در حال بارگیری...
3 راه تقویت کسب و کار توسط اشتغال زایی در شبکه های اجتماعی
۰۸ مرداد

۳ راه تقویت کسب و کار توسط اشتغال زایی در شبکه های اجتماعی

۳ راه تقویت کسب و کار توسط اشتغال زایی در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی در سال های اخیر تبدیل به منبع مطمئنی برای ایجاد آگاهی و در معرض دید قرار دادن برند خود و جذب مشتریانی وفادار به سمت برند خود می باشد.

اگر به دنبال ایجاد طرفدار به سمت محصولات و اجناس خود هستید و یا به دنبال مشتری برای خدمات خود هستید، بهتر است از اشتغال زایی برای تقویت برند خود استفاده نمایید.

 خبر خوب این است که شما می توانید مشتریان مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت و حتی به صورت رایگان به دست آورید به طوری که حتی نیازی به ایجاد تبلیغات و یا پرداخت هیچ گونه هزینه ای برای کلیک کردن بر روی آنها ندارید.

شما با استفاده از این ۳ نکته ی مهم که پایین ذکر شده، می توانید کسب و کار خود را توسط اشتغال زایی در شبکه های اجتماعی تقویت نمایید.

از هشتگ ها استفاده نمایید
از هشتگ ها استفاده نمایید

۱٫از هشتگ ها استفاده نمایید.

ایا تا به حال به هشتگ هایی که جاهای مختلف می بینید کرده اید؟ برای مثال در پست های افراد مختلف که به این صورت استفاده می گردد:#دوستی و یا #ادیداس و هر گونه هشتگ دیگری که به صورت تکی در پست های مختلف به کار می رود که نمایان گر موضوعی مشخص می باشد؛ این هشتگ ها صرفا برای جالب بودن و خنده دار بودن به کار نمی روند، بلکه برای این کار می روند که بتوانند پست های خود را در میان پست هایی با هشتگی مشابه در معرض دید قرار دهند و با این کار اشتغال زایی خود را افزایش دهند.

به این کار می گویند هشتگ کردن؛ اگر تا به روز به درستی از این قابلیت اتفاده نمی کردید و یا حتی استفاده نمی کردید، این زمانی مناسب برای شروع استفادده از آنها می باشد. سعی کنید از این قابلیت ها برای همه ی پست های خود استفاده نمایید و تغییرات آن را بررسی نمایید و به زودی متوجه خواهید شد که این هشتگ ها وسایل مناسبی برای ایجاد اشتغال زایی می باشد که به شما بسیار کمک خواهند کرد. هشتگ ها اولین بار در توییتر به وجود آمدند و سپس به فیس بوک و اینستاگرام نیز رسیدند که امروزه بیشترین استفاده ی آن در اینستاگرام می باشد.

اگر شما قصد دارید که چالش، برند و شرکتی جدید را به وجود بیاورید، می توانید برای خود هشتگی خاص و یا به اصطلاح هشتگ برندی خود را ایجاد نمایید تا مخاطبین شما قادر به دنبال کردن کار های شما به راحتی باشند.

اگر دقت کرده باشید خیلی از کسب و کاران امروزه با استفاده از هشتگ ها خود را بسیار در معرض دید قراردادند؛ هشتگ ها در شبکه های اجتماعی مختلف ترافیک بسیار زیادی ایجاد می کنند و شما با استفاده از این هشتگ ها برند خود را نیز می توانید در معرض دید قرار دهید و اشتغال زایی نمایید.

هنگامی که قصد دارید از هشتگ ها استفاده نمایید، حتما از یک برنامه ریزی و یا یک استراتژی برای کار های خود استفاده نمایید.

برای مثال، شما نباید از هشتگ های طولانی استفاده نمایید که به احتمال زیاد افراد زیادی آن را جستجو نمی نمایند؛ باید سعی کنید از هشتگ هایی استفاده نمایید که به مقدار زیادی در طی روز سرچ می شوند و طولانی نیز نمی باشند.

اگر می خواهید پست شما دارای موضوعات مختلف می باشد و می خواهید از هشتگی طولانی استفاده نمایید، پیشنهاد میکنیم که از هشتگ های مختلف کنا هم به جای یک هشتگ طولانی اتفاده نمایید.

برای الگو گرفتن سعی پیج های مختلف معروف رذا در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و هر گونه شبکه ی اجتماعی %