تبلیغات رایگان
۲۱ اردیبهشت

تبلیغات رایگان | تبلیغات رایگان در پیام رسان ها | یاراپلاس

چگونه در پیام رسان ها  تبلیغات رایگان داشته باشیم ؟

تبلیغات رایگان در شبکه های پیام رسان

یکی از بهترین روش های تبلیغات ارسال بنر به سوپر گروه های مختلف است . اما شاید این کار را زیاد انجام داده باشید و هیچ گونه بازدهی هم برای شما نداشته باشد یا حداقل این که به بازدهی مورد نظر خودتان نرسیده باشید.
ما قصد داریم در این مقاله روشی را به شما آموزش دهیم که به بازدهی و اثر بخشی این روش تبلیغاتی در کانال  تان به شما کمک کند .

بهترین راه حل این است که سوپرگروه های مرتبط با کانال خود را پیدا کنید چرا که افرادی در این سوپر گروه ها عضویت دارند که علاقه مند به آن موضوع می باشند و شما از این طریق می توانید پست های خودتان را داخل این گروه ها به اشتراک share بگذارید.

مثال: اگر کانال فروش موبایل دارید باید سوپر گروه هایی مرتبط با اخبار دیجیتال ، موبایل و فناوری ، فناروی دیجیتال را پیدا کنید و روز به روز که داخل کانال خودتان مطلب منتشر می کنید در داخل این سوپر گروه ها هم این مطالب را share کنید و مطمئن باشید که با توجه به افراد علاقه مندی که در این گروه ها هستند بازخورد خوبی دریافت خواهید کرد .
تبلیغات رایگان
تبلیغات رایگان
ولی اگر همین پست را در سوپر گروه های غیر مرتبط مثل جک و سرگرمی قرار دهید مطمئنا بازده خوبی نخواهید داشت با توجه به این از نظر خیلی از ادمین های کانال ها بدترین روش تبلیغ در سوپر گروه ها است شما می توانید با نکته گفته شده بدترین شرایط را به بهترین شرایط برای خود تبدیل کنید .

ولی باید توجه داشت  که اخبار و مطالب خصوصی تر مربوط به کانال و گروه خودتان را هیچ وقت در گروه های دیگر به اشتراک نگذارید این کار از نظر حرفه ای درست نمی باشد .

شما حتی می توانید بنر های خودتان را وب سایت ها و وبلاگ ها هم منتشر کنید . یا این که با آنها تبادل لینک داشته باشید این کار باعث افزایش ورودی سایت و کانال شما می شود و کلیک بنر شما هم بالا می رود .( تبلیغات کلیکی )
شما می توانید در خبرنامه ها هم با توجه به رسته کاری خود تبلیغات داشته باشید چرا که در خبر نامه ها هم افرادی حضور دارند و عضو هستند که علاقه مند به آن موضوع هستند و تبلیغات در خبرنامه ها هم می تواند شانس دیده شدن تبلیغ شما را افزایش دهد .

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است صرف نظر از این که در کجا تبلیغات انجام می دهید شما باید کار و تبلیغات  و طراحی های خلاقانه تبلیغات  خود را به روز نگه دارید  تا همیشه بتوانند  اثر بخشی  خود را داشته باشند .

در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما در گروه تبلیغاتی یاراپلاس آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند .
۰۹۳۰-۴۰۲-۶۱۸۰
۰۹۰۳-۲۷۲-۸۸۱۱
کلمات کلیدی : تبلیغاتتبلیغات در پیام رسان هاپیام رسان ها
0/5 ( 0 نظر )
دیدگاه (۳)
تعریف تبلیغات - مفهوم و تعریف واژه تبلیغات در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
تیر ۴, ۱۳۹۷

[…] تبلیغات اغشته به افسانه ها و بدفهمی های گوناگونی است. درعین حال،عقیده بر این است که تبلیغات از یک سو بسیار قدرتمند است و از دیگر سو میتواند موجب هدر رفتن بخش عمده ای از منابع شود؛ ( تعریف تبلیغات ) هم میتواند موجب رونق و پیشرفت اقتصادی شود و هم از دیدگاه اخلاقی، زیر سوال برود. رشته های تاریخی و عملیات عصر نوین در عرصه تبلیغات، به خوبی شناخته و درک نشده اند. بسیاری از این افسانه ها و سوء برداشتها از یک سو به گستردگی مفاهیم و رویکردها در خود صنعت تبلیغات بر می گردد و از سوی دیگر، همان گونه که خواهیم دید، به شکل وسیع به دیدگاه های عموم مردم درباره این صنعت مربوط می شود. این کتاب فشرده، از سوی کسی نوشته شده که دانش و شناخت گسترده ای از درون این صنعت دارد و می تواند بد فهمیهای رایج درباره ان را اصلاح و شفاف کند. ( تعریف تبلیغات ) […]

پاسخ
پاپ آپ موبایل چیست و چه کاربردهایی دارد؟ - آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
تیر ۴, ۱۳۹۷

[…] موبایل به آن پاپ آپ موبایل گفته می شود. در پاپ آپ، کاربر تبلیغات و مطالبی را که قصد دارد به شما نشان دهد و یا آن را تبلیغ […]

پاسخ
بازاریابی و فروش ( قانون سوم ) + یک راهکار موثر - آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
تیر ۵, ۱۳۹۷

[…] ریزان برای بازاریابی و فروش چه کسانی […]

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید