در حال بارگیری...
چگونگی استفاده از ویدیو های فیس بوک برای همراهی کردن قیف مشتریان
۰۳ مرداد

چگونگی استفاده از ویدیو های فیس بوک برای همراهی کردن قیف مشتریان

چگونگی استفاده از ویدیو های فیس بوک برای همراهی کردن قیف مشتریان

ایا از ویدیو های تبلیغاتی کمپین فیس بوک خود استفاده میکنید ؟

ایا براتون سواله که چگونه میتوانید از ویدیو برای همراهی مشتریان خود استفاده کنید؟

در این مقاله به این پی میبیرید که چطور میتوانید از طریق ۳ مرحله به سرعت تصمیم گیری مخاطبین خود کمک کنید.

سعی کنید مخاطبین دل سرد خود را با ویدیو های با ارزش دلگرم کنید
سعی کنید مخاطبین دل سرد خود را با ویدیو های با ارزش دلگرم کنید

۱٫سعی کنید مخاطبین دل سرد خود را با ویدیو های با ارزش دلگرم کنید

اشتباه رایجی که خیلی از کمپین ها مرتکب می شوند این است که می خواهند به صورت مستقیم کالا یا محصولی به مشتریانی عرضه کنند که مایل به دریافت کردن این محصول نیستند یا حتی قادر به این امر نیستند.

بنابراین اول هدفی که شما با در نظر دارید باید ساخت و تولید اگاهی و افکار مثبت در ذهن انهاست.

برای دلگرمی مخاطبین خود میتوانید محتوایی با ارزش بالا که بیانگر شناخت بهتر شما و انتشار اخبار مربوط به محتوای خود میباشد تولید کنید که اعتبار و نفوذ شمار را صنایع بالا افزایش میدهد

برای مثال یکی از بهترین راه های ممکن تولید محتوایی فرهنگی میباشد.

در این دسته از محتوا بهتر است که علمی و یا تکنیکی را بیان کنید که مخاطبین شما از علم و دانش شما با اشنایی پیدا کنند. مزیت دیگر این کار نیز جلوه ی شما در ذهن مخاطبین شماست که با این تکنیک جلوه ای و قابل اعتماد ایجاد میکنید.

یکی دیگر از راه های موثر برای دلگرمی مشتریان و مخاطبین خود:

ساخت و یا تولید محتوایی مثبت و جذاب است که بیانگر نکات منحصر به فرد محصول و محتوای شما میباشد. افرادی که از شما خرید میکنند تنها به دنبال کیفیت و یا خود محصول نیستند بلکه به اعتقادات و باور های شما نیز اهمیت بسیاری میدهند پس سعی کنید نکاتی بسیار مثبت و مردم پسند را در ویدیو یا محتوای خود بیان کنید.

سعی کنید از مشتریان و مخاطبین خود پاسخ یا بازگویشی مربوط به محتوایی دریافت نمایید که هم بتوانید از نظرها و پیشنهاد های انها به نفع خود استفاده کنید و همینطور نیز ارتباطی نزدیک تر و صمیمی تر بین شما و انها ایجاد شود.

استفاده از مخاطبین فیس بوکی خاص خود در پیج ها
استفاده از مخاطبین فیس بوکی خاص خود در پیج ها

۲٫استفاده از مخاطبین فیس بوکی خاص خود در پیج ها

در میان قیف مشتریان شما افرادی ویدیو های تبلیغاتی شما افرادی را هدف میگیرد که علاقه مند به محصول و محتوای شما هستند و تاثیری متقابل برروی محصول شما دارند واین افراد افردی هستند که توجه خاصی به خرید و تهیه ی محصول شما دارند. شما می توانید با توجه به فعالیت مخاطبینی که همیشه شما را دنبال میکند و تعداد افرادی تنها یک بار یکی از ویدیو های شما راتماشا کردند  انها را تقسیم کنید.

با این امر شما می توانید که مشتریانتان را خیلی بهترو دقیق تر بشناسید و بتوانید افراد علامند به محصول خود را یافته و انها را به سایت شخصی خود معرفی کنید تا به انها قابلیت تهیه ی محصولات را دقیق ترممکن نمایید.

برای اینکه بتوانید علاقه ی مشتریان و مخاطبین خود را وب سایت خود را خیلی بیشتر کنید بهتر است طرح های تشویقی مانند پشنهاد های تخفیفاتی، انتقال رایگان محصول ویا دوره ی محدودی از تخفیف کلی محصولات قرار دهید تا این افراد علاقه ی بیشتری نسبت به کار ها یتان پیدا کنند.

هدف اصلی این امر این است مخاطبین خود خیلی بیشتر و بیشتر به محصولاتتان و وب سایتتان علاقه مند کنید تا انها نه تنها ویدیوها

بلکه تمام رویدادها در وب سایت شما را تماشا کنند و توجه خاصی داشته باشند.

در این مرحله هدف اصلی این بود که بتوانید از مخاطبین هدفمند برای انجام دان عملی استفاده کنید و نه فقط ویدیو شما را نگاه کنند. مهم نیست شما چه کار می کنید از کد های تخفیف استفاده می کنید، یا مخاطبین خود و یا پیج خود را ارتقا دهید و یا هر تلاش دیگری را انجام دهید تا آنها را مشتاق به فعالیت د رپیج خود نمایید.

بازدیدکنندگان خود
بازدیدکنندگان خود

۳٫بازدیدکنندگان خود را با استفاده از فیلم ها و یا توصیفات مختلف باز بازاریابی نمایید.

در پایان قیف فروش خود باید سعی کنید که هدف شما باز اشتغال یابی افرادی باشد که وب سایت شما را بازدید می کند.یعنی اینکه بتوانید انها را وادار به انجام اعمالی فرمایید که در نظر دارید.

این تکنیک تنها برای کمپانی های بزرگ همانند امازو ساخته نشده است بلکه می تواند در شرکت ها و کسب وکار کوچک نیز پاسخگو باشد.

برای ایجاد اطمینان و اشتیاق برای مشتریان بهتر است ویدیویی توصیفاتی از اجناس و هدف خود درست نمایید و ان را در فیس بوک به اشتراک بگذارید تا مردم اهداف شما را نسبت به فروش محصول مشخص نمایید.

با این امر شما تاثیر مثبتی بر روی اشتغال زایی پیج خود می گذارید و باعث می شوید که انها از شما خرید نمایند و خود به خود به این پی خواهید برد که فروش محصولات شما افزایش خواهد یافت.

برای کسب دانش درباره ی فیس بوک مارکتینگ مقاله ی رکورد داران تبلیغات دیجیتال مطالعه فرمایید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید