در حال بارگیری...
5 نمونه از تغییرات اینستاگرامی که بازاریاب ها باید بدانند (اینستاگرام مارکتینگ)
۲۴ آبان

۵ نمونه از تغییرات اینستاگرامی که بازاریاب ها باید بدانند

۵ نمونه از تغییرات اینستاگرامی که بازاریاب ها باید بدانندReviewed by محسن کفاش on Nov 15Rating: 5.0۵ نمونه از تغییرات اینستاگرامی که بازاریاب ها باید بدانند

۵ نمونه از تغییرات اینستاگرامی که بازاریاب ها باید بدانند 

آیا اگاه به تمامی تغییرات اخیر اینستاگرام هستید و آیا آن را برای اینستاگرام مارکتینگ خود بروز رسانی کرده اید؟

آیا مایل به این هستید که بدانید که چه تغییراتی در اینستاگرام ایجاد شده است؟

برای افزودن لوگوی برندی کاملا جدید، اپدیت محصولات، ابزار های ویدیویی، و الگوریتم های اخباری خود را بروزرسانی های کنار گذاشته است.

در این مقاله، به چند نمونه از تغییرات اخیر اینستاگرام که مورد نیاز بازاریاب ها قرار می گیرد پی خواهی برد.

طول زمانی
طول زمانی

۱.افزایش طول زمانی تمامی ویدیو ها در اینستاگرام

آیا اماده اید که ویدیو هایی بازمان بیشر در اینستاگرام اپلود (بارگذاری) نمایید ؟

این نکته ای مهم برای اینستاگرام مارکتینگ بسیار مهم می باشد.

تغییرات زمانی اینستاگرام
به احتمال زیاد از تغییرات زمانی اینستاگرام با خبر هستید؛ زمان این ویدیو ها در محدودیت زمانی ۱۵ تا ۶۰ ثانیه قرار گرفته است. تمامی کاربر های این نرم افزار با آخرین اپدیت، از این قابلیت با خبر و قادر به این کار هستند.

شما می توانید مستقیما با استفاده از اینستاگرام ویدیو های خود را فیلم گیری نمایید؛ و یا از گالری و کتابخانه ویدیویی خود برای این امر استفاده کنید.

در این ورژن از اینستاگرام، می توانید فیلتر های مختلف برای پست های خود استفاده نمایید و انها را زیبایی سازی نمایید، صدای ویدیو را قطع و وصل نمایید و حتی برای پست های عکس مناسب برای کاور پست های خود ایجاد نمایید.

با این تغییرات، می توانی ویدیو هایی با محتوای بیشتر به انتشار بگذارید و مطالب بیشتری را در ویدیو های خود جای دهید. به خصوص اگر شما جزء افرادی هستید ویدیو های تبلیغاتی تولید می نمایید و نیاز به این دارید که ویدیویی با زمانی بیشتری را آپلود می نمایید.

تماشا
تماشا

۲.نمایش تعداد تماشاهای (ویوها) ویدیو ی شما و کسب اگاهی درباره ی تماشاگران

با این بروز رسانی، شما می توانید تمامی افرادی که ویدیو های شما را تماشا کردند را به سادگی با نگاه کردن به بخش بالایی کامنت ویدیویی خود، می توانید تعداد افرادی ویدیو ی شما را تماشا نمودند را ببینید.

زمانی که بر روی شماره ای که میبینید کلیک کنید، می توانید افرادی که ویدیو شما را را تماشا کردند،  تعداد لایک ها و افرادی که شما فالو می کنید و ویدیو شما را تماشا کردند ببینید.

این قابلیت شما را قادر به این می نمایید که ببنید چه مقدار اشتغال در این پست ایجاد نمودید. پس اگر دیدید که تعداد زیادی این ویدیو را تماشا کرده اند ولی تعداد زیادی ان را لایک نکرده اید متوجه خواهید شد که به اندازه ای که شاید و باید این ویدیو مورد پسند قرار نگرفته است و پستی جذاب نبوده است.

سعی کنید برای تقویت اینستاگرام مارکتینگ خود این موضوع را حتما به یاد داشته باشید.

cta
cta

۳.هنگامی که بر روی عکس تبلیغاتی کلیک می کنید، فورا قابلیت نیاز به عمل (CTA) نمایان خواهد کرد.

هنگامی که کسی بر روی پست تبلیغاتی شما کلیک می کند قابلیت CTA (قابلیت نیاز به عمل فوری) که به پست خود اضافه کرده اید نمایان خواهد شد. شما می توانید به مخاطبین خود اجازه ی ورود به وب سایت و نرم افزار خود را ممکن سازید البته مربوط به لینکی که وارد نمودید.

و اما به خاطر داشته باشید که این قضیه درباره ی ویدیو ها متفاوت است و با کلیک بر روی ویدیو ها شما تنها قابلیت صدا را روشن و خاموش خواهید کرد و با دو بار کلیک کردن ویدیو ی مورد نظر خود را لایک خواهید کرد و این قابلیت فقط برای عکس ها صدق می کند و با دوبار کلیک انها عکس مورد نظر لایک خواهید کرد.

پروفایل
پروفایل

۴.با کلیک کردن بر روی پروفایل از پست های تبلیغاتی، قابلیت نیاز به عمل دارد.

اگر شما پست های تبلیغاتی را متصل به پروفایل خود نمایید، و در بخش پروفایل خود قابلیت (CTA) را بیافزایید، این قابلیت بعد از کلیک مخاطب شما بر روی پروفایل شما ظاهر خواهد شد و آنها نیز می توانند انتخاب کنند که بر روی آن کلیک کنند و این کار را انجام ندهند.

هنگامی که در حال انتخاب قابلیت نیاز به عمل خود هستید متنی مناسب را برای آن در بالا و یا پایین لینک خود در نظر بگیرید و بنویسید. با این امر شما باید سعی کنید که لینک (CTA) کمپین خود را بهتر و جذاب تر بیان و نمایان نمایید.

این نکته را تمامی پست های تبلیغاتی خود به یاد داشته باشید.

الگوریتم
الگوریتم

۵.نمایان کردن خوراک (feed) وب سایت با الگوریتم منظم

هنگامی که مردم بر تغییر لوگو ها و تغییر رنگ ها آنها تمرکز می کنند، بزرگترین و مهم ترین امر اینستاگرام که الگوریتم آن می باشد فراموش می شود.  اگر خوب به حساب کاربری اینستاگرام خود توجه کنید متوجه این خواهید شد که پست های شما در نظم درست و مطلوبی قرار ندارند و باید باید مرتب شوند. و اگر نزدیک تر دقت نمایید میبینید که لایک ها و کامنت های شما در نظم مناسبی قرار ندارند برای مثال پست شما ۱۰ لایک دارد و هیچ کامنتی در ان وجود ندارد پس به مشتاق کردن و اشتغال زایی برای ایجاد کامنت و لایک ها ی بیشتر باشید تا قادر به رعایت الگوریتم اینستاگرام باشید.

اینستاگرام مارکتینگ یکی از بهترین راه های دیجیتال مارکتینگ به حساب می آید.

پس برای اطلاعات بیشتر درباره ی اینستاگرام مارکتینگ مقاله ی ۵ نکته ی مهم برای فروش محصولات خود در اینستاگرام مطالعه فرمایید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

پست های اخیر ما

اینستا گرام مارکتینگ

موارد مورد نیاز که حتما باید در ایموجی مارکتینگ خود در نظر بگیرید.

موارد مورد نیاز که حتما باید در ایموجی مارکتینگ خود در نظر بگیرید.Reviewed by محسن کفاش on Nov 15Rating: 5.0موارد مورد نیاز که حتما باید در ایموجی مارکتینگ خود در نظر بگیرید.آخرین ویرایش ۱۸مهر۱۳۹۷ این روزها ایموجی مارکتینگ تبدیل به یک عنصر رایج در روند تعاملی و ارتباطی ما شده اند. پژوهش های صورت گرفته […]

۰ comments
5 نکته ی مهم برای فروش محصولات خود در اینستاگرام

۵ نکته ی مهم برای فروش محصولات خود در اینستاگرام

۵ نکته ی مهم برای فروش محصولات خود در اینستاگرامReviewed by محسن کفاش on Nov 15Rating: 5.0۵ نکته ی مهم برای فروش محصولات خود در اینستاگرام ایا برایتان سوال شده است که چطور می توانید در اینستاگرام محصولات خود را به فروش برسانید ؟ ایا نکاتی برای شروع نیاز دارید ؟ برای جلب بیشترین توجه […]

۰ comments
5 نمونه از تغییرات اینستاگرامی که بازاریاب ها باید بدانند (اینستاگرام مارکتینگ)

۵ نمونه از تغییرات اینستاگرامی که بازاریاب ها باید بدانند

۵ نمونه از تغییرات اینستاگرامی که بازاریاب ها باید بدانندReviewed by محسن کفاش on Nov 15Rating: 5.0۵ نمونه از تغییرات اینستاگرامی که بازاریاب ها باید بدانند آیا اگاه به تمامی تغییرات اخیر اینستاگرام هستید و آیا آن را برای اینستاگرام مارکتینگ خود بروز رسانی کرده اید؟ آیا مایل به این هستید که بدانید که چه تغییراتی […]

۰ comments
پاپ آپ اینستاگرام

افزایش ممبر اختیاری پاپ آپ

افزایش ممبر اختیاری پاپ آپReviewed by فرزانه افرنگ on Oct 11Rating: 5.0آخرین ویرایش ۱۹مهر۱۳۹۷ یاراپلاس مجری و مشاور تبلیغات در فضای مجازی افزایش ممبر اختیاری پاپ آپ افزایش ممبر اختیاری پاپ آپ چیست؟ افزایش ممبر کانال های تلگرامی از طریق ممبر پاپ آپ یکی از بهترین راه ها برای جذب ممبر در کانال تلگرامی شما […]

۰ comments
اینفلوئنسر از بهترین روش های ممکن در راستای بازاریابی می باشد.

اینفلوئنسر مارکتینگ ذهنیت مخاطبین شما را تغییر خواهد داد.

اینفلوئنسر مارکتینگ ذهنیت مخاطبین شما را تغییر خواهد داد.Reviewed by محسن کفاش on Oct 10Rating: 5.0۸ نکته ی مهم که قبل از همکاری با اینفلوئنسر ها باید در نظر داشته باشید.آخرین ویرایش۱۸مهر۱۳۹۷ ۸ نکته ی مهم که قبل از همکاری با اینفلوئنسر ها باید در نظر داشته باشید. اینفلوئنسر از بروز ترین مد و ترند […]

۰ comments

دیدگاه خود را بنویسید