بهینه سازی سایت
۱۷ خرداد

بهینه سازی سایت و الگوریتم ها|الگوریتم های گوگل

بهینه سازی سایت و الگوریتم ها

الگوریتم های گوگل

اهداف گوگل

بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایت
هدف گوگل این است که بتواند بهترین نتایج را نشان دهد که کاربرانش را راضی نگهدارد و وقتی که می خواهد به این هدف برسد فقط به کاربران توجه می کند پس شما باید توجه کنید که محتواهایی را تولید کنید که برای کاربران جذاب و مهم و مناسب باشد .
و وقتی کاربر وارد سایت می شود دقایق زیادی را در سایت شما گردش کند و از محتوای سایت شما لذت ببرد و گوگل هم سعی دارد که کاربران را راضی نگهدارد که به سمت موتورهای جستجو دیگر نروند ، به همین خاطر نتایجش را به بهترین نحو ممکن برای کاربران نمایش می دهد .

الگوریتم های گوگل

یکسری الگوریتم ها در گوگل وجود دارد که در آن گوگل روش های تقلب را شناسایی می کند و نمی گذارد که وب سایت ها نتوانند با روش های تقلب به جایگاه خوبی در نتیجه جستجو برسند .

الگوریتم گوگل پاندا

بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایت
این الگوریتم می تواند محتواهای کپی را شناسایی کند و آنها را از نتیجه حذف می کند یا آن ها را به رتبه های پایین تر تنزل می دهد .

الگوریتم گوگل پنگوئن 

بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایت
این الگوریتم از لینک سازی مدام که به صورت تقلبی اتفاق می افتد جلوگیری می کند . گوگل قبلا روشی داشت که می توانستید از طریق آن سریع به نتایج اول برسید و در سایت های مختلف لینک سایت تان را قرار دهید.
بعدها متوجه شدند که خیلی از افراد سوءاستفاده می کنند و به جای این که ،به  نتایج بهتر کمک کند نتایج بدتر می شود . و با استفاده از الگوریتم گوگل پنگوئن جلوی این کار را گرفتند .

الگوریتم گوگل مرغ مگس خوار 

بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایت
در قدیم به این صورت بود که افراد فقط برای موتورهای جستجو مطلب تهیه می کردند و گوگل هم آن ها را در نتایج بالا قرار می داد و این امر سبب می شد که کاربر هم از نتایج جستجو راضی نباشد . چرا که محتوا به درد کاربر نمی خورد و صرفا برای رتبه بندی گوگل نوشته شده بود بخاطر همین گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار را راه اندازی کرد که با استفاده از آن می توانست این گونه محتواهای تقلبی را شناسایی کند .

الگوریتم گوگل کبوتر

بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایت
کار این الگوریتم این است که نزدیکترین نتایج را به شما نشان می دهد .
مثال : شما سرچ می کنید قطعات کامپیوتر ، اگر در نزدیکی شما قطعات کامپیوتری باشد که سایت هم داشته باشد آن را به شما نشان می دهد .
این الگوریتم با توجه به پارامترهایی که دارد نتایجی را که نزدیک شما هستند را نمایش می دهد و با کمک این الگوریتم گوگل سعی دارد نتایج را بهینه  و بهینه تر کند ، تا کاربران خیلی راحت تر به نتایج خود دست پیدا کنند .
امیدواریم از این مقاله که جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر بود استفاده کامل را برده باشید .
در صورتی که به اطلاعات بیشتر و مشاوره نیاز دارید ، کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ آماده  پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند .
۰۹۳۰-۴۰۲-۶۱۸۰
۰۹۰۳-۲۷۲-۸۸۱۱

 

این مقاله هم جالبه!
چند درصد از قوانین بازاریابی محتوا را بلد هستید؟
کلمات کلیدی : بهینه سازی سایتتولید محتوا نقش وب سایت در کسب و کار
خوشحال می شویم بعد از خواندن این مقاله ما را از نظرات خودتان آگاه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید