در حال بارگیری...
5 نکته ی مهم برای فروش محصولات خود در اینستاگرام
۲۸ تیر

۵ نکته ی مهم برای فروش محصولات خود در اینستاگرام

۵ نکته ی مهم برای فروش محصولات خود در اینستا گرام

ایا برایتان سوال شده است که چطور می توانید در اینستاگرام محصولات خود را به فروش برسانید ؟

ایا نکاتی برای شروع نیاز دارید ؟

برای جلب بیشترین توجه مشتریان، عکس ها، ویدیو و متون شما با ید خاص و جذاب باشد وراه خرید برای انها نیز می بایست بسیار اسان و اسوده باشد.

در این مقاله، به ۵ روش موثر برا ی فروش محصولات خود در اینستاگرام پی خواهی برد.

ظاهر خاص
ظاهر خاص

۱٫ظاهری خاص، و برندی برای خود ایجاد نمایید.

قبل از اینکه پست خود را انتشار نمایید، به حالت و موقعیتی که مایل هستید ان را انتشار نمایید بسیار توجه نمایید. قرار گذاری مناسب محصول خود در پست خود کلید فورش محصول و ایجاد اشتغال می باشد. ابزار زیبایی سازی خود را قبل انتشار پست انتخاب نمایید.

بعد از اتمام تنظیم پست خود، از فیلتر های زیبایی سازی مختلف در اینستاگرام

قبل از انتشار پست خود استفاده نمایید تا بتوانید عکس های خود را بسیار واضح تر و زیبا تر از قبل بسازید و سپس ان را به انتشار بگذارید.

اما به خاطر داشته باشید که باید حقیقت را درباره ی محصول خود افشاء نماید پس اگر در هر صورتی به این اطمینان داشتید که پست شما حتی به این فیلتر های زیبایی سازی نیازی ندارد ان را به اسودگی به انتشار بگذارید.

محصولات
محصولات

۲٫برای محصولات خود توصیفحی اضافه در نظر بگیرید.

همانطور که مهم است که چطور باید واضح و ساده درباره ی محصولات خود توضیح دهید و با مخاطبین خود صادق باشید، این نیز مهم است که با توضیحات خود بتوانید جذابیت کافی برای مشتریان خود ایجاد کنید تا انها را وادار به ماندن در پست شما برای چند ثانیه و حتی چند دقیقه بیشتر نمایید.

یکی از راه های مناسب برای این کار، استفاده از ایموجی ها میباشد که جلوه ایی بسیار خاص و جذاب به پست شما می دهد.

برای مثال پیج Birchbox   از ایموجی ها برای ایجاد جذابیت بیشتر و جلب توجه برای توضیحات خو استفاده می کند تا نه تنها مشتریان را جذب به خوندن توضیحات کند بلمه منظور خود را بهتر بیان کند.

هشتک
هشتک

۳٫محصولات خود را با استفاده از هشتگ های مختلف بیشتر در معرض دید قرار دهید.

هشتگ ها خیلی به شما کمک می کنند تا بتوانید محصولات خود را به راحتی در معرض دید قرار دهید. شما می توانید با استفاده از قابلیت سرچ اینستاگرام به دنبال بهترین هشتگ های خود برای استفاده در پست هایتان بگردید و از انها در پست های خود برای در معرض دید قرار گرفتن استفاده نماید.

این را به خاطر داشته باشید که اگر امکان استفاده از هشتگ خاص و برند شده ی خود را دارید، از ان استفاده نمایید و ان را به شهرت برسانید؛ سعی کنید روزانه هشتگ خود را سرچ نمایید تا ببینید چه کسانی در حال حاظر در حال استفاده از ان هستند؛ بهتر است برای جلب توجه بیشتر، تصاویر و ویدیو هایی که طرفداران شما در اینستاگرام با استفاده از هشتگ شما به انتشار می گذارند را در پیج خود به اشتراک بگذارید تا بتوانید محبوبیت بیشتر برای محصولات خود استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله ی راه و روش ایجاد تبلیغات در بخش استوری های اینستاگرام (داستان ها) مطالعه نمایید

خرید
خرید

۴٫خرید را برای مشتریان خود اسان نمایید

و حالا زمان این رسیده است که مخاطبین و فالوور های خود را تبدیل به مشتریان خود نمایید. از نرم افزار هایی مانند Have2Have.It  استفاده نمایید تا بتوانید لینک های فروش محصولات خود را پست های خود اضافه نمایید تا مشتریان شما بتوانند به مستقیما به لینک فروش وب نوشته ی شما دسترسی نمایند. با این امر شما خرید از وب نوشته ی خود را ساده می سازید که این باعث جذب مشتریان دیگر برای این قابلیت ساده سازی می شود و تعداد فروش شما افزایش خواهد یافت.

سعی کنید لینک وب نوشته ی محصولات خود را در بیو نیز استفاده نمایید تا مخاطبین شما هنگامی که وارد پیج شما می شوند فوری این لینک را مشاهده نمایند و اگر علاقه مند بودند بر روی ان کلیک کنند.

اینفلوئنسر
اینفلوئنسر

۵٫استفاده از ایفلوئنسر های اینستاگرام

(ایفلوئنسرها افرادی هستند که فالوور ها و مخاطبین زیادی اینستاگرام دارند و قادر به ایجاد تبلیغات برای شما هستند.)

برای ارتقا ی پیج خود میتوانید با استفاده از ایفلوئنسر های مختلف مشتریان و یا مخاطبین مورد نظر وهدفمند خود را بسیار سریع تر بیابید. با این امر شما مشتریان نیازمند به پیج خود را بسیار اسان تر می یابید و قادر به این هستید که سرعت فروش محصولغات خود را بسیار افزایش دهید.

برقراری ارتباط را برای ایفلوئنسر های خود ساده سازی فرمایید. نسبت به معیار هایی مانند فالوور های ایفلوئنسرها، نوع پیج  ایفلوئنسر ها، مدیرت انها بر فالوور ها و پیج انها و… باید ایفلوئنسرهای خو را انتخاب نمایید.

سعی کنید بهتر قرارا گذاری محصولات خود را در پیج اینستاگرام ایفلوئنسر های خود در نظر بگیرید و با انها این موضوع را در میان بگذارید.

(ایفلوئنسر مارکتینگ امروزه یکی از موثر ترین راه ها و روش های استفاده از اینستاگرام برای محصولات شما می باشد)

    برای کسب اطلاعات از اینفلوئنسر ها پیشنهاد میکنیم مقاله ی ۵ نمومه از منافع همکاری با اینفلوئنسر های شبکه های اجتماعی مطالعه فرمایید.

 

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

 

دیدگاه خود را بنویسید