در حال بارگیری...
چگونگی استفاده از اینستاگرام مارکتینگ به حرفه ای ترین روش ممکن
۰۹ مرداد

چگونگی استفاده از اینستاگرام مارکتینگ به حرفه ای ترین روش ممکن

چگونگی استفاده از اینستاگرام مارکتینگ به حرفه ای ترین روش ممکن

شبکه های اجتماعی همانند زبانی است که فقط شما، و خواهر و برادران شما درک خواهند کرد و متوجه خواهند شد و پدر و مادر به سختی و یا اصلا این زبان را درک نخواهند. تمامی افرادی که صاحب کسب و کاری هستند از شبکه های اجتماعی استفاده نموده اند تا بتوانند با این زبان با مخاطبین خود ارتباط برقرار نمایند و شرکت خود را به مقداری انسانی سازی نمایند و اینستاگرام مارکتینگ از این روش ها می باشد.

یک از شبکه های اجتماعی که بسیار استفاده می شود و بیشتر شرکت ها از آن برای اشتغال زایی استفاده می نمایند، اینستاگرام است.

افرادی که قصد استفاده از اینستاگرام را دارند باید این را به یاد داشته باشند که در اینستاگرام شایعه و مطالب دروغ و نا درست بسیار زیاد و باید همیشه از منبعی مئتبر برای کار های استفاده نمایند و اگر این موضوهع را رعایت ننمایند، مطمئن باشید که فاجعه برای خود ایجاد خواهید کرد پس حواس خود را کاملا جمع کنید که از شما کلاه برداری نشود.

هنگامی که به شرکت های بزرگ که حال کار هستند و فروش نه چندانی ندارند دقت می کنم یه دارای حسابی کاربری برای اینستاگرام مارکتینگ استفاده نمی کنند تا تعداد مشتریان خود را بیشتر و درصد فروش خود را افزایش دهند، واقعا آزار دهنده است که پتانسیلی به این خوبی را هدر می کنند و این فرصت را از دست دهند.

پس، امروز با چند نمونه از نکات مهم و کلیدی برای استفاده از اینستاگرام مارکتینگ و ساخت حساب کاربری بسیار مناسب و مورد استفاده در اینستاگرام اشنا خواهید شد به کسب و کار شما بسیار کمک خواهد کرد.

استفاده_از_داستان_های_اینستاگرام مارکتینگ
استفاده_از_داستان_های_اینستاگرام

۱٫از داستان های اینستاگرام برای استفاده نمایید

داستان های اینستاگرام یکی از بهترین راه هایی است که مخاطبین خود را به پست پرده ی کار های خود ببرید. یک نکته ی بسیار جالب درباره ی این قابلیت وجود دارد که نشان دادن پست پرده ها و مردی که همه ی پیج زیر سر اوست جذاب می سازد که باید از آن استفاده نمود.

در هنگامی که مصرف کننده ها اطمینان خود را از بازاریابی سنتی از دست می دهند و علاقه ای به تبلیغات ندارند، زمانیا ست که شما باید به فکر تولید محتوای تبلیغاتی بسیار جذاب باشید که حاوی پشت پرده ها باشد و اطمینان مخاطبین و بازدیدکنندگان شما را افزایش می دهد و انها نیز به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد. با نشان دادن پشت پرد های فیلم برداری تبلیغات و تمام خنده ها و شوخی های مختلف بین افراد موجود اطمینان مخاطبین شما بسیار افزایش خواهد.

افرادی که از پیج شما بازدید می کند بسیار به این علاقه مند که مدیر این پیج را ببینند پس سعی با گرفتن عکس های مختلف و گرفتن فیلم در مراسم مختلف

از خود، سعی کنید با بازدیدکنندگان خود ارتباط برقرار نمایید. هنگامی که استوری های خود را درست کردید و آن را کامل نمودید بهتر است برای ماندگاری این استوری آن را بیشتر و یا همیشگی نمایید باید آن را جزء (highlights) قرار دهید که افرادی که به تازگی پیج شما را بازدید می نمایند قادر به تماشای داستان ها باشند.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی اینستاگرام مارکتینگ مقاله ی استوری اینستاگرام را که مربوط به این نکته بود، رامطالعه فرمایید

برای خود استراتژی تعریف نمایید
برای خود استراتژی تعریف نمایید

۲٫برای خود استراتژی تعریف نمایید.

استفاده از شبکه های اجتماعی درست شبیه فرستادن پیام و یا اس ام اس می باشد. اگر روزانه برای فردی ۵ تا اس ام اس می فرستید و هیچ گونه جواب یا باز خوردی دریافت نمی کنید این به این معناست یک جایی از این کار شما اشتباه پیش می رود.

از سکو های انالیز کننده برای تمامی پست های شبکه های اجتماعی استفاده نمایید تا این سکو ها تمامی باز خورد ها، کلیک ها و مورد پسند شده های پیج شما را ثبت نماید و آن را تجزیه و تحلیل شده در اختیار شما قرار می دهد. ما بازاریاب هستیم و همانطور که خود نیز می دانید قادر به این هستیم که تمامی علایق و مورد نیاز های مخاطبین و مشتریان خود را بر انداز نماییم و این نرم افزار ها و یا سکو های ارزیابی این کار را بریای شما نه تنها ساده می سازد بلکه این کار را برای شما دقیق انجام می دهد تا بتوانید به دقت این معیار ها را بررسی نمایید.

پس پیشنهاد ما این است که بعد از بررسی این معیار ها و کسب اطلاعات درباره ی پست هایی که بیشترین برخورد را دارند، بهتر است با پست گذاری روزانه شروع کنید و در طول زمان این عادت را می توانید کمتر کنید؛ برای مثال، اول از روزانه شروع نمایید وسپس هفته ای ۴ بار و بعد هفته ای ۳ بار و بعد از جذب مخاطبین خود به اندازه ی کافی می توانید به مقداری که دوست دارید پست گذاری نمایید.

پست گذاری مداوم و برنامه
پست گذاری مداوم و برنامه

۳٫پست گذاری مدام و با برنامه

اینستاگرام همانند ۵ وعده ی غذایی می باشد که با چک کردن پست ها فرد سیر خواهد شد. و بازدید کردن از پیجی پر محتوا و جذاب بسیار وعده ای خوب خواهد بود؛ پس سعی کنید با استفاده از پست کردن روزانه و یا با برنامه ی مورد نظر، بازدیدکنندگان را مشتاق به تماشای پیج خود نمایید.

و این را بدانید که زیبایی سازی پیج خود زیاد زمان و زحمتی نمی گرد و شما به سادگی می توانید با استفاده از فیلتر های عکس اینستاگرام عکس های خود را زیبا کنید و اگر هم به دنبال خلاقیت هستید، می توانید با استفاده نرم افزار مختلف عکس های خود را خیلی خیلی بیشتر آن را زیبا نمایید و بعد آن را اپلود نمایید.

برای پست گذاری خود سعی کنید برنامه ای در نظر بگیرید و به آن عمل کنید؛ اگر مایل به این هستید که خودتان روزانه پست اپلود نمایید که پس خود این را کار انجام نمایید و اگر هم  که مایل به این نیستید میتوانید از نرم افزار های برنامه ریزی استفاده نمایید و با برنامه ریزی این نرم افزار روزانه برای شما پست اپلود می نمیاد.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی اینستاگرام مارکتینگ مقاله ی اینستاگرام و کسب و کار ها رامطالعه فرمایید

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید