در حال بارگیری...
6 نکته ی مهم برای تسلط داشتن بر اینستاگرام مارکتینگ را حتما مطالعه فرمایید
۰۷ مرداد

۶ نکته ی مهم برای تسلط داشتن بر اینستاگرام مارکتینگ را حتما مطالعه فرمایید

۶ نکته ی مهم برای تسلط داشتن بر روی اینستاگرام مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام مارکتینگ روزانه به روز رسانی می شود و کسب درآمد از انها بسیار روانتر می شود.

بعضی از اوقات بروز بودن با شبکه های اجتماعی بسیار سخت می باشد، گاهی اوقات  حتی غیر ممکن به نظر می رسد؛اما اگر هر چه زودتر بازاریابی دیجیتالی خود را شروع کنید، فرصت بهتری برای افزایش محبوبیت خود ایجاد کرده اید.

در فوق این مسئله، اینکه آرایش مخاطبین شما ماهانه و یا روزانه در حال تغییر و تغییر می باشد.

برای به روز بودن در اینستاگرام مارکتینگ، باید مد ها و مورد علاقه های مردم را به خوبی بسنجید مورد نظر قرار دهید.

و حالا ۶ نکته مهم برای اینستاگرام مارکتینگ که به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

اینستاگرام مارکتینگ
شرکت کردن و کسب اطلاعات از رویدادها

۱٫شرکت کردن و کسب اطلاعات از رویداد ها

یکی از راه های موثر برای پخش کردن نام برند خود و در معرض دید قرار دادن آن، این است که چه مد ها و رویداد هایی را می توانید به شرکت و یا کسب و کار مرنبط نمایید تا آن را در معرض دید مشتریان هدفمند خود قرار دهید.

برای این امر باید به فستیوال ها و رویداد های بزرگ و در معرض خود توجه کنید و با استفاده از بررسی آنها هدف خود را برای جذب مشتریان مشخص نمایید.

بعد از یافت رویداد مکورد نظر خود که مرتبط به برند شما می باشد، میتوانید با استفاده از هشتگ ها و یا هر نوشته ی مخصوص دیگری پست و یا پیج خود را در معرض دید قرار دهید. با این امر شما تعداد مشریان خود را به سادگی افزایش خواهید داد. این تکنیک اینستاگرام مارکتینگ به شما خیلی کمک خواهد کرد.

اینستاگرام مارکتینگ
روند و مدهای محلی

۲٫روند ها و مدهای محلی

در سال های گذشته بازاریاب های خبره دنیا به منفعت بازاریابی محلی در اینستاگرام مارکتینگ و تشویق افراد اطراف برای جذب مشتری پی بردند.

برای مثال اگر فستیوال بزرگی در شهر شما وجود دارد بهتر است که کرایه ی قرفه ای کوچک و انتشار آن در شبکه های اجتماعی خود، وجود خود را میان مرم اعلام نمایید تا انها نیز احساس بهتری نسبت به شما پیدا نمایند، و یا اگر خواننده ای معروف و پر طرف دار در حال وارد شدن به شهر برای برقراری کنسرتی می باشد، اگر دارای رستوران هستید بهتر اسم یکی از ساندویچ های خود ارتباط به این خواننده دهید و این عمل را بین مردم تبلیغ کنید تا انها مشتاق به خوردن ساندویچ نمایید.

تصاویری با محتوای قوی و کیفیت بالا
تصاویری با محتوای قوی و کیفیت بالا

۳٫تصاویری با محتوایی قوی و کیفیت بالا

 اگر چه عکسایی بزرگ و زیبا، از روند های امروزی نمی باشد اما این را به خاطر داشته باشید بعضی از مد ها هیچ وقت قدیمی نخواهند شد و این عکس ها نیز از این دسته مد ها می باشند که به حیاتی شدن کمپین به مقدار بسیار زیادی کمک خواهد کرد.

به طور کلی، پیج های شبکه های اجتماعی که دارای عکس هایی با کیفیت های بالاتر هستند، خیلی بیشتر از پیج هایی که عکسایی کم محتوا و یا ضعیف معرض دید قرار می گیرند.

با عکسا شما نه تنها قادر به بیان متون مورد نظر خود جذابیتی بیشتر هستید بلکه این امر، توجه افرادی که اینستاگرام در حال چک کردن پست های دیگران هستند، جلب می نماید و بازدید پیج شما را افزایش می دهد.

گیف ها و ایموجی ها
گیف ها و ایموجی ها

۴٫گیف ها و ایموجی ها (مرتبط به برند و توصیفات خود)

این ابزار های جذاب راه و روشی مناسب برای بیان توصیفات خود در بهترین روش می باشند و همینطور نیز باعث جلب توجه مشتریان و مخاطبین شما قرار خواهند.

استفاده از گیف ها و ایموجی ها روشی بسیار مناسب برای بیانمنظور خود و به مقصد رساندن مخاطب شما می باشد.

برای خلاقیت بیشتر برای برند خود، ایموجی اختصاصی خود را انتخاب کنید و از آن در تمام پست های خود استفاده نمایید.

علل اجتماعی
علل اجتماعی

۵٫علل اجتماعی

برخی از شرکت ها با استفاده از علل های اجتماعی، و ایجاد چالش های مختلف، اشتغال زایی پیج خود را افزایش می نمایند و این امر یکی از بهترین تکنیک ها اینستاگرام مارکتینگ است.

 برای مثال با عکس گرفتن از چالش هایی که برای ورزشکار های خود، لید های پیج خود را بسیار تقویت نموده است؛ این کمپین مردم را مشتاق به خرید از محصولات با نمایان ورزشکاران خود می نماید.

محتوایی شاد و بیانگر خوشبختی
محتوایی شاد و بیانگر خوشبختی

۶٫محتوایی شاد و بیانگر خوشبختی تولید نمایید

در این زمانه که مردم با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کنند بهتر است شما با استفاده از محتوایی شاد، مثبت و مطلوب آنها را از خوشحال نمایید و توجه آنها را نسبت به پست های خود که حال و هوای انها را تغییر می دهد جلت نمایید.

با این امر شما پست هایی متفاوت نسبت به افراد دیگر خواهید داشت که این مسئله بسیار مهم است؛ هنگامی که همه ی افرادی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و مدام در حال بیان مشکلات مختلف هستند شما می توانید برای آنها آرامش مناسبی فراهم نمایید که این کار باعث می شود مخاطبین شما، پیج شما را، پیجی مطلوب و مثبت طلقی نمایند

برای اطلاعات بیشتر درباره اینستاگرام مارکتینگ مقاله ی ۵ نمونه از تغییرات اینستاگرامی که بازاریاب ها باید بدانند  را مطالعه فرمایید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید