در حال بارگیری...
6 نکته ی مهم برای تقویت پست های خود در فیس بوک (فیس بوک مارکتینگ)
۱۵ مرداد

6 نکته ی مهم برای تقویت پست های خود در فیس بوک (فیس بوک مارکتینگ)

6 نکته ی مهم برای تقویت پست های خود در فیس بوک (فیس بوک مارکتینگ)Reviewed by محسن کفاش on Aug 6Rating: 5.06 نکته ی مهم برای تقویت پست های خود در فیس بوک (فیس بوک مارکتینگ)

6 نکته ی مهم برای تقویت پست های خود در فیس بوک (فیس بوک مارکتینگ)

آیا شما نیز از فیس بوک مارکتینگ استفاده می نمایید ؟

آیا به دنیا این هستید که دسترسی مخاطبین خود را به پست های صفحه های خود زیاد نمایید ؟

استفاده از تکنیک های صحیح، باعث می شود که شما نتیجه ی بهتری را در فیس بوک مارکتینگ خود احساس نمایید و آن را بسیار بهتر تقویت نمایید.

در این مقاله، به 6 روش موثر برای تقویت فیس بوک مارکتینگ خود توسط پست گذاری خواهد شد.

برای پست گذاری برنامه ای را طراحی نمایید
برای پست گذاری برنامه ای را طراحی نمایید

1.برای پست گذاری خود برنامه ای را طراحی نمایید.

خیلی از کسب و کار های امروزه بدون هیچ گونه و یا نقشه شروع به پست گذاری در شبکه های اجتماعی خود می کنند. (بخصوص فیس بوک)

نتیجه ی این امر این می باشد که این افراد نیاز واقعی مخاطبین خود را برطرف نمی کند و حتی امکان این وجود دارد که این افراد علاقه ی خود را نسبت به صفحه  و کسب و کار شما از دست بدهند.

سعی کنید برنامه ای برای پست های خود، با موضوعات مختلف برنامه ریزی نمایید که قادر به پست گذاری مداوم و فکر شده باشید تا مخاطبین بیشتری را به پیج خود جذب نمایید.

برای مثال، اگر کسب و کاری را که مربوط به فیتنس و تناسب اندام می باشد را قصد به راه اندازی دارید، برنامه ریزی شما به طور مثال می تواند در این روش باشد: نکات تناسب اندام، تغذیه های مختلف، اخبار دنیای بدنسازی و غیره.

هر چه بیشتر از تنوع پست های مربوط به فیتنس در صفحه ی خود استفاده نمایید می توانید جذابیت بیشتری برای مخاطبین خود ایجاد نمایید؛

این امر به کسب و کار شما خیلی کمک خواهد کرد.بعد از اینکه برنامه پست گذاری خود را طراحی نمودید و دانستید که مایل به پست گذاری چه نوع از پست هایی در صفحه خود هستید، زمان این رسیده است که تقویمی را برای پست خود طراحی نمایید.

این تقویم به شما کمک می کند تا بتوانید پست های خود را در زمان هایی مشخص و برنامه ی زماین مناسب به اشتراک بگذارید.

 با برنامه ریزی زمانی که دارید می توانید زمان کافی را برای تولید محتوای قابل انتشار به وجود آورید و قادر به پست گذاری مدام برای خود باشید.

برای مثال، اگر فردی هستید که قادر به پست گذاری محتوا های مختلف در 3 یا دو روز یک بار هستید، می توانید روز هایی که پستی را به اشتراک نمی گذارید را برای تولید محتوا استفاده نمایید.

پس برای فیس بوک مارکتینگ قوی اولین قدم برنامه ریزی قوی می باشد.

متون_خود_را_برای_افرادی_خلاصه_خون بنویسید
متون_خود_را_برای_افرادی_خلاصه_خون بنویسید

2.متون خود را برای افرادی خلاصه خون بنوسید.

سعی کنید به جای استفاده از متون طولانی که خیلی از افراد علاقه ی زیادی به خوندن نیستند، سعی کنید از توصیفاتی با طول کم ولی جذابیت بیشتر استفاده نمایید که مخاطبین و بازدید کنندگان خود را به تماشای پست خود جذب نمایید.

حتی تحقیقات بیولوژی نیز نشان می دهند که اکثر مردم مایل به ماندن در صفحه ای بیشتر از 8 ثانیه و مطالعه ی مطلب آن به بیشتر از 3 ثانیه نمی باشند.

یکی از روش های جلب توجه به صفحه ی خود، این است که توصیفاتی سوالی و جذاب استفاده نمایید تا بتوانید این افراد را در کمتر از 3 ثانیه جذب به خواندن پست خود فرمایید.

برای جذابیت بیشتر متون پست های خود، میتوانید از نرم افزار های تغییر فونت (نوع نوشته) استفاده نمایید و برای اطمینان بیشتر و تائید پست خود قبل از به انتشار گذاشتن آن، از وب سایت CoSchedule’s Headline Analyzer استفاده نمایید و با کپی لینک خود در این وب سایت، پست خود را آنالیز نمایید و اطمینان کامل به انتشار بگذارید.

پست_ها_تصویری_و_متون_خود_را_آنالیز کنید
پست_ها_تصویری_و_متون_خود_را_آنالیز کنید

3.پست ها تصویری و متون خود را آنالیز و به خوبی بررسی نمایید.

در فیس بوک شما قادر به اشتراک 4 گونه پست هستید که فیس بوک مارکتینگ خود را تقویت نمایید که عبارتند از : لینک ها، تصاویر، ویدیو ها، متون.

همانطور در چند سال اخیر توسط تحقیقات و تجربیات اثبات شده است، ویدیو ها یکی از بهترین روش هایی اشتغال زایی بازدید کنندگان به پست های مختلف می باشند.

البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که باید قبل از به اشتراک گذاشتن هر محتوایی باید آن را آنالیز نمایید و در نظر بگیرید که محتوای مربوط به چه چیزی است.

برای مثال، اگر به دنبال اشتغال زایی در وب سایت یا وبلاگ (وب نوشته) خود هستید، بهتر است از محتوا های تصاویری و لینک دار استفاده نمایید تا بتوانید مخاطبین خود را به سمت وب سایت خود هدایت نمایید، پس در این وضعیت ویدیو ها استفاده ی خاصی نخواهند داشت.

اما اگر به دنبال تبلیغ محصولات خود در پست خود هستید بهتر از تصاویر و ویدیو هایی استفاده نمایید که بیانگر برند شما به بهترین روش ممکن هستند.

سعی کنید با محتوایی که تولید می نمایید انقدری جذابیت ایجاد نمایید که بازدید کنندگان شما وادار به کلیک بر روی لینکی که در توصیفات خود قرار دهید.

از هشتگ برندی خود استفاده نمایید.
از هشتگ برندی خود استفاده نمایید.

4.از هشتگ برندی خود استفاده نمایید.

آیا از هشتگ ها در فیس بوک استفاده می نمایید ؟ 

از تحقیقاتی که اخیرا انجام شده است نشان می دهد که پست هایی که دارای هشتگ می باشند باعث اشتغال زایی بیشتری هستند و بیشتر از پست های دیگر بازدید خواهند شد.

(هشتگ ها از قویترین روش ها برای فیس بوک مارکتینگ می باشند)

قبل از اینکه از هشتگ برند خود استفاده نمایید سعی کنید آن را آنالیز و بررسی نمایید و در نظر بگیرید که آیا این هشتگ بیانگر برند شما است یا نه.

بریا مثال، ادیداس در تمامی پست های ورزشی خود که مخاطبین او از محصولات استفاده نموده اند، از هشتگ #teamadidas استفاده می نماید که به خوبی بیانگر برند او می باشد و باعث می شود که پست خود بیشتر در معرض دید بگیرد.

توصیفات_فیس_بوک_خود_را_زیبایی_سازی نمایید
توصیفات_فیس_بوک_خود_را_زیبایی_سازی نمایید

5.توصیفات فیس بوک خود را زیبایی سازی فرمایید.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید برای جلب توجه استفاده نمایید، این می باشد که متون و توصیفاتی که برای پست های خود استفاده می نمایید را جذاب بسازید.

برای مثال، استفاده از ایموجی ها در هر پستی که آپلود (بارگذاری) می نمایید می تواند بسیار موثر باشد و به فیس بوک مارکتینگ شما کمک کند.

ایموجی ها از جذاب ترین و زیبا ترین نکات نوشتاری می باشند که مورد علاقه ی خیلی از افراد نیز هستند که آنها را روشی مناسب برای جلب توجه نموده؛

علاوه بر آن ایموجی توصیفات شما را بسیا آسوده تر بیان می کنند، پس از سعی کنید از ایموجی های مناسب استفاده نمایید.

نتایج خود را بررسی نمایید
نتایج خود را بررسی نمایید

6.نتایج خود را بررسی نمایید

اکثر مدیران کسب و کار، تاثیرات فیس بوک مارکتینگ خود را بررسی نمی کنند و هیچ متوجه تاثیرات فیس بوک کسب و کار خود را خواهند شد.

اما شما فرق داشته باشیذ؛ سعی کنید با بررسی فیس بوک خود و تاثیرات آن بر روی کسب و کار خود را روزانه، هفتگی و یا حداکثر ماهانه چک نمایید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ی بازاریابی هنگام وضعیت خراب اقتصادی را مطالعه فرمایید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید