در حال بارگیری...
آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
۱۵ تیر

آشنایی با آژانس تبلیغاتی و وظایف آن

آشنایی با آژانس تبلیغاتی و وظایف آنReviewed by امیر مجرد on Jul 6Rating:

آژانس تبلیغاتی امروزه برای اکثر شرکت ها و افرادی که قصد دارند محصول و یا خدمات خود را به مردم معرفی کنند شناخته شده هستند. این سازمان ها با یک برنامه منظم و دقیق با کشف ایده ها و خلاقیت ها و پس از آن تولید تیزرها و محصولات تبلیغاتی به معرفی و تبلیغ مشتری خود پرداخته و باعث شناخته شدن هرچه بیشتر و افزایش بازدهی آن ها می شوند. این شرکت ها می توانند انواع مختلفی داشته و خدمات متنوعی را ارائه دهند.

پیشنهاد ویژه ما مقاله آژانس تبلیغاتی در مشهد را مطالعه کنید.

آژانس تبلیغاتی چیست؟

امروزه تبلیغات به یکی از مهم ترین بخش های کسب و کار تبدیل شده است. تبلیغات باعث می شود تا بتوانیم کسب و کار خود را به مردم معرفی کنیم و به آن رونق ببخشیم. آژانس تبلیغاتی در همین راستا فعالیت داشته و با خدماتی همچون برنامه ریزی دقیق، ایجاد و آماده سازی و همچنین پخش برنامه های تبلیغاتی و سایر کارها زمینه های لازم را برای پیشرفت مشتریان خود فراهم می آورد. حوزه ای که آژانس تبلیغاتی در آن فعالت می کند متفاوت است و می تواند زمینه هایی همچون وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و مجازی، ایمیل ها، بروشور ها، کاتالوگ ها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رایانه ای را شامل شود. افراد با توجه به زمینه ای که قصد تبلیغ آن را دارند باید به یک آژانس تبلیغاتی مناسب مراجعه و با مشورت، تبلیغات خود را به آن ها بسپارند. به طور کلی می توان گفت در صورتی که نیاز داشته باشیم تا محصولات یا خدمات خود را در یک مقیاس گسترده تبلیغ کنیم و هزینه های نسبتاً زیادی برای آن پرداخت کنیم، باید از یک آژانس تبلیغاتی استفاده کنیم.

آژانس تبلیغاتی چیست؟
آژانس تبلیغاتی چیست؟

هدف آژانس تبلیغاتی چیست؟

آژانس های تبلیغاتی تمامی خدماتی که مربوط به معرفی بهتر یک محصول یا خدمات باشد را به مشتریان خود ارائه می دهند. در مرحله اول یک آژانس به دنبال ایده های خوب و بررسی این ایده ها برای استفاده در تبلیغات می باشد. یافتن شعارهای مناسب و تولید تیزرهای مشتری پسند از اهداف دیگر یک آژانس تبلیغاتی هستند. پس از اینکه این مراحل ابتدایی پیموده شد و تبلیغات در قالب های مختلفی که بسته به نوع محصول و خدمات تبلیغاتی دارند، آماده شدند، آژانس تبلیغاتی اقدام به ارتباط دادن مشتری با رسانه های صوتی، تصویری و روزنامه ها و غیره می کند و همچنین با مدیریت و کنترل پخش آگهی ها اقدام به تکمیل خدمات خود در جهت تبلیغاتی مفید برای مشتری خود می کند. به طور کلی می توان گفت وظیفه یک آژانس تبلیغاتی آماده کردن برنامه های تبلیغاتی و تدوین آن ها است که بعداً در اختیار انواع مختلف رسانه ها قرار گرفته و اجرا می شود. کنترل نحوه اجرای تبلیغات نیز به عهده خود آژانس تبلیغاتی است. یک آژانس تبلیغاتی انواع نیروها را در کادر اجرایی خود دارد که از جمله کارکنان آن می توان به متخصص هنری، متخصص چاپ و متخصص بازار یابی اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه ما مقاله دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.

آژانس تبلیغاتی چیست؟
آژانس تبلیغاتی چیست؟

انواع آژانس های تبلیغاتی

همان طور که گفته شد، آژانس های تبلیغاتی با توجه به خدماتی که ارائه می دهد به انواع مختلفی تقسیم می شوند. سه نوع از آژانس های تبلیغاتی عبارت اند از:

  • بالای خط: این نوع آژانس ها نسبت به آژانس های دیگر بزرگ تر است و خدمات آن نیز گسترده تر هستند. در این نوع آژانس ها به حساب های اول و ایجاد شرکت های تبلیغاتی رسیدگی می شود.
  • زیر خط: این آژانس ها همانند شرکت های خط بالا از بودجه زیادی بهره مند نیستند ولی همچنان از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. ایمیل ها، تبلیغات مذهبی و فرهنگی، تبلیغات اینترنتی و بنرها نمونه ای از زمینه فعالت این نوع آژانس ها است.
  • در طول خط: این نوع آژانس ها که بیشتر از سایر آژانس های تبلیغاتی فعالیت دارند از دو نوع اول ترکیب شده اند و عمده دلیل پرکاربرد بودن آن ها بالا رفتن استفاده از گوشی های هوشمند است.
آژانس تبلیغاتی چیست؟
آژانس تبلیغاتی چیست؟

علاوه بر دسته های گفته شده دسته هایی همچون آژانس های تبلیغات دیجیتالی، مراقبت های بهداشتی، تکنولوژِی، تبلیغات در منزل و غیره را نیز شامل می شود.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ آماده  پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند .
0930-402-6180
0903-272-8811
خوشحال می شویم بعد از خواندن این مقاله ما را از نظرات خودتان آگاه کنید.

 

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

امیر مجرد

من همیشه نگران آینده بودم و برای آینده ای که هر روز هر روز نزدیک تر می شد نگران بودم و نمی دونسم این آینده چطور داره برای من رقم می خوره تا اینکه بلاخره تصمیم گرفتم خودم شروع کنم و آینده رو بسازم نه اینکه صبر کنم تا آینده هر جوری که خواست ساخته بشه، به همین دلیل در حال حاضر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم.

دیدگاه خود را بنویسید