در حال بارگیری...
۵ راه و روش موثر برای فروش در شبکه های اجتماعی
۲۲ مرداد

۵ راه و روش موثر برای فروش در شبکه های اجتماعی

۵ راه و روش موثر برای فروش در شبکه های اجتماعی

آیا شما نیز به دنبال فروش در شبکه های اجتماعی و کسب در آمد از آن هستید ؟

شبکه های اجتماعی یک ابزار انقلابی در عرصه ی ارتباطات امروزی شده است.

با استفاده از این ابزار شما می توانید با افرادی که هزاران متر با شما فاصله دارد  در ارتباط باشید و زحمت زیادی برای ارتباط خود با دیگران نکشید.

ما می توانیم به سادگی و آسودگی تنها با کلیک کردن چند گزینه بر روی تلفن همراه خود به سادگی ابزار مورد نیاز خود را نصب نمایید و شروع به برقراری ارتباط نمایید.

با این مقدار زیاد از شبکه های اجتماعی و ابزار برقراری ارتباطات هیچ وقت به پایان نخواهد نرسید و هر روزه ابزاری جدید برای این امر به وجود خواهد آمد.

برای مثال، فیس بوک دارای ۱ میلیارد کاربر، ۷۰۰ میلیون نفر در توییتر، ۱۰۰ میلیون نفر اینستاگرام  وجود دارد و این جالب است که بدانید می توانید به سادگی در این شبکه های اجتماعی محصولات خود را بفروشید و کسب وکار خود را شروع کنید و آن را تقویت نمایید.

با توجه به این نکات فهمیدیم که می توانیم در شبکه های اجتماعی شروع به فروش محصولات خود نماییم؛ و حالا شما به پنج نکته ی مهم که به شما کمک می کند تا به فروش در شبکه های اجتماعی و ایجاد  کسب و کاری موفق را شروع نماییم.

پایه ی مشتریان خود را درک نمایید
پایه ی مشتریان خود را درک نمایید

۱٫پایه ی مشتریان خود را درک نمایید.

شاید این مسئله خیلی در چشم و نمایان نباشد اما اولین چیزی است که بازاریاب ها برای فروش در شبکه های اجتماعی باید به یاد داشته باشند.

این به این معناست که باید مشریان خود را بشناسید و بدانید که مورد نیاز های آنها چه چیزی می باشد و پایه و اساس وجود آنها در شبکه های اجتماعی چه چیزی می باشد.  

فروش در شبکه های اجتماعی امری بسیار آسان می باشد اما باید مشتریان خود را بشناسید و بدانید که پایه ی مشتریان هدفمند شما چه افرادی می باشند.

برای مثال، اگر شما فروشنده ی بازی کامپیوتری هستید، پایه ی مشتریان شما افراد نوجوان می باشند و اگر فروشنده ی محصولات ورزشی می باشید، پس پایه ی مشتریان شما افرادی اکثرا نوجوان و جوان می باشد.

برای فروش در شبکه های اجتماعی خود باید سوالاتی را از خود بپرسند تا بتوانند مشتریان هدفمند خود را بیابید:

۱٫مشتریان من چه کسانی هستند ؟

۲٫در چه مکانی زندگی می کنند ؟

۳٫شغل آنها چه چیزی می باشد ؟

۴٫مورد علاقه های آنها چه چیز هایی می باشد ؟

با جواب دادن به این سوال ها شما می توانید فروش خود را در شبکه های اجتماعی تقویت نمایید.

محتوای مناسب را تولید نمایید.
محتوای مناسب را تولید نمایید.

۲٫محتوای مناسب را تولید نمایید.

هنگامی که مشتریان هدفمند خود را برای فروش در شبکه های اجتماعی پیدا نمودید، زمان این رسیده است که خود را به مشتریان هدفمند خود معرفی نمایید.

و حالا اینجاست که محتوا وارد کار می شود؛ محتوا ی تولید شده توسط خود شرکت یکی از بهترین ابزار اشتغال زایی می باشد.

سعی کنید تا حدی که ممکن است از کپی کردن محتوا از وب سایت های دیگر دوری فرمایید به این علت که محتوای کپی شده هیچ وقت به نفع شما نخواهد بود.

ایده ی اصلی این قضیه این است که شما باید از نحتوایی خاص استفاده نمایید که بتوانید مشتریان خود را به سمت وب سایت خود جذب نمایید. پس محتوای درست و مورد نیاز برای مشتریان هدفمند خود ایجاد نمایید و آنها را مشتاق به بازدید از محتوای شما باشند.

این را به یاد داشته باشید که برای فروش در شبکه های اجتماعی باید سعی کنید کیفیت محتویات خود را برای جذابیت بیشتر افزایش دهید.

از استراتژی برای دیجیتال مارکتینگ خود استفاده نمایید.
از استراتژی برای دیجیتال مارکتینگ خود استفاده نمایید.

۳.از استراتژی برای دیجیتال مارکتینگ خود استفاده نمایید.

هیچ راهی برای انکار این مسوله وجود نخواهد داشت؛ به هر مقدار که اجناس و یا کسب و کار شما باشد، باز هم به تبلیغات برای فروش در شبکه های اجتماعی خود نیازمند هستید تا بتوانید محصولات خود را به بهترین روش به فروش برسانید.

درست است که محتویات مرکزی معتبر برای جذب مشتریان هستند، اما این را نیز در نظر داشته باشید که محتوایی را تولید نموده باشید اما قدرت به اشتراک گذاری آن نداشته باشید، این محتوا به هیچ دردی نخواهد خورد.

سعی کنید محتوایی را که تولید می نمایید را در صفحات مختلف به اشتراک بگذارید و از تبلیغات مختلف استفاده نمایید تا بتوانید محتویات و کسب وکار خود برای فروش در شبکه های اجتماعی در معرض دید قرار دهید.

یک استراتژی برای دیجیتال مارکتینگ خود طراحی نمایید تا بتوانید با استفاده از تبلیغات محتویات خود را در معرض دید قرار دهید تا فروش محصولات خود را افزایش دهید.

اشتغال زایی نمایید
اشتغال زایی نمایید

۴.اشتغال زایی نمایید.

طبیعتا هر کسب و کار به این فکر می کند تا بتواند با ایجاد کسب و کار خود درآمدی مناسبی به دست آورد تا بتواند به این کار خود ادامه دهد. این امر تنها با وجود مشتریان قابل انجام است.

همینطور خواندیدی مشتریان تنها افرادی هستند که می توانند به سود و درآمد شما کمک نمایند، پس سعی کنید از تمامی ابزار های خود برای اشتغال زایی نمایید.

برای اشتغال زایی شما باید ابتدا مورد علاقه های مشتریان خود را در نظر بگیرید و سپس با استفاده از آنها نحتوایی را تولید نمایید که آنها را جذب به این محتوا می نماید.

همه ی ما به این آگاه هستیم که برای فروش در شبکه های اجتماعی باید از مشتریان استفاده نماییم و تنها راه به دست آوردن مشتری، اشتغال زایی می باشد.

CTA
CTA

۵٫برای مشتریان CTA (نیاز به عمل فوری) در نظر بگیرید.

بعد از اینکه اشتغال زایی نمودید، مشتریان هدفمند خود را یافتید، سپس نوبت به این می رسد که برای آنها راهی قرار دهید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشند.

پس سعی کنید از CTA در تمامی پست های خود استفاده نمایید تا بتوانید بیشترین درصد اشتغال زایی و فروش در شبکه های اجتماعی خود را داشته باشید.

شما می توانید با استفاده از این ۵ نکته ی موثر و کاربردی کسب و کار خود را تقویت نمایید و یا اگر هم صاحب کسب و کار هستید می توانید برای کسب درآمدی بیشتر این نکات را رعایت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی اشتغال زایی حتما مقاله ی ساده سازی بازاریابی شبکه های اجتماعی را مطالعه فرمایید.

 

این مقاله هم جالبه!
صفر تا صد تولید محتوا شبکه های اجتماعی

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید