در حال بارگیری...
اژدهای فروش در پیام رسان ها
۱۶ تیر

اژدهای فروش در پیام رسان ها

اژدهای فروش در پیام رسان هاReviewed by امیر مجرد on Jul 7Rating:

در پیام رسان ها با تولید محتوا مثل اژده ها بفروشید.

فروشگاه های بزرگ ایرانی که دارای چندین هزار شعبه در سراسر ایران می باشند رو آوردن به فروش آنلاین در بستر فضای مجازی اما شما نمیخواید شروع کنید؟(تولید محتوا)

این کتاب الکترونیکی برای کسانی مناسب هست که با شبکه های اجتماعی آشتی هستند و فعالیت خود را آغاز نموده و تنها نیاز به بیشتر دارند.

کانال تلگرامی فروشگاهی را ایجاد و محصولات خود را بارگزاری کرده اید اما نمیدانید چرا نمیتوانید محصول بفروشید؟

اگر این کتاب الکترونیکی را تا پایان و با دقت بخونید و اجرا کنید من به شما قول میدهم فروش شما چندین برابر می شود.

آیا تا حالا فکر کرده اید مهم ترین عامل فروش برای محصول در شبکه های اجتماعی چه چیزی می تواند باشد؟

چندین ماه پیش یک مصاحبه ای داشتم با یکی از کسانی که موفق شده بود از طریق فروش محصول در فضای آنلاین به سود خوبی دست پیدا کند و زمانی که راز شگفت انگیز موفقیتش را جویا شدم اینگونه پاسخ داد:

تولید محتوای خوب به صورت باورنکردنی فروش ایجاد می کند و من از زمانی که رمز تولید محتوای خوب رو پیدا کردم تونستم فروش محصولاتم رو چندین برابر کنم.

تولید محتوا
تولید محتوا

پیشنهاد ویژه برای شما، حتما مقاله ارتباطی موثر و کامل با تولید محتوای سایت را مطالعه کنید.

ابتدا باید بدانیم تولید محتوا به چند قسمت تقسیم می شود:

1.تولید محتوا متنی

2.تولید محتوا عکسی

3.تولید محتوا صوتی

4.تولید محتوا ویدئویی

زمانی به فروش اژدهایی میرسیم که بتوانیم به صورت صحیح زنجیره ای بین این چهار مدل از تولید محتوا ایجاد کنیم.

زنجیره محصولات
زنجیره محصولات

اگر شما دارای زنجیره محتوایی هستید اما به فروش اژدهایی نرسیده اید بدانید زنجیره تان درست و کامل نبوده البته نگران نباشید در پایان این کتاب شما هم مشکلات خود را پیدا می کنید.

 

 

1.تولید محتوای متنی :

متن های بلندی که همیشه حوصله کاربرانتان را سر می برد.

اما شما باید فوق العاده متن های بلند رو بتونید رنگ آمیزی کنید که کاربرانتان بی دلیل مجبور باشند تا آخرین کلمه و با دقت بخونید.

فرض کنید تاریخ قرعه کشی یا تاریخ یک همایش در یک صفحه پر از مطلب نوشته شده است با چه دقتی مطالعه میکنید؟

تولید محتوای متنی
تولید محتوای متنی

تبدیل بدترین شکل به بهترین شکل محتوا :

1.عنوان و زیر عنوان

2.مقدمه

  1. محتوا
  2. عنوان و زیر عنوان :

این بخش یکی از مهم ترین بخش های کار می باشد زیرا کاربران بدون استثنا حداقل چند کلمه اول متن را می خوانند.

عنوان شما باید دارای چندین ویژگی باشد:

1.مثبت باشد: حس منفی به فروشگاه، فضا و از همه مهم تر به کاربران خود ندهید.

2.تکراری نباشد: اگر شما دارید محصول آموزشی طراح سایت می باشید این اسم هیچ وقت مناسب نیست. “طراح سایت شوید” به دلیل اینکه چندین بار کاربران مطالعه کرده اند اما طراح سایت نشده اند پس دیگر به شما اعتماد نمی کنند.

3.قابل تصویر سازی باشد: کاربران با یک بار خواندن بتوانند عنوان شما را در ذهن خود تجسم کنند.

…………………………………………………………………………………………………………………………

از زیرعنوان قافل نشوید فرض کنید یکی از پر بازدیدترین قسمت های تبلیغاتی می باشد که میتوانید شما تبلیغات کنید بنابراین یک قول به کاربرتان بدهید برای مثال اگر کارتان فروش باتری ماشین هست بنویسید:

من به شما قول می دهم در آخر این مطلب شما بتوانید باتری خراب ماشین را تعمیر کنید!!

 

2.مقدمه:

یک مقدمه خوب باید در کوتاه ترین جملات به این سوالات پاسخ داده شود.

  1. محتوا برای چه کسانی نوشته شده است؟
  2. شما چه کسی هستید؟

3.چرا این مطلب را نوشتید؟

و در آخر هم کاربر را مشتاق به خواندن ادامه محتوا کند.

 

3.محتوای اصلی:

سعی کنید از محتوا های مشابه فاصله بگیرید و محتوای خود را رنگ آمیزی کنید.

1.داستان سازی: سعی کنید محتوای خود را با داستان شروع کنید که کاربر را بتوانید جذب خود کنید.

2.شوخی: مردم علاقه مند به شوخی هستند پس آن هارا از علایقشان دور نکنید.

3.آمار و ارقام: آمار باعث اعتمادسازی می شود پس آمار واقعی بدهید و چه بهتر که خودتان جمع آوری کرده باشید حتی از جامعه آماری کوچک تر!!

4.مصاحبه: کاربران شما به اشخاص معروف بیشتر اعتماد دارند پس نکات کلیدی رابه آن ها از سخنان اشخاص معروف یادآور شوید.

5.شخصی سازی: مطالب کلیشه بسیار فراوان می باشد پس سعی کنید محتوای خود را مثلا با گفتن خاطرات شخصی شخصی سازی کنید.

پیشنهاد ویژه برای شما، حتما مقاله روش های  تولید محتوا خوب را مطالعه کنید.

2.تولید محتوای عکس نوشته:

برای محتوای خود یک نمونه قالب محتوایی داشته باشید که محتوای هر روزه خود را بر اساس این قالب طراحی کنید.

تولید محتوا عکسی
تولید محتوا عکسی

بهتر است در زمان طراحی قالب نوشته موارد زیر در آن ها رعایت بشود:

1.استفاده از لوگو در قالب

2.استفاده از شماره تماس در قالب

3.استفاده از آدرس سایت در قالب

رنگ بندی مجموعه خود را فراموش نکنید.

سعی کنید بتوانید در هر روز یک الی دوتا عکس نوشته را برای کاربران خود ارسال کنید. عکس نوشته می تواند شامل پیام های مختلفی باشد.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله ساخت تصاویر اختصاصی در شبکه های اجتماعی بخوانید .

3.تولید محتوای صوتی :

اگر تا الان اقدام به تولید محتوای صوتی نکرده اید با ایده زیر شروع و استارت کار خود را بزنید:

کتاب تخصصی حوزه خود را صوتی کنید!!

به کتابفروشی بروید و یک کتاب با ارزش علمی بالا را در زمینه تخصصی خودتان خریداری کنید و سعی کنید از روش های خیلی ساده این کتاب را صوتی کنید و در قسمت های پیاپی انتشار دهید.

سعی کنید مقالات خود را گاهی صوتی ارائه کنید زیرا بسیاری از مخاطبین شما شنونده هستند و بیشتر علاقه به شنیدن دارند.

تولید محتوا صوتی
تولید محتوا صوتی

 

پیشنهاد میکنیم حتما مقاله  چگونه پادکست صوتی بسازیم ؟ را مطالعه کنید.

4.تولید محتوای ویدئویی:

این روش محتوا یکی از با ارزش ترین روش هاست پس بیشترین تمرکز خود را میتوانید در این قسمت بگذارید.

اگر فروشگاه اینترنتی دارید سعی کنید برای دو قسمت از فعالیت خود محتوای تصویری تولید کنید:

1.معرفی محصول: فرض کنید یک سال هست که کانال تلگرامی دارید و تمام محصولات خود را بارگزاری کرده اید و حال محصول جدیدی به مجموعتان وارد می شود بهترین روش برای ارائه محصولات به کاربرانتان ضبط یک ویدئو کوتاه به صورت ارائه و معرفی محصول

2.نحوه استفاده از محصول: به کاربران این حس را منتقل کنید که اگر از شما خریداری کنند تنها نخواهند ماند و شما آنهارا پیگیری خواهید کرد.

نحوه استفاده از محصولات خود را به صورت ویدئو تولید کنید و برای کاربرانتان ایجاد نیاز کنید.

تولید محتوا ویدئویی
تولید محتوا ویدئویی

 

پیشنهاد رد نشدنی ما برای شما مقاله ویدیو مارکتینگ می باشد.

4 روش تولید صحیح محتوا برای پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی را یاد گرفته ایم البته بگویم این تمام ماجرا نیست و کیفیت محتوای شما بسته به خلاقیت شما در این حوزه دارد.

به کارگیری قوی یک روش به شما کمک نمیکند و باید سعی کنید از هر 4 روش به صورت مداوم و زنجیره ای استفاده کنید تا بتوانید به کاربرانتان احساس امنیت دهید.

در اولین مرحله محوریت های تولید محتوای خود را بنویسید و روی هر کدام از آن ها تفکر کنید که مهم ترین و بهترین موضوعات را انتخاب کرده باشید و پس از آن می توانید هر محوریت تولید را به یکی از 4 روش تقسیم کنید.

نکته:

سعی کنید کاربران را به زنجیره محتوایی خود دعوت کنید برای مثال در آخر متن های خود بنویسید کلیپ این مبحث را میتوانید در این قسمت مشاهده کنید و آخر کلیپ خود کاربران را هدایت کنید به فایل های صوتی خود و از این طریق کاربران مشتاق می شوند تا مباحث شما رو دنبال کنند و فرآیند خرید شکل بگیرد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس آماده  پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند .
0930-402-6180
0903-272-8811
خوشحال می شویم بعد از خواندن این مقاله ما را از نظرات خودتان آگاه کنید.

 

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

امیر مجرد

من همیشه نگران آینده بودم و برای آینده ای که هر روز هر روز نزدیک تر می شد نگران بودم و نمی دونسم این آینده چطور داره برای من رقم می خوره تا اینکه بلاخره تصمیم گرفتم خودم شروع کنم و آینده رو بسازم نه اینکه صبر کنم تا آینده هر جوری که خواست ساخته بشه، به همین دلیل در حال حاضر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم.

دیدگاه خود را بنویسید