در حال بارگیری...
کمپین دیجیتال مارکتینگ
۰۷ مهر

راه های چگونه رسیدن به یک کمپین موفق و بروز اینستاگرام

چگونه یک کمپین اینستاگرام موفق داشته باشیم؟

دلایل بسیاری وجود دارد که چرا شما یک بازاریابی اینستاگرام اندازی می کنید. شاید شما در حال تلاش برای بالا بردن آگاهی از علت خوبی باشید . شاید شما در حال تلاش برای ارتقاء یک سرویس یا محصول هستید. به هر دلیلی  اینستاگرام می تواند یک پلت فرم عالی و پرطرفدار باشد. ایسنتارگرام با تأکید بر تصاویر، اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای کمک به شما برای ایجاد یک پیام است، ارائه آن، و سپس اجازه پیروان خود را در سراسر جهان به اشتراک بگذارید. با این حال، کمپین ایسنتاگرام موثرتر از تصاویر زیبا است. پس بیایید نگاهی به برخی از موفق ترین کمپین ها در اینستاگرام  بیاندازیم و ببینیم آنها درست کار می کنند!

برای افزایش کسب و کار خود و اطلاعات بیشتر مقاله نکته های مهم برای اشتغال زایی با استفاده از تکنیک های اینستاگرام مارکتینگ را مطالعه کنید.

بسیاری از اینستاگرام مارکترها در این اندشه هستند که تعداد بالایی از مخاطبین اینستاگرام بسیار با اهمیت می باشد و به شما بیشتر از هر چیزی کمک می نماید اما این اشتباه می باشد. البته این را در نظر داشته باشید که بعضی از شرکت ها با استفاده از همین تکنیک اعتبار خود را در اینستاگرام افزایش داده اند.

یک هدف ساده را برنامه ریزی کنید

درست مثل استراتژی رسانه های اجتماعی شما،بهترین کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی نیاز به یک برنامه دارند. این طرح، بدون توجه به خلاقیت و استعداد، همیشه با هدف ساده، مستقیم و قابل سنجش سود خواهد برد. به عنوان مثال، هدف بازاریابی جورج سانز را می توان در یک جمله خلاصه کرد: “من می خواهم استعداد من را به عنوان یک عکاس به نمایش بگذارم و مردم را از خدمات من آگاه سازم“.

نتیجه؟

به دنبال بزرگتر از زندگی است. و همه بدون فیلتر یا فتوشاپ! جورج با ایمن بودن با هزاران دنبال کننده و یک روند آشفته محبوب، جورج با سبک خود به هدف خود رسید.

کمپین بازاریابی اینستاگرام
کمپین بازاریابی اینستاگرام

عکس بگیرید که صحبت کنید

یک عکس می تواند بیش از ۱۰۰۰ کلمه بگوید. هنگام انتخاب عکس برای این کمپین، تمرکز بر انتخاب عکس هایی که با احساسات ما صحبت می کنند.

یک کمپاین که به طور موثری به آن رسید، AirBnB بود. این عکس های برجسته و در عین حال ساده از چهره های کنار هم قرار گرفته – همراه با هشتگ #weaccept – یک پیام قدرتمند با کلمات بسیار کم ارسال کرد. بنابراین، پست به راحتی قابل اشتراک، بلافاصله قابل تشخیص است، و ایجاد یک لبه دلسوز برای شرکت. تصاویر زیبا از محصولات خوب هستند. اما اگر می خواهید یک کمپین به درخشش برسد، عکس های خود را باید یک داستان بگویید، یا احساسات واضح را در یک تصویر خیره کننده محصور کنید. با ماهیت اسکرول سریع اینستاگرام، یک نگاه باید همه کارهایی باشد که برای متوقف کردن، مانند، و به اشتراک گذاری یک نفر انجام می شود.

تمرکز بر احساسات، اعتبار با واقعیت

عکس هایی را که قلب دارند صحبت کنید، ویرایش کنید و آپلود کنید. با این حال، هیچ دلیلی وجود ندارد که از قلاب عاطفی برای افزایش آگاهی و یا آموزش دادن پیروان خود استفاده نکنید.

یک حساب کاربری برای بازاریابی اینستاگرام که این قابلیت را به دست می آورد، جغرافیای ملی است. این عکس ها با عکس های خیره کننده حیات وحش، فرهنگ ها، محیط ها و بیشتر، به اندازه کافی جذب توجه تماشاگر می شوند. مرغ، هنگامی که رشته های قلب شده اند، اطلاعات زیادی در بخش نظرات در مورد عکس، یا یک واقعیت در مورد حیوانات و یا حتی یک پیام در مورد تغییرات اقلیمی وجود دارد. بنابراین دفعه بعد که شما یک کمپین نمایش مشخصات عمومی را راه اندازی می کنید، سعی کنید آن عکس خیره کننده را با حیرت انگیز بودن واقعیت تایید کنید. این باعث می شود شما به نظر می رسد اعتبار بیشتری، و همچنین آموزش پیروان اختصاص داده شده خود را!

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

این شاید قوی ترین و منحصر به فرد ترین زاویه برای هر کمپین بازاریابی اینستاگرام باشد. محتوای تولید شده توسط کاربران به این معنی است که پیروان شما درگیر شدن در مبارزات بازاریابی می شوند و اساسا تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهند. معروف ترین نمونه از این نوع تبلیغات از استارباکس می آید. با چالش #فنجان قرمز خود و چالش کریسمس #جام حذفی  خود – استارباکس درب هنری را به پیروان خود افتتاح شد. هزاران نفر به اینستاگرام با شارپ و فنجان قهوه خود، طرح های فوق العاده ای را در فضاهای خالی و تبلیغ مارک استارباکس به نمایش گذاشتند. اگر چه کم کردن سرعت کار کم است، کمپین های بازاریابی ایجاد شده توسط کاربر می تواند به شدت موفقیت آمیز باشد. این باعث می شود که پیروان به وفاداری خود به حساب ارجحیت کنند و به آنها از طریق مشخصات خودشان چیزی زیبا ارائه دهند. در بسیاری از موارد، این یک پیروزی برای کمپین بازاریابی و مشتری است!

بازاریابی اینستاگرام
بازاریابی اینستاگرام

با حسابهای دیگر کار کنید

بازاریابی اینستاگرام ، مانند هر رسانه اجتماعی، هنگامی که با دیگران ارتباط برقرار می کنید، بسیار با ارزش است. و همینطور درست است که در مورد بازاریابی اینستاگرام خود فکر کنید. بیشتر حساب های شما می توانید درگیر شوید، هر چه گسترش پهنای باند خود را برای تبلیغ کمپین خود افزایش دهید.

برای مثال، اسوس، از سفیران نام تجاری برای کمک به تبلیغ محصولات زیبایی خود استفاده می کند. اینها بیش از مدل هایی است که لباس های آنها را پوشانده اند – با عکس های جادویی، عکس های سفر جاده ای و تصاویر خانوادگی، این سفیرها همانند اینستاگرام بعدی هستند. این نام تجاری را لمس شخصی می کند و همچنین به رسمیت شناختن لباس به صورت طبیعی و واقع گرایانه کمک می کند.

با این حال، اگر شما یک نام تجاری بزرگ نیستید و یا در بودجه دقیق هستید، ترس ندارید. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما با پیروی از گلیزر، که حساب های کوچکتری را انجام می دهید، به حداقل برسانید. با چنین تعداد زیادی از افراد مختلف تبلیغ یک محصول، این باعث توهم یک روند می شود – یک روند که پیروان جدید می خواهند پیوستن به آن!

اینستاگرام مارگتینگ
کمپین اینستاگرام

 اگر می خواهید کسب و کار خود را دیجیتالی کنید و در شبکه های مجازی و بازاریابی اینستاگرام شناخته شوید به آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس مراجعه کنید.

 

این مقاله هم جالبه!
گوریلا مارکتینگ یا بازاریابی چریکی چیست؟

 

0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید