در حال بارگیری...
طراحی گرافیک
۲۵ مرداد

کلید طلایی داشتن طراحی گرافیک خوب چیست؟

کلید طلایی داشتن طراحی گرافیک خوب چیست؟

طراحی گرافیک چیست؟

طراحی گرافیک ، که به عنوان طراحی ارتباطات نیز شناخته می شود، هنر و تمرین برنامه ریزی ایده ها و تجربیات با محتوای تصویری و متنی می باشد. فرم آن می تواند فیزیکی یا مجازی باشد و می تواند شامل تصاویر، کلمات و یا گرافیک باشد. این تجربه می تواند در یک لحظه یا بیش از یک دوره طولانی از زمان رخ دهد. این کار می تواند در هر مقیاسی صورت گیرد، از طراحی یک تمبر پستی تا یک سیستم نشانی پستی ملی. این می تواند برای تعداد کمی از افراد مانند یک کتاب یا طراحی نمایشگاه محدود باشد، یا توسط میلیون ها نفر که با محتوای دیجیتالی و فیزیکی یک سازمان خبری بین المللی ارتباط دارند، دیده می شود. همچنین می تواند برای هر هدف، چه تجاری، آموزشی، فرهنگی و یا سیاسی باشد.

تصویر سازی

طراحی یک تم تصویری
طراحی یک تم تصویری

طراح طرحی گرافیک  که قرار است در یک لحظه تجربه شود راحت ترین راه برای شخیص است. طراحان نوع، فرم و تصویر را در پوسترها، آگهی ها، بسته ها و سایر مواد چاپی و همچنین تجسم اطلاعات و گرافیک برای روزنامه ها و مجلات را ترتیب می دهندو این نوع طراحی اغلب با تصویرسازی اشتباه گرفته می شود، اما درحالی که یک تصویرگر، تصویر را در پاسخ به یک ایده ایجاد می کند یا ترسیم می کند، یک طراح تصاویر، عکس و نوع را برای ارتباط با یک ایده با هم ترکیب می کند.
یک راه برای درک این مساله این است که تفاوت بین یک مبلمان ساز و یک طراح داخلی را در نظر بگیرید. یکی از آن ها هدف خاصی را ایجاد می کند، درحالی که طرف دیگر در مورد این که چطور همه اشیا و سطوح یک اتاق فضایی برای فرد در حال حرکت ایجاد می کنند، فکر می کنند. تصویرگران خوب تغلب قادر به طراحی طراحان و برعکس هستند و تمایز بین دو روش را سخت تر می کنند.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رنگ های تصویر زمینه برای طراحی گرافیک مقاله روانشناسی رنگ ها را مطالعه فرمایید.

گرافیک های متحرک

گرافیک متحرک
گرافیک متحرک

گرافیک متحرک، آن ها به همان اندازه از پیش تعیین شده و ساخته شده اند اما در طول زمان ثابت، مانند گشایش اعتبار یک فیلم یا یک ویدئو آنلاین که بخشی از یک مقاله را توضیح می دهد، تجربه می شوند. آن ها معمولا فراتر از صدا های تصویری می روند تا گرافیک برداری، عکس و ویدئو را حرکت دهند. تفاوت بین گرافیک متحرک یا انیمیشن همان تفاوتی است که بین گرافیک دو بعدی و تصویرسازی وجود دارد. گرافیک متحرک ترکیبی از انیمیشن، ویدئوگرافی و تایپوگرافی برای یک هدف ارتباطی است و این ترکیب در طول زمان، برای فضای صفحه نمایش طراحی شده است.

این مقاله هم جالبه!
۵ کلید طلایی در Infographic

چه فیزیکی باشد چه دیجیتالی، کتاب ها و مجلات قرار است در طول زمان مورد استفاده قرار گیرند، که در طی آن خواننده کنترل سرعت و توالی این تجربه را در اختیار دارد. در کتاب ها، محتوا معمولا قبل از طراحی می آید، درحالی که در مجلات، طراحی ساختاری است که محتوای نوشتاری و بصری را پیش بینی می کند که هنوز ایجاد نشده است. برخی وب سایت های تجاری و یا کاتالوگ های نمایشگاه نیز در این رده قرار دارند، همان طور که موزه دیجیتال یا فیزیکی، اطلاعاتی را نشان می دهد که تغییر نمی کنند. همه آن ها حاوی یک دستور پیشنهادی که قبلا در مورد زمان آن فکر کرده اند، هستند، اما کاربر یا خواننده مسیر خود را از طریق مواد پیدا می کند.

ساخت سیستم طراحی

بسیاری از طراحان، سیستم هایی تولید می کنند که قرار است در طول زمان تجربه شوند، اما محدود به ساخت اشیا نیستند. ساخت سیستم طراحی، یک شکل از گرافیک محیطی، به نام تجاری و علامت ها تجاری در ساختمان ها و یا مناطق، در فضای باز مانند پارک ها و بزرگراه ها اعمال می شود. درحالی که هر نشانه یا نماد در ساخت سیستم یک کار طراحی است، باهم یک سیستم بزرگتر را شکل می دهند که به افراد کمک می کنند تا در حین حفظ شخصیتی که هستند، حرکت کنند. طراحی سیستم – روابط بین تمام این بخش ها – جایی است که طراح بیشترین ارزش را به ارمغان می آورد.

دسته بزرگتر گرافیک محیطی شامل هر طراحی است که شخصی را به یک محل متصل می کند، گسترش و همپوشانی با صفحه نمایش های پویا، نوع آموزش و تصویر و جابجایی خلاقانه. یک دیوار از پایانه ها که پروازهای ورودی و خروجی را نشان می دهد، یک صفحه نمایش دیجیتال در لابی ساختمان که قیمت سهام و نقل قول های الهام بخش را نشان می دهد و پلاکارد توضیح یک مکان تاریخی یا برجسته، همه نمونه هایی از گرافیک محیطی هستند.

این مقاله هم جالبه!
استفاده از روانشناسی رنگ ها در تبلیغات

بسته به مقیاس بافتی که طراح در طراحی گرافیک در آن کارمی کند، کار ممکن است شامل یک، چند یا همه این چیز ها در طول یک سال باشد. شرکت های بزرگتر، آژانس ها، تیم ها یا استودیو های بزرگتر ممکن است شماری از متخصصان را استخدام کنند، درحالی که شرکت های کوچک و گروه های ممکن است نیاز داشته باشند که هر فرد قادر به داشتن یک فرد متخصص در چندین منطقه باشند. مسیر خلاق سطح بالاتر یا موقعیت ها مدیریتی معمولا به تخصص در حداقل دو حوزه دیگر فراتر از صلاحیت پایه در طراحی نیاز دارد. درحالی که داشتن شغل در طراحی نیازمند دانش تنها در یک حوزه است، داشتن شغل در طراحی نیازمند تخصص در بیش از یک محیط و بیش از یک حوزه از فرایند طراحی است.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید، واحد گرافیکی آژانس دیجیتال مارکتنیگ یاراپلاس آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

 ۰۹۳۹-۱۰۳-۱۳۱۵ 

۰۹۳۹-۰۲۰-۵۹۷۶

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید