در حال بارگیری...
تبلیغات نوتیفیکیشن
۱۱ تیر

مزایا و معایب تبلیغات نوتیفیکیشن

مزایا و معایب تبلیغات نوتیفیکیشنReviewed by امیر مجرد on Jul 2Rating:

برای این که بتوانید محصولات خود را به خوبی به فروش برسانید باید آن ها را متفاوت تر از رقبای خود مورد تبلیغ قرار دهید. تبلیغات نوتیفیکیشن در واقع حاوی پیامی تبلیغاتی است که بر روی صفحه موبایل یا مانیتور کاربر نمایش داده می شود و کاربر در صورت تمایل می تواند با کلیک روی آن به صفحه مورد نظر ارجاع داده شود. صفحه ی مورد نظر می تواند یک صفحه وب و یا یک اپلیکیشن باشد. امروزه اکثر بازاریاب های دنیای دیجیتال ، برای بازاریابی و تبلیغ صفحات وب، اپلیکیشن ها و… از تبلیغات نوتیفیکیشن استفاده می کنند.

پیشنهاد ویژه تیم یارا پلاس مقاله اهمیت نوتیفیکیشن تبلیغاتی در اطلاع رسانی را مطالعه کنید.

تبلیغات نوتیفیکیشن

یکی از ابزارهای بازاریابی، تبلیغ با استفاده از تلفن همراه است که برای سهولت نمایش تبلیغات آنلاین از تکنولوژی موجود در دستگاه های قابل حمل استفاده می کند. تفاوت نوتیفیکیشن با پاپ آپ در این است که به مدت چند ثانیه روی صفحه قرار می گیرد و بعد هم ناپدید می شود و به صورت هشدار (Alert) نشان داده می شود. تبلیغات نوتیفیکیشن می تواند به صورت های مختلفی انجام گیرد از جمله :

  • اپلیکیشن های موبایل
  • پیام های تلفن همراه
  • پیام های متنی (SMS/MMS)
  • وب موبایل
  • ویدیوهای موبایل و تلویزیون

مهم ترین عامل در موفقیت تبلیغات، طراحی خوب آن می باشد. در تبلیغات پیامکی طراحی گرافیکی وجود ندارد اما داشتن متن مناسب نوعی طراحی برای آن محسوب می شود.

تبلیغات نوتیفیکیشن
تبلیغات نوتیفیکیشن

مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن

از مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن میتوان به این نکته اشاره کرد که شما می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کم محصولات خود را در زمان بندی های معین با روش های مختلفی مثل عکس، متن، آیکن و… به میلیون ها نفر معرفی کنید.

از جمله مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن که می توان در این بخش به آن اشاره کرد این است که در صورتی که کاربر آنلاین نباشد، تبلیغات شما در صف قرار می گیرند و به محض آنلاین شدن کاربر به وی ارسال خواهند شد. این تبلیغات به علت این که توسط صفحات وب تولید می شوند، نزد موتورهای جستجو اعتبار بیشتری دارند.

تبلیغات نوتیفیکیشن
تبلیغات نوتیفیکیشن

معایب تبلیغات نوتیفیکیشن

استفاده از تبلیغات پیامکی معایبی هم دارد. به دلیل این که این تبلیغات به طور ناخواسته برای کابر ارسال می شوند، در صورتی که بیش از حد از این روش تبلیغات استفاده کنید می تواند منجر به عصبانی شدن کاربر شده و پیامک های تبلیغاتی شما را به طور کلی نادیده بگیرد و یا دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کند.

از معایب دیگر این روش تبلیغاتی این است که کاربر کنترلی روی محتوای تبلیغات ندارد و ممکن است محتوای غیر مناسب برای او ارسال شود و حتی ممکن است او را از هدف اصلی تبلیغ دور کرده و تمایل او را نسبت به جست و جو در سایت اصلی از بین ببرد.

شما میتوانید برای سفارش به صفحه نوتیفیکشن تبلیغاتی در  فروشگاه بروید.وبرای مشاوره رایگان با شماره 09032728811 تماس فرمایید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

امیر مجرد

من همیشه نگران آینده بودم و برای آینده ای که هر روز هر روز نزدیک تر می شد نگران بودم و نمی دونسم این آینده چطور داره برای من رقم می خوره تا اینکه بلاخره تصمیم گرفتم خودم شروع کنم و آینده رو بسازم نه اینکه صبر کنم تا آینده هر جوری که خواست ساخته بشه، به همین دلیل در حال حاضر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم.

دیدگاه خود را بنویسید