاملی و ارتباطی ما شده اند. پژوهش های صورت گرفته […]

۰ comments

 

دیدگاه خود را بنویسید