فروش در اینستاگرام
۰۷ اسفند

فروش در اینستاگرام + فرمول آبی

سلام خدمت شما کاربران عزیز یاراپلاس خوش آمدید به مقاله فروش در اینستاگرام با فرمول آبی.

خب پس بالاخره تصمیم گرفتید فروش در اینستاگرام را با طمع دلنشین فرمول آبی برای معرفی محصولات خود استفاده کنید.

با فرمول فروش در اینستاگرام چه قدر آشنا هستید؟

ایجاد نیاز + نمایش مشکل + معرفی خاصیت + معرفی محصول + جشنواره

 

اگر شما هم با ما تا آخر این مقاله آموزشی اینستاگرام همراه باشید، می‌‌توانید تحولی بزرگ در پیج اینستاگرامی خود رخ دهید , روش های تبلیغاتی اینستاگرام پیچیده و جالب هستند .

چه کسانی اجازه دارند مقاله فروش در اینستاگرام را مطالعه کنند؟

بی شک در اولویت اول مدیران یا ادمین های پیج های فروشگاهی اینستاگرامی و در مرحله بعد اینستاگرام مارکتینگ یا همکار های دیجیتال مارکتر بنده هستند که می‌توانند از این مقاله استفاده کنند.

ما در این مقاله فقط تئوری یاد نمی‌دیم!!

پس کسانی که اهل عمل در پیج اینستاگرام خود نیستند،لطفا این مقاله را نخوانند.

قبل از شروع آموزش باید همه ما به این یقین رسیده باشیم که فروش یک حرکت ساده مثل عکس برداری از محصول و بارگذاری آن داخل اینستاگرام نیست، بلکه فروش یک فرآیند چند مرحله ای است، ما موظف هستیم:

  • مخاطبین اینستاگرامی خود را آماده کنیم.
  • فالوور های اینستاگرامی خود را درگیر مشکل کنیم.

و بعد از آن است که فرصتی داریم برای معرفی محصول خودمون در پیج اینستاگرام.

 

فرمول فروش در اینستاگرام:

فروش در اینستاگرام
فروش در اینستاگرام
  1. ایجاد نیاز: قبل از هر کاری ما نیاز داریم تا به مخاطبینمون این حس رو بدیم که شما به محصولی مثل محصول ما نیاز دارید. خودکار بیک، یک خودکاریست که روان می نویسد و کار نوشتن ما را ساده می‌کند،پس ما باید در مرحله اول یعنی ایجاد نیاز در اینستاگرام به فالوور هامون این حس رو انتقال بدیم که مغز مداد از جوهر خودکار سخت تره پس موقع نوشتن خودکار هست که به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری بنویسید. معمولا ایجاد نیاز را می‌توانید با سه پوستر که هر کدام به صورت یک زنجیره به پوستر قبل مرتبط هست استفاده کنید. نحوه ایجاد نیاز پیشنهادی آژانس دیجیتال مارکتینگ سه پوستر مرتبط که به صورت یک داستان شبکه سازی شده است می‌باشد که می توانید به هم متصل نمایید. بله فروش در اینستاگرام دقیقا به همین مسائل مربوط می باشد.
  2. نمایش مشکل: مشکلات همیشه سخت و دوست نداشتنی هستند، اما این شما هستید که باید بتونید مشکلات فالوور های اینستاگرامی خود را اینقدر جذاب نمایید که مخاطبین خود بتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند و بخاطر بسپارند. ما در فروش و مارکتینگ یاراپلاس بر این باور هستیم که یک ویدئو واقعی بیشترین درگیری مخاطب رو با پیج ما ایجاد می‌کند، پس بعد از آنکه ایجاد نیاز را شناسایی کردیم و سه پوستر حرفه ای را برای آن درج کردیم حال وقت این هست که به صورت مستقیم و با ضبط یک ویدئوی عالی احساس فالوور پیجمون رو در دست بگیریم. برای مثال ما ویدئویی خانمی را در کلاس مهمی را ضبط می کنیم که در حال نوشتن با مداد هستند و در کنارش خانمی که در این کلاس بسیار راحت با خودکار در حال نوشتن می باشد. تا اینجا فروش شما بسیار ساده شده است و به فالوور اینستاگرام خود گفته اید که چرا این محصول را طراحی و تولید کرده‌اید؟ چرا این محصول را باید خریداری کند؟
  3. معرفی خاصیت: معرفی خاصیت در واقع همان: «مگر محصول شما چه دارد؟» این پرسش بین فروشنده‌ها معروف هست اما چه جوابی می‌تواند بهترین جواب باشد؟ اگر شما مرحله ۲ فرمول فروش آبی اینستاگرام رو پیاده سازی کرده باشید دیگر هیچ مشکلی ندارید قطعا شما فقط سعی می کنید که به کاربر بگید دلیل راحت نوشتن برتری جوهر نسبت به کربن می باشد. جوهر روان تر از کربن مداد می باشد. پس چنانچه شما بتوانید برتری های ماده استفاده شده درون محصول خود را به درستی بیان کنید، فالوور های اینستاگرام شما پاسخ خود را به صورت کامل دریافت می‌کنند.

قسمت دوم فرمول که حائز اهمیت زیادی می‌باشد:

  1. معرفی محصول
  2. جشنواره
این مقاله هم جالبه!
دوره های دیجیتال مارکتینگ در مشهد

بزارید اول بگوییم چرا این دو را ما جدا‌کردیم،

در واقع مهم ترین رکن هر فروش معرفی صحیح محصول به مخاطب هدف و برگذاری درست جشنواره ها و تخفیفات جهت افزایش فروش می باشد،

من و شما بی نهایت جشنواره های فیک و غیراصولی دیدیم که دیگه باور نمی کنیم؟ برای مثال فرض کنید در خیابان جردن تهران قدم می زنید، پوشاک زنانه تولیدملی بنری با این محتوا نصب کرده است؟

۵۰ درصد آف زمستانه

اولین مواردی که به ذهن ما می‌رسد:

  • حتما قیمت ها رو بالا کشیده اند و حالا تخفیف گذاشته اند.
  • جنس های خوب رو جداکرده‌اند.
  • همیشه این نصب شده است

ما چه قدر علم تبلیغ نویسی رو بلد هستیم؟ چه قدر با تخصص قیمت‌گذاری و جشنواره ها آشنا هستیم؟

فروش در اینستاگرام
فروش در اینستاگرام

تمام مدیران و ادمین های پیج های فروشگاهی اینستاگرام بهتر است که قبل از هر کاری تخصص خود را در این دو زمینه‌ای که گفتیم افزایش دهید.

پس این ۵ مورد را فراموش نکنید
  1. ایجاد نیاز
  2. نمایش مشکل
  3. معرفی خاصیت
  4. معرفی محصول: خودکار بیک را برای شما از بهترین جوهر ممکن تهیه کردیم تا دیگر مشکل نوشتن را احساس نکنید. در این قسمت فالوور های ما مشکلات را شناسایی کرده اند و احساسشون رو درگیر خرید خودکار کرده‌ایم، پس راه را درست اومده‌ایم حالا باید بتونیم فقط احساس نیاز رو با محصول منطبق کنیم. سعی کنیم زیاد از محصول تعریف نکنیم واقعا مردم از دست فروشنده های دروغین خسته شده‌اند. پس چیکار کنیم؟ از خاصبت ها و مشکلاتی را که آن ها را بر طرف می کند صحبت کنیم. به فروش در اینستاگرام به نحوه معرفی محصول ما مرتبط می باشد.
  5. جشنواره‌ها:شما باید ابتدا بدانید که چگونه برند خود را بسیازید زیرا تخفیف الکی ضد برند محسوب می شود. سعی کنیم از کاربر هامون کارهایی رو درخواست کنیم و در قبال اون فعالیت بهشون تخفیف بدیم: برای مثال سال تولدتو به این شماره پیامک کن تا کد تخفیف برات ارسال بشه و ازش استفاده کن در اولین خرید.
این مقاله هم جالبه!
بازاریابی بازگشتی چیست و چگونه انجام می شود؟

تخفیف همیشه موجب افزایش فروش نمی‌شود.

ما اینجا هستیم کنار شما تا فروش شما را افزایش دهیم، پس با دیگر مقالات ما همراه باشید.

احسان طیبی

احسان طیبی هستم محقق سئو . علاقه زیاد و مطالعه پیوسته ام باعث شده تا بتونم روز به روز دانش و تجربه خودم رو در این زمینه بیشتر کنم و از به اشتراک گذاشتن آن ها با دیگران لذت ببرم.

دیدگاه خود را بنویسید