در حال بارگیری...
3 مورد از اصول و قوانین روانشناسی که می تواند اشتغال زایی شبکه های اجتماعی شما را افزایش دهد
۱۳ مرداد

۳ مورد از اصول و قوانین روانشناسی که می تواند اشتغال زایی شبکه های اجتماعی شما را افزایش دهد (روانشناسی در بازاریابی)

۳ مورد از اصول و قوانین روانشناسی که می تواند اشتغال زایی شبکه های اجتماعی شما را افزایش دهد (روانشناسی در بازاریابی)Reviewed by محسن کفاش on Aug 4Rating: 5.03 مورد از اصول و قوانین روانشناسی که می تواند اشتغال زایی شبکه های اجتماعی شما را افزایش دهد (روانشناسی در بازاریابی)

۳ مورد از اصول و قوانین روانشناسی که می تواند اشتغال زایی شبکه های اجتماعی شما را افزایش دهد (روانشناسی در بازاریابی)

آیا روانشناسی در بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما به اندازه ی کافی اشتغال زایی به وجود می آورد؟

آیا به دنبال روش هایی برای برقراری و دوستی بین خود با بازدیدکنندگان خود هستید ؟

اشتغال زایی در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین و هدفمند ترین روش های که می توانید فعالیت شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید و آن را بهنیه سازی نماید.

در این مقاله، به این پی خواهید برد که چطور می توانید با استفاده از اصول و انگیزه های  روانشناسی اشتغال زایی خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید و مخاطبین ارتباط برقرار نمایید.

بر_مقصود_و_مورد_علاقه_های_خود_به خوبی تمرکز نمایید
بر_مقصود_و_مورد_علاقه_های_خود_به خوبی تمرکز نمایید

۱٫بر مقصود و مورد علاقه های خود به خوبی تمرکز نمایید.

برای استفاده از روانشناسی در بازاریابی و بهره مندی از این قوانین در محتوای شبکه های اجتماعی خود، باید محتوای خود را بسیار ساده در نظر بگیرید.

برای مثال، پیج Getresponse برای برقراری ارتباط با مخاطبین ایمیل های خود، پستی را برای انگیزش بیشتر به انتشار گذاشت، این پست به صورتی بود که با ناخودآگاه افراد صحبت می کند و با آنها بسیار ارتباط برقرار می کند.

این پست بیانگر خواستن، توانستن است و اینکه مردم را به دنبال کردن آرزو های خود و سخت تلاش کردن برای آن تشویق می کند که بسیار امری مطلوب می باشد که ارتباط شما را با مخاطبین خود را با مخاطبین شما افزایش می دهد و آن را بسیار صمیمی تر می سازد.

کلید این کار این می باشد که شما باید با استفاده از محتوا اشتغال زایی خود را افزایش دهید که بازدید کنندگان شما بدانند که شما قادر به انجام کار و یا فعالیت در هر گونه ای هستید.

روانشناسی در بازاریابی بسیار موثر می باشد و شما باید محتوایی ایجاد نمایید که بر ذهن مخاطبین شما تاثیر مثبت می گذارد و آنها را مشتاق به بازدید کردن از پیج شما می نماید.

استفاده از دانش بازدید کنندگان
استفاده از دانش بازدید کنندگان

۲٫استفاده از دانش بازدید کنندگان

مردم هیچی چیزی را بیشتر توصیفات دوست ندارند؛ درر واقع در یک تحقیق معتبر به نام Xerox، الن لنگر و دوستانش تحقیقی انجام دادند که ببینند که مردم چطور به قطع شدن دستگاه Xerox واکنش نشان میدهند؛ الن به این پی برد که می تواند تمامی خط های این دستگاه را ببره و به مردم توضیح بگه که چرا این کار کرده. واکنش مردم به این موضوع “چرا” بود.

در نیتجه ی این تحقیق، به این پی بردند که بیشترین کنجکاوی ممکن را کلمه ی “چرا “برای مخاطبین و بازدید کنندگانی که پست شما را میبینند ایجاد می نماید.

هنگامی که شما از کلمه ی “چرا” استفاده می نمایید بر روی مغز مخاطبین و بازدید کنندگان خود تاثیر می گذارید و برای آنها کنجکاوی ایجاد می نمایید تا پست های شما را چک نمایند و یا از آنها بازدید نمایند.

برای مثال فردی به نام اریک انج، پستی از عکسی گرافیکی از کلمه SEO گذاشت و در توضیحات نوشت که “چرا SEO اینقدر سخت می باشد؟”

  پس اگر تابحال از کلمه ی چرا و به طور کلی از کمات سوال در پست ها خود استفاده نمی کردید، حتما از همین امروز به بعد به این موضوع خوب توجه نمایید و از آن استفاده نمایید.

کلید این روش این می باشد که باید سعی کنید با استفاده از کلمات سوالی و به خصوص کلمه ی “چرا” بازدید کنندگان شبکه های اجتماعی را جذب به پست خود فرمایید و یا حتی اگر بتوانید پستن خود را به مقدار زیادی جذاب نمایید، می توانید محصولات خود را نیز از طریق همین پست ها به فروش برسانید.

با ایجاد کنجکاوی در مخاطبین خود شما از روانشناسی در بازاریابی خود استفاده نمودید و پستی که قصد انتشار دارید پستی بسیار مطلوب خواهد بود.

از_فرصت_های_زود_گذر_خود_به_خوبی
از_فرصت_های_زود_گذر_خود_به_خوبی

۳٫از فرصت های زودگذر خوب خود استفاده نمایید

این طبیعت هر انسانی است که از دیده نشدن و انکار شدن بترسد؛ همه ی ما دوست که شناخته شویم و همیشه در دل موضوع و یا حادثه ای باشیم؛ هممون می خواییم شمرده بشویم و میان مردم باشیم، اگر به چیزی نه بگوییم می ترسیم که آیا فرصتی را از دست دادیم و از منفعت آن بهره مند نشده ایم.

برای مثال، اگر کنفرانس بسیار مهمی در کمپانی شما وجود دارد و شما مجبور به شرکت در آن هستید زیرا اگر در آن شرکت نکنید فرصتی مهم را از دست میدهید و این موضوع حتی امکان دارد تاثیرات منفی بر کسب و کار شما داشته باشد.

با یک کنفرانس بسیار عالی در کمپانی خود شما می توانید حتی بازاریابی شبکه ای  و یا همکاران طولانی مدت خود را بیابید که تاثیر بسیار مثبتعی بر کسب و کار شما خواهد گذاشت.

برای تقویت صنعت یا هنر خود نیز می توانید در کلاس ها مخصوص به این موضوعات را شرکت نمایید و فرصت خود را برای نمایان کردن استعداد های خود را با شرکت در این کلاس ها افزایش دهید.

این فرصت ها انقدر زودگذر و مهم هستند که اگر آنها را از دست بدهید همیشه پشیمان خواهید شد، پس به حتما سعی کنید خود را به تمامی این نوع کنفرانس ها برسانید و حداکثر استفاده را از آنها داشته باشید.

شاید هم هیچ گونه از این کلاس ها و کنفرانس ها نباشد، شاید در موقعیت شما این فرصت، کتابی باشد که باید بخوانید و یا سی دی اموزشی باشد که باید در آن شرکت نمایید و……

در کل منظور از این روش است که اگر به دنبال یادگیری مطلبی جدید هستید کلا از آن دریغ نکنید و آن را به صورت دریافت.

این روش به این منظور روانشناسی در بازاریابی شما را افزایش می دهد، که بتوانید با یادگیری مطلبی جدید محتواهایی جدید و متفاوت در صفحه ی خود انتشار دهید تا در تمامی موضوعات مختلف شبک های اجتماعی باشید و در همه جا دیده شوید.

  برای اطلاعات بیشتر مقاله تکنیک های موثر و تضمینی برای اشتغال زایی مطالعه فرمایید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس 

دیدگاه خود را بنویسید