شاخص اینستاگرامی
۳۱ شهریور

۱۴ نکته ی مهم برای اشتغال زایی با استفاده از تکنیک های اینستاگرام مارکتینگ

۱۴ نکته ی مهم برای اشتغال زایی با استفاده از تکنیک های اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ از بهترین روش های ممکن برای کسب در آمد می باشد این سکوی اجتماعی ملقب به

” شاه شبکه های اجتماعی”

می باشد که کاربران خود را قادر به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها در راستای اشتغال زایی می باشد.

هنگامی که شما استراتژی مناسبی برای برند نمودن خود با استفاده از اینستاگرام مارکتینگ خود ایجاد نمایید، اشتغال زایی شما باید با استفاده از محتوای ایجاد شود تا قادر به در معرض دید قرار دادن کسب و کار خود باشید.

برای هدایت شما در این مسیر ما نمونه هایی از اعمالی که شما نیاز انجام دارید تا برای خود اشتغال زایی نمایید را جمع نمودیم که در متن همه ی آنها را ذکر نمودیم.

۱.فعال باشید

پست های جدیدی را روزانه بارگذاری نمایید. سعی کنید با استفاده محتویات جدید آن را در معرض دید افرادی قرار دهید که مایل به دید آنها می باشند.

حتما مقاله آشنایی با چگونگی تولید محتوا برای اینستاگرام را در سایت یارا محتوا مطالعه کنید تا محتوای بیشتر و خلاق تر تولید کنید.

نیاز به بارگذاری هر دقیقه پست در این شبکه ی اجتماعی نیست اما سعی کنید حداقل با بارگذاری یک پست در روز، فعالیت خود را نمایان نمایید.

با این امر شما برای دنبال کنندگان خود علتی برای لذت بردن به وجود می آورید.

تحیقیقات نشان می دهند که تمامی برند های موفق روزانه بین ۲ تا ۷ بار محتویات مختلفی را به اشتراک می گذارند.

اگر مایل به استفاده از اینستاگرام مارکتینگ برای برند نمدن کسب و کار خود هستید بهتر است که صفحه ی خود را مداما در معرض دید قرار دهید.

پروفایل خود را زیبایی سازی نمایید
پروفایل خود را زیبایی سازی نمایید

۲.پروفایل خود را منظم نمایید.

پروفایل و ظاهر حساب کاربری شما اولین چیزی است که بازدید کنندگان شما هنگامی که وارد به آن می شوند متوجه خواهند شد.

برای عکس پروفایل خود سعی کنید از عکس برند خود و یا کاراکتر مخصوص خود استفاده نمایید تا مخاطبین شما به سادگی صفحه ی شما را شناسایی نمایند.

سعی کنید از عکسی استفاده نمایید که برای دایره ی پروفایل اینستاگرام قادر به برش باشد تا مردم آن را به صورت نگاه کنند.

لینک شما روشی مناسب برای هدایت مخاطبین خود به سمت بلاگ و وب سایت خود می باشد پس حتما به این دقت داشته باشید که در چه مکانی آن را ثبت می نمایید. خیلی از برند های امروزی لینک خود را در بیو (بخش نوشته ی اینستاگرام) بیا می نمایند تا مخاطبین خود را مستقیما به سمت وب سایت خود هدایت نمایند.

شما می توانید از لینک وب سایت خود در بخش توصیفات هر پست برای یادآوری کلیک بر رو لینک خود و یا دعوت بازدید کنندگان جدید به وب سایت خود استفاده نمایید.

اگر شما نیز هشتگ مخصوص خود را ایجاد نموده اید و از آن در پست های خود استفاده می نمایید، سعی کنید از آن نیز در بیو خود نیز استفاده نمایید.

سعی کنید با استفاده از هشتگ ها مهارت اینستاگرام مارکتینگ خود را تقویت نمایید.

۳.مکالمه ای را آغاز نمایید.

سعی کنید با استفاده از محتوایی که تولید می نمایید و به اشتراک می گذارید احساس گفتگویی را در مخاطبین خود ایجاد نمایید. با این امر شما احساس خوبی در مخاطبین خود ایجاد می نمایید که باعث می شود بیشتر و بیشتر در صفحه ی فعالیت داشته باشند و اشتغال زایی شما افزایش می دهد.

اینستاگرام مارکتینگ فقط محتوای خوب و جذب مشتری نمی باشد شما باید سعی داشته باشید که با این شبکه ی اجتماعی ذهنیت خوبی در مخاطبین خود ایجاد نمایید.

 یک نمونه از این تکنیک اشتغال زایی، پرسیدن سوال از مخاطبین خود و یا درخواست نظر از آنها و جواب به آنها می باشد که باعث می شود که با مخاطبین خود مداما در ارتباط باشید.

از کپشن ها حداکثر استفاده را داشته باشید.
از کپشن ها حداکثر استفاده را داشته باشید.

۴.از کپشن های خود حداکثر استفاده را داشته باشید.

این به معناست که محتوای شما باید ستاره ی برنامه ی شما باشد، اما کپشن ها (بخش توصیفات پست ها) به محتوای شما عمق و معنا می بخشد.

از استفاده ی هشتگ ها نترسید و سعی کنید مداما از هشتگ های مرتبط به برند استفاده نمایید تا آن را بیشتر در معرض دید قرار دهید.

با توجه به این که اینستاگرام این اجازه را به شما تا سقف ۳۰ عدد هشتگ استفاده نمایید اما تحقیقات نشان داده است که پست هایی که دارای ۱۱ عدد هشتگ باشند بیشترین درصد اشتغال زایی را ایجاد می نمایند.

هشتگ های مناسب با کسب و کار خود را بیابید و سعی کنید از آنها مداما در پست های خود استفاده نمایید تا مشتریان هدفمند خود را به سادگی بیابید و از کپشن های خود بیشترین استفاده را داشته باشید.

علاوه بر هشتگ ها، تگ ها (@) نیز روشی مناسبی برای اشتغال زایی بیشتر و افزایش ارزش UGC (محتوای تولید شده توسط مخاطبین) را بسیار افزایش می دهد مکه به اشتغال زایی کسب و کار شما بسیار کمک می نماید.

۵.به کامنت ها و تگ ها (@) پاسخ دهید.

یکی از مهم ترین روش های اشتغال زایی در اینستاگرام مارکتینگ ، مشغول بودن می باشد. این به معناست که شما باید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و به کامنت ها و بازخورد های این افراد باسخ دهید و یا اگر در پست یا ویدیویی تگ شده بودید، سعی کنید از آنها تشکر نمایید تا فعالیت خود را به افراد به خوبی اعلان نمایید که این افراد بیشتر از قبل برای شما اشتغال زایی نمایید.

برای بیشترین در صد استفاده از این قابلیت، سعی کنید محتوایی که مخاطبین شما برای شما ایجاد نموده اند را در صفحه ی خود به اشتراک بگذارید تا تشکر خود را به این افراد نشان دهید.

از مخاطبین خود تشکر نمایید
از مخاطبین خود تشکر نمایید

۶.از مخاطبین خود تشکر نمایید.

شبکه های اجتماعی روش های بسیار زیادی در برابر شما قرار داده است که مخاطبین خود تشکر نمایید.

سعی با استفاده از به اشتراک گذاری محتوای جذاب از مشتریان و مخاطبین خود تشکر نمایید تا این افراد نیز بیشتر و بیشتر برای شما اشتغال زای نمایند.

شما می توانید از کپشن ها برای نوشتن متنی جذاب برای مخاطبین خود استفاده نمایید و یا برای آنها سوپرایزی با استفاده از کد های تخفیف و… تا ذهنیت مخاطبین خود را نسبت خود تغییر دهید.

زمانی که صفحه ی Huckberry که شرکتی برای پوشاک مردانه به ۱۰۰۰۰۰ فالوور رسید، یک دوره ی تخفیفی برای محصولات ایجاد نمود تا مخاطبین خود در شبکه های اجتماعی افزایش دهد.

این روش از روش های موثر در اشتغال زایی با استفاده از اینستاگرام مارکتینگ می باشد که به شما بسیار کمک خواهد کرد.

از تخفیف های مختلف استفاده نمایید
از تخفیف های مختلف استفاده نمایید

۷.از تخفیف های قابل توجه استفاده نمایید.

یک دیگر از روش های مناسب برای تشکر از مخاطبین استفاده کد های تخفیفاتی در صفحات خود می باشد.

با توجه به این که استفاده از محتوای مخاطبین خود و به اشتراک گذاری در صفحه ی خود و تشکر از آنها بسیار موثر می باشد اما کد های تخفیفاتی به شما کمک می کند تا قادر جلب توجه مخاطبین خود به بهترین روش ممکن می باشد.

 شما می توانید با استفاده از ایجاد گروه های پیام خود را بسیار آسان تر به مخاطبین خود برسانید تا این افراد نیز قادر به تقویت ذهنیت خود در مخاطبین خود هستید.

۸.هشتگ مخصوص خود را ایجاد نمایید.

هشتگ های برند شده به شما در موضوعات مختلفی در اینستاگرام مارکتینگ کمک می نماید که عبارتند از: هشتگ ها به شما کمک می کنند تا فورا در معرض دید قرار بگیرید، این ابزار به شما کمک می کنند تا بتوانید کمپین خود را بسیار بهتر و آسان آغاز نمایید و به مخاطبین شما کمک می کند تا بهت ر شما را بیابند و شما را بسیار آسان تر در پست های مرتبط به شما ذکر نمایند.

استفاده مدام از هشتگ برندی خود در کپشن ها و پاسخ ها شما مخاطبین خود را متوجه این می نمایید که از چه هشتگ هایی برای ذک نمودن شما استفاده نمایند.

سعی کنید از هشتگی استفاده نمایید که هم به برند شما مرتبط می باشد و هم بسیار جذاب و قابل توجه می باشد.

۹.از هشتگ های معروف برای اشتغال زایی بیشتر استفاده نمایید.

برای یافتن معروف هشتگ مرتبط به کسب و کار خود سعی کنید کلمات مورد نیاز محتوای خود را جستجو نمایید و بررسی نمایید که کدام یک از این هشتگ ها به کسب و کار شما ارتباط بیشتری دارند.

هنگامی که بهترین هشتگ مرتبط به کسب و کار خود را یافتید، سعی کنید از آن در کنار هشتگ برند شده ی استفاده نمایید.

با این امر شما می تواند پست خود در معرض دید افراد بسیار بیشتر ی قرار دهید و مقدار اشتغال زایی خود را افزایش دهید.

۱۰.از محتوای تولید شده توسط مخاطبین استفاده نمایید.

چه کسی شما را اجبار به تولید هر دونه از محتویات مورد انتشار شما نموده است؟ مخاطبین شما با استفاده از قابلیت ذکر نمودن قادر به این می باشند که شما را در پست های خود ذکر بنمایند که شما نیز آنها را بررسی نمایید.

شما نیز می توانید با درخواست اجازه از این افراد قادر به اشتراک محتویات این افراد در صفحه ی خود و تگ کردن (@(ذکر نمودن) آنها می باشید که می تواند تعداد محتویات شما را افزایش دهد.

برای مثال، hyatt مداما پست هایی که تجربه ی مخاطبین خود را از محصولات خود نشان می دهد را به اشتراک می گذارد تا ارزش کالا خود را افزایش دهد و در مخاطبین خود اطمینان ایجاد نماید.

همانطور که ذکر شده بود برقراری ارتباط با مخاطبین خود و مشتاق نمودن آنها در اینستاگرام مارکتینگ بسیار اهمیت خاصی دارد زیرا که این امر از اعمالی است که اشتغال زایی شما را به بالاترین سطح خود می رساند.

با استفاده از چالش ها تکنیک های اینستاگرام مارکتینگ خود را تقویت نمایید.
با استفاده از چالش ها تکنیک های اینستاگرام مارکتینگ خود را تقویت نمایید.

۱۱.چالشی را ایجاد نمایید.

گاهی اوقات برند های شناخته شده برای جذب مخاطبین بیشتر چالش هایی را ایجاد می نمایند.

برای مثال، شرکتی ویدیویی را تولید می نماید و در پایان این ویدیو از مخاطبین در خواست می نماید تا افرادی که نیاز به تماشای این ویدیو را دارند را تگ (ذکر نمودن) نمایند تا این افراد نیز به دنبال کنندگان این برند بیافزایند.  

۱۲.حساب های کاربری مرتبط را دنبال نمایید و با اینفلوئنسر ها در ارتباط باشید.

اگر شما نیز به دنبال تقویت برند خود با استفاده از اینستاگرام مارکتینگ هستید، روش های مختلفی برای ارتباط با افرادی که محتوای مرتبط با شما را به اشتراک می گذارند، وجود دارد؛ قابلیت جستجو و جهانگردی این اجازه را به شما می دهد تا محتوای مورد نظر خود را بیابید و یا افرادی که به کسب و کار شباهتی دارند را بیابید و آنها را دنبال نمایید.

شما می توانید حتی از هشتگ ها را نیز جستجو نمایید تا قادر به با خبر شده از افرادی شوید که از هشتگ مورد نظر استفاده می نمایند.

 سعی کنید از اینفلوئنسر ها برای جذب مشتریان جدید و مخاطبین بیشتر استفاده نمایید تا قادر به برند نمودن کسب و کار خود بسیار بالا تر باشید.

در اینستاگرام مارکتینگ اینفلونئسر، مکان با ارزشی دارند و بهترین روش جذب مشتری برای کسب و کار های امروزی می باشند.

از قابلیت مکان ها استفاده نمایید
از قابلیت مکان ها استفاده نمایید

۱۳.از قابلیت مکان ها استفاده نمایید.

هنگامی که کاربران این شبکه ی اجتماعی پست های مختلف را بررسی می نمایند می توانند با کلیک بر قابلیت مکان ها تمامی پست هایی که از قابلیت مکان های مشابه استفاده شده را ببینند.

اگرکسب و کار شما در مکان خاصی شهری که هستید در دست انجام است، سعی کنید با استفاده از قابلیت مکان ها خود را در معرض دید افراد محلی خود قرار دهید و آنها از مکانی که در آن مشغول هستید نمایید.

با استفاده از این قابلیت شما نه نتها اینستاگرام مارکتینگ خود را تقویت می نمایید بلکه قادر به تقویت کسب و کار سنتی خود نیز می باشید که بسیار امری مثبت می باشد.

تمامی زحمات اینستاگرام مارکتینگ خود را بررسی نمایید.
تمامی زحمات اینستاگرام مارکتینگ خود را بررسی نمایید.

۱۴.ارزیابی و بررسی نمایید.

 برای بیشترین استفاده از اینستاگرام مارکتینگ در راستای اشتغال زایی شما باید تمامی افعالی را که انجام داده اید را بررسی نماید و سپس در نظر بگیرید که کدام یک از این اعمال بیشترین درصد اشتغال زایی را برای شما به وجود می اورد و شما بیشتر در معرض دید قرار می دهد.

اینستاگرام از بهترین شبکه های اجتماعی برای ایجاد اشتغال زایی و جذب مشتریان جدید می باشد اما شما باید از روش هایی در این شبکه ی اجتماعی استفاده نمایید که بیشترین درصد اشتغال زایی را برای شما به وجود می آورند را بیابید و فقط از آنها استفاده نمایید.

با استفاده از نکات ذکر شده شما به سادگی قادر به طراحی استراتژی اینستاگرام مارکتینگ خود هستید، پس از همین امروز شروع نمایید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی اینستاگرام مارکتینگ پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ی اساس و پایه ی قوی از فالوور ها را مطالعه نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

این مقاله هم جالبه!
هشتگ اینستاگرام یکی از بهترین ابزار های بازاریابی
0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید