در حال بارگیری...
اینستا گرام و کسب و کار ها
۲۱ تیر

اینستاگرام و کسب و کارها | یاراپلاس

اینستاگرام و کسب و کارها | یاراپلاسReviewed by فرزانه افرنگ on Jul 12Rating:

اینستاگرام و کسب و کارها

اینستاگرام چیست ؟

اینستاگرام ، یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است که در آن امکان اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیو ها توسط گوشی های همراه وجود دارد .

مزیت ها و اهمیت استفاده از اینستاگرام در کسب و کار ها

اهمیت استفاده از اینستاگرام
اهمیت استفاده از اینستاگرام

یکی از مهمترین دلایل استفاده از اینستاگرام این است که شما میتوانید به راحتی کسب و کار خود تان را به یک برند تبدیل کنید . شما در اینستاگرام می توانید به شیوه های گوناگون و الهام بخش و تحریک حس آروزیی کاربران خود را مجذوب کنید و از این طریق  کسب و کار خودتان را برای آنها به نمایش بگذارید .

شما برای شناساندن خدمات و برند خود راههای متفاوتی پیش رو دارید . توجه داشته باشید که در اینستاگرام شما باید با عکس ها و ویدیو هایی که تولید می کنید داستان سرایی کنید و کاربران را به دنبال خود بکشانید . می توانید داستان های احساسی را به تصویر بکشید به مانند شرکت رد بول ( پیشنهاد می شود صفحه اینستاگرام آن را نگاهی بیاندازید .)

شرکت هایی که تولید محصول دارند ، همواره بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام خود دارند و موفقیت آن ها فقط به شناخته شدن برند داشتن و داشتن صفحه ای در اینستاگرام است .

شاید خواندن مقاله تبلیغات در اینستاگرام برای شما مفید باشد .

همیشه هم لازم نیست که از فعالیت های خود در اینستاگرام عکس بگذارید ، گاهی نشان دادن بخشی از فضای داخل شرکت ، سرگرمی هایی که دارید می تواند کاربران را جذب کند .

سعی کنید سطح آگاهی از برند تان را افزایش دهید به طور مثال شما یک شرکت مشاوره املاک و ساخت و ساز دارید آیا لازم است که از ساختمان هایی که نیمه کاره و خسته کننده هستند ، عکس انتشار دهید ؟ شما در عوض این کار  ، می توانید از معماری های زیبایی که در جهان وجود دارد عکس و ویدیو هایی را به اشتراک بگذارید و اطلاعاتی را در این باره ، به کاربران خود بدهید .

سعی کنید درحیطه کاری خود ، مشتریان خود را شناسایی کنید تا از طریق اینستاگرام بتوانید پل ارتباطی بین برند خود و آنها بسازید .

سعی کنید رابطه ای قوی بین برند خود و مشتریان و کاربران و فالوورهای خود بسازید . تعامل متداوم با آنها کمک بزرگی برای حفظ این رابطه می کند .

اینستاگرام و کسب و کار ها
اینستاگرام و کسب و کار ها

برای بدست آوردن مشتری های جدید ، مشتریان گذشته را هم دریابید . به طور مثال می توانید با توجه به کسب و کارتان تصویری از قدیم تا به امروز را با تغییراتی که داشته اید کنار هم بچینید و آن را در صفحه خود به اشتراک بگذارید . این گونه هم مشتریان جدید از آن لذت خواهند برد و هم مشتریان قدیمی شما .

چند اصل کاربردی در اینستاگرام

اینستاگرام و کسب و کار ها
اینستاگرام و کسب و کار ها

صفحه اینستاگرام برند شما ، نشان دهنده هویت برند و شغل شما است . پس نباید پست ها و عکس های شخصی خود را در آن قرار دهید . توجه کنید که این پیج شما ، هویت کسب و کارتان در اینستاگرام است .

در ابتدا ی شروع به کار خود در اینستاگرام ، هدف پیج خود را مشخص کنید . صفحه شما یا صرفا جهت معرفی برند شما است یا صفحه ای برای فروش محصولات شما . از همان ابتدا تکلیف خود و کاربرانتان را معلوم کنید .

علاوه بر فعالیت در اینستاگرام ، در فیسبوک و توییتر هم فعالیت داشته باشید و هر آن چه را که در اینستاگرام منتشر می کنید در فیسبوک و توییتر نیز قرار دهید . ( هر شبکه اجتماعی مخاطب های خود را دارد )

برای تصاویری که در پیج خود قرار می دهید قالب تهیه کنید . عکس های شما باید دارای وضوح و کیفیت خوبی باشند . تم و قالب خود را به گونه ای طراحی کنید که مدام در حال تغییر آن نباشید و نشان دهنده هویت برند شما باشد . این کار باعث خواهد شد که فالوور های شما بیشتر به برند شما اعتماد می کنند و در نشر پست هایتان کمک خوبی برای شما باشند  .

 در اینستاگرام قابلیت کد گذاری خودکار برای هر عکسی که به اشتراک گذاشته می شود وجود دارد ، پس شما به خیال راحت می توانید پست هایتان را در وب سایت و وبلاگ خود به اشتراک بگذارید و از طریق سایت خود ، کاربران را به سمت اینستاگرام سوق دهید .

یک مزیت خوبی که قرار است به تازگی به اینستاگرام اضافه شود این است که اگر شما پستی را به عنوان یک اسپانسر در صفحه خود قرار دهید ، این پست و صفحه شما در کلید واژه ی مرتبط به صورت طولانی در صدر جستجو ها قرا ر خواهد داشت .

یکسری تخفیفات را فقط در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید . این کار نه تنها باعث می شود که پست شما لایک بگیرد ، بلکه فالوورها را بیشتر در فکر دنبال کردن شما می اندازد .

اگر فالوورهای شما ، تصاویرتان را تگ می کنند آن را صفحه خود نشر دهید ، زیرا دیگران هم تمایل پیدا می کنند که درباره شما و برند تان تصویر به اشتراک بگذارند .

چالش در اینستاگرام
چالش در اینستاگرام

یکی از کارهایی که خیلی در اینستاگرام جواب می دهد ، ایجاد یک چالش است . شما می توانید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید و یک مسابقه یا چالش درباره برند خود به راه بیاندازید ، با یک هشتگ مخصوص ، این کار باعث می شود افراد زیادی صفحه شما  را دنبال کنند .

انتشار تصاویری از محیط کار خود و فعالیت هایی که انجام می دهید ، باعث ایجاد اعتماد به شما می شود .

برای ارسال پست هایتان زمان بندی داشته باشید . این گونه نباشد که یک روز چند پست قرار دهید و چند روز هیچ گونه پستی نشر ندهید . صفحه شما باید مدام در حال فعالیت باشد .

پست هایتان باید حتما  با هم موضوعیت و محوریت داشته باشد . ایجاد و نشر پست های غیر مرتبط  ممنوع .

جهت تکمیل دانسته خود خواندن مقاله برند سازی در اینستاگرام را از دست ندهید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

 

دیدگاه خود را بنویسید