تقویت کسب و کار با استفاده از نوتیفیکیشن با سرعت یک بوگاتی
۲۹ مرداد

چگونه تقویت کسب و کار خود را با استفاده از نوتیفیکیشن به سرعت یک بوگاتی برسانیم!

چگونه  تقویت کسب و کار خود را با استفاده از نوتیفیکیشن 

مصرف کنندگان با استفاده از نوتیفیکیشن های بسیار ارزشمند را پیدا می کنند. میخواهید اثبات کنم؟ هفتاد و شش درصد از افراد ۱۸ تا ۳۴ سال، نوتیفیکیشن ها را بر روی تلفن خود فعال کرده اند.
همچنین متوجه شد که بازاریابان ۵۰ درصد نرخ باز شدن را در نوتیفیکیشن ها در مقابل ایمیل، با نرخ کلیک تا دو برابر بالا شاهد هستند.
اپل در حال حاضر با استفاده از iOS  ۸ در کنار گوشه ای برای تصویب توده ای، تعریف های جدیدی را در پلتفرم خود دارد. نوتیفیکیشن ها تعاملی می شوند به عنوان یک کسب و کار، شما هم اکنون می توانید از طریق صفحه قفل مشتری خود تعامل برقرار کنید.
اپل قصد دارد نوتیفیکیشن ها را قدرتمند تر کند و به توسعه دهندگان برنامه اجازه دهد تا قدرت خود را به روش‌ های زیادی به نمایش بگذارند، از جمله اجازه دادن به کاربران در واکنش نشان دادن نسبت آنچه که در حال حاضر بر روی تلفن خود انجام می‌ دهند.
نوتیفیکیشن ها مدتی است که دور هم جمع شده‌ اند، اما بیش‌ ترشان به آن‌ها اهمیت می‌ دهند. در اینجا برخی از نشانه‌ ها برای درک بهتر و استفاده از آن‌ ها برای افزایش تعامل، و در نتیجه، تبدیلات هستند.

ما به شما پیشنهاد میکنیم تا مقاله قوانین طلایی ساخت نوتیفیکیشن را مطالعه فرمایید.

۱. آن‌ ها را مرتبط کنید.

آن ها را مرتبط کنید
آن ها را مرتبط کنید

رسیدگی به پیغام‌ های نوتیفیکیشن ها مثل شما اگر آن‌ ها را به شبکه‌ های اجتماعی – رسانه‌ های اجتماعی ارسال کنید. باز هم بهتر است بر روی آن‌ ها تمرکز کنید، مانند شما در نوشتن یک پست وبلاگ برای نامزدی کاربر. نوتیفیکیشن های مربوط به مشتریان خود را مشخص کنید.

۲. ادغام با تجزیه و تحلیل.

هنگامی که محتوا را به بخش‌ های خاصی از مشتریان ارسال می‌ کنید مقدار محتوای آن افزایش می ‌یابد. این به این معنی است که شما باید مشتریان خود را خوب بشناسید، چه چیزی می‌خرند، چه چیز هایی مورد علاقه آن ها است، اما خرید نمی‌ کنند و غیره.
پی ‌گیری این معیارها از طریق تجزیه و تحلیل به شما کمک می ‌کند نوتیفیکیشن های مربوط به  یک مشتری خاص را مشخص کنید.

۳. بیش از حد مسئولیت آن‌ ها را بر دوش نگیرید.

حتی fanboys هم می‌تواند مریض بشود. در مورد استفاده از نوتیفیکیشن ها هم همین طور است. در حقیقت، استفاده از آن ها از طریق ارسال اطلاعیه آسان‌ تر است. ممکن است هر روز راضی نباشید مگر این که دلیل خوبی وجود داشته باشد. در فواصل زمانی مناسب و در زمان مناسب برای تبدیل شدن به تبدیل ‌های بهتر، تلاش کنید.
ببینید چه زمانی مشتری بیشتر با محصول یا سرویس شما درگیر است و نوتیفیکیشن ها برای کشش بیشتر را برنامه‌ ریزی کنید.

۴. به طور متفاوت فکر کنید.

به طور متفاوت فکر کنید
به طور متفاوت فکر کنید

همیشه یک پیشنهاد و یا یک معامله انجام ندهید. به این فکر کنید که چگونه توییتر و فیس بوک کاربران را با ارسال نوتیفیکیشن ها  براساس وقایع درگیر می‌ کنند. برخی ظریف هستند، با این حال به اندازه کافی برای برگرداندن کاربران بهره دارند.

۵. به کاربران کنترل بدهید.

به کاربران کنترل بدهید
به کاربران کنترل بدهید

اجرای این مشکلی دشوار است. بگذارید مشتریان شما تصمیم بگیرند چه نوتیفیکیشن هایی را دریافت کنند. ممکن است شما بتوانید اطلاعیه خود را به دسته‌ های مختلف تقسیم کنید تا بتوانید با این تصمیم مشتریان خود را قدرتمند کنید.
البته، هنگام نوشتن یک کپی از نوتیفیکیشن ها برای نگاه داشتن مشتریان خود، کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید. تنها به صورتی که پیام‌ های کلی تولید شده یا عمومی وقتی که ایمیل ارسال می ‌کنید، کار نمی‌ کنند، انتظار نداشته باشید که نوتیفیکیشن های ارسال شده به شما منجر به پیام‌های کلی و غیر شخصی شوند.

شما میتوانید برای سفارش به صفحه نوتیفیکشن تبلیغاتی در  فروشگاه بروید.وبرای مشاوره رایگان با شماره ۰۹۰۳۲۷۲۸۸۱۱ تماس فرمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید