۶اشتباه در فیسبوک
۲۷ مرداد

۶ اشتباه تبلیغات کردن در فیسبوک

۶ اشتباه تبلیغات کردن در فیسبوک که هر کسی مرتکب می شود

تبلیغات کردن در فیسبوک می تواند هزینه های سنگینی داشته باشد اما اگر نتایج مورد نظر خود را می گیرید ممکن است مشکل بزرگی برای شما نباشد. اما بیشتر تبلیغات کننده ها در فیسبوک این کار را به روش های درست انجام نمی دهند. سپس آنها خود را در درد سر بزرگی می بینند.

۱.چشم پوشی کردن از فیلم ها به عنوان ابزاری برای بازاریابی

تحقیقات نشان داده است که روش ها زیادی برای ایجاد سرگرمی در فیس بوک وجود دارد. فیس بوک گزارش کرده است که هر بار که یک کاربر آنلاین می شود بیش از ۱۵۰۰۰ محتوا برای نمایش برای او وجود دارد. محتواها آنقدر زیاد هستن که زمان کافی برای نمایش آنها وجود ندارد.

تحقیقات نشان می دهند که عکس های حاوی لینک محبوبیت خود را دارند از دست می دهند. اما این برای فیلم ها حقیقت ندارد. در سال گذشته فیلم ها و ویدیو ها افزایش ۱۰ درصدی در میزان بازدید داشته است.

پس هنوز هیچ نوع محتوایی به اندازه فیلم ها در فیس بوک اهمیت ندارند. بازاریاب ها می توانند با ساخت فیلم های تبلیغاتی میزان فروش خود را افزایش دهند.

استفاده نکردن از فیلم
استفاده نکردن از فیلم

 

۲.دقت کم در تعیین و ساخت هدف

بعضی از شرکت های آمریکایی در کمپین های تبلیغاتی خود ۲۰ میلیون نفر را هدف می گیرند. این که بیشتر مردم اصلا به این تبلیغات توجهی نمی کنند جای تعجب ندارد. بازاریابان باید هنگام تصمیم گیری برای تعداد افرادی که می خواهند آنهارا  مورد هدف قرار داده و محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشند  باید واقع بین باشند.

راهنمایی های فیس بوک در مورد تبلیغ کردن هم میتواند راه حل های مناسبی را برای تعداد افرادی را که می خواهید مورد هدف قرار دهید به شما ارائه دهد. اگر تعداد هدف های شما زیاد است می توانید با استفاده از مورد هدف قرار دادن یک رده سنی و یک منطقه جغرافیایی کار خود را راحت کنید.

دقت کم در هدف
تبلیغات کردن در فیسبوک

۳.نا توانی در پخش مرتب و همیشگی تبلیغات

پخش کردن یک روش ضروری برای موفقیت در یک کمپین است و شما می توانید این کار را با ابزار های موچود در فیس بوک انجام دهید. به کامنت های مخاطبان خود در فیس بوک در مورد تبلیغ ها نگاه کنید. با این کار متوجه می شوید که کمپین شما به آنها کمک می کند یا آنها را اذیت می کند. همچنین به شما کمک می کند تا افراد را با محتوا های تکراری سر در گم نکنید.

ناتوانی در پخش مرتبت
ناتوانی در پخش مرتبت

اگر دوست دارید وبلاگ خوبی داشته باشید مقاله روش هایی برای الهامی کردن وبلاگ را از دست ندهید.

۴.انتخاب محتوای تبلیغاتی غلط

فیس بوک انواع مختلفی از تبلیغات کردن در فیسبوک را به شما ارائه می دهد و این می تواند برای شما مشکل ساز باشد. حتی یک بازاریاب حرفه ای هم میتواند در انتخاب محتوا اشتباه کند و تبلیغات کردن در فیسبوک خود را با روش هایی غلط به مردم ارائه دهد. گزینه های زیادی برای انتخاب نوع تبلیغات کردن در فیسبوک خود در اختیار دارید. مانند کشیدن مردم به وبسایت خود و یا پیشنهاد نصب یک برنامه روی گوشی هوشمند آنها. آشنا شدن با همه انواع تبلیغات به شما کمک می کند تا کمتر سردر گم شوید و محتوایی را انتخاب کنید که ارتباط بیشتری را با مشتری برقرار کند.

محتوای غلط
محتوای غلط

۵.امتحان کردن همزمان چیز های زیاد

محتواهای تبلیغاتی مختلفی را با توجه به میل مشتری خود امتحان کنید. شما باید این کار را به میزان کافی انجام دهید تا بتوانید با نوع سلایق مشتری های خود آشنا شوید.

امتحان کردن همزمان موارد زیا
۶ اشتباه تبلیغ کردن در فیسبوک

۶.تصمیم گیری سریع در مورد برنامه های تبلیغاتی آینده

بازاریاب ها معمولا تبلیغات کردن در فیسبوک برنامه های تبلیغاتی بلند مدتی را برای کمپین خود انتخاب می کنند که می تواند برای آنها مشکل ساز شود.

تصمیم گیری سریع
۶ اشتباه تبلیغ کردن در فیسبوک

پیشنهاد ما برای شما مطالعه مقاله ۶نکته برای پست های بهتر در فیسبوک است

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

 

 

 

0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید