در حال بارگیری...
تبلیغات انلاین
۱۶ تیر

تبلیغات انلاین در موفقیت کسب و کارهای مختلف

تبلیغات انلاین در موفقیت کسب و کارهای مختلفReviewed by امیر مجرد on Jul 7Rating:

تبلیغات انلاین به روش های مختلفی انجام می گیرد. تبلیغات نمایشی در دسته بندی این نوع از تبلیغات جای می گیرند. شما با انتشار ویدیو تبلیغاتی خود در فضای مجازی از جمله فیسبوک و توییتر می توانید با میلیون ها کاربر در ارتباط باشید.

اگر با مفهموم تبلیغات اشنا نیستید قبل این مقاله حتما مقاله مفهوم واژه تبلیغات را مطالعه کنید.

تبلیغات انلاین

کسب وکارهای مختلفی امروزه در جامعه وجود دارند که هرکدام در بدو ورود برای رشد و ارتقاء از ابزارهای مختلفی استفاده کرده اند. یکی از این ابزارها تبلیغات انلاین است که برای کسب و کارهای نوپا و تازه تأسیس شده ضروری است. کسب و کارهای کوچک نیز در لیست کسب و کارهایی قرار می گیرند که به تبلیغات انلاین  نیاز خواهند داشت تا بتوانند در مسیر رشد و ترقی قرار گیرند.

برای این که کسب و کارهای ذکر شده بتوانند از این تبلیغات برای موفقیت خود استفاده کنند می بایست یک سری از امور را رعایت کرده و براساس آنها پیش روند. به عنوان مثال تبلیغات انلاین  با ایجاد اپلیکیشن های مختلف یکی از راه کارهایی است که در تبلیغات انلاین می توان از آن بهره مند شد. تبلیغات کلیکی، افزایش نرخ بازدید و چندین مورد دیگر نیز در این دسته بندی جای می گیرند که در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با تبلیغات انلاین  در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تبلیغات انلاین 
تبلیغات انلاین

مقایسه تبلیغات انلاین و سنتی

در این بخش قبل از شروع توضیحات موضوع اصلی قصد داریم تفاوت های میان تبلیغات سنتی و انلاین را برایتان بازگو کنیم. تا چندین سال پیش بسیاری از شرکت و سازمان ها برای تبلیغات انلاین خود به صورت کاملا سنتی اقدام می کردند. این تبلیغات با چاپ در روزنامه و نشریه ها انجام می شد و در مدرن ترین حالت تبلیغات به تلویزیون و رادیو می کشید، موضوعی که هم اکنون نیز همچنان انجام می شود.

پیشنهاد ویزه ما خواندن مقاله تبلیغات با دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید

 اما در تبلیغات انلاین از روزنامه و نشریه و این چنین ابزارهایی خبری نیست و اغلب در شبکه های اجتماعی و مجازی این تبلیغات انجام می شود. تصاویر ویدیویی و همچنین تصاویری که در این شبکه ها دست به دست می شوند خیلی سریع تر از تبلیغات سنتی بازدید کننده کسب می کنند و البته نتایج حاصل از آن نیز زودتر از زمان در نظر گرفته شده حاصل می شود؛ بنابراین به یقین می توان عنوان کرد که تبلیغات انلاین در موفقیت سازمان و شرکت ها نسبت به تبلیغات سنتی از نتایج بهتری برخوردار می باشند.

مقایسه تبلیغات انلاین و سنتی
مقایسه تبلیغات انلاین و سنتی

انواع تبلیغات انلاین به صورت نمایشی

در بخش های قبلی عنوان کردیم که تبلیغات انلاین جهت موفقیت کسب وکارهای نوپا و کوچک لازم و ضروری هستند اما این نوع تبلیغات دارای انواع مختلفی است که در این بخش به بیان آن ها خواهیم پرداخت. تبلیغات نمایشی در جستجوگر های مختلف در محیط گوگل و تبلیغات نمایشی که در دیگر قسمت ها استفاده می شوند دو مورد از انواع تبلیغات آنلاین شناخته می شوند.

در مورد نوع اول تبلیغات انلاین این امکان از طریق این نوع تبلیغ برای شما حاصل می شود که در زمان جستجوی افراد و کاربران کسب و کار شما به آن ها در این مسیر پیشنهاد شود و این امر می تواند برای فعالیت شما بسیار مناسب و نتیجه بخش باشد؛ اما دیگر تبلیغات نمایشی انلاین به صورت ویدیو و تصاویر فعالیت شما را به دیگران منتقل می کنند.

انواع تبلیغات انلاین به صورت نمایشی
انواع تبلیغات انلاین به صورت نمایشی

نحوه تأثیر تبلیغات انلاین در کسب و کارها

شاید در ذهنتان این سؤال خطور کند که کسب و کارها چگونه توسط تبلیغات انلاین به موفقیت دست می یابند. مسلماً پاسخ دادن به این سؤال کار چندان سختی نیست. اگر خوب به اطراف خود توجه کنید خواهید دید که اغلب افرادی که گوشی و یا تبلت دارند بیشتر اوقات خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می گذرانند. کافی است که شما تبلیغات انلاین خود را در این شبکه ها که بسیاری از کاربران در آن عضو هستند به اشتراک بگذارید. با این عمل مسلماً تعداد کاربرانی که با تبلیغات کسب و کار شما آشنا خواهند شد حالت صعودی خواهد گرفت و چه بسا یکی از آشنایان کاملا اتفاقی یکی از این کاربران باشند؛ بنابراین سرعت بالا و اشتراک گذاری تبلیغات انلاین باعث موفقیت این نوع از تبلیغات در کسب و کارهای مختلف شده است.

نحوه تأثیر تبلیغات انلاین در کسب و کارها
نحوه تأثیر تبلیغات انلاین در کسب و کارها

تبلیغات انلاین در جستجوگرها

یکی از ابزارهای مهم و نتیجه بخش در تبلیغات انلاین جستجوگرهای گوگل می باشند. در واقع در روز میلیون ها کاربر به دنبال محصول و فعالیت مورد نظر خود در گوگل به جستجو می پردازند و این امر می تواند روزنه ای برای تبلیغات سازمان و یا کسب و کار شما تلقی شود. تنها کافی است کلمات کلیدی که کاربران براساس آن به جستجو می پردازند را در تبلیغات انلاین خود در نظر گرفته باشید تا در مدت زمان کوتاه با کاربران مختلفی که به بهانه خرید و یا درخواست فعالیت مورد نظر در سایت خود مواجه شوید. این فرصت مناسبی است تا سایت شما در جستجوگرهای گوگل در صفحه نخست قرار گیرد تا با نتیجه عالی پس از آن مواجه شوید. در این نوع از تبلیغات انلاین تعداد بازدید کننده از سایت شما حرف اول را می زند و تنها کلمات کلیدی مناسب باعث این امر خواهد شد.

تبلیغات انلاین در جستجوگرها
تبلیغات انلاین در جستجوگرها

تبلیغات انلاین از طریق کلیک

کلیک و پرداخت هزینه به ازای آن یکی دیگر از روش هایی است که در تبلیغات انلاین می توان از آن بهره مند شد. در بحث قبلی اشاره کردیم که با موتورهای جستجو گر گوگل می توان کاربران بسیاری را به سمت فعالیت و سایت خود هدایت کرد در صورتی که کلمات مناسبی که در لیست جستجوهای کاربران قرار گرفته شده باشد از سوی شما انتخاب شود.

پیشنهاد رد نشدنی : حتما مقاله بازاریابی و تبلیغات را مطالعه کنید.

 اما در این روش با پرداخت هزینه کلیک سایت شما به کاربرانی که در حال جستجو هستند از طریق گوگل پیشنهاد خواهد شد و با هر کلیک آن ها، سایت شما در رتبه مناسبی قرار خواهد گرفت تنها با این تفاوت که به ازای هر کلیک شما هزینه ای مشخص را باید پرداخت کنید. البته در این روش پرداخت هزینه به ازای هر کلیک زمانی انجام می شود که کاربران وارد سایت شما شده و گزینه مورد نظر را کلیک نمایند. فراموش نشود که انتخاب کلمه کلیدی مناسب نیز یکی از مهم ترین موضوعات در این نوع روش می باشد.

تبلیغات انلاین از طریق کلیک
تبلیغات انلاین از طریق کلیک

تبلیغات انلاین از طریق بنر

اگر وارد سایت و شبکه های مختلف مجازی شده باشید مسلماً با کادرهایی در سمت راست و چپ مواجه می شوید که با کلیک بر روی آن ها شما به صفحه مشخص شده هدایت خواهید شد. در واقع به این نوع تبلیغات بنری یا پرچمی گفته می شود که یکی از انواع تبلیغات انلاین شناخته می شود. در این تبلیغات از سایت تبلیغ کننده هزینه ای بابت میزان کلیک و ورود به صفحه موردنظر از سوی مدیر سایتی که تبلیغات در آن قرار داده شده است دریافت می شود.

البته در این نوع تبلیغات نیز به ازای ورود به صفحه مورد نظر و همچنین کلیک صد درصدی از سوی کاربران هزینه دریافت می شود. نکته دیگر این است که در صورت خرید محصول از سوی کاربر می بایست هزینه ای دیگر نیز به مدیر سایت پرداخت شود. نرخ هزینه های کلیک و ورود کاربران طی توافقی از سوی هردو سایت تعیین می شود.

تبلیغات انلاین از طریق بنر
تبلیغات انلاین از طریق بنر

انتشار ویدیو در تبلیغات انلاین

یکی دیگر از ابزارهایی که امروزه باعث موفقیت درتبلیغات انلاین شده است انتشار ویدیو در شبکه های اجتماعی مختلف می باشد. فیسبوک و توییتر دو مورد از شبکه ها اجتماعی محبوب و موفق شناخته می شوند که می توان با انتشار ویدیو گامی بزرگی در افزایش ترافیک سایت خود داشت.

 این نکته را یادآور شویم که هر چه میزان ترافیک و ورودی سایت شما افزایش یابد مسلماً در مراحل بعدی تعداد مشتریانی که به سایت شما جهت خرید مراجعه خواهند کرد نیز بیشتر خواهد شد. جالب است بدانید که از طریق این نوع تبلیغات می توان در مدت زمان بسیار کوتاه حتی چند روز به کاربران و مراجعه کنندگان بسیاری دست یافت. کافی است یک بار به صورت کاملا صحیح و با رعایت تمامی اصول از این طریق فعالیت خود را به صورت انلاین به کاربران فعال در شبکه های اجتماعی معرفی نمایید تا با نتایج عالی بعد از آن مواجه شوید.

انتشار ویدیو در تبلیغات انلاین
انتشار ویدیو در تبلیغات انلاین

اپلیکیشن ها و تبلیغات انلاین از طریق آن ها

یکی دیگر از ابزارهایی که امروزه در تبلیغات انلاین می توان به آن ها رجوع کرد انواع مختلف اپلیکیشن ها می باشند. در این نوع تبلیغات هدف ردیابی کاربر و موقعیت مکانی اوست که یکی از مواردی است که توسط اپلیکیشن ها انجام می گیرد. از نکات جالب در رابطه با این نوع تبلیغات انلاین می توان به استفاده از تصاویر و همچنین ویدیو در اپلیکیشن ها اشاره کرد. شما می‌توانید از این طریق به میلیون ها کاربر فعالیت و کسب و کار خود را معرفی کنید امری که امروزه در دنیا در حال انجام است.

اپلیکیشن ها و تبلیغات انلاین از طریق آن ها
اپلیکیشن ها و تبلیغات انلاین از طریق آن ها

کمپین های تبلیغاتی آنلاین و عناصر مهم در آن

عناصر مهمی در تبلیغات انلاین و کمپین های تبلیغاتی وجود دارند که در این بخش به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. از مهم ترین این عناصر می توان به بازاریابی با پست الکترونیک اشاره کرد. با استفاده از این عنصر می توانید تبلیغات انبوه البته با دسته بندی مشخص کاربران را ارسال کنید. این نوع تبلیغات برای معرفی و یا اطلاع رسانی به کار گرفته می شود. برای هدف قرار دادن کاربران بالقوه می توان از صفحات فرود استفاده کرد که این امر نیز می تواند تبلیغات انلاین شما را هدفمند نماید. از عناصر دیگر این نوع تبلیغات می توان به محتوای حمایت شده یا به اصلاح تبلیغات بومی اشاره کرد.

کمپین های تبلیغاتی آنلاین و عناصر مهم در آن
کمپین های تبلیغاتی آنلاین و عناصر مهم در آن

تبلیغات انلاین و آینده درخشان آن ها

در بخش های مختلف این مقاله سعی کردیم در رابطه با تبلیغات انلاین که به روش های گوناگون با ابزارهای مختلف امکان پذیر است بپردازیم. نکته مهم این است که این نوع تبلیغات به دلیل توجه بسیار کاربران به آن ها از آینده درخشانی در موفقیت کسب و کارهای مختلف برخوردارند چرا که بسیاری از کاربران علاقه بسیاری به تهیه و خرید محصولات خود به صورت اینترنتی دارند و این امر می تواند این تبلیغات را از گذشته قدرتمندتر نماید.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ آماده  پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند .
0930-402-6180
0903-272-8811
خوشحال می شویم بعد از خواندن این مقاله ما را از نظرات خودتان آگاه کنید.

 

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

امیر مجرد

من همیشه نگران آینده بودم و برای آینده ای که هر روز هر روز نزدیک تر می شد نگران بودم و نمی دونسم این آینده چطور داره برای من رقم می خوره تا اینکه بلاخره تصمیم گرفتم خودم شروع کنم و آینده رو بسازم نه اینکه صبر کنم تا آینده هر جوری که خواست ساخته بشه، به همین دلیل در حال حاضر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم.

دیدگاه خود را بنویسید