در حال بارگیری...
تبلیغات برنامه ریزی شده
۱۷ تیر

تبلیغات برنامه ریزی شده چگونه رسانه را تغییر می دهند؟

تبلیغات برنامه ریزی شده چگونه رسانه را تغییر می دهند؟Reviewed by سید حسین موسوی on Jul 8Rating:

اثر تاثیرگذار تبلیغات برنامه ریزی شده بر رسانه باورنکردی نیست!!

تبلیغات برنامه ریزی شده فرایند دیجیتالی است که به صورت خودکار خرید کردن و جایگزین کردن و بهینه سازی فهرست کالا ها را تحت تاثبر قرار می دهد. همگروهی ها بخش عرضه و تقاضا از سیستم های خودکاری که تبلیغات دیجیتال را جایگزین می کنند استفاده می کنند تا آنها را در در محیط های محتوایی برای هدف ها مثل وبسایت ها و موبایل ها قرار دهند.

برای مثال اگر یک تبلیغ کننده بخواهد یک پیام دیجیتال برای خانم در کالیفرنیا بین ساعت های هشت صبح تا هشت شب بفرستد می تواند از تبلیغات برنامه ریزی شده استفاده کند.

بازار تبلیغات برنامه ریزی شده   با تمام استراتژی های تبلیغات دیجیتالی که در حال تولید یا تولید شده به سرعت در حال پیمایش است.تقریبا همه برند های معروف در حال استفاده از تبلیغات برنامه ریزی شده برای کمپین های دیجیتالی هستند و کمپانی هایی همچون گوگل راه حل هایی برای تبلیغات برنامه ریزی شده می دهد و با توجه به همه این ها رسانه دیجیتالی در حال تغییرات سریعی هستند.

پیشنهاد می کنیم اگر در زمینه دیجیتال اطلاعات بیشتری می خواهید مقاله”دیجیتال مارکتینگ چیست؟” را از دست ندهید.

آفرینش بازار های اقتصادی تبلیغات

تبلیغات سنتی به بازار یابان خانگی می گفت که بودجه ای بین 10 تا 20 فرصت مختلف در رسانه ها در نظر بگیرند. امروزه خرید کردن برنامه ریزی شده به تبلیغ کننده ها این اجازه را می دهد که  پرداخت خودکار آنلاین را با استفاده از آنالیز های میلوین ها تبلیغ فرصت خرید کردن در ثانیه  بدست آوردند.

این امر با استفاده از پیشنهاد مزایده به دست می آید. اگر یک تبلیغ کننده می خواهد آگهی در باره لباس شنا بدهد مقداری پول را برابر حداکثر پولی که مشتاق است برای یک کلیک بدهد را در مزایده بگذارد.بعد تبلیغات برنامه ریزی شده به صورت خودکار نزایده را ادامه می دهد تا دیگر مبالغ را در این مزایده شکست دهد تا به بالا ترین مقدار برسد.

اگر حداکثر مقدار مزایده بیش از مقدار حداکثر شود چیزی که خواستید خریداری نمی شود.برای مثال حداکثر مقدار مزایده برای تبلیغ کننده ای 40 سنت است و در رقابت کسی  فقط با سی سنت برنده می شود تبلیغ کننده رقابت را می برد. این باعث خریدی موثر تر می شود.

افزایش تعداد کانال های تبلیغ موثر

کانال های تبلیغ
کانال های تبلیغ

وقتی که تبلیغات برنامه ریزی شده جهت پس گرفتن باقی مانده های فهرست های کلای دیجیتالی به وجود آمد پیشنهاد هایی برای جایزه  برای گسترش یافتن  به کانال های چند گانه داد. به جای اختصاص دادن بودجه بازاریابی برای چند کانال حالا تبلیغات می تواند در کانال های چند گانه ادامه یابد.

تبلیغات برنامه ریزی شده تبلیغات را در هر دستگاه دیجیتالی پیشنهاد می کند و به تلویزیون هم کشیده شده است.این به تبلیغ کننده اجازه می دهد تا  کمپین بازاریابی را راه انداخته و به تبلیغات برنامه ریزی شده اجازه دهد تا آنرا در بهترین حالت در دستگاه های دیجیتالی قرار دهد.

در این صورت دیگر نیازی نیست که بازاریابان نگران باشند که چه کانالی برای تبلیغاتشان بهتر است.به جای آن ماشین هوشمند کمپین های بازاریابی تبلیغات را به مرتبط ترین مشتری و در بهترین کانال تبلیغاتی می فرستد.

اعتیاد به پیام ها

تبلیغات برنامه ریزی شده از تکنولوژی جهت معتاد کردن دیگران به پیام ها استفاده می کند. با تکنولوژی ماشین هوشمند  تبلیغ کننده ها کمپین های عمیق تر با اطلاعاتی بدست می آورند که به آن ها اجازه می دهد پیام های اعتیاد آور خود را به مشتری های مخصوص خود بدهند.

با استفاده از این تکنولوژی و اطلاعات تبلیغ کننده ها می توانند تبلیغات چندگانه را تهیه کرده و اجازه دهند تا نمایش هر تبلیغ به مشتری های خود نگاه کردن به آنرا دیکته کند.

بهتر شدن مدیریت بودجه تبلیغ کردن

بودجه تبلیغاتی برای بازاریابی
بودجه تبلیغاتی برای بازاریابی

در تبلیغات سنتی در ازای مقدار زیادی پول و سرمایه مکانی مخصوص برای تبلیغات به شما داده می شد.برای مثال اگر کسی می خواست در مجاه ای چیزی را چاپ کند باید هزاران دلار پول می داد و در انتها تبلیغ او به صورتی که دلش می خواست چاپ نمی شد.

در تبلیغات برنامه ریزی شده تبلیغ کننده می تواند در هر زمانی کمپین خود را آغاز یا تمام کند. اگر کمپینی نتایج مورد نظر را در نداشته باشد می توانید آنرا متوقف کرده تا مقدار زیادی سرمایه تبلیغ کردن را ذخیره کنید.

 

سید حسین موسوی

علاقه زیاد به حوزه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس رو راه اندازی کنم. تیم یاراپلاس همواره تلاش میکنه تا برای همه علاقه مندان این حوزه یک منبع آموزشی کامل رو جمع آوری کنه.

دیدگاه خود را بنویسید