در حال بارگیری...
لینکدین مارکتینگ
۰۱ آذر

از ابتدا تا انتهای لینکدین مارکتینگ را بیاموزید

از ابتدا تا انتهای لینکدین مارکتینگ را بیاموزیدReviewed by محسن کفاش on Nov 22Rating: 5.0از ابتدا تا انتهای لینکدین مارکتینگ را بیاموزید

لینکدین/Linkdin

لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی بازار محور می باشد که در سال ۲۰۰۳ شروع به کار نمود و می توانید از این نرم افزار در راستای بازاریابی استفاده نمایید که به آن لینکدین مارکتینگ گفته می شود.
این نرم افزار بیش از ۳۰۰ میلیون نفر کاربر را در خود جای داده است. این نرم افزار در بیش از ۲۰ زبان مختلف جهان قابل استفاده می باشد.
در این نرم افزار شما قادر به ساخت حساب کاربری شخصی و برقراری ارتباط با افرادی که مورد علاقه هایی شبیه به شما دارند هستید.
در حال حاضر این سکو ی اجتماعی یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی و فرصتی بسیار مناسب برای بازاریابی و اشتغال زایی می باشد.
افرادی که به دنبال فرصتی برای به دست آوردن کار و شغل هستند، می توانند با استفاده از لینکدین مارکتینگ و با برقراری ارتباط با افرادی که دارای کسب و کاری هستند برای خود شغل را دست و پا نمایید.
در لینکدین شما قادر به این هستید که صفحاتی را دنبال نمایید، اعلان هایی را دریافت نمایید، مورد پسند قرار دهید و نظر خود را ذکر نمایید و افراد مورد نیاز خود را به لینکدین دعوت نمایید که لینکدین مارکتینگ شما را تقویت نمایید.
بهترین قابلیت لینکدین این می باشد که شما قادر به بررسی حساب کاربر های افرادی هستید که صفحه ی شما را بررسی می نمایند.
لینکدین مارکتینگ از شبکه های اجتماعی می باشد که اختصاصا در رابطه با بازاریابی و کسبو کار به کار می رود.

تاریخ لینکدین 

تاریخ شروع کار لینکدین
لینکدین اولین بار توسط رید هافمن در سال ۲۰۰۲ ابداء شد و در سال ۲۰۰۳ شروع به کار کرد. در ابتدای کار، لینکدین پیشرفت خوبی نداشت اما در انتهای سال ۲۰۰۳ شروع به پیشرفت چشم گیری کرد.
.در سال ۲۰۰۴، این نرم افزار قابلیت های جدید خود، مانند ارسال آدرس وب سایت برای دعوت افراد جدید و معرفی گروه ها را اضافه نمود.
این وب سایت ۱ میلیون نفر کاربر به خود جذب نمود.
.شغل ها و قابلیت توصیفات در سال در سال ۲۰۰۵ معرفی شد. 
تعداد کاربران این وب سایت به ۴ میلیون نفر رسید.
.در سال ۲۰۰۶، لینکدین حساب های کاربری عمومی را معرفی نمود.
.در سال ۲۰۰۷، رید هافمن کناره گیری نمود و دن نای جایگزین شد.
تعداد کاربران لینکدین به ۱۷ میلیون نفر رسید.
.در سال ۲۰۰۸، لینکدین با باز کردن دفتر کاری خود در لندن و طراحی وب سایت اسپانیایی و فرانسوی، خود را جهانی کرد.
.در سال ۲۰۰۹، کاربران این وب سایت به بیشتر از ۵۰ میلیون نفر رسید. 
جف وینر به عنوان مدیر به گروه لینکدین پیوست.
.در سال ۲۰۱۰، تعداد کاربران این وب سایت به  ۹۰ میلیون نفر رسید و بیشتر از ۱۰۰۰ نفر کارمند در سراسر جهان و ۱۰ شرکت کاری در کشور های مختلف را در خود جای داد.
.در سال ۲۰۱۱، لینکدین به یک شرکت عمومی در امریکا شد و با اوباما ملاقات داشت.
در این سال تعداد کاربران به ۱۳۵ میلیون نفر رسید.
.در سال ۲۰۱۲، لینکدین به فکر ساده وب سابت خود و دسترسی بسیار آسان تر به آن رسانید.
.تعداد کاربران لینکدین در سال ۲۰۱۳ به بیشتر ۲۲۵ میلیون نفر رسید.
.درسال ۲۰۱۴ تعداد کاربران این وب سایت به بیشتر از ۳۱۵ میلیون نفر با تعداد ۵۰۰۰ کارمند در ۲۷ شهر رسید. این وب سایت همه روزه در حا پیشرفت است و قابلیت های جدیدی را به خود اضافه می کند.

لینکدین مارکتینگ 

 لینکدین یک سکوی اجتماعی بسیار حرفه ای می باشد و دارای تمامی ابزار های مورد نیاز برای بازاریابی.
در این شبکه ی اجتماعی شما با افرادی در ارتباط هستید که به منظور بازاریابی در این شبکه های اجتماعی می باشد.
برای لینکدین مارکتینگ، شما نیاز به انجام این اعمال دارید:
.صفحه ای برای کسب و کار خود ایجاد نمایید و تمامی اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید.
.افراد مختلف را به لینکدین دعوت نمایید و صفحه ی خود را به این افراد پیشنهاد نمایید.
.گروهی را برای کسب و کار خود ایجاد نمایید و ترافیک قابل توجهی را هدایت نمایید.
.به مخاطبین با استفاده از تبلیغات هدفمند دست بیابید.
.لینکدین ابزاری بسیار قوی در شبکه های اجتماعی می باشد. شما نیاز دارید سیاستمداران و شرکت های کاری دنبال نمایید.
با مخاطبین خود در ارتباط باشید
شما می توانید به سادگی با مخاطبین خود در ارتباط باشید و مشتریان جدیدی برای خود ایجاد نمایید.شما نیاز دارید که:
.لینک های خود را صفحات جذاب بیشتر نمایید. با استفاده از این دسته لینک ها شما قادر به ایجاد علاقه در مخاطبین خود ایجاد نمایید.
.افراد بیشتری را به این وب سایت دعوت نمایید. ارتباطات درجه ی دو در مخاطبین خود ایجاد نمایید. مداما به آنها پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید. مداما در فعالیت باشید.
.حساب حرفه ای خود را ایجاد نمایید. با این کار شما در مخاطبین خود اطمینان ایجاد می نمایید.
.فعال بمانید. خوب است که شما مخاطبین و طرفداران خود را مطلغ از کاری که انجام می دهید قرار دهید.

کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد نمایید

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در لینکدین باید ابتدا در وب سایت https://www.linkedin.com/ads ثبت نام نمایید و شروع یک کمپین تبلیغاتی در رابطه با ر بسیار اهمیت دارد، برای این امر شما نیز باید امور ذکر شده را رعایت نمایید:
.گزینه ی new campaign و start new  را انتخاب نمایید.
.برای کمپین خود نامی انتخاب نمایید.
.زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
.نوع رسانه ای خود را انتخاب نمایید. (صوتی، ویدیو، عکس و…) 
.درباره ی تبلیغات خود متنی بنویسید. از ۲۵ کلمه برای مقدمه و ۷۵ کلمه برای بدنه استفاده نمایید.
.از قابلیت “نیاز به عمل” استفاده نمایید (call to action) مورد نیاز خود استفاده نمایید.(در لینکدین مارکتینگ اهمیت دارد)
.مکانی که در آن مایل به تبلیغات هدفمند هستید را انتخاب نمایید. 
.نوع پرداخت محصولات و خدمات خود را انتخاب نمایید.
.بودجه های روزانه ی خود را بررسی نمایید. درآمد روزانه ای را برای خود در نظر بگیرید و روزانه بررسی کنیدکه آیا به مقداری که در نظر خود داشتید رسیده اید.
کسب و کار خود را توسط لینکدین تقویت نمایید
لینکدین بیشتر از ۳۰۰ میلیون نفر کاربر دارد. این شبکه ی اجتماعی، سکویی مناسب برای لینکدین مارکتینگ شما می باشد.
لینکدین قابلیت های مختلفی را در خود جای داده است که بازاریابی شما کمک خواهد کرد. و تعدادی از آن ها ذکر شده است:
.استعداد های جدید را بیابید.
.ارزش و اعتبار خود را در میان مخاطبین خود افزایش دهید.
.شما می توانید با استفاده از مخاطبین خود، کسب و کار خود را حمایت نمایید.
.اگر از لینکدین برای بازاریابی استفاده می نمایید، قادر به هدایت درصد بالایی از ترافیک می باشید.
.سعی با تقویت محصولات و خدمات خود، محصولات و خدمات خود را بسیار بهتر در معرض دید قرار دهید.
لینکدین مارکتینگ در رابطه با کسب و کار های B2B می باشد که به معنای از کسب و کاری به کسب و کار دیگر می باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

 

پست های اخیر یاراپلاس

اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی

اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی

اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعیReviewed by محسن کفاش on Nov 29Rating: 5.0اهمیت زیاد ایموجی مارکتینگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها و کسب و کار های موجود با افکار اینکه آیا  باید از ایموجی در بازاریابی خود استفاده کنند یا نه. اما در سال […]

۰ comments
از ابتدا تا به امروز گوگل پلاس را بدانید

از ابتدا تا به امروز گوگل پلاس را بدانید

از ابتدا تا به امروز گوگل پلاس را بدانیدReviewed by محسن کفاش on Nov 22Rating: 5.0از ابتدا تا به امروز گوگل پلاس را بدانید گوگل پلاس شبکه ی اجتماعی طراحی شد توسط گوگل با تعداد بسیار زیادی از کاربر می باشد. علاوه بر اینکه گوگل شبکه ای اجتماعی برای برقراری ارتباط بهتر آسان می باشد، […]

۰ comments
لینکدین مارکتینگ

از ابتدا تا انتهای لینکدین مارکتینگ را بیاموزید

از ابتدا تا انتهای لینکدین مارکتینگ را بیاموزیدReviewed by محسن کفاش on Nov 22Rating: 5.0از ابتدا تا انتهای لینکدین مارکتینگ را بیاموزید لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی بازار محور می باشد که در سال ۲۰۰۳ شروع به کار نمود و می توانید از این نرم افزار در راستای بازاریابی استفاده نمایید که به آن […]

۰ comments
از ابتدا تا به امروز فیس بوک مارکتینگ

از ابتدا تا انتهای فیس بوک مارکتینگ را بیاموزید

از ابتدا تا انتهای فیس بوک مارکتینگ را بیاموزیدReviewed by محسن کفاش on Nov 22Rating: 5.0فیس بوک مارکتینگ از ابتدا تا به امروز بیاموزیدفیس بوک فیس بوک شبکه ای اجتماعی برای ارائه خدمات می باشد. این شبکه ی اجتماعی این اجازه را به شما می دهد که قادر به برقراری با دوستان، ارسال پیام، انتشار […]

۰ comments
اینستا گرام مارکتینگ

موارد مورد نیاز که حتما باید در ایموجی مارکتینگ خود در نظر بگیرید.

موارد مورد نیاز که حتما باید در ایموجی مارکتینگ خود در نظر بگیرید.Reviewed by محسن کفاش on Nov 15Rating: 5.0موارد مورد نیاز که حتما باید در ایموجی مارکتینگ خود در نظر بگیرید.آخرین ویرایش ۱۸مهر۱۳۹۷ این روزها ایموجی مارکتینگ تبدیل به یک عنصر رایج در روند تعاملی و ارتباطی ما شده اند. پژوهش های صورت گرفته […]

۰ comments

دیدگاه خود را بنویسید