در حال بارگیری...
روش های موثر در راستای بهینه سازی صفحه ی خود در روش موثر در راستای بهینه سازی صفحه ی خود در اینستاگرام مارکتینگ
۱۸ مهر

صفحه ی اینستاگرام خود را در راستای اشتغال زایی بیشتر بهینه سازی نمایید.

صفحه ی اینستاگرام خود را در راستای اشتغال زایی بیشتر بهینه سازی نمایید.Reviewed by محسن کفاش on Oct 10Rating: 5.09 روش موثر در راستای بهینه سازی صفحه ی خود در اینستاگرام

آخرین ویرایش ۱۸مهر۱۳۹۷

9 روش موثر در راستای بهینه سازی صفحه ی خود در اینستاگرام

اینستاگرام از بهترین شبکه های اجتماعی در دنیا می باشد که هر روز در حال رشد و تقویت خود می باشد و اینستاگرام مارکتینگ از بهترین روش های بازاریابی آنلاین امروزی می باشد.
میانگین بازدید کاربران معمولی اینستاگرام از تصاویر و یا محتویات دیگر دوستان و فامیل های خود در این شبکه ی اجتماعی، اینفلوئنسر ها و برند های مخحتلف می باشد.
اما شرکت های و صاحبان کسب و کار از این شبکه ی اجتماعی در راستای بازاریابی استفاده می نمایند به این دلیل که امکان اشتغال زایی در این شبکه ی اجتماعی ده ها برابر شبکه های اجتماعی دیگر همانند فیس بوک و یا توییتر می باشد و به همین دلیل به شما کمک می کند تا بتوانید بیشتر از قبل کسب و کار خود را در معرض دید قرار بگیرید.

اما برای اینکه بتوانید پتانسیل اینستاگرام مارکتینگ خود را فعال فرمایید باید سعی کنید از پروفایل بسیار جذاب استفاده نمایید تا بتوانید به سرعت توجه مخاطبین خود را به سمت صفحه ی خود جذب نمایید.

با در نظر گیری نکات ذکر شده بازاریاب های شبکه های اجتماعی می توانند به سادگی پروفایل صفحه ی خود را در اینستاگرام در راستای بازاریابی بهینه سازی نمایند.

۱.از حالت پیشرفته ی حساب های کاربری اینستاگرام (instagram business account) استفاده نمایید.

حساب کاربری
امروزه تقریبا ۲۵ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام از این قابلیت در راستای آنالیز بیشتر و ارتقای کسب و کار خود در این شبکه ی اجتماعی به بهترین نحو ممکن استفاده نمایید. خلاف حساب های کاربری عادی و شخصی، حساب های پیشرفته این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید محتویات مرتبط و هدفمند را به اشتراک بگذارید و بتوانید بیشتر از قبل در معرض دید قرار بگیرید و تعداد مخاطبین هدفمند خود را افزایش دهید. حساب های کاربری پیشرفته قابلیت مکان های مخصوص خود را در مکانی به غیر بیوی عادی به همراه دارند که می توانند از آن در راستای توصیفات بیشتر استفاده نمایند. با توجه به اینکه ۸۰ درصد از کاربران اینستاگرام یک حداقل یک برند را در این شبکه ی اجتماعی دنبال می نمایند، اینستاگرام این اجازه را به حساب های کاربری پیشرفته ی خود می دهند تا بتوانند از قابلیت های برقراری ارتباط مختلف همانند ایمیل نمودن، دایرکت های خود اینستاگرام، تماس تلفنی و یا حتی از طریق اس ام اس استفاده نمایند تا بیشتر از قبل قادر در معرض دید قرار بگیرند.

 

این قابلیت دسترسی و حمایت از مشتریان را بیشتر از قبل افزایش می دهد و شما نیز می توانید بیشتر از قبل یا مخاطبین خود در ارتباط باشید.

در ضمن شما می توانید با استفاده از حساب های کاربری پیشرفته می توانید محتویات خود را با استفاده از چند کلیک مختلف boost (تقویت) نمایید.

این امر به صورت خودکار این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید به سادگی بدون پرداخت هیچ هزینه ای محتویات خود را ارتقا دهید.

حساب های کاربری پیشرفته اینستاگرام به بازاریاب های شبکه های اجتماعی این اجازه را می دهد تا بتوانند انعطاف خود را در اینستاگرام افزایش دهید و فشار اینستاگرام مارکتینگ خود را تقویت نمایید و تاثیر این شبکه ی اجتماعی را بر کسب و کار خود را تقویت نمایید.

به احتمال زیاد این قابلیت از بهترین بروزرسانی های ممکن این شبکه ی اجتماعی در راستای اینستاگرام مارکتینگ می باشد که به شما بسیارکمک می نماید.

۲.از لینک های موثر در پروفایل اینستاگرام خود استفاده نمایید.

با توجه به اینکه اینستاگرام به بازاریاب های شبکه های اجتماعی این اجازه را می دهد تا بتوانند فقط یک لینک در بیو پروفایل خود در کل دنیا قرار دهند، سعی کنید با دقت کامل این لینک را به اشتراک بگذارید و این را بدانید که لینک در بیوی شما بسیار با اهمیت می باشد.

اما بازهم با توجه به این نکته، بسیاری از بازاریاب ها باز هم این اشتباه را می نمایند که از لینک وب سایت خود در بیوی پروفایل خود استفاده نمی نمایند.

اما اگر از لینک قابل دسترسی استفاده ننمایید هیچ وقت قادر به محاسبه ی افرادی که از صفحه ی شما بازدید می نمایند نخواهید بود.

شما می توانید با استفاده از لینک های محاسبه کننده همانند bit.ly استفاده نماید تا بتوانید تمامی اشتغالی که توسط این لینک ایجاد می شود را به سادگی بررسی و محاسبه و ماهانه یا هفتگی آن را مقایسه نمایید.

۳.از عکس های چندتایی در راستای کامل نمودن توصیفات خود استفاده نمایید.

عکس های چندتایی
افرادی که قصد دارند از تکنیک های اینستاگرام مارکتینگ در راستای تقویت کسب و کار خود استفاده نمایند باید پروفایل خود بیانه گر محتوای خود نمایید. از بهترین روش های ممکن در این رابطه این می باشد که از آلبوم عکس ها و یا عکس های چند تایی استفاده نمایید تا بتوانید منظور خود را بهتر و کامل تر برسانید. شرکت Rolls-Royce نیز از تکنیک استفاده می نماید و این به این دلیل است که این شرکت قادر به این نمی باشد که تمای محتوای خود را به صورت کامل در یک پست و ی تصویر جای دهد و منظور خود را یک پست بیان نمایند. و بهترین منفعت این قابلیت در راستای اینستاگرام مارکتینگ این می باشد که شما می توانید مخاطبین خود را کنجکاو نمایید تا پست های دیگر این آلبوم را بینند و بازدید شما افزایش یابد.

 

و حتی می توانید مخاطبین خود را وادار نمایید تا پروفایل شما را برای کسب اطلاعات بیشتر بررسی نمایند و یا حتی پیج شما را دنبال نمایند.

برای مثال، شرکت Rolls-Royce چند نمونه عکس را در صورت آلبوم به اشتراک گذاشت که فقط سپر جلویی مدل جدید این ماشین را نشانه گر بود.

شما می توانید با استفاده از تکنیک اینستاگرام مارکتینگ مخاطبین را کنجکاو نمایید تا پیج شما را بیشتر از قبل بررسی نمایند.

۴.از نرم افزار های آنالیتیکس اینستاگرام استفاده نماید.

ا

نرم افزار های آنالیتیکس اینستاگرام
گر شما نیز مایل به کنترل و مدیریت بیشتر بر استراتژی های اینستاگرام مارکتینگ خود هستید سعی کنید حتما از نرم افزار های آنالیتیکس استفاده نمایید تا بتوانید تمامی تلاش های خود را آنالیز نمایید.

با وجود اینکه که خود اینستاگرام نیز برنامه های آنالیز کننده ای به همراه خود دارد و برای مثال تعداد بازدید پیج شما و یا افزایش لایک های را به شما توضیح می دهد اما این برنامه های به صورت کامل همه چیز را برای شما بیان نمی نمایند پس سعی کنید از نرم افزار های آنالیز کننده در راستای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اشتغال زایی خود استفاده نمایید.

منفعت نرم افزار های آنالیتیکس در اینستاگرام.
شما می توانید از این نرم افزار ها در راستای بررسی اشتغال ایجاد شده توسط لینک بیو، بررسی فعالیت مخاطبین خود، آنالیز نمودن بهترین زمان مورد نظر در راستای پست گذاری در اینستاگرام و بررسی استراتژی اینستاگرام مارکتینگ شما می باشد که بسیار به شما کمک خواهد کرد.

سعی کنید از این نرم افزار های آنالیتکس در راستای بهینه سازی پروفایل خود استفاده نمایید تا بتوانید اینستاگرام مارکتینگ خود را تقویت نمایید کیفیت پیج خود را افزایش نمایید.

۵.سعی بر کیفیت مخاطبین خود به جای کمیت انها تمرکز نمایید.

بسیاری از اینستاگرام مارکترها در این اندشه هستند که تعداد بالایی از مخاطبین اینستاگرام بسیار با اهمیت می باشد و به شما بیشتر از هر چیزی کمک می نماید اما این اشتباه می باشد.

البته این را در نظر داشته باشید که بعضی از شرکت ها با استفاده از همین تکنیک اعتبار خود را در اینستاگرام افزایش داده اند.

اما اگر به شرکت ها و برند های معروف و بزرگ در اینستاگرام توجه داشته باشید به این نتیجه خواهید رسید که کیفیت و اشتغال مخاطبین شما ارزش بیشتری نسبت به تعداد مخاطبین شما خواهند داشت.

پس با توجه به این نکته سعی کنید بیشتر از تعداد مخاطبین و افزایش بازدید کنندگان بی مصرف خود، سعی مخاطبین هدفمند خود را بیابید و با این افراد اشتغال زایی نمایید تا بتوانید محصولات خود را بیشتر از قبل به فروش برسانید.

در اینستاگرام مارکتینگ این اهمیت ندارد تعداد مخاطبین شما زیاد باشد اما این اهمیت دارد که آیا مخاطبین شما اشتغال زایی یا فعالیت می نمایند یا خیر.

پس سعی همیشه با مخاطبین در اشتغال باشید و مخاطبین این افراد را وادار به فعالیت در پیج خود نمایید زیرا ارزش فعالیت بسیار بیشتر از تعداد مخاطبین می باشد.

۶.سعی کنید تاریخ پست گذاری خود را مشخص و معین نمایید.

تاریخ پست گذاری
خلاف بر شبکه های اجتماعی که محتویات شما را در پست پروفایل شما مخفی می شود و شما قادر به دیدن پروفایل پست گذار نیستید، در اینستاگرام شما می توانید به سادگی با کلیک بر عکس پروفایل هر گونه حساب کاربری را بررسی نمایید. سعی کنید با انتشار تعدا بالایی از پست های با کیفیت بیشتر در معرض دید قرار بگیرید و از پروفایل شما بازدید بیشتری شود. اما خیلی از افراد به هیچ وجه به اینکه در چه زمانی پست های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، اما این امر بسیار اهمیت دارد و شما باید سعی کنید در زمانی پست خود را به اشتراک بگذارید که مخاطبین شما فعالیت بیشتری داشته باشند. سعی کنید به این نکته از اینستاگرام مارکتینگ در فعالیت خود در این شبکه ی اجتماعی بسیار توجه نمایید.

 

۷.اعلان های اینستاگرام خود را فعال نمایید.

سعی کنید با فعال نمودن اعلان های اینستاگرام با مخاطبین خود بیشتر از قبل در ارتباط باشید و بیشتر از قبل با استفاده از این افراد اشتغال زایی نمایید.

با نشان دادن اینکه همیشه شما برایم مخاطبین خود فعال هستید و این افراد را مداما حمایت می نمایید و از نظرات و پیشنهاد های این افراد استقبال نمایید، می توانید اشتغال زایی خود را در این شبکه ی اجتماعی افزایش دهید.

فعال نمودن اعلان ها به شما کمک می کند تا بتوانید در لحظه به مخاطبین خود پاسخ دهید که این معنا را به مخاطبین شما می رساند که شما فعال هستید و به مخاطبین خود اهمیت می دهید.

هنگامی که شما فعالیت خود را پیج خود نشان می دهید می توانید اینستاگرام مارکتینگ را تقویت نمایید و مخاطبین خود را بیشتر از قبل مشتاق به فعالیت و اشتغال زایی در پیج خود نمایید.

۸.سعی کنید عکس پروفایل خود را متناسب با کمپین و رویداد فعلی خود بروزرسانی نمایید.

اکثریت افرادی که از تکنیک های اینستاگرام مارکتینگ استفاده می نمایند و از طریق این شبکه ی اجتماعی بازاریابی خود را انجام می دهند، به عکس پروفایل خود هیچ اهمیتی نمی دهند به آن توجهی ندارند اما تغییر و بروزرسانی ای بخش در بروز بودن و مرتبط با کسب و کار خود بسیار موثر و مطلوب می باشد.

برای اینکه بتوانید بیشترین درصد از جذابیت را در مخاطبین خود ایجاد نمایید سعی کنید حتما از عکس های گرافیکی و جذاب در رابطه با رویداد و یا کمپین خود استفاده نمایید تا بتوانید بیشترین مخاطبین را به سمت خود جذب نمایید.

اگر هم به دنبال این هستید که جذابیت پروفایل خود را بیشتر از قبل افزایش دهید سعی کنید از کاراکتر و یا لوگوی خود را ایجاد نمایید و از آن در عکس پروفایل خود استفاده نمایید تا بتوانید مخاطبین بیشتری را جذب نمایید.

عکس های پروفایل از قویترین ابزار اینستاگرام مارکتینگ می باشد که به شما در راستای جذب مشتری بسیار موثر می باشد.

۹.از ایموجی ها برای سرگرمی و جذابیت بیشتر استفاده نمایید.

اینستاگرام مارکتینگ باید سرگرم کننده و جذاب باشد به این دلیل که کاربران این شبکه ی اجتماعی از این ابزار اجتماعی در راستای سرگرم شدن و خندیدن استفاده می نمایند.

یکی ا جذاب ترین و جالب ترین روش های ممکن در این راستای این می باشد که شما از ایموجی ها (شکلک ها) در بیو و کپشن های خود استفاده نمایید.

علاوه بر آن شما می توانید با استفاده از چند نمونه از این ایموجی ها منظور خود را بهتر بیان نمایید و مخاطبین خود را بیشتر از قبل وادار به خواندن کپشن و بیوی خود نمایید.

همچنین شما می توانید با استفاده از ایموجی ها متون خود را در اینستاگرام بهینه سازی نمایید.

ایموجی ها از بهترین و کاربردی ترین ابزار اینستاگرام مارکتینگ می باشد که در جذب مشتری و ایجاد ذهنیت بسیار موثر می باشد.

شما می توانید از این ایموجی ها در محتوای تصویری خود برای دیده شدن سریعتر نیز استفاده نمایید که به تکنیک های شما در اینستاگرام مارکتینگ بسیار کمک خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر در راستای اینستاگرام مارکتینگ مقاله ی بیوی اینستاگرام را مطالعه نمایید.

برای بررسی آرشیو اینستاگرام مارکتینگ ما بر دکمه ی سبز رنگ کلیک نمایید.

 

مقالات اخیر در رابطه با اینستاگرام مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید