در حال بارگیری...
اینستاگرام مارکتینگ در سال ۲۰۱۹
۲۷ دی

۴ مورد از ترند های اینستاگرام مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

آیا شما نیز از اینستاگرام مارکتینگ در راستای تقویت کسب و کار خود استفاده می نمایید؟

آیا کسب و کاری را استارت نموده اید و به دنبال تقویت کسب و کار خود از طریق اینستاگرام مارکتینگ هستید؟

شاید هم به دنبال این هستید که در سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را در راستای اینستاگرام مارکتینگ افزایش دهید؟

پس حواس خود را جمع نمایید و این را مقاله را از دست ندهید.

همانطور که خبر دار هستید جمعیت اینستاگرام دائما در حال رشد است و روز به روز تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی افزایش می یابد و این شبکه‌ی اجتماعی از مورد پسند ترین شبکه‌های موجود در راستای بازاریابی قرار داده است.

برای مثال در ژوئن سال ۲۰۱۷ کاربران این شبکه‌ی اجتماعی به ۷۰۰ میلیون رسید و اما در ژوئن سال ۲۰۱۸ تعداد کاربران فعال‌ اینستاگرام به یک میلیارد نفر تبدیل شد که رشدی مطلوب و تعجب بر انگیزی دارد!

سال ۲۰۱۸ سال درخشانی برای اینستاگرام بود که در این سال اعمالی انجام شد که ذهنیت و ظاهر خود را برای مخاطبین و برند های موجود در این شبکه ی اجتماعی بهبود ساخت و علاقه ی بیشتری در وجود کاربران ایجاد نمود.

با توجه به ابزار جدیدی که اینستاگرام سالانه به روز رسانی می نماید در سال ۲۰۱۹ نیز باید انتظار ابزار جدید در راستای اینستاگرام مارکتینگ را داشته باشیم.

۱.تگ های فروش محصولات در پست ها و یا استوری ها

خوشبختانه اینستاگرام برای بازاریاب ها شبکه ای بسیار مناسب در راستای تبلیغات و بازاریابی و تقویت کسب و کار می باشد پس اصلا فرصت خود  را برای استفاده از اینستاگرام مارکتینگ در راستای تقویت برند خود از دست ندهید. 

۸۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند و یا کسب و کار را دنبال می کنند و ۷۲ درصد آنها از محصولاتی که در اینستاگرام مشاهده می نمایند خریداری می نمایند. این آمار نشان می دهد که شک و تردیدی در تاثیر اینستاگرام مارکتینگ برای کسب و کار شما وجود ندارد و می تواند کسب و کار شما زیر و رو نماید.
۱.shop tag
۱.shop tag

بعد از این آپدیت اینستاگرام بدون شک هر کسب و کار و یا فروشنده می بایست صفحه ای در اینستاگرام داشته باشد.

این قابلیت در پس از فعال سازی در سال ۲۰۱۷ در آمریکا، به سرعت در کشور های دیگر نیز قابل استفاده قرار گرفت و شما نیز می توانید به سادگی از ابزار برای کسب و کار خود استفاد نمایید.

این قابلیت این اجازه را به شما محصولی را با قیمت و عکس در پست های خود استفاده نمایید و با کلیک کردن بر روی تگ اینستاگرام شما را به صفحه ی محصول هدایت می کند و شما می توانید این محصول را در اینستاگرام به فروش برسانید. پس از سال ۲۰۱۸ تگ های فروشی در ویدیو ها و استوری ها نیز مورد استفاده هستند.

کلید Shop در اینستاگرام
همراه با این قابلیت کلید دیگری در صفحه ی اینستاگرامی کسب و کار ها ایجاد شده است به نام Shop که زمانی که شما بر روی آن کلیک می نمایید. اینستاگرام شما را مستقیما وارد مجموعه ای از محصولات که قابل فروش هستند می نمایند و این جالب است که بدانید اینستاگرام این را به صوری انجام می دهد که شما از این نرم افزار خارج نشوید و برای دسترسی بیشتر به این گونه پست ها شما می توانید در موتور سرچ اینستاگرامی خود بر دسته بندی Shopping کلیک کنید و تمامی پست های قابل فروش را بررسی نمایید.
shop tab
Shop Tab

اگر شما نیز به دنبال فروش هر چه بیشتر محصولات خود هستید بهتر است از این تگ ها حتما استفاده نمایید.

۲.تقویت IGTV و ویدیو های عمودی بلند مدت

اگر تابحال نشنیده اید یا فراموش نموده اید قابلیت IGTV در سال ‍‍‍‍قبل به وجود آمد. شما نیز می توانید با استفاده از این قابلیت ویدیویی هایی را همانند استوری ها به صورت عمودی به اشتراک بگذارید اما فرق بین IGTV و استوری، این می باشد که IGTV هیچ گونه محدودیت زمانی را در بر ندارد.

IGTV
IGTV
IGTV suggestions
IGTV suggestions

همانند ابزار های دیگر اینستاگرام در سال های قبل، انتظار می رود که اینستاگرام وزن اشتغال زایی و تولید محتوای خود را به IGTV واگذار نماید.

اما امروزه ویدیو های IGTV از پیشنهادات اینستاگرام برای تماشا و اشتغال می باشد و روزانه تقریبا ۴۰۰ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام زمان خود را در IGTV می گذرانند و شما نیز می توانید از IGTV از اینستاگرام مارکتینگ ۲۰۱۹ خود استفاده نمایید.

۳.اعتبار بیشتر و ربات کمتر

آیا شما نیز از این خسته شده اید که اکانت های مختلفی پست های شما را مداما لایک می کنند و یا برای شما کامنت های تبلیغاتی می گذارند؟ خب، اینستاگرام نیز از این مسئله ناراضی می باشد.

اینستاگرام پارسال تغییرات زیادی در راستای اینستاگرام ایجاد نموده است که یکی از آنها این مبارزه و حذف ربات های اینستاگرامی می باشد.

ربات های اینستاگرامی
این ربات ها به شما پیشنهاد لایک های بیشتر، فالوور های بیشتر، کامنت های بیشتر و یا هر گونه فعالیت دیگری می دهند که اینستاگرام امسال برای امنیت بیشتر به مبارزه با این ربات ها پرداخته است.

این ابزار، نرم افزار های حزب سومی را حذف می نماید و لایک ها، کامنت ها، فالوو ها و فعالیت های مشکوک دیگر را بلاک می شوند.

سعی کنید از ربات ها در راستای اینستاگرام مارکتینگ و یا تقویت کسب و کار خود با سرعت بیشتر استفاده ننمایید چرا که این امر از نظر اینستاگرام مورد پسند نمی باشد.

۴.محتوای زنده (Live)

کاربران اینستاگرام به دنبال اعتبار هر چه بیشتر برند های موجود در شبکه های اجتماعی هستند و یکی از بهترین روش های موجود در این راستا، استفاده از استوری ها و محتویات زنده می باشد اما تولید این گونه محتوا بسیار سخت و چالش بر انگیز می باشد.

ویدیوهای زنده در شبکه‌هایی همانند یوتیوب، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام مدتی است که به وجود آمده است و توجه کاربران را سمت خود جذب نموده است.

با توجه به اینکه استوری ها بیشترین درصد اشتغال زایی را در دست دارند و مورد پسند ترین نوع از محتویات می باشد، ویدیوهای زنده نیز اعتبار خود را از دست نداده اند.

با توجه به تعداد زیاد استوری هایی که روزانه به اشتراک گذاشته می شوند تنها راه موجود برای خاص و متفاوت بودن ایجاد محتوای زنده می باشد. انتظار می رود کسب و کار های آنلاین نیز از این قابلیت بیشتر در سال ۲۰۱۹ استفاده نمایند.

اما تعداد تولید محتویات زنده رشد مطلوبی را نداشته؛ علت این امر نیز وجود استوری ها و سادگی تولید و انتشار آنها می باشد.

اما اگر قادر به تولید محتوای زنده هستید سعی بیشتر از قبل تولید این نمونه از محتوا را در ذهن داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ی اهمیت ایموجی یاراپلاس را مطالعه نمایید.

 

این مقاله هم جالبه!
4 قدم که شما را به اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی شما می رساند

پست های اخیر یاراپلاسی

اینفلوئنسر چیست؟

اینفلوئنسر یعنی چی ؟| آشنایی با معنا و مفهوم اینفلوئنسر

اینفلوئنسر یعنی چی ؟ شما به طور روزانه چه مقدار از شبکه‌های اجتماعی استفاده می کنید و وقت خود را صرف آن می کنید؟ چه اندازه به محتواهایی که در این زمینه تبلیغ و ارائه می شوند اعتماد دارید؟ پاسخ تمام این سؤالات به درک کامل از اینفلوئنسر و آشنایی با نحوه عملکرد آنها بستگی […]

۰ comments

چه زمانی برای پست گذاشتن در اینستاگرام مناسب است؟

اگر از بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام آگاهی داشته باشید به راحتی می توانید به نقطه‌ی شیرین تعامل برسید. تعامل یعنی اینکه، الگوریتم اینستاگرام عکسهای ما را به بینندگان نشان دهد. دیده شدن توسط افراد مختلف دقیقا همان چیزی است که ما به عنوان اینستاگرام مارکتر (instagram marketer) می خواهیم و می توانیم از […]

۰ comments
۵۰ استراتژی اینستاگرام که موفقیت در کسب و کار شما را تضمین می کند

۵۰ استراتژی اینستاگرام که موفقیت در کسب و کار شما را تضمین می کند

آیا تا به حال دقت کرده اید که وجه مشترک معروف ترین برند های تجاری چیست؟ تمام این برند ها در اینستاگرام صفحاتی دارند، گرچه فعالیت آنها با یکدیگر متفاوت است. اما برند هایی از جمله : Marketo, MC Donald و Jack paul موفق به جذب بیش از ۱۰ میلیون فالوور در اینستاگرام شده اند. […]

۰ comments
چگونه از لایو چت اینستاگرام در کسب و کار استفاده کنیم؟

چگونه از لایو چت اینستاگرام در کسب و کار استفاده کنیم؟

لایو چت اینستاگرام یکی از روش های نوین برای کسب و کار است که در آن می توانید با مشتریان و کاربران خود به طور زنده ارتباط برقرار کرده و رابطه تعاملی تنگاتنگی را با آنها برقرار سازید. لایو چت در اینستاگرام به نسبت دیگر ویدئوهای غیر زنده با تعداد بیشتری از کاربران ارتباط برقرار […]

این مقاله هم جالبه!
کسب و کار آنلاین |کسب و کار اینترنتی | یاراپلاس
۰ comments
شادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowbanشادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowbanشادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowbanشادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowbanشادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowban

وبسایت Shadowban tester اینستاگرام کار نمی کند!

احتمالا شما که این مقاله را برای مطالعه انتخاب کرده اید، گرفتار شادوبن اینستاگرام شده اید. مواجه شدن با صحنه‌ ای که دیگر در اکسپلورر اینستاگرام اتفاق نمی افتد و از لایک و بازدیدهای زیاد گذشته خبری نیست، برای هر فردی بسیار سخت و غیر قابل تحمل است. البته در نظر داشته باشید که اصطلاح shadowban […]

۰ comments
0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید