در حال بارگیری...
اینفلوئنسر از بهترین روش های ممکن در راستای بازاریابی می باشد.
۱۸ مهر

اینفلوئنسر مارکتینگ ذهنیت مخاطبین شما را تغییر خواهد داد.

اینفلوئنسر مارکتینگ ذهنیت مخاطبین شما را تغییر خواهد داد.Reviewed by محسن کفاش on Oct 10Rating: 5.0۸ نکته ی مهم که قبل از همکاری با اینفلوئنسر ها باید در نظر داشته باشید.

آخرین ویرایش۱۸مهر۱۳۹۷

۸ نکته ی مهم که قبل از همکاری با اینفلوئنسر ها باید در نظر داشته باشید.

اهمیت اینفلوئنسر ها
اینفلوئنسر مارکتینگ از موثر ترین روش های امروزی در راستای جذب مشتری بیشتر و اشتغال زایی در شبکه های اجتماعی می باشد.
اینفلوئنسر از بروز ترین مد و ترند های موجود در اینستاگرام می باشد.
با استفاده از یک استراتژی مناسب و حساب شده شما می توانید از اینفلوئنسر مارکتینگ در راستای تقویت کسب و کار و برند نمودن کسب و کار خود استفاده نمایید.
با توجه به اینکه امروزه بازاریابی و شبکه های اجتماعی با هم در هارمونی و نظم خوبی هستند و شما می توانید با استفاده از هارمونی کسب و کار خود را تقویت نمایید.
در بازاریابی شبکه های اجتماعی، روزانه رقابت ها بیشتر می شود و ویرایشگران محتوا هر روز و هر روز با ارزش تر و کاربردی تر می شوند.
در بیشتر اوقات ویرایشگران محتوا، از حساب کاربری شبکه های اجتماعی مختلف خود در راستای جذب مشتریان هدفمند استفاده می نمایند.
و در زمان مناسب که مخاطبین و دنبال کنندگان این افراد به تعداد مورد نظر برسند، این افراد از صفحه ی خود در راستای تبلیغات و بازاریابی استفاده می نمایند.
و حالا سوال اصلی این می باشد که، آیا می توان از اینفلوئنسر مارکتینگ
 در راستای تقویت برند و در معرض دید قرار گرفتن استفاده نمود؟
بله، به این دلیل که این افراد وجود و اعتبار خود را در شبکه های اجتماعی افزایش داده اند و توانسته اند تعداد مخاطبین خود را به حد نساب برسانند، پس صد در صد می توانند در تقویت کسب و کار شما موثر باشند و به دیده شدن برند شما کمک نمایند و محصولات شما را آسان تر از قبل به فروش برسانند.
اینفلوئنسر مارکتینگ از موثر ترین روش های ممکن در راستای دریافت نتایج سریعتر و یافتن مشتریان هدفمند و نیازمند به جای مشتریان بی نیاز به محصولات شما می باشد. 
کاربران شبکه های اجتماعی، بهای بیشتری به نظر و انتقاد اینفلوئنسر ها می دهند و آنها را بیشتر از کاربران عادی و بازاریاب های عادی قبول دارند.
به همین دلیل نیز وقتی زمان انتخاب و نظر دادن به محصولی می رسد، اینفلوئنسر ها افرادی می باشد که بیشترین اعتبار و احترام را در این راستا دارند.
به این دلیل که اینفلوئنسر ها ارتباط بیشتری با مخاطبین خود برقرار می کنند و محبوبیت بیشتری در مخاطبین خود ایجاد می نمایند.
در این مقاله، شما به چگونگی استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ و چگونگی انتخاب درست این افراد پی خواهید برد که به کسب و کار شما بسیار کمک خواهد کرد. 

۱.تحقیق نمایید.

اینفلوئنسر ها
اینفلوئنسر ها به سادگی مخاطبین خود را در شبکه های اجتماعی افزایش نمی دهند. این افراد برای جذب مخاطبین خود تلاش می کنند و ایده های مختلف خود را برای جذب این مقدار از مخاطبین، اجرایی می نمایند. و این افراد می دانند که مخاطبین خود به دنبال چه چیز هایی هستند و چه چیز هایی را لازم دارند و مخاطبین خود را آنالیز می کنند و به آنها پاسخ می دهند. اینفلوئنسر ها از استراتژی های مختلف و جذابی برای اشتراک محتوای خود استفاده می نمایند تا بتوانند بیشترین درصد از مخاطبین خود را به سمت کسب و کار خود جذب نمایند. مخاطبینی که توسط اینفلوئنسر ها به جذب به کسب و کار شما می شوند مخاطبینی فعال می باشند که شما می توانید محصولات خود را به این افراد به سادگی بفروشید. پس فقط به این افراد پول ندهید و از آنها درخواست نمایید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از محتوای خود را داشته باشید سعی کنید از تجربه ها و خلاقیت های اینفلوئنسر های خود در محتویات خود استفاده نمایید. اینفلوئنسر مارکتینگ از تکنیک های بسیار کاربردی می باشد که به شما می کند تا بتوانید مخاطبین بیشتر را جذب نمایید و محصولات خود را بسیار سریعتر از قبل به فروش برسانید.

 

۲. اینفلوئنسر مناسب با کسب و کار خود را انتخاب نمایید.

اگر افراد مختلفی از محصولات شما استقبال ننمایند، اینفلوئنسر ها از محصولات شما حمایت نخواهند کرد و آنها را در صفحه ی خود به اشتراک نخواهند گذاشت؛ به این دلیل که اگر این افراد محصولاتی که مورد استقبال نبوده اند را در صفحه ی خود به اشتراک بگذارند، اعتبار این افراد بسیار کاهش می یابد.
در این شرایط اینفلوئنسر های شما اهمیت زیادی دارند پس سعی کنید از اینفلوئنسر هایی استفاده نمایید که دارای مخاطبین هدفمند شما می باشند.
با این امر شما می توانید افراد مهم را برای برند نمودن کسب و کار، در معرض دید قرار دادن محصولات خود و ارائه ی خدمات خود را بیابید.
در اینفلوئنسر مارکتینگ این اهمیت دارد که شما از چه افرادی در راستای تبلیغات برند استفاده می نمایید تا بتوانید بیشتر از قبل دیده شوید اما اگر اینفلوئنسر هایی را انتخاب نمایید که با کسب و کار شما هیچ ارتباطی ندارند نمی توانید مخاطبین هدفمند خود را جذب به کسب و کار خود نمایید.

۳.سعی کنید از استراتژی برد – برد برای استفاده نمایید.

با در نظر گرفتن این حقیقت که اینفلوئنسر ها افرادی قوی با تعداد بالایی از مخاطبین می باشد و می توانند به برند نمودن کسب و کار شما بسیار کمک نمایند، این امکان وجود دارد که وقتی حرف از برند نمودن می شود این افراد آشنایی با این کلمه یا بحث نداشته باشند و تجربه ای در این راستا کسب ننموده باشند.
اما این افراد نیز به موقع این امر را یاد می گیرند، اما تا این زمان شما سعی کنید این افراد را با دسترسی به وب سایت و شبکه های اجتماعی، محصولات یا خدمات و… حمایت نمایید و به این افراد برند نمودن را بیاموزید.
سعی کنید از تکنیک های اینفلوئنسر مارکتینگ طوری استفاده نمایید تا بتوانید هم اعتبار خود را افزایش و در معرض دید قرار بگیرید و هم اینفلوئنسر خود را تقویت نمایید تا این فرد نیز در پروژه های دیگر نیز به شما کمک نماید. 

۴.مخاطبین اینفلوئنسر های خود را بررسی و آنالیز نمایید.

خیلی از برند های موفق از اینفلوئنسر ها در راستای برند نمودن و بیشتر دیده شدن استفاده می نمایند، اما این اهمیت دارد که چه افرادی را به عنوان اینفلوئنسر های خود انتخاب می نمایید.
این را در نظر داشته باشید که اینفلوئنسر هایی که انتخاب می نمایید برای تبلیغ برند شما مناسب هستند و آیا مخاطبین این افراد نیز از محصولات شما استقبال می نمایند؟
برای مثال، اگر شما فروشنده ی پوشاک هستید و سعی کنید از اینفلوئنسری استفاده نمایید که آشپز باشد، صد در صد بر کسب و کار شما تاثیر خاصی نخواهند داشت؛ اما این را در نظر بگیرید که اینفلوئنسری را در نظر بگیرید که ورزشکار باشد و خوش قیافه باشد به احتمال زیاد مخاطبین بیشتری را به سمت کسب و کار شما هدایت می نمایید.
این را نیز در نظر داشته باشید که تعداد دنبال کننده های شما به اندازه ی فعالیت این فراد با اهمیت نیستند؛ به این دلیل که وقتی مخاطبین این افراد فعالیت داشته باشند می توانند بر کسب و کار تاثیر مثبتی بگذارند و آن را تقویت نمایند.
اینفلوئنسر مارکتینگ فقط افزایش تعداد مشتریان عادی بدون استفاده نیست بلکه شما باید سعی کنید با همکاری با این افراد مخاطبین و مشتریان هدفمند و فعال خود را بیابید تا بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید و نه نتها تعداد مخاطبین خود را افزایش دهید.
این را بدانید که مشتریان هدفمند و فعال از ستون مهم کسب و کار شما در اینفلوئنسر مارکتینگ می باشند.

۵.اینفلوئنسر های برتر خود را تبدیل معاونین خود نمایید.

اینفلوئنسر های برتر
استفاده از اینفلوئنسر ها از رویداد های اسپانسر شده مهم خود استفاده نمایید تا بتوانید این افراد بیشتر از مشتاق به همکاری با خود نمایید. هنگامی که شما از اینفلوئنسر ها در رویداد های خود استفاده می نمایید، اطمینان مخاطبین خود را بیشتر از قبل جذب می نمایید؛ هنگامی که مخاطبین شما، اینفلوئنسر های شما را در رویداد های اسپانسر شده ی شما ببنید متوجه می شوند که این افراد به محصولات شما اعتماد دارند، پس این امر به صورت خودکار فروش محصوات شما را افزایش می دهد. در اینفلوئنسر مارکتینگ اطمینان مخاطبین شما اهمیت بسیار زیادی دارد و رکن های مهم در راستای فروش محصولات و یا ارائه ی خدمات شما می باشد.

 

۶.مخاطبین خود را مشتاق نمایید تا برای شما محتوایی را ایجاد نمایند.

برند ها معمولا از بازاریابی محتوا استفاده می کنند تا بتوانند محصولات خود را در معرض دید قرار دهند و بتوانند فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی ثابت نمایند تا بتوانند مخاطبین هدفمند خود را افزایش دهند.
تاثیر اینفلوئنسر ها بر محتوای شما
پس اگر بتوانید از اینفلوئنسر مارکتینگ در راستای تولید محتوا استفاده نمایید می توانید اعتبار کسب و کار خود را دو برابر نمایید.
وقی اینفلوئنسر های شما برای شما محتوایی را تولید می نماید این به این معناست که این افراد رضایت خود را نسبت به کسب و کار شما بیان می نمایند.

۷.به قضاوت های اینفلوئنسر های خود اهمیت دهید و آن را در نظر بگیرید.

این افراد به این دلیل اینفلوئنسر شده اند به این علت که توانسته اند با مخاطبین خود در ارتباط باشند و آنها را مشتاق به بازدید از پست های خود نماید.
به دلیل این ارتباط و ذهنیت خوب اینفلوئنسر ها در مخاطبین خود، آنها به اینفلوئنسر ها بسیار احترام می گذارند و از پست ها این افراد استقبال می نمایند.
و به همین دلیل هم هنگامی که اینفلوئنسر ها به نقطه ی مورد نظر می رسند، کسب و کار خود را ایجاد می نمایند و با استفاده از آن کسب در آمد می نمایند و به این دلیل اینکه این افراد با تکنیک های بازاریابی آشنایی دارند می توانند بسیار سریعتر از افراد دیگر کسب و کار خود را تقویت نمایند.
پس سعی کنید از قضاوت ها و پیشنهاد های اینفلوئنسر های خود استقبال نمایید و سعی کنید این افراد را دل زده ننمایید چون امکان دارد این افراد کسب و کار شما را زیر سوال ببرند و اعتبار آن را در هم بشکنند.
اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نقطه ای قوت در راستای تقویت کسب و کار و یا تقطه ای ضعف در راستای در هم شکستن کسب و کار شما باشد پس این به شما بستگی دارد که با اینفلوئنسر های شما چگونه رفتار می نمایید.

۸.سعی کنید از اینفلوئنسر ها به جای سلبرتی ها استفاده نمایید.

اینفلوئنسر ها به جای سلبرتی ها
البته که استفاده از سلبرتی ها در راستای تقویت کسب و کار و یا معرفی برندی جدید امری بسیار موثر و عالی می باشد اما این امر همیشه امکان پذیر نیست و یا شاید شکست بخورد. گاهی اوقات سلبرتی ها به مقداری از محصولات شما استفاده می نمایند که اسم شما گم خواهد شد و دیگر برند شما به چشم شما نخواهد آمد. هنگامی این اتفاق بیافتد و محصول شما توسط سلبرتی شناخته شود، بازدید صفحه ی شما را کاهش می یابد و برند شما از معرض دید خارج خواهد شد. سعی کنید در همیشه اینفلوئنسر مارکتینگ را به سلبرتی مارکتینگ ترجیح دهید و از این افراد در راستای تقویت کسب و کار خود استفاده نماید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی قوانین مدیریت شبکه های اجتماعی را مطالعه نمایید.
برای بررسی آرشیو مقاله های بازاریابی شبکه های اجتماعی ما بر دکمه ی سبز رنگ کلیک نمایید.
آموزش بازاریابی اینستاگرام در خانواده یاراپلاس:
اینستاگرام مارکتینگ از موثر ترین روش هایی می باشد که کسب و کار شما را بسیار تقویت می نماید و به شما کمک می کند تا بیشتر از قبل در معرض دید قرار بگیرید.
اگر شما نیز به دنبال این هستید که اطلاعات کافی را در رابطه با اینستاگرام مارکتینگ کسب نمایید حتما به آرشیو اینستاگرام مارکتینگ ما سر بزنید.
مقالات اخیر در رابطه با بازاریابی شبکه های اجتماعی 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید