در حال بارگیری...
تولید محتوا اینستاگرام
۲۰ تیر

تولید محتوا اینستاگرام | چگونگی بهینه سازی پست ها

تولید محتوا اینستاگرام امری ساده ولی خلاقانه است.

آیا به دنبال محتوای خلاقانه برای اینستاگرام خود هستید ؟

ایا به این فکر کرده اید که پست بلاگ های خود تبدیل به البوم های اینستاگرام کنید؟

در این مقاله به این پی می برید که چگونه بلاگ های خود تبدیل به البوم های اینستاگرامی  نمایید ؟

چرا باید بلاگ های خود را به صورت البوم های اینستاگرامی بهینه سازی فرماییم؟

تولید محتوا در اینستاگرام
تولید محتوا در اینستاگرام

انتشار پست های خود در اکثر شبکه های اجتماعی بسیار ساده میباشد و نیازی به خلاقیت زیاد در انها نیست. اما در اینستاگرام این موضوع فرق میکند، در اینستاگرام باید خلاقیت زیادی برای انتشار پست های خود به کار ببرید تا دیده شوند.

گاهی اوقات، اپلود پست های ساده و اگاه کردن مخاطبین از بلاگ خود میتوانئ تاثیر گذار باشد تا زمانی که بیوی شما متصل به بلاگ شما هست.

اما اگر واقعا می خواهید بلاگ خود را بالا ببرید و در چشم قرار دهید و ترافیک بالایی ایجاد کنید بهتر است که از خلاقیت خود برای پست های اینستاگرامی خود استفاد کنید برای مثال ادیت انها یا اضافه متن بر روی ویدیو ها و یا غیره و بهتر است بعد اتمام تغییر پست های خود انها به صور البوم یا به زبانی دیگر انها چندتایی در یک پست قرار دهید.

البوم (عکس های چندتایی) به شما این قابلیت را می دهد که متونی بیشتر، اشتراک گذاری اطلاعات موردنیاز بیشتر، ایجاد علایق و جذابیت بیشتر بیشتر نسبت به خود نیز پشرفت کنید بلاگ تخصصی خود ایجاد کنید و یا حتی درراه بهینه سازی سی تی ای خود نیز تلاش کنید.

و حالا 5 روش برای بهینه سازی محتوا ی بلاگ خود در البوم های اینستاگرامی

1.ایجاد البوم های اینستاگرامی مربوط به پست های بلاگ های خود

کلید بهینه سازی محتوای شما در اینستاگرام کیفیت تصاویر یا محتوایی است که انتشار میدهد.

بهتر است تصاویر یا محتوایی خاص و جذاب برای پست در بلا گ خود تولید کنید که مناسب اینستاگرام نیز باشد.

برای مثال : اناهافمن برای ایجاد جذابیت بیشتر، پست های بلاگی خود را با عکس هایی با نوشته و یا نقل قول ها و یا انتقاد های افراد مختلف انتشار می کرد.

تولید محتوا اینستاگرام خود را می توانید به آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس بسپارید!!

 2.البوم های عکس های خود را به صورت کنار هم قرار دهید تا داستانی را بازگویی کند.

اینستاگرام خلاقانه
اینستاگرام خلاقانه

 

تولید محتوا اینستاگرام را آسان بیاموزید!

سعی کنید البوم هایی تولید می کنید داستانی کامل را بیان کند و در ارتباط با پست های دیگر نیز باشد.

وقتی قصد این کار را دارید بهتر است که محتوای تولید شده را در البومی با تعداد پست های بین 10 تا 3 پست قرار دهید که با پست بلاگ های خود در ارتباط باشد.

قبل از انتشار پستی در کمپین، بلاگ یا اینستاگرام خود بهتر است انها را مرتب و ترتیب بندی کنید که هنگام انتشار انها از ترتیب انها مطمئن و هشیار باشید.و اگر هم به دنبال انتشار سی تی ای خود میتوانید ان را در پست های میانه یا پایانی البوم قرار دهید.

برای رسیدن به نتیجه هایی چشم گیر و مثبت بهتر است پست هایی را انتشار نمایید که مخاطبین شما با انها ارتباط برقرار می کنند و مطلوب ترقی می نمایند. ( تولید محتوا اینستاگرام )

پیشنهاد می کنیم کتاب الکترونیکی 10 روش بهبود کسب و کار ها در اینستاگرام را مطالعه کنید.

 

 

3.محتوای خود در را برای به دست اوردن تاثیر بیشتر پخش کنید

زمانی که شما پست های اینستاگرام خود را در پیج های مختلف پخش کنید افراد بیشتری میتوانند انها را نظاره گر باشند و با این کار شما شانس خود را برای معرفی کردن بلاگ خود به افرادی بیشتری نیز افزایش می دهید.

زمانی که قصد پستی را در باگ خود ارتقا دهید سعی کنید سی تی ای بلاگ خود را نیز شامل شوید تا افرادی پست های شما را چه در اینستاگرام  و یا چه در بلگ شخصی شما می بینند بتوانند مطلب کامل بلاگ را مشاهده فرمایند

(برای این کار بهتر است که لینک سی تی ای خود هم در کپشن ها و هم در البوم ها وارد کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله بسیار جذاب  برندسازی در اینستاگرام را مطالعه کنید.

تولید محتوا اینستاگرام
تولید محتوا اینستاگرام

 

4.از کپشنی جذاب استفاده کنید.

همانند عکس های شما، کپشنی که وارد می کنید نیز تاثیر بسیار زیادی برای جذابیت پست شما دارد. کپشن شما باید پیامد یا مطلبی را برای مخاطبینتان بیان کند. کپشن شما باید جذاب، چالش برانگیز، صمیمانه ، پر مخحتوا و از نظر ادبی قابل مطالعه باشد.

زمانی که قصد دارید از پست های البوم مانند استفاده کنید بهتر است که از کپشنی استفاده کنید که محتوای پست شما را بیان می کند. در این صورت مخاطبین شما جذب این میشوند که ورقه ها را عوض کنند و تمامی مطالب را مشاهده نمایند.

درا ینستا گرام تنها ابتدای کپشن شما قابل مشاهده است پس به نفع شما است اگر خط اول و دوم کپشن خود را جذاب تر از بقیه کپشن قرار دهید که مخاطبین شما علاقه مند به مطالعه بقیه کپشن نیز شوند.

داستان اینستاگرام
داستان اینستاگرام

5.کمپین خود را انالیز و بررسی نمایید.

 

هنگامی که تمامی نکات بالا را رعایت کردید زمان این رسیده است کمپین و یا بلاگ خود را باعکس ها و ویدیو های مورد نظر پر کنید. شما میتوانید به صورت برنامه ریزی و یا به صورا دستی انها را اپلود نمایید.

بعد از رعایت این نکات کمپین و بلاگ خود را بررسی نمایید و تعداد افراد اضافه شده را محاسبه نمایید.سپس پست هایی که استفاده از سی تی ای در البوم های اینستاگرامی اپلود کردید را نیز مقایسه و ببینید که کدامیک از این بیشترین نتیجه ی مثبت را برای کمپین شما داشته است.

پیشنهاد می کنیم مقاله بسیار جذاب زمان بندی پست های اینستاگرام و تلگرام را مطالعه کنید.

مشاوره

اگر از خلاقیت خود در پست هایی که در شبکه های اجتماعی مختلف انتشار می کنید میتوانید نتایج بسیار بهتر را دریافت کنید و مخاطبین خود را افزایش دهید. تولید محتوا  اینستاگرام با سایت متفاوت هست پس حرفه ای بیاموزید.

09304026180

09032728811

سید حسین موسوی

علاقه زیاد به حوزه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس رو راه اندازی کنم. تیم یاراپلاس همواره تلاش میکنه تا برای همه علاقه مندان این حوزه یک منبع آموزشی کامل رو جمع آوری کنه.

دیدگاه خود را بنویسید