در حال بارگیری...
3 نمونه از ابزار مهم برای اشتغال زایی و در معرض دید قرار گرفتن
۱۹ مرداد

3 نمونه از ابزار مهم برای اشتغال زایی و در معرض دید قرار گرفتن

3 نمونه از ابزار مهم برای اشتغال زایی و در معرض دید قرار گرفتنReviewed by محسن کفاش on Aug 10Rating: 5.03 نمونه از ابزار مهم برای اشتغال زایی و در معرض دید قرار گرفتن

3 نمونه از ابزار مهم برای اشتغال زایی و در معرض دید قرار گرفتن

در عجب هستید که چطور می توانید اشتغال زایی در شبکه های اجتماعی استفاده نمایید ؟

در عجب هستید که چطور می توانید از عکس ها برای تقویت فشار شبکه های اجتماعی خود استفاده نمایید ؟

به دنبال روشی هستید که بتوانید محتوای تصویری و یا ویدیویی خود را بهینه سازی نمایید ؟

در این مقاله، به سه نمونه از روش های کمتر شنیده شده درباره ی بهینه سازی محتوای خود و اشتغال زایی توسط آنها پی خواهید برد که کسب وکار خیلی به شما کمک خواهد کرد.

بنر تبلیغاتی خود را بهینه سازی فرمایید
بنر تبلیغاتی خود را بهینه سازی فرمایید

1.بنر تبلیغاتی خود را بهینه سازی فرمایید.

Bannersnack یک نرم افزار آنلاین است که این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید به سادگی بنر های تیلیغاتی مختلفی را ایجاد نمایید. شما می توانید از بخش آنالیز کننده ی این نرم افزار برای بهبود سازی عکس های خود برای ساخت بنر های تبلیغاتی خود استفاده نمایید.

ابتدا باید عکس تبلیغاتی خود با استفاده از نرم افزار های آنلاین دیگر به وجود بیاورید، سپس کد درج شده در این عکس در متن لینک این وب سایت کنید تا بتوانید با استفاده از نقشه ی گرمایی متوجه خواهید شد که مردم در کجای عکس تبلیغاتی شما بیشتر کلیک کرده اند و چه بخشی از عکس شما اشتغال زایی بیشتری را ایجاد نموده اند.

سپس سعی کنید نقاط قوت خود را بیابید و آن ها بیشتر تقویت نمایید تا بتوانید بیشترین استفاده را برای اشتغال زایی داشته باشید.

بعد از اینکه عکس تبلیغاتی خود را آنالیز نمودید و آن را بهینه سازی نمودید، می توانید از آن در تمامی شبکه های اجتماعی خود استفاده نمایید.

محتوای بصری خود را بهینه سازی نمایید
محتوای بصری خود را بهینه سازی نمایید

2.محتوای بصری خود را تقویت نمایید.

(VAS (visual attention software) یکی بهترین ابزاری ایت که می تواند محتوای تصویری را که تولید نموده اید را آنالیز و بهبود سازی نماید.

این نرم افزار با استفاده از الگوریتم خود عکس شما را آنالیز می نماید و به شما می گوید که کدام یکی از بخش هایی از عکس های شما توجه بیشتری جذب می کنند و کلیک خواهند و کدام یک از بخش های آن بازخوردی نخواهند داشت و بر اشتغال زایی تاثیری نخواهند گذاشت.

این نرم افزار به شما اعلام می کند که بازدید کنندگان این عکس را می بینند، به کدام یک از بخش های این عکس بیشتر از 3 یا 5 ثانیه خواهد نگاه کرد و چه بخشی را شاید به طور کلی نگاه نمی کنند.

این را به یاد داشته باشید که محتویات بصیری اهمیت زیادی در بازاریابی دارند پس سعی کنید از محتویاتی اسنفاده نمایید که بیشترین اشتغال زایی را برای شما ایجاد می نمایند و سعی کنید با استفاده از این نرم افزار نقاط قوت و ضعف محتوای بصری خود را بیابید.

با استفاده از VAS شما حتی می توانید عکس های خود تغییر دهید. برای مثال، نور عکس خود را زیاد و کم نمایید یا کنتراست رنگ خود را به وجود آوردید و غیره.

و باز هم بعد از این که عکس خود را بهبود سازی نمودید می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مختلف خود به اشتراک بگذارید.

زیبایی عکس خود را بهینه سازی نمایید
زیبایی عکس خود را بهینه سازی نمایید

3.زیبایی عکس های خود را بهینه سازی نمایید.

وب سایت color contrast analyzer نه نتها عکس شما را آنالیز می کند و نقاط قوت و نقاط ضعف آن را نمایان می کند بلکه این قابلیت را برای شما ایجاد می نماید که بتوانید با استفاده از این وب سایت متنی را به عکس خود بیفزایید و آن را بهینه سازی نمایید. (این مسئله برای افرادی که بینایی ضعیفی دارند بسیار مهم می باشد)

متود های اشتغال زایی را در کجا قادر به یافتن هستید ؟

و حالا که متود های زیبایی و بهینه سازی محتوای خود را دارید نوبت به این رسیده است که آنها را آزمایش نمایید نمایید و نتیجه ی آن را بررسی نمایید.

سعی کنید به دست آوردن بهترین نتیجه این عکس های را تولید نموده اید را در شبکه های اجتماعی نموده اید را ابتدا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و نسبت به بازخوردی که در این شبکه ها می بینید نتیجه های خود رذا بررسی وآنالیز نمایید تا بتوانید بهترین بازخورد را دریافت نمایید.

سعی کنید از شبکه های اجتماعی استفاده نمایید که بیشترین اشتغال زایی را برای شما ایجاد می نمایند و درصد مشتریان هدفمند شما را افزایش می دهد.

برای مثال، می توانید اینستاگرام، توییتر، فیس بوک ویوتیوب از بهترین شبکه های اجتماعی برای ایجاد اشتغال زایی  و کسب درآمد می باشد.

دی فیس بوک شما می توانید از تعداد ویو هایی (بازدید هایی) که پست شما می خورد به این پی ببرید که چه مقدار از افراد به کسب و کار شما علاقه مند هستند.

از اینستاگرام را نیز می ت.انید با استفاده از لایک ها کامنت ها اشتغال زایی خود را آنالیز نمایید. پست هایی که دارای لایک بالایی باشند به این معناست که مردم جذب به این پست شما شده اند اما اگر کامنتی را درج نموده بودند، آنها را چک نمایید به آنها برای ایجاد علاقه ی بیشتر پاسخ دهید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی اشتغال زایی بیشتر مقاله ی هشتگ برای اشتغال زایی را پیشنهاد می کنیم مطالعه فرمایید

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید