اینستاگرام مارکتینگ
۲۲ مرداد

چگونگی ساخت یکی اساس و پایه ی قوی از فالوور های خود در اینستاگرام

چگونگی ساخت یکی اساس و پایه ی قوی از فالوور های خود در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ)

همانطور که همه ی آگاه هستیم، اینستاگرام یک شبکه و سکوی اجتماعی است شما قادر به این هستید که تصاویر و ویدیو های خود را به صورت عمومی و شخصی تنها برای مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. (یا به منظور اشتراک گذاری برای دوستان و مخاطبین خود و یا جهت اینستاگرام مارکتینگ)

 اما آیا این تنها کاری است که شما می توانید در اینستاگرام انجام دهید ؟ البته که نه

اینستاگرام خیلی بیشتر از یک شبکه ی اجتماعی برای بارگذاری تعدادی عکس و یا ویدیو می باشد.

هنگامی که خیلی از کاربران اینستاگرام، از اینستاگرام مارکتینگ آگاه شدند، تکانی بسیار شدید به خود دادند و سعی در این نموده اند که در اینستاگرام خود را به بهترین نحو تقویت نمایند.

اینستاگرام مارکتینگ اثبات کرده است که شما می توانید با استفاده از آن اینستاگرام اشتغال زیی نماید و با اشتغال زایی نمایید می توانید محصولات خود را به فروش برسانند.

Shane martincik یک مثال مناسب از یک کاربر ساده اینستاگرام است که با استفاده از تکنیک های اینستاگرام مارکتینگ تنوانست از این شبکه ی اجتماعی برای بازاریابی و کسب در آمد استفاده نماید.

اما ساخت یک پایه ی قوی از فالوور های خود چه مقدار زمان می برد ؟

جواب این سوال به تعهد شما نسبت به برند خود در بازاریابی شما بستگی دارد.

و حالا سه نکته ی مهم برای بازاریابی در اینستاگرام که تمامی بازاریاب ها برای شروع کار خود باید بدانند :

ساخت پروفایل جذاب
ساخت پروفایل جذاب

۱٫ساخت پروفایل جذاب

در اینستاگرام شما می توانید به مخاطبین هر چیزی که در نظر بگیرید را بگویید، چه کسی هستید و چه کاری را انجام می دهید.

و یا اگر هم مایل هستید که مخاطبین خود را آگاه نمایید که در وب سایت خود در حال انجام چه کاری هستید و یا چه کسب و کاری را برای خود شروع کرده اید می توانید لینک خود را در صفحه ی کاربری خود به اشتراک بگذارید.

برای اینکه بتوانید مخاطبین خود را جذب به وب سایت خود نمایید باید از توصیفی کوتاه درباره ی وب سایت خود بدهید و سعی کنید با این توصیفات مخاطبین خود وادار به بازدید از وب سایت خود نمایید.

از این اطمینان به خاطر بیاورید که پروفایل شما به قدری جذاب است که بازدید کنندگان را به سمت خود جذب می نماید و این افراد را وادار می کند که تا پست های شما را بازدید کنند و سپس سعی کنید با محتوایی جذاب توجه آنها را نسبت به پست خود جلب نمایید.

اولین قدم اینستاگرام مارکتینگ این می باشد که شما باید مردم را به سمت پروفایل های خود جذب نمایید تا این افراد صفحه ی شما را بازدید نمایید.

از تصاویر و ویدیو ها برای اشتغال زایی نمایید.
از تصاویر و ویدیو ها برای اشتغال زایی نمایید.

۲٫از تصاویر و ویدیو ها برای اشتغال زایی نمایید.

استفاده ترکیبی از ویدیو ها و تصاویر این اجازه را به شما می دهد تا داستان و سرگذشت خود را بهتر توضیح دهید و مردم را بهتر با کسب و کار خود آشنایی نمایید.

سعی کنید از تصاویر و محتوا هایی با کیفیت بسیار بالا استفاده نمایید تا بتوانید بیشترین درصد از مخاطبین را به سمت خود جذب نمایید و بازدید کنندگان را وادار نمایید تا شما را دنبال نمایند و پست های شما را روزانه بازدید نمایند.

تحقیقات نشان داده است که تصاویر و ویدیو ها بسیار بیشتر از محتوا های دیگر بازدید می شوند و علاقه ی بیشتری نسبت به این گونه از محتویات دارند.

سعی کنید از برش عکس ها استفاده ننمایید و تصاویری را تولید نمایید که به شکل مربع می باشند.

برش عکس ها در اینستاگرام کیفیت آنها را کاهش می دهد و جذابیت آن را بسیار کاهش می دهد.

افرادی که صفحه ی شما را بازدید می نمایند به دنبال محتوالیی با کیفیت هستند نه که تصاویری با کیفیت پایین که آنها را از خود رانده نماید.

یکی از مهم ترین رکن های اینستاگرام مارکتینگ، محتوایی با کیفیت می باشد که بتوانید با استفاده از آن برای کسب و کار خود اشتغال زایی نمایید و محصولات خود را به این افراد بفروشید.

از هشتگ های مرتبط استفاده نمایید
از هشتگ های مرتبط استفاده نمایید

۳٫از هشتگ های مرتبط استفاده نمایید.

اگر دقت کرده باشید در پست های صفحات معروف مختلف از هشتگ هایی برای توصیف کردن محتویات خود به کار می برند.

برای مثال، صفحات مربوط به وسایل ورزشی نایک همیشه از #nike در تمامی پست های خود استفاده می نماید و یا صفحات مختلف مربوط به مد و تیپ و لباس معمولا از هشتگ های #fashion استفاده می نمایند که به معنای “مد” می باشد.

اما این را به یاد داشته باشید که باید از هشتگ هایی استفاده نمایید که جذاب می باشد و توجه مردم را به خود جلب می نماید.

هنگامی که کاربران  مختلف، هشتگ شما را سرچ می کنند پست های شما در این سرچ نمایان خواهد شد و مردم پست شما را بازدید می نمایند.

به همین دلیل است نیز سعی کنید از هشتگ هایی جالب و در عین مرتبط به محتوای خو استفاده نمایید تا بتوانید پست های خود را به بهترین روش ممکن در معرض دید قرار دهید.

مردم روزانه بیشتر از صد ها بار برای کسب اطلاعات و یا حتی سرگرمی های خود هشتگ ها را سرچ می نماید، پس سعی کنید شما نیز بخشی از این سرچ ها باشید.

برای تاثیر بیشتر در اینستاگرام مارکتینگ می توانید هشتگ اختصاصی خود را ایجاد نمایید و از آن در تمامی پست های خود استفاده نمایید تا بتوانید بیشترین استفاده را از این ابزار داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی اشتغال زایی و اینشتاگرام مارکتینگ مقاله ی ۸ نکته ی بازاریابی اینستاگرام را مطالعه نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

0/5 ( 0 نظر )
۱ دیدگاه
ربات افزایش فالوور
دی ۱۵, ۱۳۹۷

ممنون مطلبتون خیلی بدرد بخور بود

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید