در حال بارگیری...
4 روش مناسب برای استفاده از هشتگ ها برای اشتغال زایی بهتر
۱۴ مرداد

4 روش مناسب برای استفاده از هشتگ ها برای اشتغال زایی بهتر

4 روش مناسب برای استفاده از هشتگ ها برای اشتغال زایی بهترReviewed by محسن کفاش on Aug 5Rating: 5.04 روش مناسب برای استفاده از هشتگ ها برای اشتغال زایی بهتر (هشتگ مارکتینگ)

4 روش مناسب برای استفاده از هشتگ ها برای اشتغال زایی بهتر (هشتگ مارکتینگ)

آیا شما از هشتگ مارکتینگ در شبکه های اجتماعی خود استفاده می نمایید ؟

آیا در نظر دارید که با استفاده از هشتگ ها کشش کمپین خود را افزایش دهید ؟

اضافه کردن هشتگ ها و استفاده از آن ها در تمامی پست ها ی خود می تواند اشتغال زایی بیشتری را به سمت کمپین شما هدایت نماید و همین طور نیز مشتریان جدیدی را به سمت پست ها ی خود هدایت نماید.

در این به مقاله، به 4 روش مناسب برای استفاده از هشتگ ها برای اشتغال زایی بهتر پی خواهید برد به بازاریابی شما بسیار کمک خواهد کرد. (هشتگ مارکتینگ)

و حالا چرا هشتگ ها مهم هستند؟ اصلا چرا هشتگ مارکتینگ ؟

از این نظر که شبکه های اجتماعی، اجتماعی هستند و شما در آن ها فعالیت داشته باشید و با بقیه در ارتباط باشید.

گرچه که فضای مجازی به شما اجازه نمی دهد تا از زبان بدنی استفاده نمایید و یا احساسات خود را به راحتی بیان کنید و هم بروز بودن با شبکه های اجتماعی سخت می باشد اما باز هم این ابزار ها روشی مناسب برای برقراری ارتباط می باشد.

این مهم است که شما ببینید در این شبکه ها روزانه مکالمه هایی موثر و آموزنده رخ می دهد اما به جای این امر، شما فقط مکالمه هایی بی هدف و آزار دهنده می شنوید.

تراز هشتگ مورد نظر با برند خود
تراز هشتگ مورد نظر با برند خود

1.تراز هشتگ مورد نظر با برند خود

 از هشتگی استفاده نمایید که با برند شما هم تراز و بیانگر برند شما می باشد.شما باید با استفاده از هشتگ خود پیام برند خود را چه به صورت دیجیتالی و یا چه به صورت سنتی بیان نمایید تا افرادی که آن را بازدید می نمایند به سرعت شما را به یاد بیارند.

برای مثال کمپانی کیت کت (شرکت تولید شکلات های بسته ای) برای برند خود هشتگی با اسم #mybreak (به معنای تکه ی من) ایجاد کرده استکه تمامی پست های خود به کار می برد.

این هشتگ نیز مستقیما مربوط به خود شکلات می باشد و بیانگر تکه ای از شکلات می باشد که هشتگی بسیار مناسب و هم تراز با برند این شرکت موفق است و مهم تر از همه این ست که این هشتگ دقیقا درباره ی شکلات به کار می رود.

و حتی برای جذابیت بیشتر کیت کت هشتگ خود را بر روی  تمامی شکلات خود به کار برده است و حک کرده است تا مشتریان این شرکت این قضیه را به خوبی به یاد داشته باشند.

هشتگ خود را با دقت انتخاب نمایید
هشتگ خود را با دقت انتخاب نمایید

2.هشتگ خود را به دقت انتخاب نمایید

در شبک های اجتماعی و حتی در زندگی روز مره این احتمال وجود دارد همه چیز اون طوری که برنامه ریزی کردید پیش نره؛ این موضوع برای هشتگ شما نیز صدق می کند و این به این معناست که امکان این وجود دارد که هشتگ شما به سادگی توسط برند و افراد دیگر دزدی شود و از دسترس شما خارج شود.

همانطور که خواندید کیت کت هشتگ خود را دارد و این هشتگ نیز قابل دزدی نیز چرا که این هشتگ تنها برای ویفر های شکلاتی به کار می رود و اینکه شما چند شرکت بزرگ و یا حتی کوچک مواد غذایی می بینید که ویفر شکلاتی درست می کنند.

هنگامی که خدمات هواپیمایی Qantas هشتگ خود را ایجاد نمودند، به این به سر می بردند مشتریان آنها از این هشتگ در راستای جلوه نمایی این شرکت در پست های شبکه های اجتماعی خود استفاده نمایند اما این اتفاق نیافتاد؛ اما این برند توسط یک خدمات هواپیمایی دیگر دزدیده شد و در برای مدتی این شرکت از هشتگ Qantas استفاده کرد تا زمانی که این شرکت قادر به پس گرفتن هشتگ خود شد.

قبل از اینکه قصد ایجاد هشتگ خود و شروع هشتگ مارکتینگ خود باشید حتما دقت کنید تا هشتگی با پایه ای استوار ایجاد نمایید تا قادر به پست کردن این هشتگ با اسودگی و اطمینان خاطر باشید.

سعی کنید با دوستان و همکاران خود که درشبکه های اجتماعی فعال هستند درباره ی منفعت و استفاده های هشتگ ها سوال کنید و نظر آنها را درباره ی هشتگ مارکتینگ بپرسید تا این افراد نیز به شما در راستای بازاریابی بهتر راهنمایی نمایند.

در حالی که شما تمایم نکات خوب این هشتگ را در نظر می گیرید بهتر است بدترین موقعیت ها را نیز در نظر داشته باشید که به وضعیت شرکت Qantas دچار نشوید.

سعی کنید از هشتگی استفاده نمایید که پایین ترین احتمال دزدیده شدن را دارد.

از_هشتگ_خود_در_صورت_آفلاین_استفاده نمایید
از_هشتگ_خود_در_صورت_آفلاین_استفاده نمایید

3.از هشتگ خود در صورت آفلاین نیز استفاده نمایید.

هشتگ خود را فقط به شبکه های اجتماعی محدود نسازید. این مهم از این هشتگ ها بیرون از فضای مجازی استفاده نمایید و از آن در تبلیغات به صورت سنتی نیز استفاده نمایید.

برای مثال، کوکا کولا برای برند خود در سوپربول (مسابقات روگبی) هشتگی مخصوص این موقعیت به موجود آورد به این هشتگ #makeithappy بود.

این هشتگ در تمامی شبکه های اجتماعی که کوکا کولا در آن فعالیت می نمود پخش کرد؛ پس انجام این کار و مطلع نمودن مردم از این هشتگ در شبکه های اجتماعی، این هشتگ را در تبلیغات تلویزیونی و یا تبلیغات پرینت شده نیز استفاده نمود تا این قادر به استفاده از این هشتگ به مراتبی بیشتر باشد و این هشتگ را بیشتر در معرض دید قرار دهد.

سعی کنید با استفاده از هشتگ برند خود در خارج از شبکه های اجتماعی، اشتغال زایی خود را به تعداد زیادی افزایش می داد.

در بازاریابی آنلاین، باید سعی در این باشد که هشتگی را ایجاد نماید که قادر به اسفاده از آنم در تمامی پست های خود باشید و این هشتگ باید طوری باشد که بازدید کنندگان شما مایل به کلیک بر روی آن باشند و حتی به مقداری جذاب باشد که حتی آنها را بتوانند آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

سعی کنید با به کار گیری این هشتگ در صفحه ی اصلی وب سایت خود، این هشتگ را بسیار بیشتر در معرض دید قرار دهید.

وقتی شما از هشتگ خود به صورت آفلاین و سنتی استفاده می نمایید، خود را بسیار بیشتر در معرض دید قرار می دهید که امری بسیار مثبت می باشد.

ارزش هشتگ خود را تعریف نمایید
ارزش هشتگ خود را تعریف نمایید

4.ارزش هشتگ خود را تعریف نمایید.

با در نظر گرفتن اینکه هیچ وقت اسم برند و یا کسب و کار شما هیچ وقت تغییر نخواهد کرد و برای موثر و پایدار در کسب و کار خود بهتر است حتما از هشتگ مارکتینگ استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که هر مد یا ترندی برای مدتی کوتاه و یا بلند سر پا خواهد بود، اما بالاخره به پایان خواهد رسید و مردم نیز آن را فراموش خواهند کرد؛

اما اگر شما پایه ای محکم برای کسب و کار خود و هشتگ ماندگار و همیشه جذاب برای شبکه های اجتماعی، می توانید هشتگ خود را برای مدتی طولانی نگه دارید و ایجاد محتوایی جذاب و متنوع و استفاده هشتگ خود در این محتواها، هشتگ خود را پایدار نمایید.

برا اطلاعات بیشتر مقاله ی روانشناسی در اشتغال زایی را مطالعه فرمایید

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید