در حال بارگیری...
اهمیت نوتیفیکیشن تبلیغاتی
۱۱ تیر

اهمیت نوتیفیکیشن تبلیغاتی در اطلاع رسانی

اهمیت نوتیفیکیشن تبلیغاتی در اطلاع رسانیReviewed by امیر مجرد on Jul 2Rating:

نوتیفیکیشن تبلیغاتی نوعی سرویس مؤثر در تبلیغات و اطلاع رسانی میان کاربران شناخته می شود که از مزیت های بسیاری برخوردار است. اهمیت این سرویس در زمان بهره بردن از آن نمود پیدا می کند.

نوتیفیکیشن تبلیغاتی

امروزه نوتیفیکیشن تبلیغاتی به عنوان سرویسی شناخته می شود که به منظور بازاریابی و ایجاد ارتباط میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سرویس از ویژگی های مهمی برخوردار است که توانسته است امروزه در جامعه بازخورد بسیار مناسبی کسب نماید. از مهم ترین آن ها می توان به برقراری ارتباط به صوت دائمی با کاربران هدف اشاره کرد. ایجاد ارتباط از طریق نوتیفیکیشن تبلیغاتی بسیار سریع تر امکان پذیر خواهد بود.

این سرویس را می توان یک اطلاع رسان قوی میان کاربران معرفی کرد که آن را در زبان انگلیسی با نام notification می خوانند. اگر بخواهیم توضیح کلی در رابطه با این سرویس برای شما خوانندگان عزیز بازگو کنیم می توانیم آن را نوعی پیام کلیکی که بر روی دسکتاپ ظاهر می شود بنامیم. این نوع سرویس نسبت به دیگر سرویس های تبلیغاتی از مزایای مختلفی برخوردار است که اگر همچنان با ما همراه باشید با آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

شما می توانید برای اطلاعات تکمیلی نوتیفیکیشن تبلیغاتی چیست؟ را مطالعه کنید.

نوتیفیکیشن تبلیغاتی
نوتیفیکیشن تبلیغاتی

مزایای نوتیفیکیشن تبلیغاتی

در بحث قبلی بیان کردیم که نوتیفیکیشن تبلیغاتی نوعی ابزار و سرویس پیشرفته است که برای ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این سرویس از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که با مزایای بسیاری که دارد می تواند بسیاری از امور پیش بینی شده را سهل‌الوصول نماید. از مهم ترین مزایای این سرویس می توان به مطلع کردن کاربران از اتفاقات و رویدادهای خاص اشاره کرد در واقع این سرویس در این جهت کاربرد کاملاً مؤثری دارد.

 به عنوان مثال اگر قصد دارید خبر یا اتفاقی مانند به روز رسانی سایت را به کاربران در هر شرایط و زمانی اطلاع دهید می توانید از طریق این سرویس به راحتی به این مهم دست یابید. مکان یابی و کسب اطلاعات مناسب و درست از کاربران از دیگر ویژگی های استفاده از این سرویس شناخته می شود و در کنار این مزیت می توان به استفاده بسیار راحت از آن اشاره کرد. از مهم ترین خصوصیات بارز این سرویس می توان به هزینه کم و ارزان آن نسبت به دیگر ابزار و سرویس های ارتباطی مانند اس ام اس اشاره کرد.

نوتیفیکیشن تبلیغاتی
نوتیفیکیشن تبلیغاتی

پشتیبانی سیستم های مختلف از نوتیفیکیشن تبلیغاتی

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در نوتیفیکیشن تبلیغاتی مطرح است پشتیبانی این سرویس توسط سرویس های مختلف می باشد. از مهم ترین سیستم ها می توان به مدیریت محتوا اعم از جوملا، وردپرس و غیره اشاره کرد. میهالیسم و کلیجا از جمله اسکریپت های آپلود سنتر هستند توسط این سرویس پشتیبانی می شوند. اسکریپت های انجمن ساز نیز مورد بعدی است که در لیست سیستم های پشتیبانی کننده از سرویس نوتیفیکیشن تبلیغاتی جای می گیرد. به صورت کلی این سیستم به دلیل جایگاهی که در تبلیغات کسب کرده است در تمامی اسکریپت ها و همچنین سیستم های مدیریت محتوا کارایی دارد.

شما میتوانید برای سفارش به صفحه نوتیفیکشن تبلیغاتی در  فروشگاه بروید.وبرای مشاوره رایگان با شماره 09032728811 تماس فرمایید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

امیر مجرد

من همیشه نگران آینده بودم و برای آینده ای که هر روز هر روز نزدیک تر می شد نگران بودم و نمی دونسم این آینده چطور داره برای من رقم می خوره تا اینکه بلاخره تصمیم گرفتم خودم شروع کنم و آینده رو بسازم نه اینکه صبر کنم تا آینده هر جوری که خواست ساخته بشه، به همین دلیل در حال حاضر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم.

۱ دیدگاه
مزایا و معایب تبلیغات نوتیفیکیشن - آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
تیر ۱۱, ۱۳۹۷

[…] اهمیت نوتیفیکیشن تبلیغاتی در اطلاع رسانی […]

پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید