در حال بارگیری...
میلیونر های فضای مجازی
۲۵ تیر

چگونه میلیونر ها از فضای مجازی استفاده می کنند؟

چگونه میلیونر ها از فضای مجازی استفاده می کنند؟Reviewed by سید حسین موسوی on Jul 16Rating:

میلیونر ها از فضای مجازی درست استفاده می کنند!!

افرادی که با مشاوران اقتصادی صحبت می کنند و از آن ها مشاوره می گیرند بیشتر تمایل دارند تا در فضای مجازی ارتباط برقرار کنند یا چیزی به اشتراک بگذارند یا برای پست های دیگران کامنت بگذارند. این کار می تواند با استفاده از فیس بوک یا توییتر و دیگر ابزار ها صورت گیرد. این ها با استفاده از تحقیقات گروه اسپکترم گفته شده است.

این جا اطلاعات بیشتری وجود دارد که می تواند به مشاوران اقتصادی کمک کند تا بفهمند که سرمایه گذاران چگونه از فضای مجازی استفاده می کنند.

وابستگی به مشاوران

وابستگی میلیونر ها به فضای مجازی
وابستگی میلیونر ها به فضای مجازی

تقریبا دو سوو سرمیاه گذاران از مشاوران اقتصادی در هر صورتی کمک می گیرند. چه برای یک مرحله و چه برای تمام تصمیم های اقتصادی خودشان. البته این برای سرمایه گذارانی است که بین 1 تا 5 میلیون دلار می ارزند. برای مثال 34 درصد سرمایه گذاران برای یک مرحله از زندگی خود مثلا بازنشستگی از مشاوز اقتصادی خود کمک می گیرند.

22 درصد میلیونر ها دستیاران اقتصادی دارند. وقتی که می خواهند تصمیم نهایی را بگیرند با مشاور اقتصادی خود صحبت می کنند.

30 درصد هم  به مشاور خود وابستگی دارند. آنها به مشاوران خود اعتماد  کرده و برای همیشه تصمیم های اقتصادی خود را به دست آنها می دهند.

استفاده میلیونر ها از فضای مجازی

استفاده میلیونر ها از فضای مجازی
استفاده میلیونر ها از فضای مجازی

طی تحقیقاتی ثابت شد که میلیونر هایی که از مشاوران اقتصادی استفاده می کنند بیشتر به از دیگر ابزار های فضای مجازی به فیس بوک خود سر می زنند. 37 درصد میلیونر هایی که به مشاوران وابستگی دارند صفحه فیس بوک خود را بین 2 تا 5 بار در روز چک می کنند. اما آن 22 درصد دیگر توییتر خود را به همین اندازه چک می کنند.

اینستاگرام و اسنپ چت هم در حال توسعه هستند و روزانه حدود 1 تا 5 بار توسط میلیونر های وابسته به مشاور چک می شوند. البته بیشتر میلیونر های جوان تر. لینکدین تقریبا یک بار و کمتر از آن در هفته توسط میلیونر هایی که با مشاوران در ارتباط هستند چک می شوند. میلیونر ها یوتیوب را هم تقریبا کمتر از یک بار در هفته استفاده می کنند.

 

گروه تحقیقاتی اسپکترم این نکات را برای مشاوران پیشنهاد میکند.

از مشتریان خود بپرسید که از چه ابزاری در فضای مجازی استفاده می کنند و چگونه از آن استفاده می کنند. هم چنین فعالیت های آنا را بپرسید تا بتوانید آن ها را با خودتان تطبیق دهید.

در پست گذاشتن خود دقت داشته باشید و این کار را مکررا انجام دهید تا مشتریان شما صفحه شما را مرتب چک کرده و از اطلاعات جدید خبر دار  شوند.

در وابستگی به مشاوران سن هم نقش مهمی دارد. در بیشتر اوقات استفاده از فضای مجاری با کاهش سن رابطه مستقیم دارد.

 

 

سید حسین موسوی

علاقه زیاد به حوزه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس رو راه اندازی کنم. تیم یاراپلاس همواره تلاش میکنه تا برای همه علاقه مندان این حوزه یک منبع آموزشی کامل رو جمع آوری کنه.

دیدگاه خود را بنویسید